akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

چیکار کنیم موهای سفیدمون نیز رنگ بگیره؟


49 ساله هستم و موهایم سفید شده‌است . می‌خواهم آن‌ها را رنگ قهوه‌ای کنم , چه کار کنم تا نیز موهای سفیدم رنگ بگیرد و نیز به رنگ مورد علاقه‌ام برسم؟ 

سفیدی گیسو همیشه سبب می‌شود تا شما احتیاج بیشتری به رنگ کردن موی داشته باشید . موهای که سفیدی دارا‌هستند خیلی زود رنگدانه‌هایش را از دست می‌دهد و در نتیجه دیرتر از موهای معمولی رنگ می‌گیرند . برای این دسته مو‌ها خوبتر است رنگ را از جلوی رمز بزنیم زیرا جلوی راز حرارت بیشتری نسبت به جاهای دیگر راز دارااست و رنگ‌پذیری آن نیز بالطبع بیشتر است . چنانچه می‌خواهید موهایی قهوه‌ای داشته باشید و سفیدی‌های شمارا پوشش دهد از رنگ‌هایی با کد پنج و شش استفاده کنید . برای داشتن موهای روشن‌تر باید از کد رنگ‌های هفت و هشت استفاده نمایید و ترجیحا با اکسیدان یک , تا به رنگ دلخواه‌تان برسید . 

چیکار کنیم موهای سفیدمون نیز رنگ بگیره؟ 

مدت‌هاست پوست صورتم کدر شده‌است و جوش‌های خیلی‌ریزی می‌زند . به همین دلیل مجبورم همیشه از کرم‌پودر استفاده کنم . البته نمی‌دانم کدام کرم‌پودرها پوشانندگی بالاتری دارا هستند و می‌خواهم روی پوستم ماندگاری بیشتری داشته باشد . لطفا منرا راهنمایی کنید . 

برای رفع کدری پوست صورت باید از ماسک‌های شفاف‌کننده صورت استفاده کنید ; روزی یک توشه روی صورت بگذارید , تا کدری پوست شما از بین برود . این کار سبب می‌شود تا جوش‌های ریز صورت نیز بهبود یابد . استفاده از کرم‌پودر جوش‌ها را تشدید می‌کند ولی چنانچه می‌خواهید پوشانندگی بالاتری داشته باشد از کرم پودر‌های منحصربه‌فرد گریم استفاده کنید تا نیز جوش‌های ریز صورت‌تان را پوشش دهد و نیز ماندگاری بالاتری داشته باشد . 

موهایم فر است و دوست دارم آنان‌را صاف کنم . ولی با روش‌های خانگی نه‌تنها صاف نمی‌شود بلکه وز نیز می‌شود . چندین توشه نیز تصمیم گرفتم کراتینه کنم البته در نهایت ترجیح می‌دهم یک راهکار خانگی صحیح را پیدا کنم؟ 

برای صاف کردن موی راهکار ثابتی نیست ; در نتیجه باید از راهکارهای فعلا استفاده کرد ولی این راهکار‌های موقت نیز تنها می‌توانند برای مقطع کوتاهی دل شمارا به دست آورند . پس هیچ مویی به تنهایی و به وضعیت عادی عریان نمی‌شود . برای صاف کردن مو‌های فر باید ابتدا از اسپری‌های دو فاز جانور در تمام فروشگاه‌های آرایشی استفاده فرمائید که به رنگ آبی و منحصر موه‌های فر است و آن‌گاه موی را براشینگ کرده و یا با اتوی موی آن را صاف کنید و بعداز صاف شدن موی برای جلوگیری از وز کردن به آن سرم کریستال بزنید , تا نیز درخشان شود نیز از وز شدن موی به راحتی جلوگیری کند . این کار سبب می‌شود تا موهای‌تان در منزل به راحتی قابل انعطاف و درخشان شود . 

برای اینکه رنگ صورت و گردن در آرایش یکی باشد , چه کار باید کرد؟ کرم پودر خوبتر است یا پنکیک؟ 

برای هم‌رنگ شدن پوست صورت و گردن باید از کرم پودر و پودر فیکس‌کننده استفاده کنید . اما این روش صرفا برای فصل‌های خنک و سرد دلخواه است ; برای فصل تابستان خوب تر است از مواد پوشش‌دهنده که مقابل گرما مقاومت دارا هستند استفاده کنید . 

خط‌چشم کشیده و دنباله‌دار برای چه چشم‌هایی دلخواه است؟ 

خط‌چشم کشیده و پهن برای کسانی دلخواه است که چشم‌های گرد و ریز دارا هستند . برای چشم‌های درشت نیز مقدار یک‌دوم دیده باید دنباله داشته باشد و درصورتی که دیده پررنگ و بیرون زده است , باید از قلم مشکی برای درون دیده استفاده کنید . 

آیا پیشانی بلند را با کرم پودر می‌توان کوتاه‌تر و کوچک‌تر نشان داد؟ 

برای کوتاه آشکار کردن پیشانی کرم پودر تیره را از نصیب رویش گیسو به طرف پایین و از دو طرف در سوی شقیقه‌ها , بزنید . از پالت‌های رنگی ماژیکی نیز می‌توانید در انتهای خط رویش موها به طور هاشور سایه و روشن استفاده کنید . 

روی کرم‌پودر برنز چه رژگونه‌ای و با چه غلظتی باید استفاده کرد؟ 

برای کرم پودر برنز , رژگونه آجری که پایه طلایی داشته باشد مطلوب است . ولی بایستی تنها یک یا دو سکو تیره‌تر از کرم باشد . 

بدور لب‌هایم از بقیه پوست صورتم تیره‌تر است , بایستی از چه کرم‌پودری استفاده کنم؟ 

هنگام کرم زدن باید به این زمینه اعتنا کنید . به دور لب و زنخدان باید از بقیه پوست صورت روشن‌تر باشند و از کرم روشن‌تری باید استفاده کنید . ولی حواس‌تان باشد این روشنی نباید بیشتر از یک یا دو سکو باشد ; در صورتی به دور لب را بیش از حد روشن کنید جلوه بدی به آرایش شما و صورت‌تان می‌دهد . 

برای سایه قهوه‌ای می بایست از چه رنگ رژ و رژگونه‌ای استفاده کرد؟ 

برای سایه قهوه‌ای باید از رژگونه آجری استفاده کنید . رژ لب نیز باید رنگدانه‌های قرمز‌رنگ داشته باشد ; مانند آجری , مسی , قرمز‌رنگ , نارنجی و کالباسی . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.