akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

معالجه و رفع لاغری صورت و جور ها و علت لاغر شدن صورت

معالجه و رفع لاغری صورت و جور ها و علت لاغر شدن صورت 

اگر به چهره‌های شاداب و برنا نگاه نمائید متوجه می شوید که همه‌ی آنها یک ویژگی مشترک دارا‌هستند و آن برجستگی و پُری صورت است . این پُر بودن صورت نتیجه‌ی پوستی است که از پشتیبانی ساختاری اضطراری برای داشتن ظاهری روشن و انعطاف‌پذیر و روشن برخوردار می باشد . هرچند لاغری صورت احتمال دارد به اکثری از عوامل متعلق باشد البته روش‌های امروزی و ترکیبی برای معالجه لاغری صورت موجود است . 


تلف کردن برجستگی و حجم صو  <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الوجه</a>

ا این که همان لاغری صورت یکی نشانه‌های اول پیری است . هنگامی که با ارتقا سن صورت لاغر میشود , پوست دیگر انعطاف‌پذیری گذشته را ندارد که‌این دستور سبب شلی پوست و ساخت چین‌وچروک میشود . تغییرات در آناتومی صورت ناشی از تغییرات در استخوان و همینطور سایش استخوان‌ها است که منجر می گردد پوست و بافت قابل انعطاف شل شوند و این فرمان بر بخش ها متفاوت صورت تأثیر می گذارد . خویش پوست هم هم زمان از تجزیه کلاژن مو جود و کاهش گنجایش برای ایجاد کلاژن نو سختی می برد که منجر ارتقا شلی و افتادگی صورت میشود . روش‌های مختلفی برای رفع لاغری صورت موجود هست . این روش‌ها عبارت‌اند از : تزریق ژل و تزریق چربی و لیفت صورت . 

مزایای لبریز شدن صورت 

لاغریصورت1 

روش‌های رفع لاغری صورت یک ترقی اساسی در فعالیت جراحی زیبایی است . این روش‌ها در واقع معالجه لاغری صورت است که به‌عنوان قسمتی از مراحل پیری حادثه می‌ افتد و منجر جوان‌سازی صورت , رفع خطوط صورت , بهبود شرایط پوست و شادابی ظواهر صورت می شوند . 


روش‌های رفع لاغری صورت 

تزریق ژل 

لاغریصورت2 

برای آن نوع از بیماران شکیبا تزریق ژل یک راه و روش تدریجی برای بازگرداندن پُری به طور لاغر است . این روش با تحریک ساخت کلاژن در اعماق پوست ساختار پشتیبانی پوست را تقویت می نماید . تزریق ژل همینطور میتواند پوست را تا یک سانتی‌متر ضخیم‌تر نماید و بهبود قابل‌ توجهی در پوست ساخت نماید . نتایج این روش اگر چه فوری نیست ولی اثراتش با یک تراز معالجه برای بیشتراز دو سال باقی می ماند . 


روش عمل 


زمان معالجه صرفا پنج عدد قریه دقیقه ارتفاع می کشد و معمولاً بی‌حس‌کننده موضعی استفاده میشود . در مواقعی یه خرده کبودی جزئی چهره میدهد . با این ‌حال , هیچ دوره‌ی بهبودی در روش تزریق ژل نیست و بیماران حاذق به برگشت به عمل در به عبارتی روز می‌باشند . 


نتایج فراوان عالی و رضایت منتخب با تزریق ژل گزارش شده‌است . اکثر وقت ها تایم ها تزریق ژل را می‌توان با پرکننده‌های معمول برای رفع لاغری صورت ادغام کرد . این فعالیت منجر می شود تا نتایج سریع‌تری به دست بیاید . مردان هم تزریق ژل را روشی طبیعی‌تر برای معالجه لاغری و زاویه‌دار کردن صورت می دانند . 


تزریق چربی 

لاغریصورت4 

تزریق چربی یک ترقی تقریبا نو برای جوان‌سازی صورت است . این فرآیند در واقع برداشتن چربی از تن خویش شخص و استفاده از آن برای معالجه لاغری صورت است . تزریق چربی درمانی دلخواه برای جوان‌سازی و پُر کردن صورت لاغر است که سبب ساز برگشت دوباره ظواهر شاداب و برنا صورت میگردد . همینطور برای برجسته‌سازی لب هم پیشنهاد میگردد . 


فرآیند معالجه 


در بیشتر بیماران , چربی از باسن , ران , و یا این که شکم در یک روند مشابه به لیپوساکشن گرفته میشود . در‌این روش از بی‌حسی موضعی استفاده میگردد و صرفا یک برش کوچک و یا این که شکاف مایحتاج است . هنگامی‌که چربی برداشته شود , چربی مازاد و مایعات از آن حذف خواهند شد . آن گاه چربی از روش یک لوله کوچک مجدد به حوزه‌ متبوع در صورت تزریق می شود . فعالیت جراحی انتقال چربی یک تا سه ساعت ارتفاع میکشد . 


برش‌ها و سوراخ‌های تزریق چربی به مشقت قابل ‌مشاهده‌اند . احتمال دارد در محل برش یا این که سوراخ‌ها تورم , کبودی و بی‌حسی در زمان بهبودی چشم شود . بیشتر بیماران میتوانند ظرف هفت روز بعداز کار تزریق چربی به عمل برگردند و نزدیک به دو هفته بعداز تزریق عمده فعالیت‌های معمولی و روزانه را انجام دهند . 


جراحی کشیدن یا این که لیفت صورت 

لاغریصورت5 

هرکسی که ایراد لاغری صورت و زنخدان دارااست , در نزدیکی بینی و به دور لب چین عمیق دارااست و یا این که با نقص‌ گودال زیر دیده مواجه است , می تواند یک درخواست کننده دلخواه برای جراحی لیفت صورت باشد . 


این روش به‌طور معمول برای به دست کم رساندن اندوه زیر بیهوشی همگانی انجام میگردد ولی بی‌حسی موضعی هم شاید که با آرام‌بخش باطن وریدی همراه است . هنگامی‌که شخص بی‌هوش می گردد , دکتر معالج عمل را با تولید برش آغاز خواهد کرد . 


روند معالجه 


در بخش اعظمی از لیفت‌های صورت , برش در شقیقه شروع خواهد شد , در جهت جلو گوش ادامه می یابد و به خط پرورش موی می رسد . برش‌ها به‌دقت در چین ارگانیک صورت مخفی میگردند تا زخم‌های ایجادشده تا حد ممکن نهفته شوند . روش‌های دیگر جراحی لیفت صورت که از برش‌های کوتاه‌تر و کوچک‌تر استفاده میشود هم احتمالا بسته به نیاز شخص مصرف شود . همینطور بعضا از بیماران شاید نیاز به برش مازاد در اطراف پلک و لب بالا داشته باشند . 


هنگامی‌که برش‌ها ساخت می گردند , پوست به عقب کشیده خواهد شد به‌طوری‌که لایه‌های عمیق‌تر صورت مثل ماهیچه و چربی را می‌توان برای ساخت فرم نو تهیه و تنظیم کرد . پوست تضعیف‌شده از لایه‌ی پایینی جدا میگردد و وقتی که بافت به‌طور بی نقص فرم و برجستگی متبوع را پیدا کرد , به شرایط نخستین بر خواهد گشت . درین سطح چربی مازاد برای رفع لاغری صورت هم قادر است بیشتر شود . 


هنگامی‌که فرم دهی بدون نقص شد , پوست روی فرم نو قرار میگیرد و برش‌ها با بخیه بسته میگردند . دکتر معالج گذشته از صادر کردن مریض به اتاق ریکاوری جای بخیه را بانداژ می‌نماید . 


عصر بهبودی 


لاغریصورت6 

وقتی‌که شما در اتاق ریکاوری بیدار میشوید , صورت با بانداژ پوشیده شده‌است . این بانداژها ظرف یک یا این که دو روز برداشته میشوند و شاید بانداژ فشرده‌سازی در صورت نیاز برای حمایت از بافت‌های در درحال حاضر بهبود جایگزین شود . در بالا میزان متعددی تورم و کبودی وجود خواهد داشت که نهایتاً ظرف ۱تا ۲ روز بعداز فعالیت چشم می گردند و کم کم بعداز ۱۰تا ۱۴روز فرو می‌نشیند . اندازه یه خرده از تورم شاید برای حدود یک ماه باقی بماند . حزن و درد می بایست در‌حد میانگین ​​باشد و می بایست بعداز حدود دو روز کاهش یابد .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.