akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

پلاگین های مطلوب وردپرس

پلاگین های مطلوب وردپرس 

همان طور که می‌دانید وردپرس یک سیستم مدیر محتوای دوست داستنی است که فراوان از وب سایت ها بر این اصول سازه شده است{اگر نیاز به یادگرفتن وردپرس دارید به برگه فراگیری وردپرس رجوع نمایید . } 

عالی ما روز جاری می‌خواهیم برگزیدگان پلاگین ها و مطلوب ترین آنان‌را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به شایسته ترین نحو از سیستم کار کشته وردپرس استفاده فرمائید و آن را به شایسته ترین صورت مجهز فرمایید<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a> . 

عالی بریم راز اصل مقاله و معرفی پلاگین ها 

۱ - ساخت نقشه تارنما با Google XML Sitemaps 

بوسیله این پلاگین میتوانید نقشه وب سایت تان را با فرمت XML ساخت فرمائید و با معرفی آن به موتورهای کاوش میزان بازدید وب سایت و همینطور سرعت شناسایی مطالب تان را در آنها ارتقاء دهید . پلاگین Google XML Sitemaps یکی‌از دوست داستنی ترین پلاگین های مخزن وردپرس است که روی عمده وبسایت های وردپرسی نصب شده‌است . 

۲ - ارتقا سرعت تارنما با W3 Total Cache 

این پلاگین کارکشته با کش کردن دیتابیس و صفحه ها تارنما سرعت لود آن را ارتقا میدهد , همینطور این کار سبب ساز کاهش فشار روی سرور می گردد , در صورتی شما نیز از آن گونه کاربرانی می‌باشید که از سرورهای اشتراکی برای ساخت سایت تان استفاده کرده اید , نصبو فعال سازی این پلاگین به شما پیشنهاد می شود . 

۳ - ساخت آلبوم های توسعه یافته با NextGEN Gallery 

پلاگین ای فوق العاده منعطف و کاربردی برای ساخت گونه های آلبوم های قشنگ و توسعه یافته , این پلاگین شایسته ترین پلاگین ساخت آلبوم برای وردپرس می‌باشد که تا لحظه نگارش این مقاله بیشتراز ۹ میلیون توشه دانلود شده‌است . اعم از امکان های اصلی این پلاگین می شود به قابلیت و امکان مدیر بی نقص تصاویر , اضافه کردن خودکار watermark , ساخت و مدیر گالری ها , نمایش تصاویر به دو صورت گالری و اسلاید , کدهای کوتاه بسیار و کاربردی و اکثری تجهیزات دیگر اشاره کرد . 

۴ - فرم های تماس ماهر با Contact Form 7 

با استفاده از پلاگین قوی Contact Form 7 می‌توانید یک‌سری فرم تماس با امکان های متعدد را در وبسایت تان قرار دهید . تمامی پیکربندی برای شما فراهم شده‌است از اضافه کردن دکمه ها و آنالیز جعبه ها و … گرفته تا مدیر محتوای آدرس اینترنتی ها و … از سایر امکان های حیاتی پلاگین پشتیبانی بدون نقص از Ajax ( ارسال فرم فارغ از بار گذاری دوباره ورقه ) و سوال های امنیتی captcha است . این پلاگین توصیه نیکی برای اشخاصی است که میخواهند در عین آسانی , تجهیزات ماهر وردپرس را تجربه نمایند . 

۵ - باصرفه سازی تارنما با WordPress SEO by Yoast 

با فعال سازی این پلاگین به SEO وبسایت وردپرسی خویش رنگ و جلای نو ای ببخشید . این پلاگین دوستداشتنی , سبب ساز ارتقا سکو شما در موتور های کاوش شده و با پیکربندی خارق العاده خویش ساتی شما‌را به سایتی دوست داشتنی برای موتورهای کاوش تبدیل می نماید . باصرفه سازی متا تگ ها , بهبود RSS , ویرایشگر پوشه های htaccess و robots . txt , ساخت نقشه وبسایت و … همگی و تمامی از توان های این پلاگین قوی محسوب می گردند . 

۶ - ارتقاء سرعت لود صفحه های با WP Super Cache 

این پلاگین با ساخت ورژن HTML صفحه های شما و ذخیره آن , سبب ارتقاء چشمگیر سرعت وبسایت شما میگردد . طریق عمل این پلاگین به‌این صورت است که با نمایش ورژن HTML ذخیره شده به استفاده کننده , بازدارنده از اجرای دستورهای وردپرس برای نمایش ورقه به هر بازدید کننده میشود . با هر توشه تغییر تحول محتویات مقاله یا این که کاغذ , ورژن HTML آن هم آپدیت می گردد . همینطور این پلاگین مورد خیر برای افرادی است که از هاستینگ های با پهنای باند محدود استفاده می نمایند . همینطور این پلاگین از پیکربندی معمولی تری نسبت به پلاگین W3 Total Cache شامل است . 

۷ - ارتقاء سئو وبسایت با All in One SEO Pack 

پلاگین All in One SEO Pack به طور خودکار سایت شمارا برای موتورهای کاوش با صرفه می نماید . از امکان های اصلی این پلاگین می شود به پشتیبانی از گوگل و بینگ , قابلیت و امکان رئیس seo پست های مطلوب , بهبود خودکار عنوان ها , سوای نیاز به پیکربندی پیچیده برای یوزرها تازه کار , قابلیت و امکان سفارشی سازی فوق العاده برای یوزرها ماهر و … اشاره کرد . قرار گیری قابلیت و امکان های ذکر شده کنار نیز موجب شده‌است که‌این پلاگین بی آلایش و در عین درحال حاضر کار کشته تا لحظه نگارش این مقاله بیش تر از ۱۷ میلیون توشه دانلود شود . 

۸ - ساخت فرم تماس با ما ایمن با Fast Secure Contact Form 

این پلاگین یک پلاگین کاربردی برای ساخت فرم تماس با ما میباشد , غربال خودکار پیغام های اسپم , تائید نشانی اینترنتی , انتقال استفاده کننده به کاغذ مطلوب بعد از ارسال , پشتیبانی بی نقص از CAPTCHA و Akismet , اضافه کردن بی غایت فیلد به فرم , ساخت و مدیر یک‌سری فرم , مدریت معمولی فیلد ها و خصوصیت های آنان اعم از قابلیت و امکان های این پلاگین هستند . 

۹ - اشتراک گذاری معمولی مطالب با Sociable 

این پلاگین با افزودن دکمه های اشتراک گذاری به مطالب شما , محبوبیت شمارا در شبکه‌های‌اجتماعی ارتقاء می‌دهد . اعم از قابلیت و امکان های اساسی این پلاگین می شود به فیلد اشتراک گذاری لغزان اشاره نمود . به وسیله این قابلیت و امکان فیلد اشتراک مقاله همراه با پیمایش استفاده کننده به انتهای برگه , تکان کرده و علاوه بر زیبایی , منجر ارتقاء بخت اشتراک گذاری میگردد . همینطور بوسیله قابلیت و امکان نو آن با اسم Sociable Skyscraper می‌توانید خصوصیت امتیاز دهی را به مطالب و ورقه های خویش بیشتر فرمائید . 

۱۰ - آمارگیر توسعه یافته گوگل با Google Analytics for WordPress 

به وسیله این پلاگین کاربردی و API منحصر به فرد خویش در Google Analytics میتوانید آمار و داده ها ظریف بازدیدها و کلمه ها کاوش شده و … را مشاهده و بررسی نمایید . این پلاگین کدهای موردنیاز Google Analytics را به طور خودکار وارد کرده و پیکربندی توسعه یافته مرتبط با ان را برای شما مهیا می نماید . رصد کلیک های انجام یافته روی لینک و پیوند های فرنگی شما اعم از امکان های با اهمیت این پلاگین دوست داستنی می‌باشد . 

۱۱ - ساخت آلبوم های فلش با Grand Flagallery 

با پلاگین Grand Flagallery شما توانا خواهید بود که تصاویر , ویدیو ها و موسیقی های اینترنت سیات تان را جور بندی و آراسته نمایید . ساخت آلبوم های فلش فقط با یک کلیک قابلیت پذیر است و با ظواهر زیبایی که به تارنما شما می‌دهد نقش دیده گیری در جلب لحاظ بازدید کنندگان ایفا می نماید . امکان اضافه کردن موسیقی مورد , پشتیبانی بی نقص از مرورگرهای آیفون و آندروید , امکان اضافه کردن ابزارک ها و … اعم از امکان های این پلاگین کاربردی هست . 

۱۲ - اضافه کردن پیوند به دیوار فیسبوک با Add Link to Facebook 

به وسیله این پلاگین مطالب و صفحه های شما به طور خودکار روی پروفایل و یا این که برگه فیسبوک تان ارسال میگردند . در عین درحال حاضر شما توان مدیر شیوه ارسال و … را در اختیار دارید . برای استفاده از این پلاگین کافیست یکبار پیکربندی آن را انجام دهید و کلیه چیز را به پلاگین بسپارید , با هر توشه ارسال پست یا این که ورقه نو , لینک و پیوند آن روی پروفایل یا این که ورقه فردی تان ارسال میشود . 

۱۳ - ساخت دکان اینترنتی با WP e - Commerce 

این پلاگین دوستداشتنی او‌لین پلاگین دکان ساز وردپرس است که با امکان ها و بضاعت های متعددی عرضه شده‌است . WP e - Commerce هم به طور مجانی نشر داده شده شده‌است و شما میتوانید پلاگین های مورد نیازتان را برای آن خریداری فرمائید . این پلاگین کارآمد با قابلیت و امکان هایی مثل سیستم منعطف کوپن و تخفیف , حمل و نقل مجانی , ابزارک های متنوع , سیستم پرداخت تک برگه ای , هماهنگ شدن با بقیه سیستم های دکان ساز و … یک کدام از گزینش های مطلوب دراین باره محسوب می گردد . 

۱۴ - ساخت تارنما تعدادی زبانه با qTranslate 

بوسیله این پلاگین , میتوانید به راحتی اینترنت سایتی با پشتیبانی از یک‌سری گویش بسازید , پلاگین qTranslate با ظواهر معمولی و استفاده کننده پسند خویش , کلیه امکاناتی را که برای ساخت یک سایت تعدادی زبانه نیاز دارید را یک جا در اختیار شما قرار می‌دهد . نقل و انتقال بین لهجه ها با یک کلیک , تغییر و تحول خودکار گویش مورخ و محافظت seo وب سایت اعم از امکان های این پلاگین کاربردی میباشند . 

۱۵ - ورقه بندی مطالب با WP - PageNavi 

این پلاگین یکی‌از دوست داستنی ترین پلاگین ها بین یوزرها اهل ایران وردپرس است , با فعال کردن این پلاگین و قرار دادن یک کد کوتاه در قالب قابلیت و امکان ورقه بندی مطالب برای شما آماده میگردد . اما به طور پیش فرض وردپرس مطالب بقیه صفحه ها را به طور مطالب دیرین خیس ← نمایش می‌دهد . 

۱۶ – ورژن تلفن همراه ماهر با WPtouch 

امروزه با ترقی تکنولوژی ساخت صفحه های اینترنت , داشتن یک وبسایت برخورد گرا ( Responsive ) که روی هر دستگاه هوشمندی به صدق نمایش داده شود فعالیت رنج نیست . با این حال بعضی رغبت دارا‌هستند از ورژن گوشی منقطع برای سایت خویش استفاده نمایند , پلاگین <iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>WPtouch برای این مراد تاسیس شده است . با نصب این پلاگین یک ورژن معمولی و دیدنی از

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.