akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

لیپوماتیک چه میباشد Lipomatic


لیپوماتیک Lipomatic با استفاده از امواج اینفراسونیک و ارتعاش ( Vibration ) و نوسان اثبات حول محوری ( Nutation ) سلولهای چربی را از محل اتصالات آن ها به یکدیگر جدا به وجود می آورد و فارغ از این‌که باعث به تخریب سلولهای چربی گردد , سلولهای بافت چربی را تندرست از زیر پوست با فعالیت ساکشن بیرون می‌کند . به همین جهت از سلولهای بیرون شده چربی بوسیله این تکنیک می توان مجددا بعنوان فیلر برای حجیم سازی مدل و صورت و یا این که بقیه اعضاء استفاده نمود . لازم به ذکر است که‌این چربی بمراتب دارنده استمرار بیشتر و تورم کمتر بعداز تزریق بعنوان فیلر میباشد و نسبت به چربی کشیده شده بوسیله ساکشن برای حجیم سازی فراوان سالمتر ( Intact ) است . 

لیپوماتیک جدیدترین روش جراحی چاقی 

لیپوماتیک جدیدترین روش جراحی چاقی 

مزایای لیپوماتیک Lipomatic نسبت به بقیه روشها 


1 - یکنواختی لایه چربی زیر پوست در لیپوماتیک Lipomatic خوب است و هیچگونه بقایای ما‌نده ازچربی که در روشهای دیگر ساکشن بصورت گلوله مثل در زیر پوست لمس می گردد درین روش نیست . 

2 - نیاز به بستن گن درین روش برای مریض دو هفته است که در مقایسه با ساکشن سنتی ( 6 ماه ) و لیزر لیپولیز ( 4 - 2 ماه ) مضاعف کوتاهتر است . در عین اکنون بستن گن 40 - 30 روز برای خوبتر عده شدن پوست پیشنهاد می گردد . 

3 - توده شدن پوست در‌این روش نسبت به روشهای دیگر ساکشن بدلیل صدمه کمتر به ترابکولاهای پوستی بمراتب خوبتر میباشد . 

4 - درین روش بیحسی موضعی کافیست و مریض درد ندارد در حالیکه در روشهای دیگر ساکشن اگر با بیحسی موضعی انجام گیرد معمولا مریض حس حزن و درد دارااست و معمولا نیاز به داروهای آهسته کننده و خواب آور و چه بسا بیهوشی خفیف هست . 

5 - تورم و ترشحات بعد از کار درین روش فراوان کمتر است و ترشح از محل ساکشن نهایتا 36 ساعت ارتفاع میکشد در حالیکه در روشهای دیگر ساکشن طولانیتر است . 

6 - ریسک عفونت در لیپوماتیک Lipomatic زیاد کم است . 

7 - احتمال آمبولی چربی نسبت به روشهای دیگر ساکشن مضاعف کم میباشد و تا به امروز گزارش نشده است . 

8 - لیپوماتیک نیاز به بستری ندارد و مریض فورا بعداز کار می تواند بسر کار بازگردد . 

9 - خستگی و کوفتگی بعداز کار نسبت به روشهای دیگر ساکشن بمراتب کمتر است . 

10 - گرچه عده شدن پوست در لیپوماتیک نسبت به روشهای دیگر زیاد خوب تر صورت میگیرد اما در مواردیکه شلی و افتادگی پوست فراوان باشد نیاز به فعالیت جراحی وجود خواهد داشت . با اینحال فعالیت جراحی بعداز لیپوماتیک نسبت به بیمارانیکه با لیپوماتیک چربیهای آن‌ها تخلیه نشده است , فعالیت محدودتر با برش کوچکتری خواهد بود و در بخش اعظمی از مورد ها ابدومینوپلاستی که نیاز به در آوردن ناف وتغییر محل ناف است , بعداز کار لیپوماتیک می توان ناف را در جای خویش نگهداری کرد و افتادگی پوست زیر شکم را با برش محدودتری برطرف نمود . 

تجمیل الانف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.