akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

با افکار فردگرایانه و بار حزب‌گرایی نمی‌توانیم ترقی کنیم

با افکار فردگرایانه و بار حزب‌گرایی نمی‌توانیم ترقی کنیم 
به نقل از خبر نگار مجموعه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ; محسن رضایی پنج‌شنبه‌شب‌ در همایش گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی که در در کالج علم ها پزشکی تبریز برگزار شد , با گرامیداشت یاد و یاد شهدای جامعه پزشکی اظهار داشت : زمانی دانشمندان , انقلاب اسلامی ما‌را مطالعه مینمایند , از میزان مقاومت و ایستادگی ملت کشور ایران متعجب می گردند و برای علت این مقاومت پیرو دلیل میگردند , علت این مقاومت را در چهره شهدا , ایثارگران و زنان و مردان با مسؤولیت و در میان خانواده‌هایی که سه , چهار شهید نثار انقلاب کرده‌اند , می‌توان دید . 

او افزود : حضرت امام راحل در آذر ماه 1360 در بیانیه‌ای فرمودند که فتح‌الفتوح شما تحول روح جوانان ایران است , آقامهدی باکری یکی میوه‌های انقلاب و حاصل احیای نام‌و‌نشان ملی ما بود و در انتهای دوران رژیم شاه , مستشاران غربی به پادشاه پیشنهاد کردند که برای مردمی که در ادامه نام و نشان میگردند , جشن‌های 2500 را ساله برپا نماید ولی ملت جمهوری اسلامی ایران این نام و نشان تصنعی و مصنوعی را نپذیرفت و نام و نشان خویش را در اسلام یافت . 

مدرس دانش گاه جامعه امام حسین ( ع ) اظهار کرد : لشکر 31 عاشورا که از همین آذربایجان به جبهه‌ها آمده بود در عملیات کربلای 5 , دروازه خیبر جنگ را گشود , همین اقتدار بود که منجر جلوگیری از ترقی داعش و تکفیری‌ها شد و همین توان به دستگیر سربازان نیروی دریایی ایالات متحده انجامید . 

رضایی افزود : تمام تلاش‌های معاند بر این است که به قدرت و نام و نشان ما ضربه بزند , ماهواره‌ها و فضای مجازی را همراه کرده‌اند تا به‌این دو مبنا کلیدی زخم بزنند , ما نیز می خواهیم قدم سوم ترقی انقلاب را برداریم . 

او ادامه اعطا کرد : در پزشکی , مهندسی و علم ها هسته‌ای خواستار ترقی هستیم و میخواهیم مجد و عظمت خویش را مجدد به دست بیاوریم , معاند می خواهد مارا از اواسط راه , برگرداند , بعضی در داخل نظام , به مراقبت هویت و قدرت بی‌توجه می باشند و معاندان نیز با تحریم اقتصادی می خواهند ما‌را زمین‌گیر نمایند و میخواهند بین ما اختلاف بیندازند و به همین بهانه مفاهیم نو از جمله اسلام ایرانی و اسلام عربی خوی می نمایند , میخواهند موفقیت موشک‌هایمان را کاهش بدهیم تا آن ها تهدید‌ها خویش را بیشتر نمایند . 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار‌کرد : در چنین قوانینی با ذهن ها فردگرایانه و توشه حزب‌گرایی نمی‌توانیم ترقی کنیم , بلکه می بایست انقلابی باشیم و به آزادسازی انرژی‌های انقلابی بپردازیم , بر رمز اقتدار نباید مسابقه بدهیم . می بایست برای سرویس به مردمان و جهش‌های بزرگ همت کنیم و بایستی به اخلاق و رفتار و باور شهیدان برگردیم . 

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش‌آفرینی پزشکان و پرستاران در دوران نزاع ناخواسته اعلام‌کرد : بسیج جامعه پزشکی همواره با ملت کشور‌ایران و در دفاع از میهن همراه بوده است . بیمارستان‌های صحرایی در نزدیکی خط مقدم , ابتکار و شهادت‌طلبی پزشکان ما را نشان می‌داد و پزشکان جزو جامعه علمی کشورند که امیدواریم با همین روحیه جهادی , به پیشرفت و خدمت‌رسانی به مردم ادامه دهند .
برای مشاهده اخبار نظام مهندسی به سایت نظام مهندسی مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.