akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

خرید سایت آماده - فرش سایت آماده - نمونه سایت آماده


خرید سایت آماده - فرش سایت آماده - نمونه سایت آماده

بازاریابی آنلاین زمینه ای در دنیای تجارت است که امروزه کار آفرینان را ترغیب میکند تا از پتانسل خود برای سرمایه گذاری در زمینه طراحی سایت و یا خرید سایت آماده استفاده نمایند.

برای ورد به عرصه کسب و کار های دیجیتال، در قدم اول جایگاه خود را در فضای مجازی بیابید و اهداف خود را مشخص کنید.

آیا شما یک فرد تازه کار هستید که به تازگی می خواهید یک تجارت آنلاین را راه اندازی یا فردی که در زمینه کسب و کار سنتی خود موفق بوده است و قصد توسعه کسب و کار خود را دارد.

بعد از مشخص نمودن جایگاه خود اهداف و هزینه ها یخود را بررسی و در نظر بگیر و در قدم بعدی به دنبال شروع کا رخود که طراحی سایت میباشد بروید.

یکی از راه های پیش روی شما برای طراحی سایت ، خرید سایت آماده است در واقع استفاده از سایت آماده عملی مشابه خرید خانه آماده در مقابل ساخت یک خانه از پایه و اساس است.

مزیت های خرید سایت آماده

خرید خانه آماده و یا در واقع سایت آماده شاید صد در صد مطابق نظر و سلیقه شما نباشد اما دارای معایب و مزایایی است که با توجه به استراتژی شازمانی شما با در نظر گرفتن مزایا و معایب آن میتواند در هر موقعیتی تصمیم درستی باشد.

کنترل هزینه

از آنجای که رایا پارس آماده جا به جایی شما به یک سایت آماده با محیط کنترل شده است لذا با ارائه یک سایت به مشتریان خود میتوانید هزینه های مانند هزینه زمان اجرا خود را به حداقل برسانید.در همین راستا میزان هزینه دریافتی شما به نسبت کاهش میبابد.

صرفه جویی در زمان

همانطور که در هنگام ساخت یک خانه از پایه نیاز به صرف زمان بسیار زیادی است هنگام طراحی سایت اختصاصی نیز نیازمند زمان بسیار زیادی هستند.

اما با خرید سایت آماده شما این زمان را به حداقل و نزدیک صفر میرسانید.

در واقع با خرید سایت آماده میتوانید تنها چند روز بعد از انتخاب خود صاحب یک سایت برای کسب و کار خود باشید

پیش بینی نواقص و هزینه های اجرایی

با استفاده از محیط کنترل شده ای که ما در اختیار شما قرار میدهیم در واقع به درستی میتوانید به شما استراتژی چینش هزینه هایتان را ارائه نماییم تا شما با هزینه های اضافی مواجه نشوید

کنترل کیفیت

رایا پارس دارای تیم پشتیبان اختصاصی است که بر تمامی مراحل ساخت سایت نظارت دارد ،تیم پشتیبانی رایا پارس به شما تضمینی از کیفقیت را با دید اجرایی ارائه میدهد و این اطمینان را به شما میدهد که روند اجرای پروژه شما دقیقا همان چیزی است که انتظارش را دارید.

افتخار تیم طراحی سایت شرکت رایا پارس کیفیت و پشتیبانی مستمری است که به مشتریان خود ارائه میدهد.

کاهش ریسک پذیری

در واقع هدف از ارائه سایت آماده توسط شرکت رایا پارس گزینشی از میان محبوب ترین قالب هایی بوده است که توانسته است محبوبیت زیادی از لحاظ سئو و موتور جستجو گوگل به دست بیاورد.

در واقع شما میتوانید با تغییر قالب خود و زیر ساخت خود شاهد رشد نمودار سئو سایت خود باشید.

در همین راستا با توجه به بیان مزیت های خرید سایت آماده شرکت رایا پارس محبوب ترین قالب های خود را در زمینه های سایت شرکتی،b2b،c2cوفروشگاهی و غیزه در قالب پکیج هایی ارائه نموده است

جهت کسب اطلاعات لازم با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

 

 

 

ثبت نام دوره آموزش سئو

آموزش سئو در مشهد یکی دیگر از خدمات متمایز شرکت رایا پارس میباشد که در جهت رشد و ارتقا سطح علمی شرکت ها، سازمان ها و با هدف کمک به پرورش نیروهای انسانی متخصص درون سازمانی و بنا به درخواست مکرر مدیران سازمان ها و صاحبان کسب و کار به تحقق رسیده است. با توجه به اهمیت سئو سایت در بهبود رونق کسب و کار های آنلاین، آموزش چگونگی بهینه سازی سایت برای کسب بهترین جایگاه در موتور جستجوگر گوگل تبدیل به چالش بزرگی برای مدیران وب سایت ها شده است. ارائه راه کاری برای این چالش بزرگ، رفع نیاز شما مشتریان و توانمند سازی سازمان ها جهت برخورداری از نیروی انسانی متخصص در زمینه سئو علت اصلی تحقق خدمات آموزشی شرکت رایا پارس می باشد.

اگر فکر می کنید تنها با طراحی سایت می توانید با سایر رقبای تان در عرصه کسب و کار آنلاین رقابت کنید، باید بگوییم سخت در اشتباهید. این روزها صرفا داشتن یک وب سایت نمی‌تواند در رونق کسب و کار آنلاین شما تحول ایجاد کند. نیاز امروز شما برای بهترین بودن و پیشی گرفتن از رقبا، اول بودن در نتایج جستجوی گوگل است. اولین بودن در نتایج جستجوی گوگل یعنی داشتن یک  وب سایت بهینه و منطبق بر اصول و قواعد سئو. پس اگر برای طراحی وب سایت خود هزینه کرده اید اما برای سئو و بهینه سازی آن نه، باید بگوییم بازهم سخت در اشتباهید.

اولین بودن در نتایج جستجوی گوگل تخصص می خواهد و ما در شرکت رایا پارس آماده ایم تا علاوه بر ارائه خدمات متمایز سئو در مشهد به مشتریان، با برگزاری دوره های آموزشی سئو و بهینه سازی سایت این تخصص را به شما بیاموزیم.

درخواست های بسیار شما عزیزان مبنی بر آموزش اصول سئو، انگیزه اصلی ما برای تکرار دوره های آموزش سئو در مشهد است.

دوره سئو در مشهد

آنچه در دوره های آموزشی سئو رایا پارس خواهید آموخت:

آشنایی با مفاهیم پایه و اولیه سئو

قبل از هر چیز در این دوره آموزشی ما شما را با مفاهیم اساسی و پایه سئو آشنا می کنیم تا در مرحله اول بتوانید این موضوع را درک کنید که موتورهای جستجو چگونه سایت شما را بررسی میکنند و سپس به معرفی الگوریتم های گوگل می پردازیم تا با درک صحیح آنها بتوانید عوامل تاثیر گذار در رتبه بندی سایت خود را بشناسید.

در ادامه بخش های مختلف سئو مورد بررسی قرار میگیرد و به ترتیب اهمیت هر یک بازگو و پس از آن به بیان تعاریف و اصول و قواعد هر یک پرداخته میشود.

در واقع پس از این دوره ی آموزشی شما به یک بینش عمیق از اصول و مفاهیم سئو و درک درستی از آنچه باید روی سایت خود برای جذب مخاطب و افزایش جایگاه در موتورهای  جستجو انجام دهید میرسید.

درک اهمیت محتوا

اکثر متخصصین سئو براین باورند که برگ برنده یک وب سایت برای جذب مخاطب، محتوای با کیفیت است. در این دوره ما به شما قواعد تولید محتوا مبنی بر اصول سئو را همراه با بیان یک طرح ویژه برای پیاده سازی استراتژی محتوایی سایتتان بیان میکنیم و به شما تکنیک هایی را خواهیم آموخت که به وسیله آن بتوانید محتوای سایت خود را تبدیل به بهترین ابزار برای جذب مخاطب و جلب رضایت موتورهای جستجو کنید.

ساخت لینک های داخلی و خارجی با کیفیت

لینک ها و کلمات کلیدی ابزاری حیاتی و موثر برای ارتقا رتبه وب سایت شما هستند در این دوره هدف اصلی ما آموزش چگونگی ساخت بک لینک و نحوه ی تشخیص انواع لینک و چگونگی ساخت بک لینک به صورت اصولی میباشد.

تحلیل و آنالیز وب سایت خود و رقبایتان

برای اینکه بتوانید از رقبای خود در عرصه کسب و کار آنلاین پیشی بگیرید باید توانایی این را داشته باشید که  اطلاعات و آمار لحظه ای وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کرده و به سوالاتی در مورد درصد فروش و یا دلایل افت و خیز سفارشات خود پاسخ دهید، برای این کار نیار به استفاده از ابزار های آنلاین و تخصصی سئو دارید تا بتوانید اهداف کسب و کار خود را بهبود ببخشید. ما در این دوره آموزشی به شما خواهیم آموخت تا موشکافانه به تحلیل داده های وب سایت خود و آنالیز رقبا بپردازید.

تسلط بر شبکه های اجتماعی

برای توسعه کسب و کار خود نیاز به یک برنامه مدرن و گام به گام برای تبلیغات و توسعه در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی خود دارید، مدیریت مناسب شبکه های اجتماعی میتواند منجر به رشد و توسعه در کسب و کارتان شود، در واقع استفاده از عواطف و احساسات مشترک در ذهن مشتریان شما میتواند هدایت مشتری و فروش شما را بیشتر کند. ما در این دوره آموزشی تکنیک هایی را به شما می آموزیم تا با استفاده از شبکه های اجتماعی بتوانید برند خود را با سرعت بیشتری به مخاطب خود معرفی کنید .شما به عنوان مدیر شبکه های اجتماعی باید یاد بگیرید که اهداف شغلی و سازمانی خود را به درستی ارزیابی کنید و برای دستیابی به آن هدف روش های بازاریابی رسانه های اجتماعی سالم را به کار بگیرید.

هدف ما آموزش چرخه موفقیت شبکه های اجتماعی جهت شناخت اشکال مختلف ارتباطات اجتماعی شما می باشد، ما به شما کمک میکنیم تا اهداف تجاری خود را مشخص کنید و به مقوله های مهم و متناسب نیاز های خود توجه کنید

در واقع شما میتوانید تاثیر حضور خود را در شبکه های اجتماعی ارزیابی کنید و شکاف های موجود در کسب و کار خود را شناسایی کرده و روش های جدید را برای تعامل با کاربران خود ایجاد کنید.

این استراتژی میتواند تولید محتوای ارزشمند، ارائه پیشنهادهایی برای تخفیفات ویژه و نحوه ی ایجاد و نظارت بر جامعه آنلاین باشد.

در این قسمت می توانید با مطالعه نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانش پژوهانی که تا به حال در دوره های آموزشی رایا پارس شرکت کرده اند، میزان کاربردی بودن محتویات این دوره آموزشی را ارزیابی نمایید.

آنالیز و تحلیل سئو داخلی سایتتان

8 الی 10 درصد بهینه سازی سایت مربوط به بهینه سازی سورس سایت میشود که اهمیت بسیار زیادی دارد و بایستی در اولین مرحله شروع سئو سایت خود به سراغ بهینه سازی سورس بروید در این دوره آموزشی ما شما را با عوال تاثیر گذار در سورس و نکات و عوامل کلیدی آشنا میکنیم.

جزئیات دوره آموزش سئو کاربردی در مشهد

این دوره شامل آموزش اصطلاحات رایج و تخصصی سئو، تاثیر این واژه ها و عناوین بر روی سئو سایت ها، آشنایی با الگوریتم های گوگل، رفع نواقص و ایرادات فنی سایت ها و همچنین توانایی ساخت و استراتژی تولید محتوا و بک لینک میباشد.

معرفی مدرس دوره سئو کاربردی

مدرس این دوره آموزش سئو در مشهد مهندس نسرین معین با تجربیات چندین ساله و انجام بالغ بر 100 پروژه موفق سئو میباشد که تجربیات خود را در طی این دوره کاربردی به صورت عملی و تکنیکی در اختیار علاقه مندان قرار میدهد.

این دوره برای چه کسانی مناسب است

صاحبان و مدیران کسب و کارها

علاقه مندان به آموزش سئو

دانشجویان رشته های IT دانشگاه ها

تولید کنندگان محتوا و مدیران سایت ها

وجه تمایز این دوره آموزشی:

ارائه مدرک فنی و حرفه ای به دانشجویان

عنوان بندی و ارائه سر فصل های مناسب

فایل صوتی با کیفیت ضبط شده تمام جلسات

ارائه پاورپونیت های هر جلسه

کانال تلگرامی جهت پرسش و پاسخ و رفع اشکالات دانشجویان

معرفی به کار دانشجویان پس از دوره آموزشی

محل برگزاری: در محل دانشکده شهید منتظری

هزینه سرمایه گذاری: قیمت دوره آموزش سئو کاربردی:800 هزار تومان

تعداد جلسات: 5 جلسه

مدت زمان جلسه: 4 ساعت

تعداد نفرات شرکت کننده: ظرفیت این دوره 30 نفر میباشد

 

5 جلسه 4 ساعته آموزش سئو در دانشگاه شهید منتظری مشهد

ارائه گواهینامه فنی حرفه ای دانشگاه شهید منتظری پس از پایان دوره

 

آشنایی با سر فصل دوره آموزشی سئو مقدماتی تا پیشرفته

  • تعریف سئو

 

  • نکات مهم سئو
    • معرفی سایت شما به کاربران
    • اجاد تعامل با کاربر
    • افزایش فروش و درآمد
    • افزایش بازدید
    • رفع نیاز مخاطبین
    • آنالیز رویه رفتار مخاطبین در سایت
    • پیشبینی نیاز مخاطبین برای سال آینده

 

  • ابزار کمکی برای رفع ضعف های سازمانی

 

  • تاریخچه سئو

 

  • الگوریتم های سئو
  • الگوریتم بوستن  Boston
  •  الگوریتم فلوریدا Florida
  •  الگوریتم Jagger
  •  الگوریتم Big Daddy
  •  الگوریتم کافئین caffeine
  •  الگوریتم Mayday
  •  الگوریتم پاندا panda
  •  الگوریتم page layout
  • الگوریتم  veniz
  • الگوریتم پنگوئن Penguin
  •  راه های پیش گیری از جرایم پنگوئن
  • الگوریتم Exact Match Domain
  •  الگوریتم Payday Loan
  •  الگوریتم مرغ مگسخوار Hummingbird
  • الگوریتم رنک برین Rankbrain
  • الگوریتم کبوتر Pigeon
  • الگوریتم موبایل فرندلی Mobile-Friendly
  • الگوریتم فرد Fred
  •  آپدیت هسته گوگل

 

  • انواع سئو از نظر فنی
    • سئو داخلی یا on-page
    • سئو خارجی یا off-page

 

  • انواع سئو از نظر مفهومی
    • سئو کلاه سفید
    • سئو کلاه خاکستری
    • سئو کلاه سیاه

 

  • تولید محتوا
    • روش های تولید محتوا
    • تولید محتوا با استفاده از نویسندگی
    • پیدا کردن عبارات کلیدی مورد نظر
    • انواع انکرتکست

 

  • نکات مهم در سئو عنوان
  • تفاوت عنوان صفحه اصلی سایت با صفحات داخلی و مقالات
  • نکات مهم در تولید محتوا
  • نکات مهم در نوشتن محتوا

 

  • بهینه سازی سئو
    • نکات مهم در نوشتن url
    • نکات مهم در Description
    • استفاده صحیح از تگ های h1 تا  h6

 

  • سئو خارجی
    • نکات مهم ساخت بک لینک
    • روش های ساخت بک لینک
    • بهترین زمان برای ساخت بک لینک
    • از چه سایت هایی لینک خریداری شود

 

  • قسمت های مختلف سایت برای ساخت بک لینک

 

  • استراتژی بکلینک
    • زمان بندی ایجاد بک لینک ها
    • انتخاب عناوین موضوعی هدف
    • نحوه ارتباط بک لینک ها
    • انتخاب زیرساخت هایی که بک لینک در آنها قرار میگیرند

 

  • معرفی ابزار و مروری بر شبکه های اجتماعی