akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

در کارگروه IOT فراهم سونامی وب شی ها

آزمون نظام مهندسی

در کارگروه IOT فراهم سونامی وب شی ها 
به گزارش خبر ها نظام مهندسی ( https : //www . akhbarmohandesi . ir ) , به گزارش اداره نظام صنفی رایانه ای تهران او افزود : یک کدام از خوبی‌های تغییر‌و تحول مورخ نمایشگاه این است که نمایشگاه دیگری به طور همزمان با الکامپ برگزار نمی شود و کل فضای نمایشگاه به‌این روی داد اختصاص یافته است . در کارگروه IOT مهیا سونامی وب اشیاء 


در کارگروه IOT فراهم سونامی وب شی ءها 


معروفی ادامه اعطا کرد : از روز نخستین نیز شاهد حضور پرشور بازدیدکنندگان بودیم به ویژه در تالار الکامپ استارز مردمان مشتاق امور و ایده‌های جوان ها بودند . 

او با اشاره به تفاوت حمایت از استارتاپ‌ها در همین سال اظهار‌کرد : ما سال قبلی خواستار حمایت همگی جانبه از استارتاپ‌ها بویم اما متاسفانه فضای پاره ای در اختیار داشتیم . در واقع سال قبل فقط هزار متر مربع گوشه و کنار داشتیم البته همین سال تالار استارتاپ‌ها به شش هزار متر مربع ارتقاء یافت و حدود ۴۵۰ استارتاپ در الکامپ سال جاری حاضر شده‌اند . 

عضو کمیته اجرایی برگزاری نمایشگاه درپی سخنان خویش در رابطه تولید فرصت‌های نو برای فعالان حوزه فناوری داده ها اظهار‌کرد : یک کدام از هدف ها کلیدی ما در‌این نمایشگاه علاوه بر رونق کسب و عمل , شناسایی فرصت‌های اشتغال‌زایی است . با برگزاری این دسته از نمایشگاه و مهیا کردن دیدارهای فیس به صورت مسلما فرصت‌های بیشتری برای آشنایی ساخت و حوزه فناوری داده ها به وجود خواهد آمد که در کنار آن شاهد شکوفایی حوزه خویش خوا‌هیم بود .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.