akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

برای جوانسازی پوستتان از این دو میوه استفاده فرمائید

برای جوانسازی پوستتان از این دو میوه استفاده فرمائید

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

بی شک برای شاداب کردن پوست خویش آن نیز در آب و هوای سرد , کرم هایی را نیاز دارید که برخی از آن ها بها های بالایی دارا هستند و افزون بر آن دربردارنده مواد شیمیایی میباشند . 


این توشه به جامیوه ای یخچال فریزر تان خصوصی بزنید و از میوه هایی مانند خرمالو و کیوی برای تهیه و تنظیم لایه بردار ها و ماسک های ارگانیک برای روشن شدن پوست صورتتان استفاده فرمائید . این میوه ها سرشار از ویتامینA و E میباشند و میتوانند جایگزین های مضاعف نیکی برای کرم های شیمیایی باشند . 


خرمالو برای پوست خشک سرمازده 

میوه ای سرشار از ویتامین A 

ویتامینی که در صورت کمبود آن , پوست گیسو و ناخن شما در گیر آسیب‌های جدی می‌شود ; پس چرا پوست‌تان را با خرمالو تغذیه نمی‌کنید؟ همین حال یک قاشق غذاخوری کته سوای نمک و روغن را با یک قاشق مرباخوری روغن بادام شیرین , به همراه یک تکه کوچک خیار با پوست و نصف یک خرمالوی رسیده را در میکسر بریزید . این مواد را روی پوست‌تان به بازه زمانی 10 دقیقه قرار دهید . پوست شما با این روش خیلی زود به لطافت می‌رسد . 


خرمالو ; تمیزکننده عمیق پوست 

له‌شده ها طرفدار ندارند؟ 

با آن ها ماسک صورت صحیح کنید . باورتان نمی‌شود که این میوه به راحتی می‌تواند تمامی دانه‌های ریز چرب پوست شمارا تمیز کند . کافی است یک عدد خرمالوی بزرگ رسیده و له شده را با یک‌چهارم فنجان شکر قهوه‌ای و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ترکیب کنید و این ماسک را روی پوست‌تان به موقعیت دورانی مالش دهید . 10 دقیقه شکیبایی کنید و بعد از آن صورت‌تان را با آب ولرم بشویید . این ماسک نظیر یک اسکراب کاملا طبیعی , پوست شمارا از هر دسته آلودگی پاک می‌کند . 


خرمالو ; روشن‌کننده پوست 

ماسک دوست داران نارنجی رنگ 

قرار نیست برای صحیح کردن ماسک‌های طبیعی سراغ موادی بروید که بدور از دسترس می باشند , با همین امکانات خانگی می‌توانید پوست‌تان را روشن و روشن نگه دارید . دوتا خرمالو را با یک هویج رنده شده ترکیب کنید و روی پوست‌تان بمالید . 15 دقیقه شکیبایی داشته باشید تا این میوه خوش‌رنگ اثر خویش را روی پوست‌تان بگذارد , بعد پوست‌تان را به آرامی با آب سرد بشویید . با دیدن پوست خویش در آینه تعجب نکنید زیرا سوای شک پوست‌تان روشن و شفاف‌تر از قبلی شده‌است . 


خرمالو ; نرم‌کننده و براق‌کننده پوست 

پوست تان را برنا خیس از پیشین نمائید 

به میوه‌ها اذن دهید تا به عمق پوست شما نفود کنند . خرمالو به خاطر داشتن ویتامین A و E سبب ساز نرمی و لطافت پوست شما می‌شود . کافی است یک عدد خرمالوی قابل انعطاف را به موقعیت پوره در آورید و به آن کمی آرد جو یا غلات دیگر بیشتر کنید تا ماسک شما به وضعیت خمیری در بیاید . به کمک یک قلم‌مو می‌توانید ماسک را روی پوست‌تان پخش کنید . 10 تا 15 دقیقه این ماسک را ‌روی پوست‌تان بگذارید , آنگاه می‌توانید به کمک یک حوله قابل انعطاف و آب گرم صورت‌تان را بشویید تا مواد به خوبی پاک شوند . بعداز این کار حتما پوست‌تان به تعدادی سال قبلی برگشته است . 


خرمالو ; کاهش‌دهنده چین و چروک صورت 

گذر قدمت را به تعویق بیندازید 

با داشتن یک عدد از این میوه می‌توانید کارهای مختلفی برای رسیدگی به پوست‌تان انجام دهید . خرمالو پروسه پیری را کند و چین و چروک صور‌ت‌تان را رفع می‌کند . خرمالوی له‌شده را با زرده تخم‌مرغ و کمی آبلیمو ترکیب کنید . این ماسک علاوه بر تاثیر روی چین و چروک صورت , منافذ گشوده پوستی شمارا پاک‌سازی می‌کند . تنها اعتنا داشته باشید که برای اثرگذاری دلخواه , 15 دقیقه شکیبا باشید . 


ماسک کیوی برای پوست‌های چرب 

از پوست زبرش نترسید 

یک کیوی پوست گرفته , یک قاشق غذاخوری ماست , یه خرده پرتقال , یک قاشق غذاخوری روغن بادام و کمی عسل را با نیز ادغام کنید . در پایان یک قاشق غذاخوری پودر بادام زمینی و چندین قطره روغن زیتون نیز به آن بیش تر کنید . این مواد را در همزن بریزید تا به خوبی با نیز ادغام شوند و به شرایط کرم دربیایند . مواد را روی تمامی پوست - به‌خصوص قسمت‌های چرب - ماساژ دهید و بعداز تعدادی دقیقه صورت‌تان را بشویید ; نتیجه رضایت‌بخش خواهد بود؟ 


کیوی ; تغذیه‌ و شاداب کننده 

ماسکی برای اشکال پوست 

پوست چغل این میوه بعضی اشخاص را به اشتباه می‌اندازد درحالی‌که همین میوه با پوست چغل خاصیت فوق‌العاده‌ای برای تغذیه پوست شما داراست . کیوی سرشار از ویتامین C است و به همین دلیل شما با ترکیب ساده‌ای می‌توانید پوست‌تان را تغذیه کنید . نصف یک موز را با یک عدد کیوی پوست‌کنده ادغام کنید و در پایان دو قاشق غذاخوری ماست در مواد بریزید . این ماسک را به بازه زمانی 20 دقیقه روی پوست‌تان نگه دارید و بعداز آن صورت‌تان را با آب گرم شست‌وشو دهید . 


کیوی ; روشن‌کننده پوست‌های کدر 

کیوی مملو‌از ویتامین است 

شاید باورتان نشود که حتی در دانه‌های سیاه رنگ کوچک کیوی , ویتامین D موجود است و به همین خاطر به ترمیم پوست آسیب‌دیده یا پوستی که تازگی اولیه خویش را از دست داده کمک می‌کند . یک کیوی رسیده را به خوبی له کنید و عصاره آن را بگیرید و مایه به دست آمده را با یک قاشق غذاخوری گلاب و کمی روغن بادام ترکیب کنید . این مواد را روی پوست‌تان بگذارید و اندکی طاقت کنید . این ماسک روی پوست شما اثر مطلوبی می‌گذارد . 


کیوی ; مرطوب‌کننده پوست خشک 

نگهداری از پوست در فصل سوز و سرما 

در هوای سرد همیشه احتمال خشکی پوست را بدهید , خصوصا در‌حالتی که در شهری زندگی می‌کنید که آب و هوای خشکی داراست . یک کیوی را پوست بگیرید و با یک خیار به خوبی ترکیب کنید . در صورتی‌که از فصل‌تابستان یک سری توت فرنگی فریز شده دارید , آنان را نیز به این ترکیب طولانی تر کنید . در صورتی که شم کردید مایه شما بیش از میزان رقیق شده , کمی آرد جو به آن بیش تر کنید و ماسک خمیری را 10 دقیقه روی پوست‌تان بگذارید . میوه‌ها کارشان را عالی بلدند ; پوست شما آب‌رسانی شده‌است . 


کیوی ; محوکننده لکه‌های قدیمی 

کیوی , لکه بر و لایه بردار ارگانیک 

قرار نیست روی لکه‌های جوش و آکنه را همیشه با مواد آرایشی بپوشانید . سراغ سبد میوه‌تان بروید و دست به کار شوید . این ماسک می‌تواند برای تمیز کردن هر پوستی مورد استفاده قرار بگیرد . کافی است یک کیوی رسیده را به خوبی له کنید و با چندین ورق لیموی نو ( یا چندین قاشق آبلیمو طبیعی ) ادغام کنید . ماسک را 10 دقیقه روی پوست‌تان نگه دارید , آنگاه را با آب ولرم شست‌وشو دهید . در انتها میتوانید پوست تان را با یک کرم مرطوب کننده ماسا‍ ژ دهید . این ماسک پوست شمارا واضح و لکه‌های قدیمی روی پوست‌تان را محو می‌کند . 


این نکته‌ها را فراموش نکنید : 

این میوه دیدنی خاصیت ضد حساسیت دارااست و التهاب‌های پوستی شمارا کم می‌کند . حتی در صورتی خرمالوها به قدر کافی رسیده نشده‌اند و هنوز مزه گس و کالی آن ها مناسب شما نیست , می‌توانید چندین عدد از آن ها را له کنید و با مقداری آب تعدادی روز در آفتاب قرار دهید . آنگاه مواد را از مایه جدا کنید و به کمک پنبه روی قسمت‌های حساسیت‌زای پوست قرار دهید . پیشین از قرار دادن هر یک از این ماسک‌ها روی پوست‌تان از نداشتن آلرژی به این میوه‌ها مطمئن شوید , چراکه بعضی از پوست‌های کلیدی به میوه کیوی یا خرمالو واکنش نشان می‌دهند .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.