akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

اجازه کار برای LMIA برای کارکنان فناوری اطلاعات LMIA-Based Work Permits for IT Workers

اجازه کار برای LMIA برای کارکنان فناوری اطلاعات

LMIA-Based Work Permits for IT Workers

مهاجرت به کانادا برای اجازه کار برای LMIA برای کارکنان فناوری اطلاعات LMIA-Based Work Permits for IT Workers در اکثر موارد، صدور مجوز کار بستگی به کارفرمای کانادایی دارد که ابتدا نشان داد که آنها نمیتوانند یک کار کانادایی را برای کاری که توسط ملیت پر می شود پیدا کند.
این کار از طریق ارزیابی تاثیرات بازار کار (یا LMIA) انجام می شود، تصویب آن قبل از ارسال درخواست مجوز کار لازم است.

این اغلب یک مشکل را بوجود می آورد، زیرا اغلب کانادایی ها در دسترس هستند و مایلند موقعیت خاصی را که ارائه می شود پر کنند. به همین دلیل می توان برای اداره مهاجرت پرونده مربوط به پرونده های مهاجرتی که ممکن است کارفرمای کانادایی برای استخدام یک ملیت خارجی به کار گرفته شود، باعث کاهش احتمال موفقیت LMIA شود.

خوشبختانه برای کسانی که در صنایع فناوری هستند، اغلب بهتر از این هستند که بتوانند از طریق داشتن LMIA به دلیل ماهیت کارشان تأیید شوند.

این به چند دلیل است:

اولا، اکثر مشاغل IT نیازمند یک مجموعه مهارت تخصصی است که معمولا از طریق یک روش خاص آموزش ایجاد می شود. این باعث می شود LMIA به احتمال زیاد موفق شود؛ زیرا در چنین مواردی یافتن کانادایی هایی که معیارهای این مشاغل را برآورده می کنند دشوارتر است. از این رو، در چنین شرایطی استخدام یک خارجی خارجی توجیه می شود که تمرکز اصلی برنامه LMIA است. ماهیت پیچیده و چندوجهی فناوری اطلاعات به خوبی به تصویب LMIA واگذار می شود.
ثانیا، تفاوت های فرهنگی و / یا زبانی اغلب بازدارنده مهمی برای اتباع خارجی است که مجوز کار در کانادا را تأمین می کنند؛ کارفرمایان کانادایی ممکن است به دلیل این تفاوت ها کمتر شغلی را برای آنها ارائه دهند، و اگر این اختلافات به گونه ای باشد که به طور واضح برای استخدام یک خارجی خارجی قابل قبول نیست، ممکن است برای LMIA سخت باشد. این به طور معمول برای کارهای فناوری اطلاعات و فن آوری به دلیل ساده بودن زبان تکنولوژی جهانی نیست. تقسیمات فرهنگی به همان اندازه در زمینه فناوری جای نمیگیرند، زیرا تفاوتهای ملیتی یا پسزمینه معمولا مانع از انجام یک مأموریت خارجی در مواجهه با فناوری اطلاعات / فناوری اطلاعات در یک سازمان کانادایی نیست. به همین دلیل، اتباع خارجی برای کارفرمایان کانادایی در حوزه IT / فناوری جذاب تر هستند و LMIA در این زمینه اغلب بیشتر به موفقیت می رسند.
در نهایت، اصطلاح “حوزه فناوری اطلاعات” در واقع گمراه کننده است، زیرا تنوع درون آن چنین است که در واقع می تواند به عنوان بسیاری از زمینه های مختلف در نظر گرفته شود. فناوری به چنین نقطه قابل ملاحظه ای توسعه یافته است که زمینه هایی را ایجاد کرده است که حتی یک دهه یا حتی پیش از آن وجود نداشته است. با بسیاری از مناطق پرشور از عمل، به طور فزاینده ای کمتر احتمال دارد که تقاضا برای استعداد را تنها می توان از طریق نیروی کار کانادا راضی. ضرورت نگاه کردن به خارج از نیروی کار کانادا، تمرکز اصلی LMIA است و این باعث افزایش شانس موفقیت شما می شود.
LMIA یک مانع قانونی است که باید برای غلبه بر اکثر اتباع خارجی برای خرید مجوز کار کانادا انجام شود. با این حال خوشبختانه برای کارکنان فناوری اطلاعات و فناوری، به دلایل ذکر شده در بالا، این مانع می تواند کمی پایین تر باشد، بنابراین احتمال تایید LMIA افزایش می یابد.

مجوز کار کانادا ابزار HR

ابزار HR Tool Permission Canada برای کمک به کارفرمایان در فرآیند پیچیده استخدام کارگران خارجی حرکت می کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.