سایت های تخفیف روزمره ( یا این که به نقل نادرست خرید گروهی ) برنده نظیر گروپون ( Groupon ) و یا این که نت برگ در کشورایران به پیدا کردن , ارتباطات و تبلیغات آنلاین بسنده می نمایند تا مارک خویش را در بازار جا بیاندازند . گروپون را می شود به تیتر یکیاز برندگان رقابت بین برندها دانست . شایسته ترین رویه برای توضیح دادن تارنما های تخفیف روزمره یا این که دکان های اجتماعی نظیر نت برگ چیست؟
یک کدام از علل برنده فهمیدن نت برگ هم این است که بخش اعظمی از اشخاص , وبسایت های<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>
روزمره را به اسم “ تارنما های نظیر نت برگ ” میشناسند . یعنی برندی کارکشته . درحال حاضر این سوال پیش میآید کدام راهکار سبب ساز برنده شدن وب سایت های تخفیف روزمره میشود ؟ چطور می توان برای چنین سایت هایی برنید کار کشته ساخت ؟ ( ولی در حالتیکه از اینجانب بپرسید نت برگ ۱۰۰ در ۱۰۰ چیره نیست و فقط یکی وجهه های مارک نت برگ قادر است و خیلی خوب تر از اینها می توان از این مارک استفاده کرد .
عمل دارای اهمیت وب سایت های تخفیف روزمره
تبلیغات کلیکی در گوگل با این که نت برگ و تخفیفان و دیگر سایت های تخفیف روزمره ترافیک و بخت متعددی را از تبلیغات آنلاین اخذ می نمایند , یک کمپین بازاریابی با موتور ها کاوش , میتوانید به وب سایت های تخفیف روزمره کوچک و طفل یاری دهد تا بتوانند ترافیک نیکی از بازار انگیزه خویش بدست بیاورند .
گروپون بیشتراز ۳۲۰۰۰ برگه و نت برگ در مورخ نگارش این مثاله ۱۵۹۰۰ ورقه ایندکس شده در گوگل داراست . برای گروپون بیش تر از ۱۰۰ ورقه تحت عنوان منبع ورود بدین وبسایت محسوب میشوند و شهرهای متعدد را پوشش می دهند : www . groupon . com/los - angeles . ولی فردی سازی مضاعف کم در هر شهر صورت گرفته تا بتوانند جایگاه قابل قبولی در جست و جوهای بر اساس وضعیت داشته باشند . با اینکه هر شهر ورقه خاص خویش را داراست , گروپون به عبارتی محتوا و داده ها کلیدی را داراست ( به غیر از اسم شهر و داده ها کوپون منحصر به فرد آن و بقیه شرکت ها شبیه که بضاعت و توان پوشش دادن پهناور شهرها را ندارند , میتوانند با تمرکز کردن بر سئو و کسب مرتبه های بالا در صفحه های جست و جوی , مشتریان را به سوی خویش جلب نمایند .
در آتی دوچندان نزدیک که به حیث اینجانب بیشتراز سه سال ارتفاع نخواهد کشید ما در کشورایران هم شاهد موتور های جستجوی محلی خوا هیم بود و هم مهمتر از آن منحصر به فرد جلوه دادن عمل سایت برای مردمان به عبارتی شهر است .
بخش اعظمی از وب سایت های مشابه گروپون ها در بیرون از کشورایران مضاعف بدین مدل تبلیغات برای کسب ترافیک و مشخص و معلوم کردن لغات مهم بازار ( سمپلینگ در تبلیغات کلیکی ) بسنده می نمایند که برای بخش اعظمی از موسسه ها نوباوه چنین میزان دارایی آماده نیست .
پلتفورم های تبلیغات نظیر گوگل , یاهو , رخ بوک , پاندورا , و بقیه وبسایت ها اذن می دهند بسته به حالت کمپانی , شما بتوانید از تبلیغات محلی ارزان تری استفاده نمایید . هزینه کلی کمتر تارنما هایی نظیر رخ بوک سبب ساز میشود شرکتهای بچه هر چه بیشتر پیرو تبلیغ کردن در چنین وب سایت هایی باشند .
article _ image _ one _ 157 . jpg
پخش کردن اسم تارنما و گام اولیه در مارک سازی
یک از زمانهایی که لیست یوزرها وقتی ارتقا پیدا می نماید آن هنگامی است که ایشان یافته های خویش را با دوستان خوب خویش فی مابین گذارده و اکثری از تارنما های تخفیف روزمره این فرایند را به وسیله تشویق کردن یوزرها و ارائه پیشنهادات ویژه برای معرفی دوستان خوب , تقویت می نمایند . بخش اعظم موسسه ها گروپون مثل دوچندان یوزرها خویش را تشویق می نمایند تا تجارت ها و پیشنهادات تجاری را در شبکه های اجتماعی دوستداشتنی به اشتراک بگذارند . لیوینگ سوشال چه بسا عملکرد می نماید که یوزرها صورت بوک خویش را با سفارش دادن برنامه های رایگان مثل ” Pick Your 5″ هر چه بیشتر زیر تأثیر قرار دهد و تمام کارایی ایشان دراین است که نامشان و خدماتشان به جامعه بزرگی که هنوز ایشان را نمی شناسند معرفی کنند . درحال حاضر جای خالی ما در کشور ایران کجاست؟
بها افزوده یک کدام از نقاط نهفته در ارتقاء فروش
موسسات تخفیف روزمره امریکایی , تخفیف شرکتهای محلی را با هدایای ویژه در هر خرید همراه به علم آموزان بی توانایی و مرکزها خیریه در گزینش مشتری مخلوط می نماید . در شرایطیکه شما می دانستید که با خرید تخفیف برای رستوران منجر یاری رسانی به کودک ها بی توان یک کدام از مدرسه ها شهرتان یا این که خردسال ها و اشخاص فقیر میشوید , بیشتر خرید نمی کردید؟ برای اکثری از خریداران این لایه قیمت طولانی تر شده در هر تبلیغات قادر است نکته ای باشد که به وبسایت های جدیدتر مراجعه نمایند .
این روش یک کدام از از طریق های همگانی حتیدر بازاریابی ویروسی بوده که اینجانب هنوز در تبلیغات هیچ کدام از دوستان عزیز در جمهوری اسلامی ایران ندیده ام .
کشف کردن تیم های خاص
برخی از دوستان خوب پیشرو دراین فن , بیشتر درپی مشتریانی میباشند که شیوه معاش فعال داراهستند . با این که بخش اعظمی از شرکتهای تخفیف روزمره یا این که سفارش روزمره اشکال سرویس ها و یا این که کالا ها را پیشنهاد میکنند , ایشان معمولا به یک قسمت یا این که صنعت خاص متعلق میباشند . رستوران ها و کافه ها از تعیین های مناسب محسوب می گردند . پیشنهادات این دسته شرکتها بیشتر به کار های بیرون از منزل مثل پیک نیک , ماجراجویی و عمل های لبریز هیجان دقت می نماید . تمرکز کردن بر نیچ خاص بهاین این مجموعه اذن میدهد کسانی را بیشتر جذب نماید که دوست داراهستند شغل های تازه انجام داده و فعال باشند , مثلا تخفیف برای کلاس های پاراگلایدر یا این که پینت بال و پر .
ارتباطات اجتماعی بیشتر صحیح مشابه یک بازی !
گروپون پیشین از ارائه کردن تخفیف های ویژه از یوزرها خویش میخواهد تا تعداد مشخصی خرید داشته باشند . لیوینگ سوشال هم به مشتریان اذن میدهد در صورت معرفی و خرید کردن سه نفر از دوستانشان , از یک کوپون بدون پول استفاده نمایند . یک کدام از تارنما های تخفیف روزمره نو به اسم هوم ران ( Homerun ) از بازیها و سرگرمیهای اجتماعی برای کسب مشتریان تازه استفاده می نماید . اعضای این وب سایت در رخ بوک عضو شده و دوستان خوب خویش را که از وبسایت استفاده می نمایند را مشخص و معلوم می نمایند . آن ها میتوانند ببینند دیگرافراد چه پیشنهاداتی را استفاده کرده و چه پیشنهاداتی برای بقیه دوستانشان موءثر خواهد بود . یوزرها این موسسه به ازای استفاده از توصیه امتیاز اخذ می نمایند . بعداز کسب امتیاز کافی شما میتوانید به بخش “ پیشنهادات محرمانه ” وارد گردید و از پیشنهادات ویژه استفاده فرمایید . مثلا شما میتوانید از بها های مختلف برای یوزرها وب سایت خویش استفاده نمائید . هر چه امتیاز یا این که سوابق استفاده کننده شما بیشتر بود , یا این که کار بیشتری در تارنما شما انجام داده و اشخاص بیشتری را معرفی کرده بود , هزینه کمتری در پیشنهادات پرداخت خواهد کرد .
با اینکه تارنما های تخفیف روزمره موضوعی جالب محسوب میشوند , البته مثال های متعددی هم وجود دارا هستند که نتوانسته اند به موفقیت برساند . چنین دسته وبسایت هایی تخت گاز تولید شده و همین طور بهسرعت هم نابود می گردند . به کار بستن از موارد ذیل به شما اذن میدهد بخت بیشتری برای موفقیت داشته باشید :
۵ نکته برای ساخت وب سایت های تخفیف روزمره
تجارت های گروهی روشی دارای شهرت برای جذب کردن مشتریان نو و ارتقاء فروش به حساب آورده می شود . با این که چنین رویدادی با عمل ارائه کنندگان سرویس ها بازاریابی نظیر گروپون آغاز شد , چنین فعالیتی در حوزه های دیگر تجارت متعدد نظیر رخ بوک و چه بسا نیویورک تایمز هم مشهود است . ظریف در خاطرم نیست که ولیکن جایی دیدم که تقریب زده بازار سایت های سفارش روزمره ۴ بیلیون دلار سرمایه داشته باشد . ازآنجا که اکثری از تجارت ها میخواهند تجارت های گروهی را به ادغام روش های بازاریابی خویش بیش تر نمایند , بخش اعظمی از اشخاص پیرو روش های تولید و توصیه دادن داد و ستد هایی میباشند که برای آنان مطلوب خواهد بود . ساخت معاملات گروهی روزمره برای شما علاوه بر این که یک کدام از شبکه های بازاریابی تازه به حساب آورده می شود , بلکه سبب میشود شما جزئیات بیشتری درخصوص بازار انگیزه خویش بدست آورده و به شما اذن میدهد با اعتنا به خصوصیات مشتریان , عمل های خویش را جهت کسب و نگهداری بیشتر مشتری باصرفه سازی نمائید . این عمل به شما اذن میدهد تا برنامه های خویش را مبتنی بر ویژگی ها مشتری تهیه کرده و همت کمپین را برای خرید و فروش های بعدی بهبود داد .
اهمیت ندارد شما از چه رویکردی استفاده میکنید , دارای اهمیت این است که شما حتما گذشته از آغاز برنامه به صدق راجع به سفارش خویش تصور کنید . شما میتوانید با نظرات زیر ساختاری دلخواه برای تارنما سفارش روزمره خویش ساخت نمایید .
1 . مشتریان را در گزینش توصیه دخالت دهید
دخالت دادن مشتریان در گزینش پیشنهادات بازاریابی منجر میگردد آنها بیشتر این پیشنهادات را به اشتراک بگذارند . از مشتریان بخواهید تا داد و ستد ها یا این که پیشنهادات را به رای گیری گذارده و مشخص و معلوم نمایند کدام مورد را بیشتر دوست دارا هستند . شما میتوانید همین توصیه را هم برای آنها بفرستید . یکیاز فواید طولانی تر شده این است که داد و ستد ای که شما سفارش می نماید بها خاصی برای مخاطب خواهد داشت .
هر چه محصول دوست داستنی خیس
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>
ما بعداز اینکه سئوی <a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>
تارنما خویش را انجام دادیم , درحال حاضر وقت آن رسیده که به مساله فنی تارنما خویش رسیدگی کنیم , برای انجام مساله فنی یکسری از شغل های مشخص و معلوم شدهاست که اسم میبریم : این امور مشقت بار نیست بلکه یه خرده نیاز به زمان و خلاقیت داراست , این فعالیت ها سبب ارتقا سکو تارنما ما میشود .
1 . معماری داده ها
معماری داده ها یک زمینه فراوان بزرگ و گسترده است , در واقع این معنا به معنای شیوه تراکم سازی داده ها در وب سایت است .
سه نقطه مهم برای معماری داده ها موجود است :
Navigation تارنما :
Navigation وبسایت , یاری بسزایی دربارهی سئو است , درصورتیکه سیستم ارشادوراهنمایی شما بر بالای تارنما به طور منطقی و درست ساخت شده باشد یعنی تمام تیم ها و زیر مجموعه های وب سایت شمارا نمایش دهد , خزنده های موتورهای کاوش قدرتمند می باشند به راحتی به صفحه ها متفاوت وبسایت شما دسترسی پیدا نمایند !
برچسب گذاری مطلوب محتوا و عنا وین مجموعه های وبسایت :
در تعیین تیتر های محتوا ی خویش و همینطور تیتر های تیم های وب سایت خویش که در navigation استفاده میشود , بایستی توجه حتمی را داشته باشید , دراینصورت موتورهای کاوش مطالب تارنما شمارا به طور بدون نقص یعنی همراه با شناسنامه محتوا index می نمایند , به عنوان مثال شما میتوانید یک مثال navigation وب سایت را مشاهده کنید , که به طور منطقی و صحیح پباده سازی شدهاست : ( تصویر شماره 1 )
همان طور که صورت ( 1 ) را مراعات نمودید , علاوه بر این navigation صحیح پباده سازی شدهاست , از برچسب گذاری مطلوب هم برخوردار شدهاست , به این ترتیب خزنده ها با استفاده از این برچسب گذاری میدانند که چه صفحاتی با چه محتوایی را index می نمایند .
ساختار دایرکتوری تارنما :
ساختار فایل و پوشه های تارنما هم از اهمیت مضاعف بالائی در معماری وب سایت برخورداراست , عملکرد نمایید همواره ساختار فولدر های خویش را به طور سلسله مراتبی ساخت کنید , یعنی برای دسترسی یک ورقه در صدر می بایست به زیر تیم آن مراجعه نموده و بعد وارد کاغذ متبوع شد همانند :
www . yoursite . com/maincategory/products/productpage . html
2 . خطاهای سرورها
یکی مهمترین مساله در سئو یا این که ( Search Engine Optimization ) این است که در جواب به موتورهای کاوش چه کد HTTP ای بایستی برای آنها ارسال شود , ممکن است برای یوزرها معمولی وبسایت ها و وب لاگ ها , چندان این داستان فرقی نکند و دارای اهمیت ورقه و محتوایی باشد که اخذ میشود , ولی از دید موتورهای کاوش اینکه یک سرور در جواب به درخواست آنان چه کدی ارسال می نماید , میتواند نقش گزینش کننده ای در شیوه همت آن داشته باشد , بعضی به چشم میخورد که به دلیل غلط یا این که ناآگاهی از طرز سعی کدهای HTTP , چه بسا تمامی محتوای یک وبسایت که در ظاهر مشکلی نیز نداشته , از لیست نتایج کاوش حذف شدهاست شماره های این کد ها دوچندان متنوع میباشند اعم از ۳۰۱ , ۳۰۲ و …
article _ image _ one _ 173 . jpg
در نصیب پائین یکسری کد را که در سئو وبسایت مضاعف مالامال اهمیت میباشند را برای شما معرفی میکنیم :
کد ۳۰۱ , انتقال دائمی ( Moved Permanently )
کد ۳۰۱ یکیاز مهمترین و حیاتی ترین کدهای HTTP علی الخصوص در دانش سئو است , اخذ این کد از سمت سرور , در معنای انتقال مستمر یک نشانی اینترنت , به آدرسی دیگر است , از این کد به خصوص زمانی که در نشانی لینک و پیوند های وبسایت , به هر استدلال تغییراتی تولید میشود , می توان جهت سوق دهی ربات های خزنده یا این که یوزرها به لینک و پیوند دارای اهمیت , استفاده کرد .
کد ۳۰۲ , پیدا شد ( Found )
کد ۳۰۲ بهاین مفهوم است که منبع درخواستی یافت شده , البته مرورگر می بایست موقتی به نشانی دیگری منتقل شود ( Moved Temporarily ) , این موقعیت با کد ۳۰۱ متعدد است , در اینجا انتقال به طور موقت انجام یافته و نشانی با اهمیت کماکان دارای اعتبار و دراختیار خواهد بود , البته در ریدایرکت ۳۰۱ , مراد از انتقال , انتقال مستمر , حذف نشانی فعلی و جایگزینی آن با نشانی تازه است .
کد ۴۰۴ , منبع درخواستی پیدا نشد ( Not Found )
کد ۴۰۴ در مواردی چهره میدهد که استفاده کننده تقاضای یک ورقه یا این که فولدر را از سرور داراست که اکنون مو جود نبوده یا این که حذف شدهاست و یا این که احتمالا اسم آن عوض شده کردهباشد .
برای مشاهده تعداد این ایرادات و همچین محاسبه آنها ابزارهای دوچندان مفیدی در این باره مطرح شده شدهاست از شایسته ترین ایشان Google Webmaster است , گوگل اینترنت مستر ابزاری را در اختیار یوزرها قرار داده است که اطلاعاتی در امر پیوند های حاد , تارنما , لینک و پیوند هایی که دیگر نیست و … را نظارت کنند . درحالتی که شما وبسایت خویش را در Google Webmaster ثبت نموده باشید میتوانید از این ابزار برخوردار گردید .
3 . موردها مرتبط با index شدن صفحه ها :
در حالتی که صفحه ها شما به وسیله خرنده های موتورهای کاوش , چشم نمیشوند و مسلما index هم نمیشوند , حتما یک مشکلی بوجود آمده است , این خلل میتوانید نشات گرفته شده از مساله متعددی همچون کد ۴۰۴ , استفاده از فلش در وب سایت , استفاده بی راه و روش از فناوری ajax , یا این که iframe ها و … باشد , شما بایستی تمام این مساله را در حیث گرفته باشید و تحقیق فرمائید که کدامین مورد شاید منجر شده باشد که خزنده ها به تارنما شما مراجعه نکنند , همینطور دراین بررسی تارنما دایرکتوری های خویش را هم بررسی نمائید , ممکن است اسکریپتی وجود داشته باشد که بازدارنده ورود خزنده های به تارنما شما میگردد , در حل این مورد خوب تر است هر چه سریعتر مبادرت نمایید .
4 . URL های پویا
URL های پویا , QUERY های می باشند همراه با نشانه سوال ( ؟ ) , که به هیچ عنوان باب میل خزنده های موتورهای کاوشگر نیست , چون این نشانی های پویا , هیچ مضمون و مفهومی برای خرنده ها ندارد , بر این اصول احتمالا که موتورهای کاوش , چنین URL هایی را به هیچ عنوان فهرست نکنند , پس تا جایی که برای شما مقدور است از چنین نشانی هایی استفاده نکنید!
تلاش نمائید این نشانی ها را به طور با صرفه خیس دستکاری نمائید تا موتورهای کاوش به URL های شما عشق و علاقه مند شوند .
یک مثال نشانی پویا :
/edge/app/viewArticle ? catId=FIN&articleId=1108lskolnik03
5 . مطالب تکراری یا این که duplicate content :
مطالب تکراری یکیاز مساله دارای اهمیت مرتبط با سئو است , وقتی که یک موتور کاوش , وقتی که یک موتور کاوش گر به دو محتوای یکسان البته با نشانی های گوناگون برخورد نماید , مشکلات فراوانی بهوجود میآید , ولی این مشکلات برای موتورهای کاوش بهوجود میاید خیر شما , زیرا آن ها بایستی شایسته ترین گزینش را داشته باشند .
مطالب تکراری را از چند آنگاه میتواند مورد بررسی قرار اعطا کرد , مطالب تکراری میتواند در یک وب سایت چشم شود : دومحتوای یکسان البته با نشانی های متفاوت , یا این که این که میتواند در وب سایت های گوناگون باشد , یعنی یک وب سایت مولف و سایر تارنما ها اسکن کننده و…
برای حل خلل مطالب تکراری صرفا راه حل تنظیم محتوای منحصربهفرد هست , این فعالیت منجر جلب اعتماد بیشتر موتور های کاوش به وب سایت یا این که بلاگ شما و بالا رفتن رنک مطالب شما در لیست نتایج آنان میشود , پس تا جایی که برای شما مقدور میباشد از مطالب تکراری در وب سایت خویش استفاده نکنید و محتوای اختصاصی جایگزین آنان فرمایید . شما میتوانید مطالبی را از وبسایت های دیگر نسخه برداری فرمائید اما تلاش فرمائید , بی نقص نسخه برداری نشود , یعنی شما خویش هم آن مقاله را بازنویسی یا این که گسترش دهید .
6 . SiteMap :
درج یک تارنما مپ یا این که نقشه وبسایت در وبسایت خویش , برای موتورهای کاوش مضاعف دارای اهمیت میباشد . این نقشه , یاعث میگردد که خزنده های موتورهای کاوش بتوانند راحت خیس و سریعتر مطالب شمارا ایندکس کنند!
ابزارها و افزونه های بدونپول بخش اعظمی برای ساخت نقشه تارنما موجود هست که شما به راحتی میتوانید از آنان برخوردار گردید البته نکته ای که شایان توجه میباشد این است خیلی از این سایتها برای سرویس ها مجانی خودشان محدودیت لینک و پیوند نهاده اند . یعنی بطور نمونه بیشتر از ۱۲۰۰ لینک و پیوند از وب سایت شمارا در تارنما مپ وارد نمیکنند . حتما اعتنا نمایید که سیستم محدوددیت تعداد معلوم نکرده باشد و بصورت نامحدود لینک و پیوند پذیرش بکند . ضمنا فراموشتان نشود که SITEMAP وب سایت خودرا در پوشه ROBOTS خویش درج نمایید :
# Sitemap
Sitemap : http : //www . Domain . ir/sitemap . xml . gz
7 . زمان بار گذاری تارنما :
در حالتی که سرعت لود وب سایت شما مضاعف پائین باشد , علاوه بر اینکه در موتورهای کاوش سکو جالبی کسب نخواهید کرد , یوزرها زیاد متعددی را نیز از دست خواهید بخشید , برای حل این اختلال میتوانید از تصاویر کم حجم , پوشه و اسکریپت کمتر یا این که باصرفه خیس و … استفاده فرمایید , همواره عملکرد فرمائید حداکثر میزان ورقه مهم ( Home Page ) وبسایت شما ۱۳۰ کیلوبایت و دیگر صفحه های وبسایت ۱۸۰ کیلوبایت باشد .
هرچه سرعت بار گذاری تارنما بیشتر باشد , در باصرفه سازی تارنما شما تاثیر خیر میگذارد .
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>
اگر وب سایت دارید حتما ۱۰ دقیقه وقت بگ<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>
این مقاله را بخوانید . . هتلداری ممکن است یک کدام از شیرین ترین و پیچیده ترین شغل های عالم باشد . زیرا بایستی اشکال و اقسام سرویس ها و تولیدها را ارائه دهید و در پشت صحنه می بایست یک سیستم حاذق ایجاد داشته باشید مانند طعام و نوشیدنی و چیزهای دیگر .
از طرفی بایستی شایسته ترین سرویس ها ممکن را ارائه بدهید و سیستمی است که همیشه نیاز به آپ تو دیت و تعمیر دارااست و درعین حالا سرویس ها و تولید ها بایستی همیشه آپ دیت شود . هتلداری یکی شغل های جالبی است که سرویس ها مشتریان در آن مضاعف حساس است . کلیه این موردها در مدیر تارنما نیز صحت می نماید . رئیس یک سایت دوچندان مشابه رئیس یک هتل است . در حالتیکه الگوی خویش را از هتلداران پیروز بردارد , میتوانید تمام رقیبان را پشت راز بگذارید .
مدیر وبسایت به عهده چه کسی است؟
مدیر تارنما به عهده اینترنت مستر تارنما است و این عمل فراوان سنگین وزن و بزرگ است . هیچ گاه اندیشه نکنید که با ساختن یک تارنما و روزی یکی دو ساعت راز زدن به آن میتوانید یک مدیریت غالب باشید . مدیر وبسایت کاری تمام وقت است و صرفا مدیرانی در مدیر وبسایت برنده میباشند که هدف بالا داراهستند , کارشان را خیلی دوست داراهستند و حاضر میباشند هر گونه عمل و فداکاری از خودشان انجام بدهند تا وبسایت به موفقیت رسد . پیرو یک قسمت حساس و دارای اهمیت هتل را توضیح میدهیم و همینطور کاربرد آن را در مدیر وبسایت نشان میدهیم .
منزل داری
تمام هتل ها گوشه ای به اسم منزل داری دارا هستند . فعالیت این بخش پاک و قشنگ نگه داشتن هتل است . منزل داری متشکل از تیم هایی است . به عنوان مثال با خروج مهمان از هتل , فردی وارد اتاق میشود و مواقعی که کم شده را جایگزین می نماید و اتاق پاک میشود . عمل این بخش محدود به اتاق نیست بلکه کل فضای هتل را نیز دربرگیرنده میگردد . مورد دیگر خوشگل نگه داشتن هتل است که تمام هتل ها روی این قضیه سپرده گذاری می نمایند که فضای داخلی و فرنگی هتل خوشگل و دلخواه باشد و همیشه سعی بر بهبود این زمینه داراهستند .
article _ image _ one _ 279 . jpg
منزل داری تارنما
1 . استفاده از عکس های خوشگل و مطلوب
بخش بزرگی از زیبایی وبسایت به عکس های وبسایت مربوط است . دوستانی که قالب فراهم تارنما میخرند اکثر اوقات بعد از نصب قالب ناامید میگردند . در تبلیغ قالب از عکس های دوچندان قشنگ و کیفیت خوب مصرف شده . هنگامی به عبارتی قالب فارغ از این عکس ها بر تارنما نصب میشود زیاد پیش پا افتاده و معمولی به لحاظ میرسد . پس به عبارتی قدر که در گزینش مقاله ها تارنما اعتنا به خرج می دهید در گزینش عکس ها نیز همین فعالیت را بکنید . اندیشه نکنید محتوای وبسایت صرفا مقالهها و متن ها میباشند . بخش دارای اهمیت محتوا عکس ها میباشند .
وبسایت هایی وجود دارا هستند که بایگانی عکس میفروشند و این آرشیوها در بازار کشور ایران وجود دارد . میتوانید آنهارا به طور DVD یا این که روی هارد دیسک تهیه و تنظیم فرمائید . این یک کدام از مهمترین سپرده گذاری هایی است که بخش منزل داری وب سایت تان را فعال خیس و ارزشمندتر می نماید . درصورتیکه این قابلیت را ندارید که تروتمیز از عکس های سازگار استفاده نمائید , یک استراتژی این است که از اکشن های فتوشاپ استفاده نمایید که تمام عکس ها را مشابه به نیز می نماید . این عمل موجب میگردد عکس ها یکپارچه به لحاظ رسد .
معیارهایی برای گزینش عکس انتخاب فرمایید . همت فرمایید بیشتر عکس هایی که تعیین میکنید یکپارچه باشند . تعیین عکس مطلوب در زیبایی تارنما دوچندان موءثر است .
2 . در اختیار گرفتن سرعت وبسایت
یکی با اهمیت ترین عوامل در موفقیت وبسایت سرعت آن است . با کاهش سرعت , استفاده از وب سایت و خریدها کمتر میشود . برای آنکه تشخیص دهید سرعت وبسایت شما چقدر است و آیا نیازی به بهبود داراست یا این که خیر میتوانید به وب سایت gtmetrix . com مراجعهکنید . این تارنما تحلیلی مضاعف توانمند با اعتنا به معیارهای گوگل و یاهو ارائه میدهد . شما میتوانید گزارش مجانی سرعت وب سایت را همراه روستا ها توصیه کاربردی برای ارتقا سرعت , به طور فولدر PDF دانلود نمایید و از آن تحت عنوان راهنما استفاده فرمائید .
سرعت وب سایت به عوامل متعددی اعم از : مدل وب سایت ساز مستعمل , با صرفه بودن کد وب سایت , حجم عکس ها و … وابسته است . یک کدام از بی آلایش ترین امور برای ارتقاء سرعت تارنما , کاهش حجم عکس های وب سایت است . در اختیار گرفتن حجم عکس ها موجب میشود که صفحه ها تارنما تان پرسرعت خیس بار گذاری شود و یوزرها کمتر خسته شوند . همینطور این مسئله روی ارتقا سکو وبسایت ( SEO ) اثر گذار است .
برای کاهش حجم عکس ها میتوانید از فتوشاپ استفاده فرمائید و تمام عکس ها را گشوده کرده و آن را Save for Web نمایید . متداول ترین فعالیت آن است که عکس ها را با فرمت jpg و کیفیت بالا ۶۰ ذخیره فرمایید . اما در صورتیکه میخواهید قضیه عکس روشن باشد , یعنی عکستان روی موضوع یا این که عکس دیگری قرار میگیرد و نباید اطرافش سپید باشد , بایستی با فرمت png ذخیره نمایید . وب سایت های مضاعف متعددی موجود است که به طور آنلاین حجم عکس ها را فارغ از کاهش کیفیت باصرفه می نماید . اما خویش تارنما gtmetrix نیز همین فعالیت را انجام میدهد .
3 . سازش تارنما با مرورگرها
مرورگرهای دارای اسم و رسم گاه به گاه آپ تو دیت میگردد و نسخه جدیدی از این مرورگرها بیش تر میشود . شما تحت عنوان رئیس وبسایت بایستی محاسبه نمائید که آیا وبسایت تان با این مرورگرها سازگار است یا این که خیر و در شرایطیکه سازگار نیست , چه کارهایی می توان انجام بخشید که سازگار شود . درحالتی که از وبسایت سازهای معروفی نظیر جوملا و وردپرس استفاده میکنید , نگرانی مهمی نیست . با آپ تو دیت کردن اپلیکیشن وب سایت این مشکلات حل میشود و در شرایطیکه از برنامه نویس استفاده میکنید , ضروری است آراسته به برنامه نویس تان یاد آوری فرمائید کهاین مسئله را تحلیل نماید . خوبتر است تحت عنوان یک اینترنت مستر تا حدی با Html و Css آشنا باشید تا بتوانید تغییرات معمولی روی تارنما را خودتان انجام دهید و نیازی به برنامه نویس نباشد . با یادگیری CSS می توان نسبتاً نیز تغییر تحول ظواهر را در وب سایت انجام اعطا کرد .
4 . اصلاح صفحه ها و متنها
احتمال دارد بازدیدکنندگان برای اصلاح صفحه ها پیام بگذارند . فورا مبادرت فرمایید و آن ورقه را اصلاح نمایید و حتما یک پست الکرونیکی سپاس و تایید برای آن استفاده کننده بفرستید و بگویید که آن نوشته اصلاح شد , از شما سپاس میکنیم و از شما میخواهیم که دفعات آن گاه نیز در حالتی که با چنین موردی برخورد کردید , لطف نمایید و به ما اعلام نمائید تا تارنما مان را خوب تر و به روزتر نگه داریم . معمولا متداول است که صفحه های تارنما با چنین مشکلاتی روبه رو شود . این قضیه دقیقا مشابه این است که در هتل روی فرش نوشابه بریزد . فورا مبادرت فرمایید و آن را اصلاح فرمایید . برای اصلاح متن ها میتوانید از اپلیکیشن بدون پول و زیاد قوی ویراستیار استفاده فرمایید . این اپلیکیشن پلاگین ای برای ورد است و به مایکروسافت ورد قابلیت و امکان اصلاح خودکار متن ها پارسی را طولانی تر می نماید . این اپلیکیشن بدون پول است و میتوانید از وب سایت virastyar . ir دانلود نمایید .
5 . اصلاح کردن لینک و پیوند های شکسته
Broken links , لینک و پیوند هایی می باشند که نشانی پیوند غلط تایپ شده و به هیچ جای خاصی وصل نمیشوند . به عنوان مثال احتمالا در پایان مقاله ای نوشتید , برای داده ها بیشتر دراین باره به لینک و پیوند زیر مراجعه نمایید . احتمالا t از http جا افتاده است . لینک و پیوند های شکسته میتوانند به اعتبار تارنما شما لطمه بزنند . نظیر این که شخص به فریزر هتل مراجعه می نماید و می بیند که شکلات در مینی توشه نیست و این احساس بدی را به وی منتقل می نماید . تمام پیوند های شکسته وب سایت را شناسایی و تجدید بنا فرمایید .
زمانی صدها برگه داریم , چطور این فعالیت را انجام دهیم؟ ابزارهای متعددی برای حل این نقص وجود دارا هستند یکیاز این ابزارها سایت www . brokenlinkcheck . com است . در نصیب Free check for broken links نشانی تارنما تان را وارد نمائید و در پهنا یکسری ثانیه این تارنما به شما گزارش رایگانی میدهد که کدام صفحه ها وبسایت شما مشتمل بر لینک و پیوند های شکسته میباشند . با استفاده از این ابزار به راحتی تمام لینک و پیوند های شکسته تارنما تان را پیدا نمایید و آنها را تجدید بنا نمایید .
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>
چرا از این تارنما های برای پیشبرد فروش خویش استفاده نمیکنید ؟تا همین یک یا این که دو سال پیشین هیچ کس واژه و کلمه تخفیف گروهی و اصولا تخفیف روزمره را نشنیده بود . ولی روز جاری تخفیفان و یا این که نت برگ و… . به برندهایی تبدیل گردیده اند که معنای خاصی را در ذهن تمام اشخاص القا می نمایند , نظیر کلینکس . اما بررسی های پیدایش باز<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>
شان میدهد که حباب سایت های تخفیف روزمره به خاطر اشباع بیشتراز حد و خستگی مشتریان در حالا انفجار است . ولی هنوز این دسته سایت ها پتانسیل متعددی برای تجارت های کوچک داراهستند که میخواهند فروش خویش را بالا ببرند .
نسبتاً ۸۳ میلیون نفر استفاده کننده تارنما تخفیف روزمره گروپون میباشند که نشان دهنده “ اقتدار خرید گروهی با استفاده از تخفیف یا این که بن میباشند ” . یکیاز خصوصیات ویژه این وبسایت ها , ارائه پیشنهادهای ( خرید و فروش ) روزمره است که در صورتی سرعت بالا فعالیت نکنید , توصیه روز جاری , فردا وجود نخواهد داشت . گروپون ها حاصل کار دائمی مارک سازی اینترنتی بوده اند .
شما میتوانید در تارنما های تخفیف روزمره بلیط های کنسرت نصفه بها , کارت های کادو با تخفیف و یا این که پینت پر و بال و یا این که هزاران چیز دیگر را خرید فرمایید . ولی برای اینکه تخفیف های ویژه اخذ فرمایید , چندین خاصی استفاده کننده بایستی از این پیشنهادها استفاده نمایند . میزان فروش نشان دهنده بها معاملاتی است که دراین تارنما ها قرار داده میشوند .
آف چی و نت برگ و یا این که وب سایت های مشابه آن , معمولا پیشنهادهای تخفیف را در مدت محدود برای محصول ها و سرویس ها خاص در لحاظ میگیرند . اعضای این تارنما ها , پست الکرونیکی هایی را برای این پیشنهادها در هر روز اخذ می نمایند و طی روز فقط خریدهای محدودی را میتوانند انجام دهند . اما معرفی کردن و خرید دوستان خوب هم به معنای امتیاز ویژه برای کسی است که دوستان خوب خویش را معرفی نموده است .
گروپون اولین سایت تخفیف روزمره بود ولی اشخاص متعددی بهسرعت راه و روش اورا پی گرفتند . صدها وبسایت تجارت روزمره وجود داراهستند که تخفیف های مضاعف خوب برای تولید ها و سرویس ها متفاوت به یوزرها خویش پیشنهاد میکنند . شما میتوانید تولید ها و سرویس ها مضاعف متعددی را از این تارنما ها خریداری فرمائید . مراحل استفاده یوزرها این سایت ها آن قدر پر سرعت است که خرید گروهی ( درست خیس تخفیف روزمره است ) به یکی از طریق های نو بازاریابی تبدیل شدهاست .
article _ image _ one _ 289 . jpg
تخفیف روزمره برای شما چه معنایی دارد؟
درین سایت ها هر کسی میتواند یک تاجر باشد . یک آقای ۳۰ ساله در پی بلیط رستوران محبوبش با ۳۰ درصد تخفیف است , یا این که یک خانم ۴۰ ساله قادر است درپی تخفیف یک مهاجرت دلچسب و دل خواه باشد . هر کسی قادر است چیزی که میخواهد را با تخفیف درین وبسایت ها پیدا نماید . پس این وبسایت ها برای یوزرها مختلف با خصوصیات و منظور های مختلف , معنای خویش را خواهند داشت .
یک کدام از فواید این مدل تارنما ها برای تجارت های کوچک , نوعی تازه از تبلیغات پیشبرد فروش است . وبسایت هایی مثل نت برگ و آف چی از خبر نامه ها و رادیوها بیشتر مخاطب مواجه شده داشته و هر شخصی که پیرو به چنگ آوردن تخفیف است , میتواند شمارا در آن جا مشاهده نماید .
رویارویی تبلیغات و تبلیغات پیشبرد فروش در دنیای مالامال هیاهوی روز جاری .
چنین وبسایت هایی میتوانند یکی شایسته ترین شبکه های ارتباطی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینانی باشند که بهدنبال خرده فروشی در تراز مرز و بوم میباشند . اعتنا داشته باشید که امروزه مخارج تبلیغات سنتی و چه بسا اینترنتی در بازار به هم ریخته و رقابتی روز جاری ( برای رساندن صدای خویش در هرج و مرج بازار ) مضاعف بیشتر از مشارکت در چنین سایت هایی است , در حالی که شما هیچ زمان از فیض عمل خویش و در ارتقا فروش از تبلیغات اطمینان نخواهید داشت . دراین وبسایت ها شما مطمئن می باشید که با پیشنهادهای ویژه , دست کم ارتقا فروش را تجربه خواهید کرد .
فیض استفاده از این دسته تبلیغات پیشبرد فروش مصرفی محرک و هدف خرید دادن به مشتریان انگیزه میباشد که در کنار آگاهی دادن محرکی برای خرید تولید کرده و از مصرف کننده دعوت می نماید که اینک خرید و فروش را به انجام برساند . بایستی دقت داشت کهاین رابطه کوتاه زمان بوده و نمیتوان بدین وسیله در مشتریان رجحان ساخت .
تاثیر تبلیغات پیشبرد فروش در مخلوط عنصرها پیشبردی :
در بالا به عوامل موءثر در گزینش ادغام موادتشکیل دهنده پیشبردی پرداخته و بعد به تاثیر تبلیغات پیشبرد فروش مصرفی در وصال به هدف ها رقم خورده میپردازیم :
1 . مدل بازار کالا : که در کالاهای مصرفی , تبلیغات پیشبرد فروش بیشترین اهمیت را دارا میباشد و آنگاه تبلیغات , فروشندگی فردی و رابطه ها همگانی تاثیر گذار میباشند . ولی در زمینهی کالاهای تجاری از ابزار پیشبرد فروش مصرفی عمل ساز نخواهد بود البته می توان از ابزار پیشبرد نیروهای فروش و پیشبرد تجاری ( تمرکز روی شبکه توزیع ) در خصوص کالاهای تجاری سود جست .
2 . خط مشی رانش یا این که کشش : که در استفاده از این وبسایت ها به دلیل هزینه پرداخت شده تمرکز بر روی شبکه فروش بوده و تاثیر بیشتری در پیشبرد هدف ها موسسه ها تجاری است که از خط مشی رانشی استفاده می نمایند .
3 . سطح آمادگی خریدار : تبلیغات و رابطه ها همگانی نقش مهمی در تولید آگاهی دارا هستند , فروشندگی فردی و تبلیغات پیشبرد فروش در توافق بر رمز خرید و فروش و ذیل آوردن هزینه تست برای مصرف کننده و هم در به تذکر اثر گذار می باشند
4 . تراز قدمت کالا : در تراز معرفی محصول از تبلیغات پیشبرد فروش برای ترغیب به آزمودن کالا استفاده می گردد . در سطح بلوغ مهم ترین عنصر بوده و در کنار آن , تبلیغات و فروشندگی فردی اهمیت داراهستند و در تراز زوال از تبلیغات پیشبرد فروش استفاده بیشتری میشود .
5 . مرتبه کمپانی در بازار : برای موسسات در آغاز در هر صنعت تبلیغات بیشتر از تبلیغات پیشبرد فروش نقش ایفا می نماید .
بایدها و نبایدهای وب سایت تجارت روزمره
شما میتوانید با دقت به 7 نکته زیر , عمل قابل قبولی در وبسایت های تجارت روزمره داشته باشید .
۱ . چه تصمیمی برای اسم تجاری خویش گرفته اید؟
بها اسم تجاری شما چه قدر است؟ می بایست بررسی نمائید برخورد مشتریان فعلی شما – راضی یا این که چه بسا هواخواه - نسبت به تغییر و تحول بها ها چه خواهد بود . اینکه مشتریان احتمالی یا این که هواخواهان شما چه ذهنیتی نسبت به کیفیت شما با این پیشنهادها پیدا می نمایند مورد زیاد مهمی است . همه ارتباطات شما مشاهده می شود و می بایست در سمت محافظت و اعتلای اسم تجاری شما باشد .
درنهایت اینکه استفاده از ابزار پیشبردی مصرفی بر روی ذهنیت خریداران دارای مسئولیت شما نسبت به مارک شما تاثیر مثبتی نخواهد داشت ( در صورت طرح ریزی یا این که اجرای اشتباه تاثیرات منفی هم درپی خواهد داشت ) و بایستی برنامه جامعی داشته باشید تا خریداران فعلی شما راضی و بعداز دوران اجرای برنامه تبلیغات پیشبرد فروش نسبت به اسم تجاری شما ذهنیت مثبت پیدا کرده و در غایت هواخواه شما گردند .
2 . مهیا محل ورود ترافیک متعددی ارتباطی خویش باشید .
ارتقا ناگهانی ترافیک , تماس های تلفنی , درخواست های ایمیلی و ترافیک بالای اینترنتی قادر است منجر پیدایش مشکل در کار شرکت ها تجاری کوچک شود , چون منابع و اشخاص اضطراری برای جواب گویی بدین حجم بالای ترافیک را ندارند . هرچند ارتقاء بالای ترافیک برای تارنما های بزرگ به معنای موفقیت خواهد بود , ولی درصورتیکه این ترافیک در اختیار گرفتن نشود , فیض صرفا سرویس ها رسانی ضعیف کمپانی و در سود دلسردی مشتریان خواهد بود .
تجارت های کوچک میپندارند که مشقت بار ترین فعالیت تجارت ایجاد سرنخ های فروش نو است . تارنما های تجارت روزمره این عمل طاقت فرسا را برای شما انجام می دهند , البته شما بایستی مهیا جواب گویی به سرنخ های تازه باشید . در غیر این صورت شما مشتریان احتمالی خویش را به راحتی از دست می دهید . به این ترتیب درحالتی که از چنین سایت هایی استفاده میکنید , می بایست مطمئن گردید که توان سازمان کردن میزان مناسب ترافیک و سرنخ های تازه را دارید .
هنگامی شما با تارنما های تخفیف روزمره همیاری میکنید , یک نفر تحت عنوان نماینده , شمارا در این راستا ملازمت و همراهی می نماید . ازآنجاکه این جور وبسایت ها , در سریعترین زمان پیشنهادهای شمارا به مردمان عرضه می کنند , شما می بایست تعداد محدودی سفارش داشته باشید که میدانید توان رئیس آنان را دارید .
وقتی که توصیه در سایت قرار داده شد , بایستی خطوط گوشی تلفن شما فراهم باشند و کس و یا این که افرادی را با آگاهی کافی مسئول پاسخ دادن به سوال های مشتریان فرمایید . تمام شرط ها و خصوصیات توصیه می بایست به عینه برای مردمان توضیح داده شده و سرویس ها رسانی به شایسته ترین صورت ممکن صورت پذیرد . شما بایستی از نیروی انسانی کافی برای پاسخگویی به مشتریان احتمالی استفاده فرمائید . این اشخاص بایستی به میزان کافی از حالت توصیه آگاهی داشته و بتوانند به مشتریان شما سرویس ها رسانی نمایند .
3 . راجع به مرز سوددهی توصیه خویش واقع گرا باشید .
سودآوری کوتاه برهه زمانی تارنما های تخفیفی تضمین نمیشود . پس شما نمی توانید این تارنما ها را تحت عنوان منبع درآمد ضروری در
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>
برای گزینش رنگ حساس تارنما بایستی مقداری خلاقیت داشت و این در معنای رنج فعالیت شما نیست . به همین خاطر ابزارهای متعددی پباده سازی گردیده اند که با رعایت اصول گزینش رنگ , عمل را معمولی کرده اند .
13 وبسایت اثر گذار برای گزینش رنگ اینترن<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>
!
1 . Colr . org :
Colr . org ابزاری بی آلایش و موثر است که میتوانیم با آپلود تصویر خویش , رنگ های متبوع را با قابلیت و امکان دستکاری تعیین کنیم . علاوه بر این قابلیت , میتوانیم با وارد کردن نشانی وبسایت متبوع , رنگ هایی که در آن مستعمل شدهاست را به تفکیک فولدر های CSS مشاهده نماییم .
2 . Colour Lovers :
Colour Lovers را میتوانیم یک کانال اجتماعی در قضیه رنگ اسم گذاری کنیم . اشتراک گذاری , ثبت تعداد بازدید , تعداد اشخاصی که آن را پسندیدند و قابلیت قرار دادن بینش مواقعی است که دراین ابزار موجود هست . علاوه بر رنگ و ادغام رنگ , اشکال بافت با مجموعه بندی های دلخواه قرار گرفته است .
article _ image _ one _ 317 . jpg
3 . culer :
در سالیان اخیر , کمپانی ادوبی کارایی های متعددی برای ورود به تکنولوژی های مربوط به اینترنت نموده است . کولر را می توان یکی شایسته ترین ابزارهای تعیین و رئیس رنگ دانست . در کولر , میتوانیم به آسانی و صرفا با تعیین یک رنگ , بقیه رنگ های سایت را با رعایت استانداردها اخذ کنیم .
ادغام رنگ های از پیش تعریف شده و قابلیت ذخیره سازی پیکربندی از سایر خصوصیات این ابزار اثر گذار است . تجهیزات کولر به همین ها محدود نشده اند . جدیدا قابلیت و امکان گزینش رنگ وب سایت هوشمند از باطن تصویر هم مهیا شدهاست .
علاوه بر تجهیزات فوق , ادوبی کولر منحصربهفرد سیستم استدلال iOS و API کولر نیز نشر داده شده گردیده اند که در کنار انجمن تخصصی آن , همه نیازهای طراح سایت در قضیه رنگ را پوشش میدهد .
4 . 4096 Color Wheels4096 :
Color Wheels اعم از ابزارهای بی آلایش برای تعیین رنگ است که میتوانیم با استفاده از موشواره و صفحه کلید , رنگ متبوع خویش را مشاهده کنیم . این ابزار هم زمان web smart , web safe و unsafe color را ساخت می نماید .
5 . color schemer :
بیشتراز 6000 ادغام رنگ گوناگون در موضوعات گوناگون از خصوصیت های این ابزار است . همینطور اپلیکیشن منحصر به فرد ویندوز و مک هم از روش سایت قابل اخذ است . از تجهیزات این اپلیکیشن می توان از قابلیت و امکان گزینش ادغام رنگ برای نمایشگرها یا این که چاپ , تعیین رنگ از تصویر , ادغام رنگ ها و گرادینت اسم موفقیت .
6 . Color Palette Generator :
دراین تارنما میتوانیم با وارد کردن نشانی اینترنتی یک تصویر , رنگ های اساسی آن را مشاهده کنیم .
7 . Color Scheme Designer :
با این ابزار در متن های چگونگی تعیین شایسته ترین ادغام رنگ برای وبسایت و شناخت با سیستم های رنگی کلاسیک در پباده سازی آشنا شده بودیم . محیط کاربری معمولی و توانمند از خصوصیت های این ابزار است . تجهیزات گسترده و سیستم های متنوع مخلوط رنگ مواقعی است که موردپسند اکثری از طراحان قرار گرفته است .
8 . sphere :
با استفاده از Sphere میتوانیم با گزینش یک رنگ , بقیه رنگ ها را در سیستم های متعدد اخذ کنیم . قابلیت و امکان خروجی دریافت کردن از مخلوط رنگ برای قابل انعطاف افزارهای متفاوت ( مثل فوتوشاپ , آیلاستریتور و . . . ) از خصوصیت های این ابزار است .
9 . Color Blender :
با استفاده از این ابزار و بعداز گزینش رنگ حیاتی , به طور خودکار 6 رنگ متناسب ایجاد خواهد شد .
10 . Color Schemer Online v2 :
علاوه بر قابلیت و امکان تعیین رنگ به طور آنلاین , میتوانیم از اپلیکیشن منحصر به فرد ویندوز یا این که مک آن برای ساخت مخلوط رنگ استفاده کنیم .
11 . color DB :
ColorDB از ابزارهای سابق گزینش رنگ است . ولی تجهیزات آن سبب ساز شده هنوز مورد دقت طراحان باشد .
12 . color hunter :
با استفاده از Color Hunter و با وارد کردن کد رنگ یا این که نشانی تصویر , ادغام رنگ های متناسب را شاهد آن هستیم .
13 . colourco . de :
با استفاده از این تارنما میتوانید با یاری ماوس رنگ متبوع خویش را پیدا فرمائید و یا این که با وارد کردن کد رنگ متبوع شمارا نمایش میدهد .
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>