akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

پباده سازی وبسایت و استعمال آن در بازاریابی اینترنتی


اغلب کسب‌وکار های کوچک , زمان و هزینه متعددی را صرف پباده سازی سایتی می نمایند که خیر فقط به یوزرها تجربه کاربری خیر و خوبی میدهد , بلکه داده ها اضطراری را برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان دارد . 


با دقت به هزینه هایی که کسب و امور صرف کار در بازاریابی اینترنتی می نمایند , می بایست مشقت بار بکوشید تا با پباده سازی سایتی مطلوب , بازار را برای کسب‌وکار خویش پیدا کرده و نتایج مثبتی را برای آن رقم بزنید . 


ولی چنانچه بازدیدکننده کافی درسمت وبسایت شما نیاید چه؟ در‌حالتی که تارنما شما ترافیک جدیدی را در سوی خویش جهت دهی نکند و یا این که در موتور های کاوش نمایان نشود چه؟ 


متأسفانه این قوانینی است که برای بعضا از کسب و کارهایی که از مشاوران خیر استفاده نمی‌کنند پیش می‌آید , که خیر صرفا آزار دهنده است , بلکه می تواند زیاد هزینه بر نیز باشد . 


برای جلوگیری از این مشکلات و همینطور جلوگیری از به هدر رفتن منابع مالی و زمان , نکاتی را درین مقاله ذکر می‌کنیم که به شما یاری می نماید تا وبسایت خویش را میان بازار انگیزه کسب‌وکار خویش رواج و بسط دهید , ترافیک بیشتری به جهت وبسایت جهت دهی فرمایید , رنکینگ وبسایت خویش را در موتور های کاوش ارتقاء داده و کسب‌وکار خویش را در راستای موفقیت سوق دهید . 

با صرفه سازی وب سایت برای موتور های کاوش : 

حقیقتاً سئو , شایسته ترین مورد و اولی گام برای اخذ نتایج بهتری از وبسایت است . این نکته زیاد کلیدی و دارای اهمیت است که تارنما شما بایستی برای موتور های کاوش باصرفه سازی شده باشد . چون که سوای سئو , وبسایت شما اقبال فراوان یه خرده دارااست تا بتواند در بین تعداد زیاد سایت‌هایی که از گذشته با صرفه سازی شده و به خیر در رنکینگ قرار گرفته اند , قد دانش نماید و خودی نشان دهد . 

نقشه وبسایت و پوشه های Robot : 

پوشه های Robot ( robots . txt ) فایل‌هایی میباشند که اسپایدر های موتورهای کاوش هنگامی سایتی را بادید می نمایند ابتدا در پی آنان می گردند . آنها نقش دعوت طومار هایی را ایفا می نمایند که ابزارهای موتورهای کاوش را به نقاطی از وبسایت جهت دهی می نماید که بایستی خوانده و آرشیو شوند . 


پوشه های دیگری که به اسپایدر های موتور های کاوش در جستن داده ها یاری می نماید , نقشه تارنما است . Site Map که در پباده سازی تارنما نقش مهمی را ایفا می نماید , با نمایش دادن لینک و پیوند های دلخواه و آماده کردن مسیری هموار برای اسپایدر های موتور های کاوش , فرآیند یافتن داده ها و محتواهای وب سایت در صفحه ها متفاوت را تسریع می‌بخشد . 

Link Building 

بیشتراز 75 % رنکینگ تارنما در گوگل به پیوند های محل ورود اختصاص دارااست که از تارنما های دارای اعتبار در راستای وبسایت شما ساماندهی می گردد . 


گوگل تارنما هایی که مبادرت به خریداری پیوند می نمایند و یا این که بخشی از لیست لینک و پیوند های اسپم می باشند را تنبیه کرده و آنان را از رنکینگ محروم می نماید . وبسایت هایی که آکنده از پیوند می باشند و صفحه های زیادی را به لینک و پیوند هایشان اختصاص داده اند , قسمتی از وب سایت های اسپم می شناسد , و آن‌ها را از رنکینگ محروم تولید میکند و تمام لینک‌هایی که در آنها هست , اسپم شناخته می گردد . 


شما برای تبادل لینک و پیوند می بایست سایت‌هایی را در لحاظ بگیرید که محتوای کیفیت خوب و دارای ربط ایجاد می نماید و دارنده رنکینگ دلخواه و محتوای دارای اعتبار است . 

بازاریابی از روش نشانی اینترنتی 

شما می‌توانید با ارسال آدرس اینترنتی هایی که محتوی مطالب اثرگذار است تارنما خویش را رواج دهید . اشخاصی که در تارنما شما برای اخذ آدرس اینترنتی و خبر‌ها و مقاله ها نام نویسی می نمایند , یک کدام از مهم‌ترین منابع شما محسوب می‌شوند . پس تلاش فرمائید با ارسال پست الکرونیکی های موثر لحاظ آن‌ها‌را جلب فرمائید . در آدرس اینترنتی های خویش نشانی وبسایت را قرار دهید تا دسترسی به آن آسوده باشد و آنان را تشویق نمایید که از وبسایت شما بازدید نمایند . 


در وب سایت خویش حتماً به طور مداوم و آراسته , محتوای جدید قرار دهید و از روش آدرس اینترنتی دیگران را از این محتوای نو آگاه فرمائید . 

ورقه فرود 

در‌صورتی‌که که شما از تبلیغات و یا این که یکی از طریق های بازاریابی اینترنتی برای اشاعه وب سایت خویش استفاده می‌کنید , همت نمائید تا مدام بازدید کنندگان را به برگه حساس وب سایت خویش نفرستید . ورقه ی دیگری پباده سازی فرمائید که مربوط به تبلیغ شما باشد و بازدید کننده را به سوی آن سوق‌دهی نمایید ; تا اطلاعاتی را که به خاطر آن جذب شده‌است , راحت خیس پیدا نماید . و در غایت می‌توانید در‌این برگه , داده ها و لینکی از سایر صفحه های وبسایت قرار دهید که برای

طراحی سایت در مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.