akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

شایسته ترین روش های محافظت از موی

شایسته ترین روش های محافظت از موی

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

روش های دلخواه مراقبت درست از گیسو , برای داشتن موهای شاداب و درخشنده موها را با آب ولرم شست و شو دهید 

آب داغ روغن ارگانیک جانور در موها را که نقش حفاظتی برای موی دارااست را از بین می‌برد . در فیض گیسو درخشندگی و شادابی خویش را از دست می‌دهد . البته این بدین مفهوم نیست که برای رهایی از موهای آسیب پذیر و نازک موهای خویش را با آب سرد بشویید . 


متخصصین پیشنهاد می کنند موهای خویش را با آب ولرم بشویید . 

دراینجا شما را با روشهای صحیح وهمچنین راههای خطا مراقبت از موها اشنا میکنیم : 

هر مویی به صورت طبیعی سلامت و زیباست , اما فعالیت‌های روزانه , آلودگی‌ها , استرس‌ها و پرتوهای ماورا بنفش نوروفروغ خورشید ( از طریق ایجاد رادیکال‌های آزاد ) موجب تخریب ساختمان گیسو و علی الخصوص ریشه موها می ‌شوند . 


تقویت مو نازک با سیلیکون 

مو نازک و مرده گلایه شایع زنان است , شرایط دهنده های متعدد تنها موها را قابل انعطاف می نمایند . شایسته ترین شیوه استفاده از محصولاتی است که دربردارنده سیلیکون است . 


این مواد تار های نازک موی را با یک غشاء نازک می پوشانند و موجب لبریز پشت شدن موی ها می گردند و از چرب به حیث وصال موها جلوگیری می نمایند . اثر سیلیکون بر روی موی چه بسا پس از شست و شوی نیز باقی می‌ماند . 


مصرف ماهی و آجیل برای داشتن موهای تندرست 

کلیه مواد غذایی مقوی موهای سلامت را برای شخص به همراه دارااست . برای داشتن موهای سلامت بایستی مصرف ماهی و آجیل را ارتقا دهید . پروتئین و امگا سه که در‌این مواد غذایی موجود است , یاری شایانی به داشتن موهای سلامت می نماید . 


اعم از مواد مفید دیگری که برای داشتن موهای شاداب می شود به آن اشاره نمود عبارتند از صیفیجات , حبوبات و هویج . اشخاص بایستی مراقب رژیم های غذایی که امروزه با انگیزه کاهش پرسرعت وزن مرسوم گردیده اند باشند , 


این رژیم ها میتواند جراحت متعددی به گیسو وارد نمایند . بعضا رژیم های لاغری تن را از تمام مواد پرخاصیت اصلی محروم می نماید . 


از جور هایی که به گیسو شما جراحت میرساند دوری کنید 

سفارش می شود بیشتراز سه ماه از اکستنشن استفاده نکنید . دم اسبی کردن و بافتن بیشتراز حد گیسو ها منجر آسیب پذیر شدن گیسو می‌شود . 


زمانی که موی تر است آسیب پذیر خیس است بدین ترتیب از بستن گیسو در‌این‌صورت‌ بایستی اجتناب کرد . 


برای معالجه شوره رمز از روغن ها استفاده نکنید 

کم آب عاملی بر تولید شوره موی نیست . بخش اعظمی از اشخاص از شوره رمز که اختلالی زیاد جزئی است گلایه می نمایند . استفاده از روغن های متفاوت بر روی راز برای از بین بردن شوره موها تنها منجر تشدید این نقص‌ می‌شود . 


شامپوهای دارویی ضد شوره را که متخصصین پیشنهاد می کنند و یا این که آن مدل از شامپوهایی که در داروخانه ها به فروش میرسد قادر است امداد به سزایی به معالجه شوره راز می نمایند . وقتی که از شامپوی ضد شوره استفاده میکنید بایستی به دست‌کم پنج دقیقه بر روی رمز باشد و آن‌گاه گیسو را آبکشی فرمایید . 


ترمیم موخوره با پروتئین 

نقاشی کردن مداوم گیسو ها , دکلره کردن , کراتینه کردن , سشوار کردن فراوان موها منجر آُسیب لایه فرنگی موی می گردد . خوشبختانه تولیدها متعددی برای ترمیم موی خوره موجود است , برای ترمیم موخوره می بایست از شامپوها و شرایط دهنده هایی که دربردارنده پروتئین است 


می بایست استفاده کرد . ترمیم موخوره با مصرف مداوم تولیدات پروتئینی از بین میرود . 


حجیم شدن موها 

مالامال پشتی موی پدیده ای موروثی است ولی شیوه حفظ و رسیدگی به موی نیز بر پرپشتی گیسو تاثیر میگذارد . اشخاص موی قرمزمعمولاً گیسو هایی کلفت خیس دارا هستند , در حالی که تارهای گیسو اشخاص بلوند باریکتر ولی بیشتر است . 


خوشبختانه شما می‌توانید موی های خویش را با هر رنگی که می‌باشد حجیم خیس نمائید . از قابل انعطاف کننده ها یی که گیاهی می‌باشند استفاده نمایید . ابتدا ریشه موهای خویش را کم آب فرمایید . در صورتی موهای شما خیلی نازک است , هنگام کم آب کردن , فر یا این که شرایط دادن آنان از حرارت کم استفاده فرمایید . 


از حرارت دوچندان برای کم آب کردن گیسو دوری کنید 

استفاده از حرارت مضاعف در سشوار برای کم آب کردن فقط برای صرفه جویی در حین است . استفاده از سشوار با حرارت دوچندان سبب ساخت موی خوره می‌شود . بایستی کارایی شود تا حدامکان استفاده از سشوار را به دست کم برسانید . 


کتف کردن کمتر به ریزش گیسو کمتر امداد می نماید 

برس کشیدن بیش تر از حد منجر ریزش بیشتر گیسو میشود . اما ریزش مقادیری از گیسو درطول روز ارگانیک و نرمال است . هر شخص 50 تا 100 تار موی را طی روز از دست می‌دهد . این موها موهایی می باشند که رشدشان متوقف شده‌است . 


برای به دست کم وصال ریزش گیسو از برس هایی که نوک گرد دارا هستند استفاده فرمائید . نیز چنین از کتف کردن موی در وقتی که موها تر است دوری کنید . 


از تغییر‌و تحول رنگ گیسو ناگهانی خودداری کنید 

احتمالا شخصی موهای تیره داشته باشد و قصد به بلوند کردن موهای خویش داشته باشد و یا شخص با موهای بلوند است و قصد به داشتن موهای سیاه دارااست . می بایست دقت داشت که تغییر تحول رنگ ناگهانی موها جراحت متعددی به موی وارد می نماید . 


بعضا از متخصص ها بر این باورند که تا سه رتبه تیره یا این که روشن کردن رنگ گیسو , جراحت کمتری را به گیسو وارد می نماید . 


از موی های خویش در قبال فروغ و روشنایی خورشید مراقبت فرمائید 

همان گونه که نور و روشنایی خورشید زخم های برای به همراه دارااست به به عبارتی میزان برای موی نیز زیان آور است . قرار به دست آوردن موی در معرض بی واسطه فروغ خورشید سبب کم آبی می توان به خصوص زمانی گیسو ها رنگ شده باشد .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.