akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

تشکیل اتاق تامل نیاز روز جاری اداره در تصمیم گیری

آزمون نظام مهندسی


در این گرد‌همایی رئیسی ( سر کردگی اداره ) با اشاره به اهمیت تشکیل اتاق تفکر در اداره اظهار داشت : اتاق اندیشه به دلیل دارا بودن ماهیت سیستمی خویش که علاوه بر کارمندان داخلی خویش , با اشخاص زبده و محقق بیرون از اداره فعالیت خویش راشروع می نماید میتواند نقش کلیدی در مهندسی کردن روند ها و ارتقا مقام دارای اهمیت اداره نظام مهندسی محسوب ‘ گردد . 


ایشان مهم ترین انگیزه تشکیل اتاق اندیشه را استفاده باصرفه از پتانسیل ها و نیروی انسانی عضو اداره در جهت ایجاد شغل و ایجاد اشتغال دانستند و اظهار داشتند : کلان نگری , خود باوری و بالندگی , علم محوری , ابتکار و خلاقیت و فرصت­یابی و فرصت­سازی از اصول و ارزش­های حاکم بر اتاق تامل است و اضطراری است برای هرچه خوب تر انجام شدن کارها روان تجمع اذهان با تخصص و گرایش های متفاوت در اتاق تامل حضور فعال داشته باشند . 


در پی نکویی یکی‌از مزایای گران بها تشکیل اتاق تامل را فضای دلخواه برای عده اندیشی و مخلوط اذهان که سبب به پردازش و محاسبه آن , که بتوان ذهن ها تاثیرگذار و اجرایی را خارج آورد دانست . 



 

ایشان بررسی نقاط قوت و ضعف , فرصتها و تهدیدهای داخل و برون سازمانی با مدیر راهبردی که منجر کارکشته سازی بدنه کارشناسی و نهایتا ساخت کردار بها را , استدلال موفقیت این اتاق قلمداد کردند . 


همینطور در‌پی این گردهمایی معاونین اداره بابیان نظرها و پیشنهادات خویش , تشکیل اتاق تاءمل را بستری مطلوب جهت ایجاد فرآورده های فکری اشخاص که باعث به بسط مهارتها و بهبود فرایندها است و این فرآیند را لازمه رویش و بالندگی اداره در جهت به وقوع پیوستن هدف ها خویش دانستند . 


در پایان مقرر شد حاضرین در نشست پیشنهادات خویش را جهت هر چه خوب تر برگزار شدن اتاق اندیشه به اداره ارایه دهند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.