اولیه همایش ماهر دگرگون سازی دیجیتالی کشور‌ایران در اولیه و دوم شهریور ماه

سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 18:28



دیری است که تحوّل دیجیتالی به کسب و امور شهاست و صلابت بخشیده است . سوای تعارف در ۲۰۱۷ اشخاصی که در به آغوش کشیدن پدیده های دیجیتال و در افتادن در وادی ابداع کارایی نکنند بایستی غزل خداحافظی را بخوانند ! . 
( اما این قواعد موقعیت کلی و دورنمای جان دار را رسم می نمایند و ولی با ساختار بیمار و بی راز و ته زیست بوم ما به صورت انقطاع منافات دارا‌هستند ) 
موسسات روز جاری در هول و ولای یافتن روش ها و طرق تغییر و تحول و تحوّل می باشند تا با برداشتن قدم های توفنده و در جهت تامین خواست های مشتری , ارتقا حضور فناوری های نوین و اینکه چه خاکی برسر بریزند تا تغییر‌و تحول اکثر در اداره خویش ببینند . 
این جمله را به خاطر بسپارید : 
“ زنده ماندن درتغییر منظره دیجیتالی , به کلیدآن وابسته است . ” 
به همین بهانه با تهیه و پباده سازی این همایش به سراغ شما آمده ایم . کلید حل معمّای زنده ماندن در دستان متخصصین , متفکران , محاسبه گران و مدیرانی است که اوضاع و احوال هم اکنون و آتی را در ذهن ها نگران و مشوش خویش به وضوح مشاهده می نمایند و آن را میتوانند به شما هم متقل نمایند . رئیس و در دست گرفتن به سبک و سیاق ( چه بسا ) بازه زمانی ی ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۷ مساوی با ورشکسته شدن مالی , صوری و اعتباری است . 
همایش تحوّل دیجیتالی با مهندسی مباحث حسابی و تنگاتنگی و عنا وین کاربردی با استفاده از حضور زبدگان و متخصصانِ با فهم و شعوری اهل ایران بسته شده‌است تا الهام بخش نیازهای شما در جهت دهی به سوی تغییر‌و تحول معنادار راهکار دیجیتالی شما باشد . 
به یادداشته باشید , استفاده به چنگ آوردن از اندیشمندان و سخنرانان این همایش را به سخنرانی ۴۰ – ۴۵ آنان کافی ندانید جلسات تعاملی خویش را در زمان زمان های ساخت شده مغتنم بشمارید . مشتاقانه در انتظار شما در‌این عرصه تحوّل و تغییر و تحول هستیم . 

محورهایی که به مشاجره گذارده خواهند شد : 
• تجربه مشتریان ( Customer Experience ) 
• کسب و شغل های دیجیتالی و بازاریابی 
• وب شی ها 
• نهایی ابزار ها و روش ها 
• آتی فعالیت 
• تحوّل در کسب و عمل 
• برندینگ مشتری 
• ابتکار عمل دیجیتالی 
• SAMC ( اجتماعی , تلفن همراه , آنالیز وار ) 
• بر نیز زننده ی دیجیتالی 
• فکر سیستمی 
• استارت تحوّل دیجیتالی 
• مهیا کردن و مدیر نمودن گروه های دیجیتالی 
• فرهنگ وتمدن سازمانی 
• استعمال ” بررسی اطلاعات ” تحت عنوان ابزاری اضطراری برای گرفتن نگرش
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.