akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

نکاتی که بایستی در رابطه دوش به چنگ آوردن بدانید

نکاتی که بایستی در رابطه دوش به چنگ آوردن بدانید

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

به طور حتم , یک دوش به چنگ آوردن معمولی و پرسرعت برای پاک‌ کردن تن از آلودگی‌ها و موهای تن است , ولی در حالتی که که دوش‌ به دست آوردن شما محدود به شامپو زدن و تمیز‌کردن موهاست , خیلی از چیزها را فراموش کرده‌اید . برای این‌که دوش گرفتن‌های هر روز و معمولی شما به کاری خوشایند بدل شود , این ریزه‌کاری‌ها را انجام بدهید که ولی خیلی نیز وقت‌گیر نیستند . 

کلید : پزشک معالج جاشوا زیچنر , مدیریت راءس بهداشت و پژوهش ها پوست در مونت سینای معتقد است : ″حتما در رابطه ترتیب شغل های درون گرمابه تصور کنید , در صورتیکه با تکنیک کار فرمائید , سرعت فعالیت بیشتری خواهید داشت . ″ با تفکر کردن در رابطه کارهایی که ضروری است انجام دهید , حمامی دلچسب را تجربه فرمایید که تا به درحال حاضر نداشته‌اید . 


برس کم آب 

پاک کردن لایه فرنگی پوست زیاد اساسی است و ولی صرفا ۱۲۰ثانیه وقت ضروری دارااست . برس کشیدن روی تن کم آب , گردش خون را تسریع کرده و جریان مایع لنفاوی را بهبود میبخشد , سمومی که سلول‌ها را اشراف کرده‌اند را دفع میکند بعد از آن پوست کم آب و مرده را از تراز سلول‌ها می‌زداید و پوستی زنده و درخشنده هویدا میگردد که مجال نفس کشیدن مییابد . سیسیلیا ونگ مدیریت راس مراقبت‌های پوستی در نیویورک میگوید : ″یکی از فوق‌العاده‌ترین روش‌ها برای تحریک سلول‌های تن است . ″ 

زمان استفاده : پیش از این که به گرمابه بروید یک برس با موهای چغل و ارگانیک را تعیین نمائید و از پاها آغاز فرمایید تا سمت قفسه سینه بالا بیایید و این فعالیت را بین ۳تا ۵دقیقه تکرار فرمایید . 


آب‌رسانی به موها 

برای داشتن موهایی براق‌تر و ابریشمی‌تر , یک یا این که دوبار در هفته , نرم‌کننده معمولی خویش رابا نرم‌کننده قوی‌تر جایگزین فرمائید . جیمی آن , رئیس راس زیبایی NYC ’ s معتقد است : ″ آب گرم با بخار زیاد , کاندیشنر را در عمق تارهای گیسو شما فرو میبرد . ″ نیازی به تولیدات خیلی خاص و فانتزی نیست . جیمی بیش تر می نماید : 

شما می توانید از سرم‌های دربردارنده روغن استفاده فرمایید و یا این که تنها از روغن زیتون جان دار در آشپزخانه خودتان استفاده فرمائید . 


زمان استفاده : در حالتی‌که موهایتان را شامپو زده‌اید , فورا پس از آبکشی موها , کاندیشنر و یا این که روغن را روی سرتان بمالید و اذن دهید که موهای شمارا قابل انعطاف نماید و شما درین مسافت سایر بدنتان را بشورید . در‌حالتی که زمان مالیدن روغن روی موها را پس از شامپو زدن ندارید , پیش از این‌که وارد گرمابه گردید روغن را روی موها بمالید و گذشته از بیرون شدن آن را آبکشی نمائید تا زمان اثر گزیده آن طولانی شود . 


ماسک سرعت بالا صورت 

لزومی ندارد ۳۰دقیقه برای ماسک صورت وقت تلف فرمائید . برخی از ماسک‌ها صرفا ۱۰دقیقه زمان برای اثر قسمتی ضروری دارا هستند , ماسک می بایست در سطر اولی شغل های شما باشد و تنها تعدادی ثانیه زمان واجب است تا آن را بر روی صورتتان بگذارید . به یقین ونگ : ″ گذاشتن ماسک پیش از دوش به چنگ آوردن حقیقتا فوق‌العاده است , زیرا بخار , منافذ پوست را گشوده می نماید و کلیه مواد مفید و ویتامین‌ها به راحتی جذب پوست شما می گردد . ″ 


ماسک‌های ژله‌ای که وضعیت کرمی دارا هستند برای استفاده در گرمابه مناسب‌تر می باشند ; آنان قابل انعطاف و لطیف میباشند ولی از روی پوست مرطوب راز نمیخورد . چنانچه خودتان می خواهید در منزل این ماسک را بگذارید , از خواص آب‌رسانی مواد طبیعی نظیر عسل سود ببرید . ونگ سفارش می نماید دانه چیا را به ماسک‌های خویش بیشتر نمایید تا لایه‌برداری ملایمی نیز انجام داده باشید . 

زمان استفاده : پس از این‌که صورت خویش را تماما منزه کردید , ماسک را تماما روی صورت بگذارید و تا پیشین از آبکشی کل تن , اذن دهید روی صورتتان بماند . 

شستشوی پوست 

دکتر معالج زینچر معتقد است : ″یکی از وسیع ترین خطاها اشخاص نظافت کردن پوست‌های کم آب با پاک‌کننده‌های صابونی است . ″ به جای استفاده از آنان , برای داشتن پوستی قابل انعطاف و لطیف , صابون‌های کم آب کننده را با شامپو تن یا این که روغن شستشو عوض نمائید و به جای کرم‌های سنتی تصحیح , از روغن تصحیح , برای از بین بردن موهای تن استفاده نمایید . 

شستن تن با این محصولاتِ به طور کامل موءثر , پوستی خنده رو و براق برایتان به ارمغان میاورد . برای لطافت بیشتر پوست در انتهای عمل , چندین قطره از شامپو تن را کف دستتان ریخته و با پاره ای شکر نپخته یا این که نمک دریا ادغام کرده و به آرامی روی تن خویش بمالید تا همراه با پاکیزگی , پوستی قابل انعطاف و لطیف نصیبتان شود . 


یک دقیقه وقت نیز برای مانیکو پدیکور 

بعداز استفاده از نرم‌کننده گیسو دست‌های شما موقعیت لغزنده‌ای پیدا می‌کند؟ آن‌ها را آب نکشید . دکتر معالج آن توصیه می‌نماید که : آن را روی پاشنه پاها بمالید , تا لطیف شوند و چه بسا بعداز مالیدن آن با استفاده از برس ناخن میتوانید زیر ناخن‌ها را نیز منزه فرمائید . 

زمان استفاده : بعداز استفاده از نرم‌کننده , در شرایطی‌که پاهای شما به دقت بیشتری نیاز داراست , از لیف‌هایی با الیاف ارگانیک استفاده نمایید . لیف را به پاشنه پاها بکشید تا کف پاهای نرمی داشته باشید . 


کل تن 

برای این‌که مطمئن گردید که درخشندگی و جلای پوست شما تا ساعت ها بعداز گرمابه محافظت خواهد شد , تن خویش را عالی کم آب کرده و آن گاه کل بدنتان را با لوسیونی ملایم ماساژ دهید . پزشک زچنر می گوید : “ فورا پس از گرمابه که پوست شما لطیف و قابل انعطاف شده و اقتدار جذب بالایی دارااست , از کرم مرطوب کننده استفاده فرمائید . ” او خاطرنشان میکند که ماساژ تن با کرم‌های دربردارنده گلیسیرین و اسید هیالورونیک که مرطوب کننده‌اند , سبب ساز میشود که آب تراز پوست مراقبت شده و اقتدار جذب آن را بالا می برند . 

زمان استفاده : استفاده از لوسیون گهگاه عمل عذاب‌آوری می شود ولی چنانچه بعداز خزینه از آن استفاده نمایید خیلی نیز خوشایند است . دکتر معالج زینچر معتقد است : ” ۳تا۵دقیقه بعداز دوش تصاحب کردن از لوسیون استفاده فرمائید . ” زیرا منجر میشود که رطوبت بدنتان نگهداری ‌شود .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.