akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟ ویژگی های کاغذ دیواری سه جهته چیست؟

امروز میخوایم یکم از مبحث آسمان مجازی خارج بشیم و با مفهوم کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟ آشنابشیم و تفاوتشو با کاغذ دیواری بیشتر درک کنیم. و همنیطور علاوه بر این با یک سری از اسامی که برای کاغذ دیواری سه بعدی استفاده میشه آشنا بشیم، اسامی مثل wallpaper three-dimesional ، کاغذ دیواری سه جهته یا حتی دیوار پوش سه بعدی هم میگن. پس در این موضوع با ما همراه باشین که میخوام دراین مسیر پر پیچ و خم کاغذ دیواری سه بعدی 0 تا 100 راه و باهم بریم و خسته هم نشیم.

 wallpaper three-dimesional کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

 

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟ کاغذ دیواری سه بعدی کاغذ دیواری سه جهته wallpaper three-dimesional

wallpaper Three-dimensional کاغذ دیواری مناسب محل کار یا فضاهای مهیج

اول باید سوالی که مطرح کردیم و جواب بدیم. پس کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟ دیوار پوش سه بعدی انواع متفاوتی داره یعنی انواعى از کاغذ دیواری هایی هستند که طرح هایی بصورت تصاویر سه بعدی روی آنها ایجاد میکنند. و تنها دلیل استقبال بی نظیر هم وجود نماهایی هست که داره  که به واقعیت خیلی نزدیکه. مثلا یک ماشینی که هر لحظه به اون نگاه میکنین احساس میکنین داره با سرعت نور به شما نزدیک میشه و هر لحظه ممکنه به شما برخورد کنه یا یک جنگلی که زیر نور ملایم شاخ و برگش پنهان شده و شما میتونین هر لحظه از بودن در اون فضا لذت ببرین.

نکته خیلی خیلی خیلی مهم:

قبل از هرچیز اینو بگم منظور ما از کاغذ دیواری سه بعدی، رولی هست که، دارای طرح سه بعدی تکرارشونده مثل سنگ دکوراتیو، آجر یا چوب. و این موضوع کاملا با پوستردیواری سه بعدی فرق میکند. ولی آیا شیوه تولیدشون هم با هم متفاوته؟ با من همراه باشین که متوجه بشین.

دیوار پوش سه بعدی یا کاغذ دیواری سه جهته ایده قدیمی یا مدرن؟

 

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟ کاغذ دیواری سه بعدی کاغذ دیواری سه جهته wallpaper three-dimesional

ایجاد فضایی شاعرانه با کاغذ دیواری سه جهته

قطعا ایده کاغذ دیواری سه بعدی wallpaper three-dimesional در دکوراسیون مدرن خیلی ایده جدیدی هست به خاطر اینکه فضاهای منحصربه فرد و خاص و ایجاد میکنه. مثلا طبیعت، اشکال هندسی، و حتی ادبیات. شما تصور کنین یک دیوار از اتاقتون از اشعار مولانا یا حافظ پر شده و هر سری میتونین غرق بشین در دریا ادبیات.

کاغذ دیواری سه جهته یا wallpaper three-dimesional از لحاظ تولید چه تفاوتی با هم خانواده خود دارد؟

تولید کاغذ دیواری سه بعدی یا دیوار پوش سه بعدی شبیه به پوستر دیواری هست. ولی برای اینکه تفاوت زمین تا آسمونشو درک کنین باید حتما حتما مقاله ای که به صورت جامع و کامل درباره پوستر دیواری توضیح دادم و مطالعه کنین. مطمئن باشین بعد از خودن مقاله دیدتون نسبت به این هنر کلا عوض میشه.

آیا wallpaper three-dimesional طراحی و جنس های خیلی خاصی دارند؟

 

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟ کاغذ دیواری سه بعدی کاغذ دیواری سه جهته wallpaper three-dimesional

تاثیر کیفیت بر کاغذ دیواری سه بعدی

همه فکر میکنند وقتی وارد یه مغازه میشوند که یک کاغذ دیواری بگیرن اون جنسی که از همه خاص تر هست پس کاغذ دیواری سه بعدی همونه با اینکه سخت در اشتباهید میدونین چرا؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.