akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

رییس اداره نظام مهندسی ساختمان

رییس اداره نظام مهندسی ساختمان مطرح کرد : انصراف قالیباف نشان بخشید وی برنامه اقتصادی نداشت

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

رییس اداره نظام مهندسی ساختمان با اشاره به این‌که انصراف قالیباف بنفع حجت‌الاسلام رییسی نشان بخشید برنامه‌های این کاندیدا نیز زیرا ۲ . ۵ برابر کردن درآمد مرزوبوم , ارتقا یارانه‌ها و راه اندازی سامانه مسکن از پشتیبان علمی سود مند نبوده است خاطرنشان کرد : جریان اصول گرایی نسبتاً از باخت خویش مطمئن شده و هم اکنون صرفا نگران شدت اختلاف آرای خویش با اصلاحطلبان است . انصراف قالیباف نشان اعطا کرد وی برنامه اقتصادی نداشت 



اداره نظام مهندسی ساختمان 


انصراف قالیباف نشان اعطا کرد وی برنامه اقتصادی نداشت 

فرج‌اله رجبی بیان کرد : راجع به ارتقا یارانه که آقای قالیباف بر آن تاکید داشت رییس مجلس یاد آوری بخشید که نماینده های مجلس برای هر ریال انگیزه مندی یارانه‌ها در میزان دارایی نودوشش زنخدان میزدند . فعالیت بگزارش رییس کمیسیون تلفیق , دیوان محاسبات , ‌مرکز پژوهشها و اداره برنامه و میزان دارایی کشیده شد و ماحصل این بود که چه بسا یک ریال نیز با آلرژی بخش اعظمی محاسبه گردد . پس فقط رویکرد دو سه برابر کردن یارانه‌ها چاپ پول فارغ از حمایت کننده است که اثرات تورمی شدیدی بر اقتصاد می گذارد . 

رجبی همینطور در رابطه فعال‌ساز‌ی سامانه مسکن که ۲ شب پیش انجام شد ادامه اعطا کرد : این مبادرت نیز اضافه یک فعالیت تبلیغاتی بود که بگویند شعارهای ما طبق برنامه است . وگرنه خودشان نیز میدانستند که مسوولیتی برای این عمل ندارند . با این وجود حال حاضر بایستی پرسید شما که چنین سایتی فعال سازی نموده‌اید بدلیل انتظاراتی که ساخت شده و ثبت نامهایی که احتمال دارد انجام یافته باشد مکلف میباشید برنامه‌های خویش را ادامه دهید . 

او افزود : نامزدهای جریان اصول گرایی درمقابل مدنی که برنامه‌اش معین است هیچ روش بردی ارایه ندادند و تنها به آتی حواله میدهند . در مناظرهها مشخص و معلوم بود جواب قابل قبولی برای چالشهای فراروی اقتصادی ندارند . لذا درمقابل یک برنامه پیش رو و قابل انجام شعارهایی از قبیل نودوشش درصد , ساکن شدن رکورد زده یا این که کارخانه ها خوابیده راز دادند که بعدا با دقت به تکرار این شعارها , مردمان نسبت به آنان واکسینه شدند . 

او با اعلام این که در صحبتهای آقای رییسی نیز بی‌برنامگی اقتصادی به طور کامل مشهود است , تصریح کرد : مقابل ریزش آرای آقای رییسی و عدم استقبال از برنامه‌هایش در شهرهای متفاوت اعتقادوباور دارم استقبال از آقای روضه خوان بالا گرفته است . اجتماع ورزش گاه آزادی , لرستان , اصفهان , تبریز و ساری را نگاه نمایید می‌بینید بطور فزاینده‌ای جمعیت در درحال حاضر بخت از آقای شیخ می باشند . در طرف مقابل سایتهایی که از آقای رییسی دفاع می‌کنند از پخش تصاویر گشوده پرهیز می‌کنند . 

او تاکید کرد : به یقین اینجانب از اولِ این هفته جریان همه پرسی بطور روشن به جهت رییس جمهور ساکن چرخش کرده و چک جریان اصول گرایی این است که بازی را باخته‌اند . بهمین علت برای این که موقعیت را عوض نمایند ۲ رویه پیش رو داشتند ; یکی ریسکی و ۲ قطبی کردن رقابت که با کنار رفتن قالیباف این مبادرت را صورت دادند و خط مش عمل دوم , امنیتی کردن دور و اطراف با انگیزه کاهش شرکت کردن مردمان و احتمال ضعیف برای پیروزیشان است که در صحبتهای بعضا اشخاص این جریان تماما نمود داراست . 

مدیریت اداره نظام مهندسی , این دیدگاه جریان اصول گرایی را به طور کامل خلاف با منویات رهبر معظم انقلاب دانست و تیتر کرد : مردمان مطلقا بفرمان رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی با تمام توان در همه پرسی کمپانی می کنند و با این اوصاف اقبال جریان حریف دولت ذیل می آید . بدین ترتیب معتقدم جریان اصول گرایی با کنار رفتن قالیباف قصد دارااست مسافت خویش را با آقای روضه خوان کاهش دهد تا بتواند با پذیرش باخت نزدیک , وجهه خویش را برای آتی ترمیم نماید . 

رجبی ذکر کرد : گرچه روی صفحه اقبال آقای روضه خوان طولانی تر است البته مردمان نباید عمل را تمام شده تلقی نمایند بلکه می بایست حتما روز آدینه به پای صندوقهای رای بروند و دور و بری ها خویش را برای کمپانی ترغیب کنند ; ‌ چون زمانی مرحله شرکت کردن بالا برود نیز رقابت بی آلایش حل میگردد و نیز مطالبات مردمان از دولت حمایت کننده قویتری بخود می‌گیرد .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.