akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

بینی عقابی


عمل ( رینوپلاستی ( , به عبارتی جراحی پلاس  <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>

است که طی آن جراح قادر است بینی عقابی شخص را به بینی کوچکتری تبدیل نماید . بعضا از اشخاص خواستار حد کمال هرچیز اعم از اجزاء فیس خویش میباشند و مایلند فعالیت جراحی بینی عقابی را انجام دهند . به همین منظور است که ارتفاع بینی آن ها هر انداره باشد برای تغییر‌و تحول صورت آن , به هر صورت و شیوه ممکن , به جراح پلاستیک بینی مراجعه میکنند . ولی کار بینی عقابی هیچ مشکلی ندارد , به شرطی که شخص استطاعت انجام آن را داشته باشد . 


رفع برآمدگی پل بینی ( قوز بینی ) یکی رایج‌ترین چیزهایی است که اشخاص میخواهند جراح زیبایی بینی برای آنان انجام دهد . قوز بینی اشخاص , از لحاظ مقدار می تواند زیاد متنوع باشد . ممکن است بینی شما صرفا یک قوز کوچک داراست که می خواهید آن را بردارید , یا این که ممکن است نیز بیشتر از یک بینی رومی با یک قوز بزرگ , مزاحم و چشمگیر باشد , در صورتی بینی شما در یکی این دو حد آخرین و یا این که حد اواسط آن باشد , درهرحال جراح با کار بینی عقابی می تواند فرم بینی شمارا تصحیح نماید . شخصی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی برای تحقیر کردن برآمدگی پل بینی خویش را داراست , یکسری چیز را بایستی گذشته از جراحی در لحاظ بگیرد . 


تعیین جراح بر طبق میزان تحصیلات , فراگیری و گواهینامه‌ها , تجربه کار جراحی زیبایی بینی و شم راحتی شما با وی , فراوان دارای اهمیت است . 


تا چه حد می خواهید قوز بینی شما کوچک شود؟ 

در سطح اولیه , این که برآمدگی پل بینی تا چه حد بایستی کاهش یابد , امری مرتبط با شم زیبایی شناسی و ذوق وسلیقه شخصی است . بعضی از اشخاص , پل بینی گودتر و با برجستگی کمتر را می‌پسندند , در حالی که بعضا دیگر ترجیح می دهند خط پروفایل بینی آنها به طور یک خط بدون واسطه ( یا این که نسبتاً ( مالامال ) محافظت شود . بعضی از بیماران ممکن است بخواهند کمی از برجستگی پل بینی آنان پس از کار جراحی باقی بماند تا بعضا از ویژگی‌های قومی و خانوادگی خویش را نگهداری نمایند ( یا این که احتمالا صرفا به دلیل ذوق فردی باشد . ) . علاوه بر این , جراح برای مراقبت وضعیت مردانگی بینی در بیماران مرد هم یه خرده از برآمدگی پل بینی را مراقبت خواهد کرد . 


به‌هرحال , حتمی است شما جراح خویش را درباره ی میزان مناسب کاهش برآمدگی , آگاه سازید . جراح شما می بایست قدرتمند به انجام مدلسازی دیجیتال در مطب خویش برای مشابه سازی کاهش قوز بینی باشد و به شما نشان دهد که نمای بینی شما در 


سطح ها گوناگون حذف قوز , چه گونه خواهد بود . انجام مدلسازی دیجیتال پیشین ازعمل , مسئله را برای گفتگوی بین شما و جراح در امر میزان برآمدگی دلخواهتان آماده مینماید . کل صورت و تناسب اجزای آن , بایستی هنگام این تصمیم گیری در حیث گرفته شود , چون پل بینی می بایست با چارچوب کلی صورت هماهنگی داشته باشد . 





قوز بینی به دلیل استخوان مازاد , غضروف مازاد و یا این که هر دو است؟ 

به لحاظ می رسد که منشا تمامی گونه های برآمدگی پل بینی یکسان است . پل بینی در واقع از استخوان ( یک سوم فوقانی ) و غضروف ( دو سوم انتهایی ) تشکیل‌شده شده‌است . پباده سازی شماتیک زیر , آناتومی بینی را به نیکی نشان می دهد . 



قوز بینی بعضی از اشخاص به بخش استخوانی بالای پل محدود میگردد . این وضعیت را می‌توان طی جراحی زیبایی بینی تنها با از بین بردن استخوان مازاد برطرف نمود . در بعضا دیگر شاید قوز بینی ناشی از غضروف مازاد باشد . این موقعیت را با تراشیدن غضروفی که سبب پری عقب بینی می شود , می‌توان معالجه کرد . 


تا به امروز متداول‌ترین وضعیت قوز بینی , ناشی از استخوان همراه با غضروف مازاد بوده است . درتصویر ذیل , صورت شماتیک آن نشان داده شده‌است : 



جراح از یک روش ترکیبی استفاده می کند که در آن استخوان برداشته شده و غضروف هم تراشیده می گردد . این روش به جراح اذن می دهد تا نیز استخوان و نیز غضروف را تا تراز مطلوب ذیل بیاورد و نهایتا ( خط پروفایل مطلوب بینی به‌دست آید . 


آیا شما به یک لینک رادیکس هم نیاز دارید؟ 

جراح می بایست بینی شما‌را برای تشخیص ( بدفرمی شبه قوز ( آنالیز نماید . این موقعیت هنگامی به وجود میاید که نصیب استخوانی بالای پل بینی ( رادیکس ) به طور کامل ( رویش نکرده باشد , که‌این باعث به پری بیش تر از حد پل بینی در امتداد خط پروفایل زیر رادیکس میگردد . 


روند فعالیت 

پیش از فعالیت , جراح بینی انجام موردها زیر را از شما خواهد خواست : 


ترک مصرف سیگار , دست‌کم شش هفته پیشین از فعالیت جراحی به مراد ترمیم خوبتر بینی 

اجتناب از مصرف آسپرین , داروهای ضد التهابی و بعضی از داروهای گیاهی که می تواند منجر ارتقا خون ریزی شود . 

صرف حیث از گونه کار جراحی که قرار است صورت بپذیرد , هیدراتاسیون پیشین و بعداز فعالیت جراحی به خواسته ریکاوری بی‌خطر مضاعف اساسی است . 

جراحی زیبایی بینی معمولا ( به طور سرپایی انجام میشود . با این وجود ترتیبی بدهید که شخص همراهتان شمارا بعداز کار به منزل غالب شود و دستکم شب اولیه پس از فعالیت نزدتان بماند . در شرایطی که کار جراحی شما دربرگیرنده سپتوم ( تیغه ) بینی باشد یا این که این‌که تصحیح فعالیت گذشته باشد , احتمال دارد یک شب بستری در بیمار‌ستان برای شما اضطراری باشد . 


جراح , دوران زمان اضطراری برای این‌که بتوانید به تراز معمولی کار و عمل خویش بازگردید , با شما درمیان خواهد گذاشت . پس از فعالیت , جراح راهبرد و اطلاعاتی ظریف راجع به نگهداری پس از فعالیت به شما و شخص همراهتان خواهد بخشید , اعم از اطلاعاتی درخصوص : 


درن‌ها ( در‌حالتی که قرار داده شده باشد ) 

نشانه ها معمولی که تجربه خواهید کرد 

علامتها دلایل احتمالی . 

چه‌گونه پوست بینی بعداز برداشتن قوز , کشیده خواهد شد؟ 

نقص‌ دیگری که هنگام کاهش قوز بینی ( یا این که به صورت کلی کوچکتر ساختن بینی ) پیش می آید این است که , پوست پوشاننده می بایست بر روی ساختار بینی کوچکتر و تازه به‌خوبی کشیده شود . پوست بینی در طول فعالیت جراحی برداشته نمی شود , بلکه به لطف خواص کشسانی پوست , جراح آن را در حوالی بینی کوچک‌ شده , خواهد کشید . 


مورد کشیدگی پوست مرتبط با اندازه کاهش قوز بینی است . اگرچه کاهش قوز بایستی در هر سطحی تا حدی میسر باشد , ولی در بیماران دارنده پوست کلفت , احتمالا کاهش حجم بینی دقیقا ( به به عبارتی میزان مطلوب قابلیت پذیر نباشد . در‌حالتی که پوست در نزدیکی بینی نو به مقدار کافی عده نشود , احتمالا باعث به تولید لکه آمورف پوست شود که به احتمال فراوان , صورت بینی را بدتر خواهد کرد . 


بررسی جراحی بایستی برای نظارت میزان تطبیق پوست شخص با فرآیند کشیدگی صورت پذیرد . به صورت کلی , در بیماران جوان‌تر و بیمارانی که دارنده پوست نازک‌‌‌تر می باشند , پوست به خیر و خوبی کشیده خواهد شد . بیماران پیر و اشخاصی که دارنده پوست ضخیم‌ترهستند , توانمند به کشیدگی مستحکم پوست نخواهند بود . این احتمال موجود است که پوست مازاد باعث به صورت مفتضح و گوشتالود بینی شود . 


فیض کار بینی تا چه برهه زمانی تداوم خواهد داشت؟ 

نتایج حاصل از جراحی زیبایی بینی همیشگی است , براین اساس کلیدی است که شما هنگام طرح ریزی فعالیت جراحی , هدف ها زیباشناسی روشنی داشته باشید . جراحی پلاستیک بینی صرفا می بایست درصورتی صورت پذیرد که پروسه رویش بینی شما بدون نقص شده باشد . پرورش بی نقص بینی معمولا ( در سن شانزده یا این که هفده سالگی حاصل می گردد . در شرایطی که جراحی زیبایی بینی گذشته از پرورش بدون نقص آن باشد , ادامه پرورش بینی می تواند فیض فعالیت جراحی را تغییر تحول دهد و منجر مشکلات و عارضه ها احتمالی گردد .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.