akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

رئیس هتلداری در پباده سازی یک وبسایت


اگر وب سایت دارید حتما ۱۰ دقیقه وقت بگ<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>

 این مقاله را بخوانید . . هتلداری ممکن است یک کدام از شیرین ترین و پیچیده ترین شغل های عالم باشد . زیرا بایستی اشکال و اقسام سرویس ها و تولیدها را ارائه دهید و در پشت صحنه می بایست یک سیستم حاذق ایجاد داشته باشید مانند طعام و نوشیدنی و چیزهای دیگر . 


از طرفی بایستی شایسته ترین سرویس ها ممکن را ارائه بدهید و سیستمی است که همیشه نیاز به آپ تو دیت و تعمیر دارااست و درعین حالا سرویس ها و تولید ها بایستی همیشه آپ دیت شود . هتلداری یکی شغل های جالبی است که سرویس ها مشتریان در آن مضاعف حساس است . کلیه این موردها در مدیر تارنما نیز صحت می نماید . رئیس یک سایت دوچندان مشابه رئیس یک هتل است . در حالتی‌که الگوی خویش را از هتلداران پیروز بردارد , میتوانید تمام رقیبان را پشت راز بگذارید . 


مدیر وبسایت به عهده چه کسی است؟ 


مدیر تارنما به عهده اینترنت مستر تارنما است و این عمل فراوان سنگین وزن و بزرگ است . هیچ گاه اندیشه نکنید که با ساختن یک تارنما و روزی یکی دو ساعت راز زدن به آن میتوانید یک مدیریت غالب باشید . مدیر وبسایت کاری تمام وقت است و صرفا مدیرانی در مدیر وبسایت برنده می‌باشند که هدف بالا دارا‌هستند , کارشان را خیلی دوست دارا‌هستند و حاضر میباشند هر گونه عمل و فداکاری از خودشان انجام بدهند تا وبسایت به موفقیت رسد . پیرو یک قسمت حساس و دارای اهمیت هتل را توضیح می‌دهیم و همینطور کاربرد آن را در مدیر وبسایت نشان می‌دهیم . 


منزل داری 


تمام هتل ها گوشه ای به اسم منزل داری دارا هستند . فعالیت این بخش پاک و قشنگ نگه داشتن هتل است . منزل داری متشکل از تیم هایی است . به عنوان مثال با خروج مهمان از هتل , فردی وارد اتاق می‌شود و مواقعی که کم شده را جایگزین می نماید و اتاق پاک میشود . عمل این بخش محدود به اتاق نیست بلکه کل فضای هتل را نیز دربرگیرنده میگردد . مورد دیگر خوشگل نگه داشتن هتل است که تمام هتل ها روی این قضیه سپرده گذاری می نمایند که فضای داخلی و فرنگی هتل خوشگل و دلخواه باشد و همیشه سعی بر بهبود این زمینه دارا‌هستند . 


article _ image _ one _ 279 . jpg 

منزل داری تارنما 

1 . استفاده از عکس های خوشگل و مطلوب 


بخش بزرگی از زیبایی وبسایت به عکس های وبسایت مربوط است . دوستانی که قالب فراهم تارنما میخرند اکثر اوقات بعد از نصب قالب ناامید میگردند . در تبلیغ قالب از عکس های دوچندان قشنگ و کیفیت خوب مصرف شده . هنگامی به عبارتی قالب فارغ از این عکس ها بر تارنما نصب می‌شود زیاد پیش پا افتاده و معمولی به لحاظ میرسد . پس به عبارتی قدر که در گزینش مقاله ها تارنما اعتنا به خرج می دهید در گزینش عکس ها نیز همین فعالیت را بکنید . اندیشه نکنید محتوای وبسایت صرفا مقاله‌ها و متن ها میباشند . بخش دارای اهمیت محتوا عکس ها می‌باشند . 


وبسایت هایی وجود دارا هستند که بایگانی عکس می‌فروشند و این آرشیوها در بازار کشور ایران وجود دارد . می‌توانید آنها‌را به طور DVD یا این که روی هارد دیسک تهیه و تنظیم فرمائید . این یک کدام از مهم‌ترین سپرده گذاری هایی است که بخش منزل داری وب سایت تان را فعال خیس و ارزشمندتر می نماید . در‌صورتی‌که این قابلیت را ندارید که تروتمیز از عکس های سازگار استفاده نمائید , یک استراتژی این است که از اکشن های فتوشاپ استفاده نمایید که تمام عکس ها را مشابه به نیز می نماید . این عمل موجب میگردد عکس ها یکپارچه به لحاظ رسد . 


معیارهایی برای گزینش عکس انتخاب فرمایید . همت فرمایید بیشتر عکس هایی که تعیین میکنید یکپارچه باشند . تعیین عکس مطلوب در زیبایی تارنما دوچندان موءثر است . 


2 . در اختیار گرفتن سرعت وبسایت 


یکی با اهمیت ترین عوامل در موفقیت وبسایت سرعت آن است . با کاهش سرعت , استفاده از وب سایت و خریدها کمتر میشود . برای آنکه تشخیص دهید سرعت وبسایت شما چقدر است و آیا نیازی به بهبود داراست یا این که خیر می‌توانید به وب سایت gtmetrix . com مراجعه‌کنید . این تارنما تحلیلی مضاعف توانمند با اعتنا به معیارهای گوگل و یاهو ارائه میدهد . شما میتوانید گزارش مجانی سرعت وب سایت را همراه روستا ها توصیه کاربردی برای ارتقا سرعت , به طور فولدر PDF دانلود نمایید و از آن تحت عنوان راهنما استفاده فرمائید . 


سرعت وب سایت به عوامل متعددی اعم از : مدل وب سایت ساز مستعمل , با صرفه بودن کد وب سایت , حجم عکس ها و … وابسته است . یک کدام از بی آلایش ترین امور برای ارتقاء سرعت تارنما , کاهش حجم عکس های وب سایت است . در اختیار گرفتن حجم عکس ها موجب می‌شود که صفحه ها تارنما تان پرسرعت خیس بار گذاری شود و یوزرها کمتر خسته شوند . همینطور این مسئله روی ارتقا سکو وبسایت ( SEO ) اثر گذار است . 


برای کاهش حجم عکس ها می‌توانید از فتوشاپ استفاده فرمائید و تمام عکس ها را گشوده کرده و آن را Save for Web نمایید . متداول ترین فعالیت آن است که عکس ها را با فرمت jpg و کیفیت بالا ۶۰ ذخیره فرمایید . اما در صورتیکه می‌خواهید قضیه عکس روشن باشد , یعنی عکستان روی موضوع یا این که عکس دیگری قرار میگیرد و نباید اطرافش سپید باشد , بایستی با فرمت png ذخیره نمایید . وب سایت های مضاعف متعددی موجود است که به طور آنلاین حجم عکس ها را فارغ از کاهش کیفیت باصرفه می نماید . اما خویش تارنما gtmetrix نیز همین فعالیت را انجام میدهد . 


3 . سازش تارنما با مرورگرها 


مرورگرهای دارای اسم و رسم گاه به گاه آپ تو دیت میگردد و نسخه جدیدی از این مرورگرها بیش تر می‌شود . شما تحت عنوان رئیس وبسایت بایستی محاسبه نمائید که آیا وبسایت تان با این مرورگرها سازگار است یا این که خیر و در شرایطی‌که سازگار نیست , چه کارهایی می توان انجام بخشید که سازگار شود . در‌حالتی که از وبسایت سازهای معروفی نظیر جوملا و وردپرس استفاده می‌کنید , نگرانی مهمی نیست . با آپ تو دیت کردن اپلیکیشن وب سایت این مشکلات حل می‌شود و در شرایطی‌که از برنامه نویس استفاده میکنید , ضروری است آراسته به برنامه نویس تان یاد آوری فرمائید که‌این مسئله را تحلیل نماید . خوبتر است تحت عنوان یک اینترنت مستر تا حدی با Html و Css آشنا باشید تا بتوانید تغییرات معمولی روی تارنما را خودتان انجام دهید و نیازی به برنامه نویس نباشد . با یادگیری CSS می توان نسبتاً نیز تغییر تحول ظواهر را در وب سایت انجام اعطا کرد . 


4 . اصلاح صفحه ها و متن‌ها 


احتمال دارد بازدیدکنندگان برای اصلاح صفحه ها پیام بگذارند . فورا مبادرت فرمایید و آن ورقه را اصلاح نمایید و حتما یک پست الکرونیکی سپاس و تایید برای آن استفاده کننده بفرستید و بگویید که آن نوشته اصلاح شد , از شما سپاس میکنیم و از شما میخواهیم که دفعات آن گاه نیز در حالتی که با چنین موردی برخورد کردید , لطف نمایید و به ما اعلام نمائید تا تارنما مان را خوب تر و به روزتر نگه داریم . معمولا متداول است که صفحه های تارنما با چنین مشکلاتی روبه رو شود . این قضیه دقیقا مشابه این است که در هتل روی فرش نوشابه بریزد . فورا مبادرت فرمایید و آن را اصلاح فرمایید . برای اصلاح متن ها می‌توانید از اپلیکیشن بدون پول و زیاد قوی ویراستیار استفاده فرمایید . این اپلیکیشن پلاگین ای برای ورد است و به مایکروسافت ورد قابلیت و امکان اصلاح خودکار متن ها پارسی را طولانی تر می نماید . این اپلیکیشن بدون پول است و می‌توانید از وب سایت virastyar . ir دانلود نمایید . 


5 . اصلاح کردن لینک و پیوند های شکسته 


Broken links , لینک و پیوند هایی می باشند که نشانی پیوند غلط تایپ شده و به هیچ جای خاصی وصل نمی‌شوند . به عنوان مثال احتمالا در پایان مقاله ای نوشتید , برای داده ها بیشتر دراین باره به لینک و پیوند زیر مراجعه نمایید . احتمالا t از http جا افتاده است . لینک و پیوند های شکسته میتوانند به اعتبار تارنما شما لطمه بزنند . نظیر این که شخص به فریزر هتل مراجعه می نماید و می بیند که شکلات در مینی توشه نیست و این احساس بدی را به وی منتقل می نماید . تمام پیوند های شکسته وب سایت را شناسایی و تجدید بنا فرمایید . 


زمانی صدها برگه داریم , چطور این فعالیت را انجام دهیم؟ ابزارهای متعددی برای حل این نقص‌ وجود دارا هستند یکی‌از این ابزارها سایت www . brokenlinkcheck . com است . در نصیب Free check for broken links نشانی تارنما تان را وارد نمائید و در پهنا یک‌سری ثانیه این تارنما به شما گزارش رایگانی می‌دهد که کدام صفحه ها وبسایت شما مشتمل بر لینک و پیوند های شکسته می‌باشند . با استفاده از این ابزار به راحتی تمام لینک و پیوند های شکسته تارنما تان را پیدا نمایید و آن‌ها را تجدید بنا نمایید .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.