akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

50 پلاگین حساس و کاربردی برای هر وبسایت

50 پلاگین حساس و کاربردی برای هر وبسایت 

1 - ساخت آلبوم های توسعه یافته با پلاگین NextGen Gallery 

پلاگین ای فوق العاده کاربردی برای ساخت گونه های آلبوم های قشنگ و توسعه یافته . این پلاگین شایسته ترین پلاگین ساخت اشکال آلبوم تصویر هست . از امکان های فوق العاده این پلاگین میتوان به قابلیت و امکان مدیر بی نقص تصاویر , ساخت و مدیر گالری ها , نمایش تصاویر به دو صورت گالری و اسلایدر , کدهای کوتاه زیاد و کاربردی و اکثری تجهیزات دیگر اشاره کرد . 

دانلود پلاگین <a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>


2 - ساخت نقشه وبسایت با Google XML Sitemaps 

بوسیله این پلاگین نقشه وب سایت خویش را با فرمت XML ساخت نمائید و با معرفی آن به موتور های کاوش میزان بازدید تارنما و همینطور سرعت شناسایی مطالب تان را در آن ارتقا دهید . این پلاگین یک کدام از دوستداشتنی ترین پلاگین مخزن وردپرس میباشد . 

دانلود پلاگین 


3 - فرم های تماس ماهر با Contact Form 7 

با استفاده از این پلاگین شما حاذق به تولید چند فرم تماس با امکان های گوناگون در سایت خواهید بود . همگی تجهیزات برای شما درین پلاگین مضاعف راحت و کاربردی خواهد بود از اضافه کردن دکمه ها و چت جعبه ها و… گرفته تا رئیس محتوای پست الکرونیکی ها و… 

دنلود پلاگین 


4 - باصرفه سازی وب سایت با WordPress SEO by Yoast 

با فعال‌سازی این پلاگین به SEO وب سایت وردپرسی خویش رنگ و جلوه خاصی ببخشید . این پلاگین سبب ارتقاء درجه وب سایت شما در متور های کاوش میش ود . . باصرفه سازی متاتگ ها , بهبود RSS , دستکاری htaccess و… از تجهیزات فوق العاده این پلاگین هست . 

دانلود پلاگین 


5 - سیستم رزور آنلاین با Booking Calendar 

دوست داستنی ترین و ماهر ترین پلاگین برای رزرو آنلاین هتل , میز رستوران و… تاسیس شده است . از امکان های اساسی این پلاگین به قابلیت و امکان مشخص و معلوم نمودن روزها روی روزنگار , دستکاری فیلد های رزرو سازه به نیاز , کاربری آسوده و… اشاره کرد . 

دانلود پلاگین 


6 - نظرسنجی های توسعه یافته با WP _ Polls 

شما با این پلاگین به راحتی می‌توانید فرم نظرسنجی خویش را بسازید و کد آن را در قالب یا این که در پست خویش قرار دهید . 

دانلود پلاگین 


7 - ساخت کانال اجتماعی با Buddypress 

BuddyPress یک پلاگین توسعه یافته برای تبدیل سایت وردپرسی شما به یک کانال اجتماعی تمام عیار است . بوسیله این پلاگین کاربردی کار کشته میباشید یک کانال اجتماعی با امکاناتی مانند پیام محرمانه , ساخت پروفایل , دوست یابی , ساخت تیم , عضویت در تیم ها و … ساخته و خونی جدید در رگ وبسایت تان تزریق فرمائید . این پلاگین جز پلاگین های با اهمیت وردپرس به حساب آورده می شود و بیش تر از ۳۰۰ پلاگین دیگر در مخزن وردپرس برای این پلاگین ایجاد شده است . 

دانلود پلاگین 


8 - پلاگین کاغذ ساز وردپرس visual composer 

پلاگین کاغذ ساز visual composer یکی شایسته ترین پلاگین های برگه ساز است . شما با استفاده از این پلاگین قدرتمند به ساخت برگه ای برخورد گرا , گرافیکی و قشنگ ساخت . از سایر تجهیزات این پلاگین میتوان به اسلایدر تصاویر , ساخت جدول , اسلایدر فیلم و… اعلام کرد . 

دانلود پلاگین 


9 - ساخت فرم های متفاوت با پلاگین FormCraft Basic 

شما با این پلاگین حاذق به تصحیح کردن هرگونه فرم هستید . از فرم تماس با ما تا عضویت و استخدام و… از سایر خصوصیت این پلاگین بی آلایش بودن پنل رئیس و ماهر بودن این پلاگین است . 

دانلود پلاگین 


10 - ساخت جدول بها با پلاگین Easy Pricing Table 

شما با این پلاگین می‌توانید یک سری جدول ارزش یا این که تعرفه صحیح فرمائید . به عنوان مثال برای سامانه پبامکی تعرفه بسازید یا این که برای دکان خویش تعرفه های تخفیفی بسازید و… . شما پس از اصلاح کردن نمای جدول با استفاده از کدکوتاه و قراردادن آن در کاغذ یا این که متن جدول ارزش شما نمایش داده میگردد . 

دانلود پلاگین 


11 - پباده سازی پاپ آپ های گوناگون با پلاگین Icegram 

جلب لحاظ مخاطبان و تعامل با یوزرها یکی‌از هدف ها دارای اهمیت هر مدل سایتی میتواند باشد . گونه های پیام های های مختلفی برای تولید این فرمان وجود دارا‌هستند 

دانلود پلاگین 


12 - مدیر ابزارک ها با پلاگین Widget Logic 

این پلاگین این قابلیت را به شما می‌دهد که با استفاده از کدهای شرطی وردپرس بتواید راجع‌به نمایش ابزارک ها در سایتتان تصمیم بگیرید . 

دانلود پلاگین 



13 - ارسال نشانی اینترنتی با ساختار معین در وردپرس با WP Better Emails 

پلاگین WP Better Emails به شما این قابلیت را می‌دهد که برای نشانی اینترنتی های ارسالی قالبی پباده سازی فرمائید . این پلاگین برای زیبایی و سفارشی کردن قالب آدرس اینترنتی های ارسالی است . چون با خوشگل سازی نشانی اینترنتی نیز عمل شما ماهر خیس و نیز دقت خواننده نشانی اینترنتی را به خویش جلب می‌کند . 

دانلود پلاگین 


14 - ارسال روزنامه در تلگرام 

این پلاگین با یاری ربات تلگرام ارتباطی بین وردپرس و تلگرام می سازد و به شما این اذن را می‌دهد روزنامه های خویش را ارسال نمایید . علاوه بر این شما می‌توانید مطالب تارنما خویش را به وسیله این پلاگین در شبکه تلگرام ارسال نمایید و نیازی به ارسال دستی نیست . 

دانلود پلاگین 


15 - به روز دستی قالب و پلاگین وردپرس با Easy Theme and Plugin Upgrades 

شما با نصب این پلاگین این قابلیت را به وب سایت خویش بیش تر می‌کنید که با به روز نو قالب و پلاگین به طور دستی و خودکار آنان‌را بروزرسانی فرمائید . 

دانلود پلاگین 


17 - بک آپ با پلاگین Updraft Pluse 

تهیه و تنظیم ی ورژن ی حمایت کننده یک دستور اضطراری است ولی خوبتر از آن اقتدار بازگردانی به عبارتی ورژن ی حمایت کننده بوسیله به عبارتی پلاگین است! 

مسلما چنین پلاگین ای فراوان قابل اعتماد است و اشخاص را در راستای خویش جذب می نماید . 

دانلود پلاگین 


18 - ساخت آلبوم ویدئویی با Video Gallery 

این پلاگین قابلیت و امکان تولید آلبوم های مختلف ویدئو با افکت های متفاوت و قشنگ را به شما می‌دهد . اصلاح کردن آلبوم پیکربندی خاصی ندارد و به راحتی قابل ساخت است . 

دانلود پلاگین 


19 - ساخت سیستم پرسش و جواب با پلاگین Anspress 

با استفاده از پلاگین anspress می توانید یک سیستم پرسش و جواب در سایتتان داشته باشید . پلاگین anspress با بیشتر قالب ها هم هماهنگ هست . صرفا کافی است کد کوتاه آن را در صفحه متبوع قرار دهید . 

دانلود پلاگین 


20 - پلاگین پشتیبانی آنلاین وردپرس با Zopim Live Chat 

شما می‌توانید با نصب و فعال‌ساز‌ی این پلاگین قابلیت ساخت گفتگوی زنده را در تارنما خویش ساخت نمائید تا یوزرها راحت خیس بتوانند پشتیبانی بشوند . 

دانلود پلاگین 


21 - ساخت آیکن کانال اجتماعی معمولی و در عین هم اکنون قشنگ با پلاگین Naked Social Share 

با این پلاگین شما می‌توانید دکمه های به اشتراک گذاری فراوان قشنگ برای سایت خویش بسازید . 

دانلود پلاگین 


22 - باصرفه کردن پیوند های طولانی با Pretty Link Link 

با امداد این پلاگین میتوانیم پیوند ها را کوتاه , خوشگل و کاربردی کرده و به طور آنلاین و آفلاین در اختیار یوزرها خویش در اختیار بگذاریم . این پلاگین هوشمند به شما قابلیت تغییر و تحول در کلیه پیوند های دامنه را می‌دهد و با استفاده از لینک و پیوند های تولید شده بوسیله این پلاگین به راحتی وارد صفحاتی که ساخت کرده بودید خواهید شد . 

دانلود پلاگین 


23 - ساخت اتومبیل حساب دینامیک با Calculated Fields Form 

فرم محاسباتی یک جور پلاگین ای است که فرم داینامیکی را ساخت کرده و فیض ی آن را در وب سایت شما نمایش می‌دهد و به راحتی می‌توانید محاسبات خویش را انجام دهید 

دانلود پلاگین 


24 - تبدیل خودکار پیوندها از پارسی به انگلیسی با Permalink Persian to English 

این پلاگین , ابزاری است که حاذق به ترجمه ی پیوندهای یکتای سایت وردپرسی از گویش پارسی به انگلیسی است که‌این فرمان سبب خوبتر شدن نشانی های ( Url ) وب سایت و در سود بهبود شرایط سئو خواهد شد . 

دانلود پلاگین 


25 - نمایش محبوبترین مقاله با پلاگین WordPress Popular Posts 

شما با این پلاگین قدرتمند بدین می باشید که در وب سایت خویش شایسته ترین و محبوبترین مقاله از نگرش یوزرها و میهمانها وب سایت را نمایش دهید . 

دانلود پلاگین 


26 - پلاگین کد کپچا NO CAPTCHA reCAPTCHA 

این پلاگین خیلی تیزهوش و تیز می باشد و به راحتی میتونه با روشی هوشمندانه فرق ربات ها رو با یوزرها تشخیص میده و بعد از آن به یوزرها اذن ی ورود داده ها کپچا میده . ولی وارد کردن کاراکترها صرفا گهگاه برای نخستین بار ضروریه و بعد از آن تنها با زدن مورد ی i ’ m not robot پلاگین شما رو تشخیص میده . 

دانلود پلاگین 


27 - ساخت مگامنو با پلاگین WR megamenu 

این پلاگین مجانی می تونه تجهیزات متعددی رو به قالب های معمولی و فهرست های معمولی ما طولانی تر کنه و با دارا بودن قابلیت و امکان بازنویسی و فردی سازی بالای خودش طوری با قالب هماهنگ میشه که انگار به طور پیش فرض جزئی از قالب وب سایت ما بوده! 

دانلود پلاگین 


نکته : ادامه 50 پلاگین حیاتی و کاربردی برای هر تارنما همت می گردد در پست های بعدی قرار داده شود .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.