akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

دولت ۹ هزار میلیارد ریال وام ها برای خرید تضمینی و توافقی محصول ها کشاورزی اختصاص اعطا کرد

دولت ۹ هزار میلیارد ریال وام ها برای خرید تضمینی و توافقی محصول ها کشاورزی اختصاص اعطا کرد
<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 
به گزارش اداره نظام مهندسی کشاورزی تهران هیأت وزیران در گردهمایی عصر یک‌شنبه خویش به سر گروهی دکتر معالج جهانگیری نائب رئیس نخستین رییس جمهور اظهار کرد با اعتنا به فرا وصال شب‌های قدر و عزاداری مولای متقیان حضرت علی ( ع ) , مطابق سنوات قبل زمان آغاز به عمل همگی وزارتخانه‌ها , سازمان‌ها , شرکت‌ها و مؤسسات مدنی در سراسر مملکت در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه خوش یمن رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز می شود . ۹ هزار میلیارد ریال وام ها برای خرید تضمینی و توافقی محصول ها 

۹ هزار میلیارد ریال وام ها برای خرید تضمینی و توافقی تولیدها 
۹ هزار میلیارد ریال وام ها برای خرید تضمینی و توافقی محصول ها 

۹ هزار میلیارد ریال وام ها برای خرید تضمینی و توافقی محصول ها 
در‌این نشست , وزرای داده ها و مرزو بوم گزارشی در رابطه حادثه ها تروریستی اخیر در مرز و بوم و اقدامات اطلاعاتی و امنیتی صورت گرفته در این جهت به هیات وزیران ارایه دادند . 
اختصاص ۹ هزار میلیارد ریال وام ها برای خرید تضمینی و توافقی تولیدها کشاورزی 
هیات وزیران با اختصاص مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال وام ها به اداره مرکزی تعاون روستایی از روش بانک‌های دلیل برای خرید تضمینی و توافقی تولید ها کشاورزی موافقت کرد . 
آئین طومار اجرایی مرتبط با تأمین اعتبار برای بازخرید کارمندان اضافی و بازنشستگی ثبت شد 
هیات دولت , آئین طومار اجرایی مرتبط با تأمین اعتبار برای بازخرید پرسنل اضافی و یا این که بازنشستگی در دستگاه‌های اجرایی را به ثبت رساند . 
به موجب این آئین طومار , دستگاه‌های اجرایی که در دارایی تصویب شده همین سال خویش اعتبار برای بازخریدی پرسنل اضافی و یا این که بازنشستگی پیش گویی کرده‌اند , می توانند طبق ضوابط و ضوابط مربوط نسبت به انجام کارها بازخریدی پرسنل اضافی و یا این که بازنشستگی مبادرت کنند . 
در صورت عدم پیش‌بینی اعتبار برای بازخریدی پرسنل اضافی و یا این که بازنشستگی و همینطور مکفی نبودن اعتبار پیش گویی شده , دستگاه‌های اجرایی میتوانند از منابع اعتباری حاصل از فروش اموال و دارایی‌های غیرمنقول اضافی در اختیار خویش برای این مراد استفاده نمایند . 
بررسی مصوبات شورای خوب بخشها آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی 
هیات وزیران در‌پی گرد‌همایی , تنی چند از مصوبات شورای خوب بخشها آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی را مورد بررسی و تصمیم گیری قرار بخشید . 
بر این اصول , میزان دارایی سازمان‌های بخشها آزاد تجاری – صنعتی مرتبط با سال ۱۳۹۶ و اصلاح شده میزان دارایی سال ۱۳۹۵ و اساسنامه‌های کمپانی بسط و مدیر بنادر و فرودگاه حوزه‌ آزاد قشم و کمپانی محاسبه بر قانون ها بهداشت انسانی و استاندارد قشم به ثبت رسید . 
همینطور دیگر مصوبات یاد شده دربرگیرنده صورت موقعیت مالی طرح تملک دارایی‌های سرمایه ای اداره حوزه‌ آزاد قشم مرتبط با سال مالی ۱۳۹۴ , گزینش حسابرس غیر وابسته و بازرس رسمی اداره حوزه‌ آزاد چابهار برای سال مالی ۱۳۹۴ , تصحیح زمینه کار حوزه‌ ویژه اقتصادی بندر آستارا , گزینش محدوده حوزه‌ آزاد تجاری – صنعتی انزلی , لایحه ساخت ناحیه ویژه اقتصادی لار , واگذاری دو باب غرفه تجاری به بنیاد فرهنگی نهج ­البلاغه به وسیله اداره حیطه آزاد کیش , اذن توافق به اداره حوزه‌ آزاد تجاری صنعتی قشم راجع‌به دعوای مطروحه و طرح جامع بخش ها ویژه اقتصادی کاشان , سمنان , شمال استان بوشهر و جزیره انزلی به ثبت هیات وزیران رسید . 
تهاتر مطالبات و بدهی‌های دولت از روش واگذاری اوراق تسویه خزانه 

هیات وزیران به مراد تسویه بدهی‌های قطعی دولت به افراد حقیقی وواقعی و حقوقی تعاونی و سری با مطالبات خویش از آن‌ها , به وزارت کارها اقتصادی و بودجه اذن بخشید نسبت به صادر شدن سندها تسویه خزانه تا مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال مبادرت کند . 
همینطور تا سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال از این اعتبار برای تهاتر بدهی و طلب دولت به ستاد اجرایی امر حضرت امام ( ره ) و شرکت‌های متعلق به آن ستاد که دست کم ۳۰ درصد از سهام آن‌ها وابسته به ستاد مذکور و شرکت‌های تابعه باشد , فارغ از حیث مورد ها مستثنی شده در مورد منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های مدنی درج شده در‌این آیین‌نامه , وابستگی میگیرد . 
مطالبات و بدهی‌های کمپانی ­های مدنی با سازمان‌های محرمانه سازی و کارها مالیاتی مملکت تهاتر می‌شود 
با ثبت هیات وزیران , مطالبات شرکت­‌های گسترش مسیر برق گیلان , انرژی گستر جم , اسمان بسط انرژی طوس و مولد نیروگاهی تجارت عجم از شرکت‌های مدنی با بدهی به عبارتی شرکت‌ها به سازمان‌های خصوصی‌سازی و کارها مالیاتی سرزمین به مبلغ ۲۳۲۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۶۶۱ ریال تهاتر شد . 
مصوبه اختصاص اعتبار برای تولید تأسیسات همگانی مقر ‌های مسکن مهر تصحیح شد 
دولت با تصحیح ثبت طومار مرتبط با اختصاص اعتبار به وزارت منش و شهرسازی برای ساخت تأسیسات همگانی پایگاه‌های مسکن مهر موافقت کرد . 
بر این اصل , اعتبار واجب به مراد تولید تأسیسات همگانی پایگاه‌های مسکن مهر برای جلوگیری از حادثه ها غیرمترقبه و بیماری‌های تمامی گیر انسانی , در اختیار وزارت منش و شهرسازی قرار میگیرد . 
آئین طومار اجرایی یاری به گسترش و ارتقای کاربرد فناوری داده ها و ارتباطات مملکت ثبت شد 
هیات وزیران دین طومار اجرایی مرتبط با امداد به سپرده گذاری در سوی بسط و ارتقای کاربرد فناوری داده ها و ارتباطات مملکت بوسیله شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری داده ها را به ثبت رساند . 
دین طومار اجرایی ضابطه دریایی کشور ایران به ثبت رسید 
هیات وزیران دین طومار اجرایی ضابطه دریایی کشور ایران را ثبت کرد . 
در‌این آئین طومار , موضوعاتی همچون تعریف شناور , طریق درخواست صادر شدن مدرک طومار ثبت شناور و موقعیت و مدارک حتمی برای اشکال شناورها , حق الثبت و بقیه حقوقی که برای ثبت سندها و مدارک شناور بایستی پرداخت شود و هم مقررات و قوانین مربوط مورد بررسی قرار گرفته است . 
اعلام لحاظ دولت درباره ی تنی چند از طرح‌های نمایندگان مجلس 
هیات وزیران ضمن اعلام حیث در باب تنی چند از طرح­‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی , نماینده خویش را برای پیگیری مورد گزینش کرد .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.