akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

خرقه های مطلوب برای مخفی کردن پاهای پرانتزی

خرقه های مطلوب برای مخفی کردن پاهای پرانتزی

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

ین خطوط لعنتی 

رویکرد راه و روش ممنوع! 

مدام به اگرهای مد و جامه دقت ویژه ای داشته باشید . هنگامی پاهای پرانتزی دارید نمی‌توانید سراغ شلوارهایی بروید که راه‌راه‌های عمودی دارا هستند . این راه‌راه‌ها علاوه بر این‌که پاهای شمارا لاغرتر نشان می دهند به ثانیه‌ای رمز پرانتزی بودن‌شان را نیز بر ملا می‌نمایند . بر عکس راه‌راه‌ها شلوارهای گل‌دار یا این که طرحدار می باشند که چنانچه طبق راهنمای ورقه آنگاه تعیین شوند شایسته ترین ظواهر ممکن را به شما تحویل میدهند . 

در حالتی‌که دلداده شیوه رویکرد می باشید 

شما تنها و تنها در یک صورت مجاز به استفاده از شلوار راه‌راه میباشید آن نیز زمانی است که شلوار شما چسبان نیست و آزاد می‌ایستد . ولی درین موقعیت گشوده نیز سفارش ما این است که کماکان دنبال این طرح‌ها نروید زیرا ظواهر شلواری که راه‌راه است و آزاد چندان جذاب و شیک نخواهد شد . ضمن این که هرقدر نیز آزاد باشد گشوده نیز شما‌را لاغر نشان میدهد و این چیزی نیست که افرادی که پاهای پرانتزی دارا‌هستند , دنبالش باشند . 


مهمترین خرقه دامن شماست! 

تک رنگ ها بهترند! 

خیر این‌که نتوانید سراغ دامن‌های طرح‌دار بروید اما تجربه طراحان مد و خرقه نشان داده است پوشیدن دامن‌های تک‌رنگ خیلی خوب تر از دامن‌های نامرتب است . جور تک‌رنگ حواس مخاطب را خیلی به خودش جلب نمیکند در حالی که مدل‌های نامرتب دقیقا برعکس فعالیت مینمایند . یادتان باشد هرقدر خانم همکارتان چشمش به گل‌های دامن‌تان نیفتد برای قایم کردن پاهای پرانتزی‌تان خوب تر است . 

کوتاه نپوشید 

تا جایی‌که می توانید سراغ دامن‌های بلندتر بروید . دامن شما هرقدر بلندتر و آزادتر باشد , شما‌را در وصال به هدف‌تان یعنی نشان ندادن پاهای پرانتزی کمک خواهد داد! صحیح برخلاف دامن‌های کوتاه‌تر , چه بسا تا روی زانو و تنگ‌تر . فعالیت رنج است البته علیه انتخاب‌های خطا مقاومت کنید! 


به جنس پارچه اعتنا کنید! 

او‌لین نکته‌ای که بایستی به آن توجه فرمائید دقت به جنس پارچه دامن‌تان است . این پارچه هرقدر اصطلاحا لخت‌تر باشد و شق‌ورق نایستد , خوب تر است . با پوشیدن دامن‌هایی که جنس‌شان افتاده و قابل انعطاف است دیگر کسی متوجه پاهای پرانتزی شما نخواهد شد . 


چه کفشی بپوشم؟ 

پاشنه دارها را فراموش فرمائید 

کفش‌های های‌هیلز یا این که خیلی پاشنه بلند به هیچ وجه گزینه‌های خیر و خوبی برای پاهای پرانتزی نیستند . این کفش‌ها به پاهای معمولی نیز فشار وحشتناکی وارد می کنند چه رسد به پاهای پرانتزی! ضمن این‌که های‌هیلزها با خیلی بلند آشکار کردن پاهای شما آن ها را لاغرتر می‌نمایند و پرانتزشان را بیشتر توی دیده می آورند . 

میانگین شایسته ترین است 

پاشنه‌های میانگین , خیر چندان بلند و خیر خیلی کوتاه , ایده‌آل‌های افرادی می باشند که می خواهند اختلال پاهای‌شان را نهفته نمایند . این پاشنه‌ها نیز فشاری روی استخوان‌های پا وارد نمیکنند و نیز میتوانند پرانتزها را از دیدرس تماشاچی مخفی نمایند . یادتان باشد تا وقت دارید سراغ این گزینه‌ها بروید و زمانی هوا سردتر شد از بوت‌های توپر و بلند استفاده فرمائید . 


دوری از فاجعه 

آویزه گوش تان نمایید 

یکی بزرگ‌ترین مشکلات پا پرانتزی‌ها که اتفاقا خیلی نیز مشاهده خواهیم کرد پوشیدن شلوارهای اسکینی یا این که تنگ با کفش‌های فوق بلند است . استدلال بد بودن کفش‌های بلند را در کاغذ گذشته توضیح دادیم . البته برهان این‌که نمی‌توانید سراغ شلوارهای تنگ بروید , چیست؟ این شلوارها پرانتز را به‌قدری برجسته مینمایند که به گیومه تبدیل خواهد شد! 

روشن ها را تعیین فرمائید 

در‌صورتی‌که شما نیز از آن گونه اشخاصی می‌باشید که دل کندن از چیزهایی که میخواهید اعم از همین شلوارها برای‌تان دشوار است دست کم سراغ رنگ‌های روشن بروید . رنگ‌های تیره شما‌را لاغر نشان می دهد و کلیه چیز را بدتر خواهد کرد در قبال رنگ‌های روشن تاثیری به مراتب خوبتر خواهد داشت . 


خیر پاشنه تخت , خیر پاشنه بلند 

همراه این سبک شلوارها از پوشیدن کفش‌های تخت یا این که پاشنه بلند به‌شدت دوری کنید . در ازای سراغ کفش‌هایی با پاشنه‌های شبیه ورقه گذشته بروید که بتوانند نقص‌ پاهای‌تان را تا حدی نهفته نمایند . گشوده نیز میگوییم ; این شلوارها تعیین شما نیستند! 


ترفندهای پایانی 

طرح دار‌ها بهترند 

هرقدر روی تک‌رنگ بودن دامن‌تان تاکید کردیم در قبال روی نا مرتب بودن پیراهن یا این که شومیزتان تاکید میکنیم . این شلوغ‌کاری کردن سبب می شود حواس تماشاچی بیشتر از آنکه روی پاهای شما متمرکز شود روی طرح پیراهن‌تان تمرکز پیدا نماید . این دقیقا به عبارتی چیزی است که ضد پرانتز فعالیت می‌کند! 


گردن آویز بیندازید 

گردنبندهای قشنگ و پرزرق و برق یکی دیگر از ترفندهایی است که میتواند مشابه پیراهن یا این که شومیز طرحدار فعالیت نماید . گردنبندتان را با دقت به دسته لباس‌تان تعیین نمایید . یادتان باشد خواسته ما از زرق و برق داشتن نا مرتب بودن‌شان نیست بلکه زیبایی و خیره‌کنندگی آنهاست . مخلوط تیشرت نا مرتب با گردن بند به هم ریخته چیز جالبی از آب درنمی‌آید . 


ترکیبی کار نمائید 

یک شومیز گلدار , یک دامن بی آلایش , افتاده و بلند و یک جفت کفش با پاشنه میانگین یا این که چکمه‌هایی بلند ; اینها تمام چیزهایی می‌باشند که خلل پاهای پرانتزی شما‌را تا زمانی به دکتر معالج رجوع‌کنید و ارتفاع درمان‌تان به اتمام برسد , مخفی خواهند کرد . 


درصورتی که دامن نمی‌پوشید 

سندباد گردید 

شلوارهای گونه سندبادی مدتی است مجدد روی بورس می‌باشند و طرفدارهای خاص خودشان را دارا‌هستند . این شلوارها هرقدر برای خانم‌های قدکوتاه یا این که تپل سود بدی می دهند برای خانم‌های لاغر و قد بلند برعکس کار مینمایند به‌خصوص درصورتی که پاهای پرانتزی داشته باشند! پلیسه‌های این دسته شلوارها سبب ساز پف‌دار شدن خرقه و نهفته شدن خلل پاها می شوند . 


راسته ها را گزینش نمایید 

علاوه بر شلوارهای سندبادی مدل‌های یک سره راسته , آزاد و گشاد نیز قسمتی از گزینه‌هایی می باشند که میتوانید سراغ آن‌ها بروید . یادتان باشد نه‌تنها ضابطه تک‌رنگ بودن اینجا نیز صحت می نماید بلکه هنگامی شلوارتان آزاد باشد میتوانید سراغ مدل‌های رنگی و طرحدار نیز بروید!<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.