akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

بررسی و مقایسه: تیبل میت نوع دو و تیبل میت اورجینال

اغلب مردم دوست دارند در هنگام خوردن غذا بر روی مبل نشسته و برنامه های تلوزیون را نیز تماشا نمایند . برخی هم دوست دارند که از لپ تاپ و یا تبلت خود بر روی مبل استفاده نمایند، و کارهای خود را در خانه و از طریق سایت ها بدون نشستن در یک دفتر کار خسته کننده انجام دهند. هر دوی این فعالیت ها به علت نبود میز مناسبی و یا سطح جامد که بتوان به راحتی اجسام را بر روی آن قرار داد، غالبا ناخوشایند هستند. این زمانی است که تیبل میت وارد کار می شود.

سازندگان این نوع از میزها قول می دهند که این میز بهروری از نیمکت ها و مبل ها را با استفاده از سطح قابل تنظیم خود ارتقاء می دهد و همچنین به دلیل وجود سطح کاملا صاف این میز ها می توان از تبلت ها و لپ تاپ ها بر روی آن به راحتی استفاده نمود. آنها بیشتر بر روی این ویژگی آن که می توان به راحتی وعده های غذایی را بر روی آن و در اتاق نشیمن میل کنید تاکید دارند.

تیبل میت در واقع می تواند استفاده از یک لپ تاپ، حرکت بر روی صفحه نمایش تبلت و یا خوردن شام را آسانتر کند، بدون آنکه به چیزی آسیب برساند و یا شما را در وضعیت نا مناسبی قرار دهد.

تیبل میت II  در برابر نسخه  Original

شرکت سازنده این نوع از میزهای جدید تاشو دو نسخه از آن را تولید کرده است که هر دو دارای ویژگی های مشابهی هستند اما ظاهری متفاوت دارند. آخرین نسخه آن Table-Mate II به این میز زاویه داده است و یک تکه چوب مصنوعی را در انتهای آن ارائه می دهد که به راحتی می تواند با مبلمان و لوازم جانبی اتاق نشیمن ترکیب شود و در عین حال کمی جذاب تر به نظر برسد. سر هم کردن آن بسیار آسان است و کارایی همانند مدل قبلی خود دارد.

نسخه اورجینال آن، دارای یک ظاهر براق، سفید، سه زاویه برای تبلت و یک پایه متحرک است که می توانید ارتفاع آن را تا 6 حالت تنظیم نمایید.

با استفاده از تیبل میت کارایی مبل خود را افزایش دهید

وعده تطبیق پذیری این محصول شامل طیف گسترده ای از موقعیت ها و زوایای قابل تنظیم است. بر خلاف میز های معمولی که دارای ارتفاع استاندارد هستند و تنها برای یک موقعیت مناسب هستند، پایه این میزها را می توانید در بین سه تا شش ارتفاع متفاوت تنظیم کنید و میز آن می تواند در سه یا چهار جهت مختلف زاویه داشته باشد تا بهترین موقعیت را برای هر کاربردی به خود بگیرد.

آخرین نسخه این میز ها دارای شش ارتفاع و چهار زاویه برای میز کار است. این دستگاه دارای یک زاویه افقی، یک زاویه عمودی و دو زاویه رو به پایین است که برای استفاده یک لپ تاپ و یا رایانه لوحی مناسب است. سطح میز 20*15 اینچ است و فضای کافی برای قرار گیری یک بشقاب و یا لیوان و یا یک لپ تاپ معمولی 15 اینچ را در اختیار شما قرار می دهد.

در مقایسه، مدل اورجینال دارای شش ارتفاع قابل تنظیم و سه زاویه می باشد، که کمی بیشتر از Table-Mate II شما را محدود می کند، این محدودیت نیز باعث شده که خریداران در انتخاب خود اندکی تامل نمایند. با این حال، به دلیل ظاهر کاملاً سفید آن زیبایی بیشتری دارد و برای خریداران جوان و دانشجویان گزینه جالب تری است. این نسخه از این میز دارای یک زاویه افقی و همچنین یک زاویه عمودی و یک زاویه رو به پایین می باشد، که استفاده از آن را برای لپ تاپ، صرف غذا در مقابل تلویزیون و یا حتی انجام امور کاری و دیگر فعالیت های روزانه مناسب می سازد.

هر دوی این میز ها می توانند حداکثر 50 پوند را نگه دارند، که به اندازه کافی برای نگه داری دستگاه های نسبتا سبک فناوری امروز مناسب است. پنجاه پوند نیز به اندازه کافی برای صرف غذا مناسب است زیرا بزرگترین غذایی که شما به آن فکر می کنید دارای وزنی بسیار کمتر از این مقدار است.

نیاز به فضای بسیار کم برای استفاده و نگه داری

تیبل میت برای کسانی که نیاز به یک سطح جامد در مقابل تلویزیون دارند مناسب است، اما این میزها یک گزینه واقعا عالی برای دانش آموزان و کسانی است که در آپارتمان های بسیار کوچک زندگی می کنند. گاهی اوقات، نیمکت و یا مبل تنها گزینه ای است که شما در یک آپارتمان کوچک برای نشستن در اختیار دارید. به دلیل قابلیت جمع شدن این میز پس از استفاده، به دلیل سادگی در طراحی این محصول، نگه داری آن در پشت مبل و یا در یک جایی کوچک در یک آپارتمان تنگ بسیار آسان است.

توانایی تیبل میت برای نگه داری تبلت در یک زاویه رو به پایین نیز باعث آسان شدن حمل و نقل این میز می شود حتی برای کسانی که دارای معلولیت هستند. به این ترتیب، به دلیل ساخت و ساز سبک وزن و نازکی این میزها، گزینه ای مناسب برای دانش آموزان و همچنین برای سالمندان و افراد معلول است.

وزن سبک، قابلیت حمل، چند منظوره: یک خرید عالی

تعداد کمی از محصولات دارای چندین کاربرد و قابلیت حمل همانند این محصول هستند. این دستگاه شش ارتفاع قابل تنظیم برای هر نوع کاری را به خریدار ارائه می دهد و دارای سه یا چهار زاویه قابل استفاده است که آن را برای استفاده در هنگام صرف غذا، استفاده از لپ تاپ، بازی ها وانجام کارها مناسب می سازد. همراه با یک قیمت مقرون به صرفه و دو نسخه عالی برای ایجاد تنوع در انتخاب است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.