akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

راهی برای رویا رویی با آکنه پشت دست

راهی برای رویا رویی با آکنه پشت دست

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

انواع جوش های منطقه پشت 


– جوشهای سرسفید : که بر اثر کامدون های بسته ساخت می‌شوند . هنگامی که چربی به طور یک برآمدگی راز سپید در زیر پوست , تجمع می نماید , تشکیل می‌شوند . 


– جوشهای سرسیاه : هنگامی که فولیکول های متصل در تراز پوست , گشوده شوند , جوش های سرسیاه تشکیل می‌شود . همینطور وقتی که کامدون ها گشوده میباشند . علت سیاهی راز جوش , بر اثر عکس العمل غدد چربی با هواست . و بخاطر چرک کردن یا این که آلودگی غدد چربی , نیست . 


– کورک ها ( پاپول ها ) : جوش های پررنگ که به طور برآمدگی های کوچک صورتی رنگ در پوست پدیدار می‌شوند , تحت عنوان کورک شناخته میگردند . - چرک دانه ها : که نوعی جوش دردناک بوده , برجستگی های آکنده‌از چرک سپید یا این که زردرنگ , با اساس قرمز‌رنگ می‌باشند . 


– برآمدگی ها ( ندولها ) : هنگامی که ضایعه جوشی در منطقه عمیق خیس پوست پرورش می نمایند و میتوانند مشقت بار و دردناک هم , باشند . - چه کسی است ها : این عارضه بزرگتر از جوش های قبلی , مملو از چرک های عفونی و مضاعف دردناک می باشند و موجب تولید جراحت در مرحله پوست فمی شوند . 


راهی برای تقابل با آکنه پشت دست 


افرادی که آکنه‌های متعددی در نصیب پشت بدن‌شان دارا هستند , می بایست فشارهای احتمالی روی این حیطه را متوقف نمایند . چنانچه مدام از کوله‌پشتی یا این که امکانات متفاوت ورزشی استفاده می کنید که پشت تن را زیر فشار قرار میدهند , برای مدتی نباید این فعالیت را ادامه دهید . 


چنانچه استفاده نکردن از این وسایل برای شما امکان‌پذیر نیست , دست کم می بایست زیر لباس‌تان مدام تی‌شرت نخی بپوشید . فشار و اصطکاکی که‌این وسایل در طولانی‌مدت به پشت تن وارد مینمایند , می تواند پیدایش گونه خاصی از آکنه‌ها به‌نام آکنه مکانیکا را در‌این نصیب از تن تشدید نماید . 


در صورتی اکنون از آکنه‌های پشت تن مشقت میبیرید , به موارد ذیل اعتنا نمائید زیرا میتوانند به شما یاری نمایند . با اسفنج و یا این که لیفهای یه خرده زبرتر پشتتان را درحمام مدام لایه‌بردای نمایید البته درین فعالیت زیاده‌روی نکنید زیرا پوست را حساس‌تر می کند به حاشیه دریا بروید و اذن بدهید 


پشت شما پاره ای در آب نمک دریا بماند چیزی حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کتف و پشت گردن خویش را در آب دریا قرار دهید و پشت گردن و کتف هایتان را نیز در معرض نوروروشنایی آفتاب قرار دهید این فعالیت سبب ساز میشود جای جوش‌ها زودتر کم آب شوند و چربی بیش‌از مقدار پوست پاک شود . 


از کامل کننده زینک استفاده فرمائید . این دارو هر چند معالجه قطعی جوش و آکنه نیست البته زینک برای معالجه و پیشگیری جوش‌های تن تجویز میشود . از دو رویکرد میتوانید از زینک استفاده نمایید . یکی این‌که می توانید به طور بی واسطه از استات زینک ½ درصد استفاده نمایید و آن را با اریترومایسین ۴ درصد ترکیب نمائید و روشن بختی دوبار به پشتتان بمالید در صورتی به استات زینک دسترسی ندارید از کپسولهای کامل کننده زینک استفاده نمایید و آن را گشوده نمایید و روغنش را به پوست پشت و کتف بمالید . 


راهی برای تقابل با آکنه پشت دست 


روش دوم این است که میتوانید از قرصهای کامل کننده زینک در رژیم غذاییتان استفاده نمایید البته مراقب باشید بیشتر از ۲۵ تا ۴۰ میلی‌گرم زینک در طول روز مصرف نکنید . برای جوش و آکنه های موضعی تن شایسته ترین مورد روش نخستین است . اسکراب ارگانیک صحیح فرمائید . این عمل یاری می نماید که سلولهای مرده پوست پاک بشود 


و پوست کتف و پشت نفس بکشد . آب یک گریپ‌فروت میانگین و یا این که لیمو را با نصف فنجان شکر و نصف فنجان نمک دریایی ترکیب نمایید و پشتتان را با آن ماساژ دهید آن گاه بشویید . pH تن را در دست گرفتن نمائید . یکی عارضه ها جوش تن استفاده از صابون‌ها و شامپوهای با خواص قلیایی بالاست 


این تولید ها بهداشتی معمولا pHبالای ۵ دارا هستند در حالیکه که نباید مواد قلیایی بیشتر از ۴ درصد به پوست بزنید . باطن یک قوطی منزه و خالی شیشه منزه کن مخلوط نصف به نصف آب تصفیه شده و فارغ از کلر و سرکه سیب را ادغام نمائید و بعداز گرمابه از با اسپری به پشت و کتف بپاشید . 


و بگذارید جذب پوست شود و تا میتوانید از شامپو و صابون‌های سبک مانند صابون نوپا استفاده فرمائید . پوشیدن لباسهای نخی و آزاد جامه زیر پاک و نخی , پاک نگه داشتن موها و شستن مداوم ملحفه‌ها قضیه مهمی است که نباید نادیده بگیرید چه بسا احتمال دارد شما به پودر لباسشویی‌ که استفاده می‌کنید 


کلیدی باشید . اصلی خیس آنکه پس از ورزش حتما دوش بگیرید و میوه صیفی جات و آب کافی را فراموش نکنید . حفظ مطلوب از پوست , نکته مهمی است که می بایست آن را دورازشوخی بگیرید . این نگهداری دربرگیرنده کارهایی میگردد مانند شُستن منظم پوست با استفاده از پاک‌کننده‌های ملایم ; دوش دریافت کردن بعداز پایان ورزش ; پاک نگه داشتن موها ( حتما موها را به طور کامل در خزینه بشویید و نگذارید چیزی از شوینده‌ها روی موها باقی بماند ) ; 


ویرایش نکردن آکنه‌های پشت تن ; قرار نگرفتن بیشتراز حد در معرض نوروفروغ خورشید . در حالتی‌که این روش‌ها هیچ فایده‌ای نداشتند , حتما به دکتر کارشناس پوست رجوع نمایید . کارشناس پوست می تواند حالت شما‌را دقیقا تحقیق کند و در صورت لزوم , داروهای خاصی را برای شما تجویز نماید .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.