akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

تیبل میت

تیبل میت مفیدترین و پرکاربرد ترین میز تاشو در دنیا است که انجام هر کاری را برای شما راحت می کند . شما میتوانید با بهترین قیمت میز تیبل میت را از فروشگاه اینترنتی مشهد عمده خریداری نمایید.
مشکل میزهای سنتی این است که چون نمی توان آنها را به سمت خود کشید باید خودتان به طرف آن حرکت کنید که این مشکل در تیبل میت حل شده یعنی راحت می نشینید و به سادگی میز را به سمت خود حرکت می دهید و روی هر مبل یا هر مکانی میتوانید وسایل خو را باز کنید و به کار خود مشغول شوید.

تیبل میت با پایه های محکم و لبه های صاف با امنیت کامل همیشه قابل استفاده است بنابراین تیبل میت راحت ترین میزی است که تاکنون ساخته شده ، چون به سادگی روی هر سطحی قابل حرکت بوده و براحتی تا شده و در کنار مبل یا زیر کاناپه جا میگیرد . از تیبل میت می توانید برای مطالعه کردن ، خوردن تنقلات ، به عنوان میز غذاخوری کودکان ، باغبانی و یا حتی در گاراژ به عنوان میز ابزار استفاده کنید . 

تیبل میت در شش ارتفاع مختلف و 3 زوایه تنظیم می شود و این بدین معناست که می توانید از یک میز به جای هجده میز استفاده کنید شما می توانید فقط با دو انگشت به راحتی این میز را بلند کرده و به هر جایی که می خواهید ببرید ، تیبل میت به شکلی باورنکردنی محکم بوده و توان تحمل وزنی معادل50 پوند ( 22کیلو گرم ) را داراست . 

قابل تنظیم در 6 ارتفاع و 3 زاویه مختلف
طول و عرض صفحه میز52x40 سانتی متر
بالاترین ارتفاع 70 سانتی متر
صفحه پلاستیکی با مقاومت بالا
کم جا و کاربردی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.