akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

اجرای برنامه های شیوه بردی نظام مهندسی ساختمان استان مازندارن

اجرای برنامه های روش بردی نظام مهندسی ساختمان استان مازندارن از بیست و هفتم خردادماه

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان مازندارن از اجرای سیستم هوشمند ارجاع محاسبه , تعرفه تازه سرویس ها مهندسی اداره و اجرای همگی عملیات ساختمانی به وسیله مجریان خبرداد . اجرای برنامه های منش بردی نظام مهندسی ساختمان استان مازندارن 



اجرای برنامه های شیوه بردی نظام مهندسی ساختمان استان مازندارن 

اداره نظام مهندسی ساختمان مازندران 


اجرای برنامه های راه و روش بردی نظام مهندسی ساختمان استان مازندارن 



مهران مجال در اولیه نشست هم فکری با روسای تازه دفترها نمایندگی استان با اشاره بحدود اختیارات و چارچوب وظیفه‌های روسای دفترها نمایندگی اذعان کرد : با دقت به تغییر تحول فضای کاری در اداره و انتظارات و مطالبات جامعه مهندسی , بایستی قانونمداری و مردمداری در راءس فعالیتها قرار گیرد . 

مجال با اشاره بدین اینکه دفاترنمایندگی در خط مقدم اداره عمل دارا‌هستند ذکر کرد : هیأت رئیسه و پرسنل دفترها با اعتنا به رابطه کاری قربت که با مراجعین و مهندسین دارا‌هستند , چالشها و مشکلات را شناسایی و نیز راه و روش با منش عمل و سفارش بسازمان منعکس نمایند . 

او در بخش دیگری از سخنان خویش به برنامه های پیش روی اداره اشاره کرد و ادامه بخشید : اجرای سیستم هوشمند ارجاع تحلیل از برنامه های در دست اجرای اداره است که از هفته آتی بصورت آزمایشی در یک‌سری شهر اجرا خواهد شد و بعداز اخذ بازخوردها در سطح آن‌گاه در همه شهرهای استان اجرایی می‌شود . 


اداره نظام مهندسی ساختمان استان مازندرانبا اشاره به اجرایی شدن تعرفه تازه سرویس ها مهندسی از بیست و هفتم خرداد افزود : تمام پروژه هایی که تا تا قبل از این مورخ در کنسولگری ثبت گردد با روش و تعرفه سیستم قبل مدیر خواهد شد . 

زمان تصریح کرد : مهندسان اجرا کننده هم که بصورت دستمزدی در ساخت و سازها کار داشتند از بیست و هفتم خردادماه به یکی ۳ روش رئیس عهد و پیمان , دستمزدی با مصالح و دستمزدی سوای مصالح بفعالیت خواهند پرداخت . 

او با اشاره به در دست اجرا بودن اپلیکیشن گزارش نویسی تیتر کرد : با دقت بضرورت ارسال بموقع گزارشات سطح ای پروژه های زیر تحلیل و اجرای مهندسین در مقاطع وقتی متناسب با ترقی عملیات ساختمانی , اجرای این اپلیکیشن در فرمان عمل اداره جای دارد و این قابلیت آماده میگردد که مهندسین با ثبت گزارش خویش در سامانه , مورد ها فورا بمرجع صادر شدن پروانه ساختمان و اداره نظام مهندسی ساختمان استان اعلام گردد و به این ترتیب واحد در دست گرفتن و تحلیل محل کار در جریان تمام پروژه ها قرار می‌گیرد . 


او اظهار کرد : همه قابل انعطاف افزارها از روش نرم افزار تلفن همراه قابل دسترس بوده و با نصب اپلیکیشن , جوارح به تمامی داده ها حقوقی و صنفی دسترسی خواهند داشت . 

اجرای سیستم ارجاع تحلیل درسمت برقرای عدالت در عرضه و تقاضای فعالیت 

به دنبال این گرد هم آیی کامران حسن زاده نایب مدیر اولیه اداره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران اعلام کرد : سیستم ارجاع هوشمند تحلیل به جهت اجرای زمینه ارجاع عمل مطلوب و عادلانه در مبحث دوم ضوابط ملی ساختمان و برقراری عدالت در عرضه و تقاضای عمل پیاده سازی شوید . 

حسن زاده با اشاره به روی کرد اداره در مکانیزه کردن فرایندهای اداری سرویس ها مهندسی بیان کرد : با اجرای اپلیکیشن گزارش نویسی اکثری از گرفتاری های مهندسین که بدلیل عواقب ناشی از عدم ارائه به موقع گزارش ناشی می‌شد مرتفع خواهد شد و هر زمانیکه بازدید صورت گرفت گزارش ذی‌ربط از روش اپلیکیشن قابل ارائه بدفاتر نمایندگی و مراجع صادر شدن پروانه است . 

او با اشاره بدین اینکه در دست گرفتن و بررسی بر ساخت و ساز وظیفه اساسی اداره است افزود : بمنظور ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و ارتقا در دست گرفتن و تحلیل , پیاده سازی اپلیکیشن در دست گرفتن و محاسبه در امر عمل قراردارد . 

تمدید مهلت ارائه خوداظهاری سازندگان حقیقی و واقعی و حقوقی تا سی و یکم خرداد ماه 

به‌دنبال علی محمدنیا نایب مدیر دوم نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با اشاره به اقدامات کمیسیون مجریان و مصوبات هیأت مدیره اداره در ارتقا بستر فعالیت مجریان اظهار داشت : بمنظور اجرای هر چه با جزییات بیشتر ضوابط ملی ساختمان و ارتقاء بستر فعالیت برای مجریان با الزام بعقد قرارداد تا پایان عملیات و ترقی ۱۰۰ درصد , بستر عمل بیشتراز دو برابر شده‌است . 

محمدنیا تیتر کرد : طبق مصوبه گذشته قرارداد مجریان تا ۴۵٫۵ درصد ترقی فیزیکی پروژه بوده که بموجب مصوبه هیأت مدیره این قرارداد تا اتمام بی نقص عملیات ساختمانی و ترقی ۱۰۰ درصد می‌باشد . 

وی با اشاره به اشتغال بعضا از مهندسین اجرا کننده مشغول به کار در اداره ها و ارگانها خاطر نشان کرد : حسب ابلاغیه اداره راجع‌به خوداظهاری سازندگان واقعی و حقوقی مقرر بود مهندسین اجرا کننده صفحه های خویش اظهاری جهت مشخص و معلوم شدن پایانی موقعیت سابقه بیمه ای خویش را تا پانزدهم خردادماه بسازمان ارائه دهند که‌این زمان تا پایان خردادماه تمدید شد و مقتصی است اظهارنامه ها بصورت حقیقی کامل شدن و بسازمان ارائه شوید و در صورت عدم ارائه , پوشه ذی‌ربط در سامانه بسته خواهد شد . 

مهلت کامل شدن فرم وکالت در همه پرسی بازرسین از بیست و هفتم لغایت سی و یکم خرداد ماه 

سودابه مهری دبیر اداره نظام مهندسی ساختمان مازندران نیز به دنبال این گردهمایی به برگزاری همه پرسی بازرسین اداره اشاره نمود و اظهار داشت : مجمع همگانی فوق العاده نوبت اولیه نظام مهندسی ساختمان استان مازندران , با فرمان عمل همه پرسی بازرسین اداره روز ۵ روز شنبه هشتم تیرماه در محل ستاد اداره برگزار میگردد . 

مهری ادامه بخشید : به نسبت دادن ماده پنجاه ودو آیین طومار اجرائی ضابطه نظام مهندسی و در اختیار گرفتن ساختمان مقرر شد اعضایی که مایل به ارائه وکالت در همه پرسی میباشند از بیست و هفتم تا سی و یکم خرداد به دفترها نمایندگی شهر ذی‌ربط مراجعه و نسبت بموضوع مبادرت نمایند . 

او با اشاره به روند تشکیل کمیته های تخصصی در دفتر ها تاکید کرد : مقرر است هر مورد از دفتر ها فراخوان عضویت در کمیته های تخصصی را اعلام نمایند و با معرفی اعضای داوطلب به هیأت مدیره اداره و بررسی رزومه کاری داوطلبین , جوارح بخشی جهت کمیته های دفتر ها معلوم خواهند شد . 

مهری با اشاره به مصوبه هشتاد و یکمین نشست هیأت مدیره اداره در مسئله مدل بندی شهرها از نگاه معماری و تغییرات مدل بندی شهرها ادامه اعطا کرد : این مصوبه به طور همزمان با اجرایی شدن تعرفه سرویس ها مهندسی از بیست و هفتم خردادماه اجرایی خواهد شد . 

مازندران پیشرو در حوزه بیمه مسئولیت 

احمدرضا گران خزانه دار نظام مهندسی ساختمان مازندران درین گردهمایی با اشاره به مخلوط هیأت رئیسه دفترها بصورت مدیر , نایب مدیریت و دبیر مطابق آئین طومار دفاترنمایندگی اعلام کرد : حسب دین طومار مالی , مدیران اجرایی در دفتر ها با اعتنا بسوابق و ارتباطی که با بخش های اصلی داشنتد بعنوان دلیل خزانه دار تعیین تعیین شدند . 

گران با اشاره به مصوبه مجمع همگانی اداره در رابطه با کمیته های فنی دفترها مطرح کرد : بر طبق مصوبات این مجمع با اعتنا به دسته بندی شهرها تعداد گروههای فنی معلوم شد و با لحاظ به این‌که در دست گرفتن آنالیز رسالت اداره است تعداد گروههای فنی ارتقاء یافت و تعدادی شهر ازجمله بابلسر , نوشهر , چالوس , تنکابن و رامسر با اعتنا بدین اینکه از نگاه میزان دارایی مالی بخشی از دفترها رتبه ۳ بودند البته به حیث تشکیلات کمیته فنی افزایش پیدا کردند . 

او با اشاره به بیمه مسئولیت اداره تاکید کرد : در حوزه بیمه مسئولیت اداره پیشرویی هستیم به طوریکه این بیمه در بالاترین تراز و شاخصها از دید مساله رسمی و مالی انجام یافته و نیاز نیست هیچیک از مهندسین و کارفرمایان بیمه متمم و تکمیلی داشته باشند و در واقع بالاتر از مبحث دوم قرارداد با بیمه کشور‌ایران انعقاد شوید . 

در‌پی این گردهمایی هر مورد از رئیسان دفترها نمایندگی استان به ارائه ایده ها و پیشنهادات خویش درباره‌ی برنامه های دفترها و اداره پرداختند .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.