akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

برای داشتن موهایی قشنگ با این رموز آشنا شوید!

برای داشتن موهایی قشنگ با این رموز آشنا شوید! 

برای داشتن موهایی با است   <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الوجه</a>

و سلامت , ماهی و غلات مصرف نمایید . پروتئین و چربی امگا ۳ در بهبودی گیسو راز به شما امداد مینماید . 


تناول کردن ماهی و غلات برای داشتن موهای تندرست : 

برای داشتن موهایی تندرست و با استحکام , ماهی و غلات مصرف نمایید . پروتئین و چربی امگا ۳ در بهبودی مو راز به شما یاری می کند . صیفیجات و هویج هم به‌این قضیه یاری می‌نماید . مراقب باشید رژیم‌هایی که سبب به کم شدن پر سرعت وزن میشوند با جلوگیری و ساخت خلل در جذب موادسازنده اضطراری , سبب ساز به نازک شدن یا این که چه بسا ریزش موی میگردند . 


درخشندگی موهای خویش را با شستشوی آن با آب ولرم مراقبت فرمایید : 

آب خیلی داغ سبب از بین رفتن چربی حفاظتی موها که حافظ نرمی و انعطاف آن‌هاست می شود . ولی این بدان معنا نیست که شما مجبورید موهای خویش را با آب سرد بشویید بلکه به‌جای آن از آب ولرم استفاده فرمائید ; و پوست رمز خویش را حین شامپو کردن به‌آرامی ماساژ دهید . 


زخم انتهای موهایتان را با پروتئین ترمیم فرمائید : 

در صورتی شما به طور آراسته از وسایل حرارتی برای شرایط دادن به موهایتان استفاده میکنید یا این که موهای خویش را رنگ , دکلره یا این که فر می کنید , لایه فرنگی حفظ کننده موها مبتلا جراحت شده و باعث به وز شدن انتهای موها می گردد . درین موردها می بایست از تولید ها حافظ موی که دربردارنده پروتئین کراتین میباشند و به درون موی نفوذ کرده و مشکل و فرج موها را به‌صورت موقت می‌بندد استفاده فرمائید . این مواد تا شامپو کردن بعدی موها در موها باقی میماند و با شامپو کردن موها تمیز می گردند , بدین ترتیب شما ناچار به استفاده منظم از آن ها میباشید . سرم فیتوکراتین و کرم گیسو فیتوکراتین اکستریم فیتو محصولی دلخواه برای این مسئله است . 


حجم موهای خویش را پرتر نشان دهید : 

تراکم موهای شما به ژن و همینطور روش وضعیت دادن به موهایتان دارای ارتباط است . نژاد دارنده موهای قرمز‌رنگ موهای ضخیم‌تری دارا‌هستند درحالی‌که بلوندها موهای نازک‌تری دارا هستند اما تعداد موهایشان بیشتر است . شما می توانید از یک نرم‌کننده درون گرمابه برای ساقه موی استفاده نمایید . درصورتی‌که موهای خیلی ظرافت دارید از وسایل حرارتی با رتبه کم استفاده فرمائید . فیتو برای این قضیه شام‍‍‍‍‍‍پو و قابل انعطاف کننده فیتوولوم و اسپری بعداز خزینه فیتوولوم اکتیف را به شما سفارش می نماید . 


شوره رمز نیاز به استفاده از تولید ها منحصربه‌فرد و حفظ ویژه دارااست : 

برای برطرف کردن این اختلال , استفاده ازشامپوهای درمانی که دربردارنده لایه‌بردار و مواد نخستین اثرگذار در جلوگیری از عود بیماری , سازه به گونه شوره راز ( کم آب یا این که چرب ) می تواند دوچندان اثر گذار باشد . خوب تر است که ۵ دقیقه کف شامپو با پوست رمز در تماس بوده و آن گاه به‌طور بی نقص آن را بشویید . لاین فیتو اسکوام برای معالجه شوره راز شما راه حل مضاعف قابل قبولی است و می توانید از آن استفاده ببرید . در صورت ابتلا به شوره راز مقاوم به معالجه فیتواسکوام اینتنس سفارش می گردد . 


از سشوارهای خیلی داغ با اقتدار بالا خودداری کنید : 

مبتنی بر گزارش‌ها در مقایسه با سشوارهای پرقدرت , گونه های معمولی نیز در به عبارتی زمان موها را کم آب میکنند پس خوبتر است از اشکال خیلی داغ و پرقدرت استفاده نکنید یا این که از محصولاتی استفاده کرد که حفظ کننده مو شما در قبال حرارت سشوار باشد . محصولاتی نظیر اسپری فیتوکراتین قادر است از موهای شما در قبال آسیب‌های ناشی از سشوار حفظ نماید . 


از برس زدن بیش‌ازحد دوری کنید : 

برس زدن بسیار سبب ساز به ریزش بیشتر موها میگردد . بیشتر مردمان روزی ۱۰۰ –۵۰ تار گیسو از دست می دهند . برای جلوگیری از ریزش بیشتر از حد نرمال , موهای تر را بخصوص در باطن گرمابه کتف نکنید ; ولی در صورت پیدایش ریزش گیسو شیوه های راه حل موجود هست . در‌صورتی‌که مبتلا ریزش گیسو می باشید می توانید برای در اختیار گرفتن و معالجه آن بسته به مدل ریزش گیسو خویش از فیتوسیان – فیتولیوم ( تولیدات ضد ریزش موی تخصصی فیتو ) یاری بگیرید . 


از شیوه‌های پیرایش گیسو که کمترین جراحت را به موها می‌زنند استفاده نمائید : 

عملکرد فرمایید موهایتان را دائما نبندید و زیر کشش قرار ندهید . خوب تر است در موقع استراحت موهای خویش را گشوده نگهدارید . درصورتی که هر زمان از اکستنشن موها استفاده کردید به دوران ۳ ماه موها را آزاد و گشوده نگهدارید . 


با ارتقا سن حفظ از موها را بیشتر نمایید : 

با ارتقا سن موها ضعیف‌تر میگردد و پرورش آنان آرام‌تر می گردد . در شرایطی که موهایتان در اثر نقاشی کردن مبتلا مشکل شده با کوتاه کردن تر و تمیز موها و استفاده از محصول ها رطوبت رسان و تغذیه کننده به سالم آن ها یاری فرمائید و در سنین فراتر کمتر از رنگ و بقیه ترکیبات شیمیایی استفاده فرمایید . 


در آب‌وهوای کم آب با وز شدن موها چه کنیم : 

الکتریسیته بومی در آب‌وهوای کم آب بیشتر میشود و این سبب ساز به وز شدن موها در فصول سرد و کم آب سال می گردد . در‌این موردها استفاده از نرم‌کننده موثر است . استفاده از شامپوهای با PH متعادل هم به بهبودی این شرایط یاری می کند . سرم فیتولیس فیتو اعم از محصول ها ضد وز است . 


قبلی از شنا کردن دوش بگیرید : 

برای جلوگیری از زخم کلرین قبلی از رفتن به استخر دوش بگیرید زیرا زمانی موها از آب اشباع می گردد , جذب مواد شیمیایی کمتر خواهد شد . بعداز شنا کردن نیز از شامپوهای با PH متعادل منفعت بگیرید . فیتو در این باره به شما استفاده از فیتوپلاژ را سفارش مینماید . فیتوپلاژ محصول محافظت از گیسو و پوست تن است . 


چنانچه موهای آسیب‌دیده دارید از گونه های روش‌های پیرایش موها خودداری کنید : 

موها را با حوله کم آب فرمائید و از تمام وسایل حرارتی , شیمیایی و رنگ اجتناب نمایید تا موهای نو جایگزین موهای آسیب‌دیده شود و موهای سالم‌تری داشته باشید . از محصولاتی مثل فیتوکراتین استفاده نمائید که ضمن محافظت زیبایی جنبه درمانی هم داشته باشد . 


مدام مراقب تغییرات گیسو خویش باشید : 

تغییرات ناگهانی موها نظیر آسیب پذیر شدن , ریزش بیش‌ازاندازه نشانه‌هایی از مشکلات تن درستی به حساب می آید برخی داروها می تواند سبب ساز به ریزش موی شود , به این ترتیب در شرایطی که متوجه تغییرات ناگهانی در موها شدید حتماً به کارشناس پوست مراجعه‌کنید . 


<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.