akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

بیوتروریسم؛ تهدیدات نوین علیه ایران

بیوتروریسم؛ تهدیدات نوین علیه ایران
به گزارش تحلیل ایران علی کرمی اظهار داشت : در یکی جلسات شورای انقلاب فرهنگی که درباره با دگرگون سازی در نظام مهندسی  برگزار شد دراین باره مشاجره شد که متأسفانه تا به امروز دانشجو یان را در دانشگاه‌ها سوای این‌که به آن‌ها پدافند غیرعامل آموزش دهند تربیت کرده‌اند که‌این زمینه ضعف بزرگی است . 

او بابیان این که دانشجو یان روز جاری , مدیران آینده مرزوبوم می‌باشند که بایستی با حوزه‌های پدافند غیرعامل , انواع تهدیدات و‌ نقاط آسیب‌پذیر مرز و بوم آشنا شوند تا ‌کشور را در قبال گونه های تهدیدها آسیب‌ناپذیر نمایند اذعان کرد : اکنون نه تنها دانشجو ها بلکه اکثری از معاونان وزارت علوم با اشکال و اقسام تهدید‌ها و نفوذ علمی معاندان شناخت کافی ندارند . 

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد : این مورد می بایست به‌طور جدی مطرح شود که معاندان در 39 سال قبل اختلالات جدی را در سبک زندگی ایرانیان وارد کرده‌اند و روز جاری نظام تغذیه‌ای مرزو بوم با خلل ها جدی مواجه شده‌است و ارتقاء استرس و کاهش میزان ورزش دربین قشرها متعدد از سایر پیامدهای مخرب ایراد در سبک معاش است . 

این فوق تخصص مهندسی ژنتیک ذکر کرد : جایگاه معظم رهبری به‌عنوان بصیرترین شخص جامعه , در‌این آخرها سه نکته را به‌طور دایم به نخبگان , دانشجو یان و اساتید گوشزد مینماید و یکی‌از این مورد ها این است که بعداز گذشت 39 سال ذره‌ای از کینه معاندان نظام جمهوری اسلامی کاسته نشده است و مسئولان به قراردادها و معاهده‌ها و مذاکرات غربی‌ها خوشبین نباشند . 

او عنوان کرد : مقام معظم رهبری بارها فرمودند که معاند در هر وقتی به یک طریقی با ما عناد میکند و اکنون هم با ابزار دیگری در حال صدمه زدن به ما است و روز جاری ‌شیوه‌های عناد معاندان کاملاً دگرگون شده و تهدیدها نوین معاندان به زندگی فردی و سرسفره‌های ایرانیان وارداتی شده‌است . 

این فوق تخصص مهندسی ژنتیک افزود : اکنون دپارتمانهای علمی و ‌دانشگاهی غربیان به ابزار جاسوسی مقابل نظام مبدل شده و‌ این دپارتمانها درصدد اجرای پروژه براندازی نظام ایران براساس فناوریهای نوین می باشند . 

کرمی اعلام‌کرد : معاندان به یقین ناکارآمدی و گذشت زمان جنگ دشوار و قابل انعطاف درمقابل نظام کشور‌ایران رسیده‌اند و روز جاری وارد نزاع هوشمندانه نفوذ در اعضای هیئت علمی دانشگاهها و دپارتمانهای علمی مرزو بوم شده‌اند تا رویا رویی علمی خویش را در همه زمینه‌ها همچون ژنتیک و شیمی در مقابل کشور‌ایران اسلامی به‌کار بگیرند . 

او بابیان این‌که نبرد هوشمندانه معاندان کم کم در حال تغییر‌و تحول افکار جوانان به سبک معاش غربی است اعلام کرد : چنانچه افکار جوانان تغییر نماید , خلق و خوی آن ها هم تغییر‌و تحول و در آن زمان انقلاب ضربه‌پذیر خواهد شد و به این ترتیب بعضی از دلسوزان انقلاب ابلاغ می نمایند که جوان ها مواظب باشند چون شبکه‌های مجازی در هم اکنون تغییر و تحول رفتارها است . 
ترور خانواده‌ها با تولیدات تراریخته 

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد : بیوتروریسم به معنای ترور درمقابل بشر با روشهای بیولوژیکی است که با استفاده از محصول ها تراریخته و ‌بیولوژیک سمی در حالا نابودی و مریض کردن اشخاص میباشند و فقط راه و روش رویا رویی با آن , آشنایی بی نقص عوامل بیولوژیکی در آزمایشگاه‌ها و راههای رویا رویی با آن است ; اما در وزارت علم ها میزان دارایی کافی را در اختیار دانشمندان اهل ایران قرار ندارد . 

این کارشناس بیوتکنولوژی افزود : اکنون بیش تر از 110 مرزوبوم توان استفاده از سلاحهای بیولوژیک را دارا هستند و با بازنویسی ژنتیکی در تولید ها کشاورزی , دامی و دارویی حیات جهانی را به‌خطر می‌اندازند . 

او خاطرنشان کرد : تولیدکنندگان محصولات تراریخته به شیوه‌ای پیچیده در حال ترور خانواده‌ها می‌باشند که ریشه‌های آن تا به امروز کشف نشده است و لابی صهیونیستی ـ آمریکایی بارها اعلام کرده هر فردی که با اسرائیل به دشمنی برخیزد به‌طور حتم مورد یورش ویروسی قرار میگیرد . 

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد : معاندان درصدد هجوم بیوتروریسم به کشور‌ایران می باشند چون سیستم دفاعی کشور‌ایران با وجود ارتش , سپاه و بسیج دوچندان مقتدر است و فقط راه حمله تسخیر بیولوژیکی کشور ایران است . 

وی افزود: یکی از پروژه‌های ضدایرانی صهیونیست کنترل تولید مثل و ‌دستکاری تغذیه‌ای در ایران است تا جامعه به سمت پیری برود که در گذشته بسیاری از افراد با تئوری توهم توطئه درصدد توجیه برخی عملکردها بودند تا اینکه مقام معظم رهبری با دستور به شورای عالی انقلاب فرهنگی این نقشه دشمن را خنثی و دستور توقف کنترل جمعیت را صادر کردند.

کرمی گفت: دولت در برنامه ششم توسعه درصدد کشت برنج و ‌پنبه تراریخته در دو میلیون هکتار از اراضی است که این اقدام را می‌توان بازی با جان مردم دانست و در حالی که 37 کشور دنیا کشت محصولات تراریخته را ممنوع کرد‌ه‌اند مسئولان کشوری درصدد واردات این محصولات تراریخته هستند.

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران خاطرنشان کرد: در حالی که عامل 70 درصد بیماریها غذا است پنج میلیارد دلار مواد غذایی به کشور وارد می‌شود و واردکنندگان محصولات تراریخته به کشور کمر کشاورزان ایرانی را خرد کردند که به جای مهندسی کشاورزی، بذر تراریخته در کشور تولید می‌شود.

این متخصص بیوتکنولوژی افزود: بیش از 40 درصد برنج تهران و‌ البرز تراریخته است و مراجع تقلید و مسئولان تحقیقات کشاورزی بارها اعلام کردند که تولید و واردات محصولات تراریخته بدون مجوز، ممنوع است ولی در چند هفته گذشته برچسب گذاری محصولات تراریخته تصویب شد.

این فوق تخصص مهندسی ژنتیک بیان کرد: اکنون‌ ما در موسسات تحقیقاتی در حال رصد و‌ شناسایی، پایش، کنترل و حفاظت ضربه‌های بیوتروریسم دشمنان هستیم و این تنها قانون کشور در مقابله با آلودگیهای بیوتروریسم است.

کرمی عنوان کرد: زعفران ژنوم ژنتیک ایران است که سالانه 600 میلیون دلار صادرات دارد ولی سوئیس گونه‌هایی از زعفران ایران را با سرقت ژنتیک، تولید کرده و به فروش می‌رساند که این موضوع سبب سقوط بازار این محصول در ایران می‌شود.

وی افزود: بنده به وزارت بهداشت که متولی اصلی امر سلامت در کشور است نقد جدی دارم زیرا باید به جای افزایش سرمایه‌گذاری در بحث توسعه بیمارستانها، در موضوع پیشگیری از بیماری سرمایه‌گذاری کرد تا بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شود.

 کرمی خاطرنشان کرد: اکنون ایران سه برابر کشور انگلیس دستگاه سیتی‌اسکن، دپارتمان آنژیوگرافی و ‌آندوسکوپی دارد زیرا شرکتهای تجاری با جان و سلامت مردم در حال تجارت کردن هستند.

العالم نوشت : وی افزود اکنون رفتار، فرهنگ، سنت، رسوم و‌ معماری شهری ما هیچ شباهتی به سبک زندگی اسلامی ندارد و با وجود افزایش آسایش، آرامش از دست رفته است که دستیابی به آرامش با اصلاح سبک زندگی به دست می‌آید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.