akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

چگونگی مهاجرت به کانادا How to Move to Canada !

چگونه به کانادا بروید How to Move to Canada !

حرکت به کانادا می تواند پیچیده باشد و زمان و تلاش زیادی برای بدست آوردن آن لازم است. از آنجا که کانادا تا سال ۲۰۲۱ به دنبال استعداد و کارکنان مهاجر با تجربه مهاجرت جدید خود یعنی ۱٫۳ میلیون نفر است، فرصت بیشتری برای درخواست ویزای کانادا در مقایسه با قبل وجود دارد. در اینجا چند گام ساده در مورد چگونگی مهاجرت به کانادا وجود دارد.ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه به کانادا بروید How to Move to Canada ! و رویای مهاجرت به کانادا را برای خود عملی کنید.

گام اول مطمئن شوید که ممنوع الورود نیستید:
فقط به این سوالات ساده پاسخ دهید.

آیا یک سابقه جنایی دارید؟
آیا سلامت ضعیف دارید؟
آیا شما هیچ پس انداز ندارید؟
آیا تا کنون درخواست مهاجرت را اشتباه کرده اید؟
آیا یکی از اعضای خانواده شما تا کنون درخواست ویزا را رد کرده است؟
اگر به هر یک از این سؤالات پاسخ مثبت دادید، ممکن است واجد شرایط رفتن به کانادا نباشید.

بازرسی کیفری

یک سابقه جنایی می تواند چیزی شبیه کابوس باشد و کلیه افراد خانواده را تحت تاثیر قرار دهد.

تمام متقاضیانی که مایل به مهاجرت به کانادا می باشند، باید یک سند را به عنوان یک گواهینامه صدور مجوز پلیس دریافت کنند. لطفا توجه داشته باشید، این سند می تواند تحت نام دیگری صادر شود که با توجه به کشور اقامت شما می باشد.

این به طور معمول در ایستگاه پلیس محلی شما تکمیل شده و پس از آن نتایج به اداره مهاجرت کانادا و درخواست ویزا ارسال می شود.

چگونه به کانادا بروید How to Move to Canada
چگونه به کانادا بروید How to Move to Canada

سلامت ضعیف

دکتر خانوادگی بررسی می کند

شما ممکن است بدانید که چرا ویزای شما به دلیل سلامت ضعیف ممنوع الورود به کانادا است.موافقت کانادا بر این تأثیر میگیرد که هر متقاضی در سیستم مراقبت بهداشتی خود  چه وضعیتی دارد. کانادا در سیستم بهداشتی خود بودجه ای از ۶۵۰۰ دلار کانادا برای هر نفر در سال هزینه می کند.

بعضی از مشاغل ممکن است شامل تماس شما با دیگران و ابتلا سایرین نیز شود، بنابراین کانادا باید اقدامات لازم را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که تمام ساکنین آن سالم نگه داشته شوند. اگر شما یک پرستار، معلم یا مراقب سالمندان هستید، قطعا باید یک معاینه پزشکی دریافت کنید.

برای اثبات این که شما در سلامت هستی، می توانید برای یک آزمایش پزشکی از یک پزشک که متعلق به پانل پزشکان کانادایی است درخواست دهید. لطفا توجه داشته باشید که اگر از پزشک دیگری بازدید کنید، درخواست شما پذیرفته نخواهد شد.

فقط به یاد داشته باشید که این گزارش آزمون پزشکی فقط برای یک سال معتبر خواهد بود. به طور معمول از شما خواسته می شود تا بعدا در طی فرایند درخواست این سند را تحویل دهید.

بدون صرفه جویی

جای تعجب نیست که کانادا نیاز به اطمینان به اینکه پول کافی در حساب سپرده شما برای حمایت از خود در کانادا در طول اقامت خود دارید می باشد.

شما می توانید نشان دهید که با ارائه بیانیه بانکی که بیش از سه ماه طول نمی کشد، نیازهای خود را برآورده می کنید. اگر شما دارای املاک یا دارایی های دیگر هستید، می توانید آنها را نیز لیست کنید.

شما باید بدانید که اگر افرادی  با شما مهاجرت می کنند، پول بیشتری را برای مهاجرت و اثبات به اداره مهاجرت کانادا نیاز دارید. این نشان می دهد که شما می توانید وابستگان را که با شما به کانادا سفر می کنند، حمایت کنید.

یک مثال از این سیستم ورودی اکسپرس است که نیاز به حساب تک تک متقاضیان دارد که حداقل ۱۲۷۵۰۰ دلار در حساب خود داشته باشند. اگر با همسر خود تقاضا کنید حداقل به ۱۵،۵۳۱ دلار کانادا نیاز دارید.

لطفا توجه داشته باشید که شما نباید از دوستان یا بانکها پول دریافت کنید تا به این حداقل برسید. باید اداره مهاجرت را قانع کنید،در غیر این صورت آنها می توانند درخواست شما را رد کنند زیرا شما در مورد درخواست خود دروغ گفته اید. آنها  می توانند درخواست پناهندگی کانادا را برای مدت پنج سال ممنوع کنند.

ارائه اطلاعات نادرست

سوءاستفاده در درخواست ویزا شما یک مشکل بزرگ است. این بدان معنی است که شما در مورد پرونده هایی که در درخواست خود ثبت کرده اید خطا کرده اید.

خطا  می تواند شامل موارد زیر باشد:
عدم ذکر درخواست ویزا به کشور دیگری که رد شده است
دروغ گفتن درباره حقایق اسناد حقوقی، مانند وجوه، گواهی تولد، LMIA، ECA، امتحان زبان آزمون از IELTS، CELPIP یا TEF و سایر اسناد؛
عدم توجه به اعضای خانواده؛
دروغ گفتن در مورد تجربه کاری؛ یا
درخواست اقامت دائم در ازدواج ثبت نشده
اگر متوجه نشوید که  در درخواست مهاجرت خود خطا نموده اید، از طریق اداره مهاجرت از این واقعیت مطلع خواهید شد و پس از آن به شما فرصتی خواهد داد تا در فرآیند بعدی درخواست خود را اصلاح نموده و ارائه دهید.

چگونه به کانادا بروید How to Move to Canada
چگونه به کانادا بروید How to Move to Canada

مرحله ۲ انتخاب گزینه ویزا مناسب

ویزای کانادایی تمبر را از نزدیک  مشاهده کنید

شما ممکن است آگاه نباشید، اما در حال حاضر بیش از ۷۰ گزینه ویزای مهاجرتی در کانادا وجود دارد. هر برنامه، جریان و دسته بندی برای کمک به گروههای خاص کارگران ماهر برای کار، تحصیل و زندگی در کشور طراحی شده است.

هنگامی که تصمیم به حرکت به کانادا دارید، سه دسته اصلی وجود دارد. اینها برنامه هایی هستند که برای:

اقامت دائم (برنامه شامل ویزای مهاجرت طولانی مدت مانند برنامه کارفرمای فدرال ماهر، کلاس تجربه کانادایی، حمایت خانواده، برنامه نامزدی استان و بسیاری دیگر)؛
اجازه تحصیل (این برای دانشجویان بین المللی است که توسط موسسات آموزشی کانادا پذیرفته شده اند)؛ و
مجوزهای کار (برای متقاضیانی که فقط قصد دارند به طور موقت در کشور بمانند)
اکثر گزینه های ویزای مهاجرتی در کانادا به شما امکان می دهد که برای اقامت دائم در کشور درخواست کنید تا زمانی که تمام الزامات لازم را برآورده کنید.

نمی دانید کدام برنامه ویزا می تواند کلید شما برای کانادا باشد؟ در تماس با کارکنان با تجربه ما که به شما کمک می کند گزینه های خود را کم کنید و برنامه مهاجرت خود را پیدا کنید.

چگونه به کانادا بروید How to Move to Canada
چگونه به کانادا بروید How to Move to Canada

مرحله ۳ درخواست برای ویزای شما

اسناد مختلف مورد نیاز در طول فرایند درخواست که باید با شما باشد:

سابقه کار؛
کشور محل اقامت؛
توانایی زبانی؛ و
پذیرش
مشاغل خاص، مانند حرفه های پزشکی، معامله گران و معلمان خاص، نیاز به گواهینامه های اضافی دارند. این ها معمولا از طریق هیئت ها یا سازمان های محلی در استان یا قلمرو که پس از وارد شدن به شما اعمال می شود، انجام می شود.

اینکه کجا زندگی می کنید همچنین می تواند تاثیر زیادی در برنامه شما داشته باشد. بعضی از کشورها مستلزم اسناد و مدارک لازم و ضروری برای سایر اعمال می باشند. این می تواند هر چیزی مثل درخواست بیومتریک، eTA (مجوز مسافرت الکترونیکی)، گواهی پلیس، ارزیابی تاثیرات بازار کار و غیره باشد.

اسناد خاصی باید در مراحل مختلف درخواست شما ارائه شود، بنابراین لطفا توجه داشته باشید که مهلت های لازم باید رعایت شود.

مرحله ۳ پرداخت هزینه درخواست

بله، هزینه اسناد مربوط به اسنادی که به کانادا ارسال می کنید وجود خواهد داشت. بسته به ویزا که درخواست می کنید هزینه ها می توانند متفاوت باشند، به عنوان مثال، در اکسپرس ورود نرم افزار می تواند هزینه ۵۵۰ دلار برای هر نفر.

اگر هر یک از اسناد درخواستی شما به زبان انگلیسی نیست، آنها باید توسط یک مترجم حرفه ای قانونی ترجمه شوند که دارای اسناد رسمی با ترجمه است. لطفا توجه داشته باشید که فتوکپی گواهینامه اسناد اصلی نیز باید در همان زمان تحویل شود.

مرحله ۴ منتظر ویزای شما هستیم

پس از اینکه ویزای خود را درخواست کردید، ممکن است یک دوره انتظار وجود داشته باشد. این بستگی به نوع ویزا و کشور مورد درخواست شما و حجم برنامه های ارسال شده به اداره مهاجرت است.

اگر برنامه مهاجرتی برای حمایت از شریک زندگی خود را به کاناداارسال کردید، پردازش زمان حدود ۱۲ ماه است، در حالی که سه دسته اصلی مانند کلاس تجربه کانادایی، برنامه های تجاری فدرال و برنامه های ماهر فدرال، به مدت کمتر از شش ماه کار می کنند!

همانطور که قبلا ذکر شد، زمان پردازش برخی از ویزا می تواند طولانی تر از سایر کشورها برای ویزای مشابه باشد.

در زیر چند نمونه از چگونگی زمان درخواست پروپوزال می تواند از کشور به کشور برای ویزای دانشجویی تغییر کند.

نام کشور زمان پردازش هفته ها
افغانستان ۷
آستالی ۶
شیلی ۴
غنا ۱۱
موریس ۷
چگونه با راهنمایی ما به کانادا سفر کنید؟ آیا میخواهید درباره کانادا بیشتر بدانید؟ چک کردن وبلاگ های مفصل ما که در مورد فرصت های شغلی، زندگی استانی، آخرین اکسپرس ورودی، مجوز تحصیل دانشجویان و خیلی بیشتر صحبت می کنیم.راه مهاجرت را برای شما هموار می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.