akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

راه اندازی فست فود


ما مجموعه شما را با تجهیزات با کیفیت وارداتی و داخلی در کلاس مناسب  تجهیز خواهیم نمود. خدمات تجهیزات فست فود گروه iranhfc  شامل موارد زیر می باشد:

  • جانمایی تجهیزات آشپزخانه بر اساس فضا و ابعاد تجهیزات
  • تهیه نقشه تاسیسات گاز، برق، شبکه، تهویه، آب و فاضلاب
  • حمل و نصب تجهیزات آشپزخانه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

راه اندازی فست فود

    شایان ذکر است یکی از موارد مهمی که در خروجی محصولات شما دارای اهمیت است، کیفیت تجهیزات و ماشین آلات شما می باشد. این مهم جز با آموزش صحیح و خدمات پس از فروش که شامل سرویس های دوره ای مشخص است حاصل نمی شود.

    ما به شما آشپزخانه ای با تجهیزات کارا و اثر بخش هدیه خواهیم نمود، تا بتوانید فست فود خود را به نحو شایسته ای راه اندازی کنید.

     

    [/vc_column_text][vc_empty_space height="16px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="تجهیزات مناسب فست فود و کافی شاپ" el_class="h6"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618155498{padding-right: 5px !important;}"]

    تهیه تجهیزات آشپزخانه فست فود یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران در حوزه راه اندازی فست فود می باشد. ما معتقدیم که به صرف خرید کالای بسیار با کیفیت و لوکس این نیاز اساسی مشتریان با پاسخ مناسبی روبرو نخواهد شد. زیرا برند، قیمت، کیفیت و حتی تامین کننده تجهیزات آشپزخانه باید متناسب با برنامه های استراتژیک و نیاز های شما باشد. در گروه iranhfc  گروه فوق تخصصی تجهیز و راه اندازی فست فود، پس از نیاز سنجی های لازم لیست جامع  و کاملی از تجهیزات مناسب در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت تا بتواند فست فود حرفه ای را راه اندازی نماید.

    [/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="قیمت تجهیزات فست فود و کافی شاپ"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618146729{padding-right: 5px !important;}"]

    قیمت تجهیزات فست فود تحت تاثیر عواملی همچون کیفیت، برند، گارانتی و شرایط فروش می باشد. گروه iranhfc  با سابقه درخشان در حوزه واردات تجهیزات متفاوت برای فست فودها و رستورانها به همراه تولید کالای با کیفیت ایرانی و خدمات پس از فروش شایسته با بهترین قیمت، شما را تشویق به تهیه تجهیزات از دست اول و بدون واسطه می نماید. حال که شرایط اقتصادی کشور عزیزمان ایران دستخوش تغییرات گسترده ای قرار گرفته است، بهتر است که در انجام هزینه ها برای راه اندازی فست فود دقت لازم صورت گیرد تا بار هزینه های اضافی به پروژه تحمیل نشود.

    [/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="تجهیزات فست فود و کافی شاپ"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618132634{padding-right: 5px !important;}"]

    تجهیزات فست فود و کافی شاپ نقشی اصلی و کلیدی در اداره و موفقیت هر کدام از این مجموعه ها دارد. گروه iranhfc  با داشتن شو روم کامل از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و کارشناسان خبره می تواند یک لیست کامل از تجهیزات مورد نیاز را برای شما تهیه نماید. قطعا تهیه لیست تجهیزات آشپزخانه جز خدمات رایگان گروه iranhfc  می باشد. هر چند ما معتقدیم در کنار داشتن تجهیزات با کیفیت شما می بایست از مشاورین خبره و کارآمد برخوردار باشید لذا ما سعی نموده ایم در یک محل به نیازهای راه اندازی و تجهیز شما پاسخ شایسته و بایسته ای را بدهیم.

    [/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id="fast-food" css=".vc_custom_1459862555627{padding-top: 15px !important;}"][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="26749" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_custom_heading text="دکوراسیون کافی شاپ" font_container="tag:h3|text_align:center" use_theme_fonts="yes"][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="26748" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_custom_heading text="تجهیزات کافی شاپ" font_container="tag:h3|text_align:center" use_theme_fonts="yes"][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="26747" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_custom_heading text="راه اندازی کافی شاپ" font_container="tag:h3|text_align:center" use_theme_fonts="yes"][/vc_column][/vc_row]


    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.