akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا

مهاجرت 

به کانادا از طریق تخصص کاری چنانچه شما بتوانید امتیازات کافی را از حیث سن تحصیلات سابقه کاری بخصوص گونه تجربه کاری که بتواند در منزلت موضوع قبول ان وی سی قرار بگیرد و زبان اول و دوم ( حداقل ایلس 6 یا بالا تردر هر مقطع) و امتیازات همسر و غیره بخصوص راداشته باشید و مضاف بر ان هم در حالتی که کاری را هم از طرف یک کارفرمای کانادائی دارای اعتبار که به تصویب سازمان کار کانادا رسیده باشد به پرونده شما بیش تر شود تا امتیازات شما را عمده نماید میتوان از نحوه تخصص کاری کانادا برای شمااقدام کرد . 


ما می توانیم کارهای مو جود را به شما معرفی کنیم و تمام پروسه به چنگ آوردن اذن فعالیت را نیز انجام دهیم . 


اجازه کار درصورت معمول 50 امتیاز و از طریق شغل مدیرت عالیرتبه 200 امتیاز و از طریق استانی 600 امتیاز به پرونده شما بیش تر مینماید . 


سازمان هجرت اخر هر ماه برای تعیین متقاضی مسافرت از شیوه تخصص کنکور برقرار می‌کند که از در میان شرکت کنند گان که پیش از این با داشتن دستکم لازم تصویب نام کرده اند افراد با حد بیشتر امتیاز را انتخاب می‌کند و به انها اعلام میداردکه مدارک را تهیه کرده و ظرف 90 روز به سازمان مهاجرت تحویل دهند . 


ما می‌توانیم پرونده شما را ارزیابی و چنانچه امتیاز کافی و دستکم گویش و غیره را دارا بودید پرونده شما را بجریان بیاندازیم و در حالتی که اقبال شما برای موفقیت در این مسیر دوچندان کمبود و یا در کنکور ماهیانه غالب نشدید از طرز کار در امریکا برای شما کار کنیم و هزینه پرداختی را بعنوان اولی قسط سفر به امریکا را از طرف شما پذیرش کنیم . 


برای اگاهی بخش اعظم از طریق امریکا لطف نمائید قسمت هجرت به امریکا در وبسایت ما را باز کنید و نصیب ای بی تری که اقامت از شیوه کار می باشد را مطالعه فرمایید . با این راه از بدو ورد درای اقامت دائم و گرین کارت خواهید شد . این رویکرد با تعهد یک سال فعالیت یاور با دستمزد و بیمه درمانی می‌باشد و از روز نخستین هم اقامت و گرین کارت خواهید داشت . 


ما تمام ای مسیر را ازقبیل تهیه کار تا گفتگو را با شما همراه خواهیم بود . چنانچه این راه و روش موضوع قبول شما بود و برای سفر بدون شوخی می باشید با ما تماس بگیرید . 

خرید کاغذ دیواری در مشهد و هر آنچه قبل خرید باید بدانید

خرید کاغذ دیواری و هر آنچه قبل خرید باید بدانید

همانطور که از اسم کاغذ دیواری در مشهد مشخص است، کاغذ دیواری پوششی است که روی دیوار قرار می گیرد. استفاده از کاغذ دیواری در چند سال گذشته رشد فوق العاده چشمگیری داشته است. در این مقاله درباره کاغذ دیواری و هر آنچه قبل خرید باید بدانید و همینطور ویژگی های دیوار پوش و طرح های کاغذ دیواری را به تفضیل بیان خواهیم کرد.

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری اسامی متفاوتی دارد مانند دیوار پوش، والپیپر و غیره.

بنا به شکل و طرح روی کاغذ دیواری در فضاهای متفاوتی کاربرد دارد مانند: منزل، اتاق کار، اتاق کودک و حتی در رستوران ها و تالارهای بزرگ. بنابراین مناسب هر سلیقه ای می باشد.

چند نکته خیلی مهم قبل از خرید کاغذ دیواری که باید بدانید

 

کاغذ دیواری و هر آنچه قبل خرید باید بدانید | دیوار پوش | کاغذدیواری | کاغذ دیواری |

چند نکته خیلی مهم قبل از خرید کاغذ دیواری که باید بدانید

 

کاغذ دیواری یکی از زیباترین هنرهایی است که طی چند سال گذشته وارد بازار طراحی دکوراسیون داخلی شده است و دست همه افراد چه خانوم خانه دار و چه طراح دکوراسیون را برای ایجاد محیطی جذاب باز گذاشته است.

1- کاغذ دیواری به دو صورت در بازار موجود است:

  • رولی
  • متری در بازار موجود است.

2- تولید کاغذ دیواری به 3 صورت است:

  • ساده ( نقاشی شده )
  • بافته شده
  • الگوهای گرافیکی ( نقش های تکرار شونده )

3- چاپ کاغذ دیواری به 5 صورت شکل می گیرد:

  • چاپ سطحی
  • چاپ به وسیله حکاکی
  • چاپ سیلک ابریشمی
  • چاپ به صورت دیجیتال
  • چاپ به وسیله ماشین چاپ چرخشی

4- برخی از کاغذ دیواری ها امکان شستشو نیز دارند.

5- در صورتی که نصب توسط نصاب انجام نشود ممکن است زیر کاغذ دیواری هوا بگیرد و زیبایی که باید داشته باشد را دیگر نخواهد داشت و حتی ممکن است بعد از مدتی کاغذ دیواری از بستر خود جدا شود و چون به گچ دیوار کاغذ دیوار چسبانده شده، گچ دیوار را نیز جدا کند.

3 نمونه پر کاربرد از انواع کاغذ دیواری

1- کاغذ دیواری تولید شده با کاغذ

این مدل کاغذ دیواری در مشهد کاربرد و تولید بسیار اندکی دارد به دلیل آنکه لایه محافظتی ندارد و در مقابل آلودگی و رطوبت هیچ لایه محافظتی ندارد. ولی در مقابل بسیار تزئینی بوده است و طرح بر روی کاغذ چاپ میشود.

2- کاغذ دیواری با وینیل سخت و جامد

کاغذ دیواری و هر آنچه قبل خرید باید بدانید | دیوار پوش | کاغذدیواری | کاغذ دیواری |

مقاومت بالا، قابلیت شستشو و کنده شدن بدون آسیب به دیوار

از ویژگی های عالی این محصول مقاومت بالا، قابلیت شستشو و کنده شدن بدون آسیب به دیوار می باشد. در بیشتر فضاها قابل استفاده است به جز فضاهای کارگاهی که امکان تماس جنس فیزیکی نیز هست. در این کاغذ دیواری لایه کاغذ دیواری با روکش وینیلی جامد پوشش داده شده است.

3- کاغذهای وینیل فابریک بک

در این کاغذها لایه ای پوشیده از وینیل سخت روی سطح دکوراتیوشان لمینت شده است . به 3 دسته نیز تقسیم بندی میشود:

  • وینیل سخت یا جامد

بر روی لایه کاغذی و یا پارچه ای ، یک نوار وینیلی لمینت شده است . از ویژگی های این نوع به قابل شستشو و ضد لک بودن اشاره کرد.

  • کاغذی

برپایه کاغذ بوده است و سطح طرح دار برر روی آن چاپ میشود. برخی کاغذ ها روکش دارند ولی برخی هم ندارند. کاغذ های روکش دار بر روی آن ها جوهر کشیده شده است و از آن ها محافظت میکند.

  • وینیلی نون وون ( غیر بافته شده )

از یک کاغذ نون وون با یک صفحه وینیلی استفاده شده است . به علت مقاوت بالا و غیر قابل نفوذ بودن برای حمام و آشپزخانه نیز قابلیت کاربرد دارند .

 

چند طرح جذاب و مناسب کاغذ دیواری

1- انتخاب طرح گلدار

 

کاغذ دیواری و هر آنچه قبل خرید باید بدانید | دیوار پوش | کاغذدیواری | کاغذ دیواری |

طرح گلدار هیچوقت قدیمی نمیشود

 

انتخاب کاغذ دیواری با طرح گلدار مورد پسند اکثریت خانوم هاست. این نوع طرح گلدار هیچوقت قدیمی نمیشود و از مد به اصطلاح نمی افتد. ولی اگر قصد سفارش دادن کاغذ دیواری با طرح گلدار دارید حتما از کاغذ دیواری های ساده در کنار آن نیز استفاده کنید.

در نظر داشته باشید استفاده از طرح گلدار خیلی بیشتر فضای اصلی منزل مناسب اتاق خواب نیز می باشد.

2- طرح راه راه

 

کاغذ دیواری و هر آنچه قبل خرید باید بدانید | دیوار پوش | کاغذدیواری | کاغذ دیواری |

طرح های راه راه مناسب هر سلیقه ای و هر چیدمانی

 

طرح راه راه در هر جا چشم نواز ترین طرح ممکن است. طرح های راه راه مناسب هر سلیقه ای و هر چیدمانی است. اگر می خواهید این طرح را برای اتاق خواب خود استفاده کنید سعی کنید برای بالشت و روتختی از الگوهای مکمل استفاده کنید.

 

3- استفاده از المان چوبی 

 

کاغذ دیواری و هر آنچه قبل خرید باید بدانید | دیوار پوش | کاغذدیواری | کاغذ دیواری |

کاغذ دیواری با طرح چوبی فضایی دنج و راحت

 

مناسبی برای استفاده از جزئیات معماری که میخواهید در منزل خود پیاده سازی کنید. کاغذ دیواری با طرح چوبی فضایی دنج و راحت را برای شما به وجود می آورد.

 

4- استفاده از اشکال هندسی 

 

کاغذ دیواری و هر آنچه قبل خرید باید بدانید | دیوار پوش | کاغذدیواری | کاغذ دیواری |

طرح های هندسی با رنگ های جذاب

 

استفاده از طرح های هندسی با رنگ های جذاب این روزا در بین جوانان با استقبال زیادی مواجه میشود.

اگر قصد استفاده از این ایده را داشتید سعی کنید دیوار اصلی منزل یا اتاق را از این کاغذ دیواری استفاده کنید و باقی دیوارها از رنگ های مکمل استفاده کنید.

 

5- طرح هایی برای اتاق کودک

 

کاغذ دیواری و هر آنچه قبل خرید باید بدانید | دیوار پوش | کاغذدیواری | کاغذ دیواری |

نمایی از ماهی های یک دریا

 

و بالاخره می رسیم به اتاق کودکان..در استفاده از کاغذ دیواری برای اتاق کودکانتان سعی کنید از اجناس خیلی خوب استفاده کنید..البته معمولا در اتاق ها کودکان از استیکرهایی که به دیوار چسبانده می شود نیز استفاده می  کنند ولی استفاده از یک طرحی مناسب سن کودک میتواند جذاب تر نیز باشد. مانند مرد عنکبوتی یا یک جمعیتی از حیوانات یا نمایی از ماهی های یک دریا.

 منبع: کاغذ دیواری در مشهد

مزایا و معایب فود کورت های کوچک و بزرگ

در این مقاله سعی داریم در مورد امروزه مزایا و معایب فود کورت های کوچک و بزرگ صحبت نماییم.

تجهیزات فست فود فود کورت ها جایگاه خود را در مراکز خرید و مناطق پر رفت و آمد دیگر پیدا کرده اند. مردم نیز دوست دارند تا برای صرف یک وعده غذایی به فود کورت ها بروند و از تنوع غذاهایی که در آن جا در اختیار آنان قرار می گیرد لذت می برند. مردم به دنبال مکان هایی هستند تا به همراه دوستان و اعضای خانواده خود در آن جا غذا بخورند و با یکدیگر به گفتگو بپردازند. چرا که در دنیای پرمشغله امروزی غذا خوردن از نظر مردم یک فعالیت اجتماعی محسوب می شود که میخ واهند تا حد امکان از آن لذت ببرند. فود کورت ها نیز با ارائه خدمات خوب و عرضه غذاهای متنوع به نوبه خود تلاش می کنند تا در این حوزه بهتر فعالیت کنند و بتوانند مشتریان بیش تری را جذب نمایند. در میان تمام خصوصیات یک فود کورت خوب، مکان قرار گیری یک فود کورت، غذاهای موجود در آن و مکانی که برای نشستن مشتریان در نظر گرفته می شود، سه عاملی هستند که می توانند تاثیرات عمده ای بر تعداد مشتریان و در نتیجه میزان درآمد فود کورت داشته باشند. در ادامه به طور اجمالی به بررسی رابطه مکان قرار گیری، اندازه فود کورت و تنوع غذایی آن خواهیم پرداخت.

مزایا و معایب فودکورت

به طور کلی فود کورت ها را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

  • فود کورت هایی که محل و مکان نشستن مناسبی برای مشتریان دارند، ولی تنوع غذایی آن ها کم است. (فود کورت های بزرگ)
  • فود کورت هایی که تنوع غذایی خوبی دارند ولی مکان نشستن کافی برای مشتریان در نظر نگرفته اند. (فود کورت های کوچک)

موضوع اصلی این است که دریابیم این دو گونه از فود کورت ها چه معایب و مزایایی دارند و چگونه می توانیم با برطرف کردن این معایب و استفاده از مزایای هر کدام، فود کورتی داشته باشیم که از لحاظ مورد پسند مشتریان باشد و دست اندرکاران فود کورت بتوانند به سود دلخواه خود برسند.

در این مطلب سعی می کنیم به بیان این موضوعات بپردازیم.

مزایا و معایب فود کورت های کوچک

  • فود کورت های کوچک معمولا فضا و مکان کافی برای نشستن مشتریان در اختیار ندارند ولی در مقابل تنوع غذایی آن ها زیاد است. این موضوع بستگی به این دارد که فود کورت در چه منطقه ای واقع شده است. اگر فود کورت در منطقه مرفه نشین شهر باشد، مردم آن منطقه اهمیتی به تنوع غذایی موجود نمی دهند، چراکه راحتی و آسایش هنگام صرف غذا برای آن ها در اولویت است. در نتیجه آن مردم به فود کورت نخواهند آمد و فود کورت تعداد مشتری مطلوب را نخواهد داشت.

اما اگر فود کورت در منطقه ای از شهر باشد که مردم آن منطقه جزء قشر متوسط یا حتی پایین تر از متوسط شناخته شوند، مردم به آن فود کورت خواهند آمد. چرا که آن دسته از مزدم میخ واهند برای امتحان کردن تنوع غذایی موجود در فود کورت به آن جا بروند وعذاهای جدید را امتحان کنند و راحتی در هنگام صرف غذا برای آنان اهمیت چندانی ندارد.

مزایا و معایب فود کورت های بزرگ

  • فود کورت های بزرگ از طرف دیگر بسیار بزرگ هستند و فضای زیادی برای نشستن مشتریان فراهم نموده اند و مشتریان می توانند به راحتی در هنگام صرف غذا در مکان دلخواه خود بنشینند و از غذای خود لذت ببرند. اما در این گونه فود کورت ها معمولا تنوع غذایی محدود است. تعداد غذاهایی که در این گونه فود کورت ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد کم و محدود است و در نتیجه تعداد مشتریان این گونه فود کورت ها نیز بستگی به موقعیت و مکان این فود کورت ها دارد.

اگر این فود کورت های بزرگ در منطقه ای از شهر واقع شوند که مردم آن منطقه از اقشار مرفه و پولدار شهر باشند، این احتمال وجود دارد که مردم با وجود آن که می دانند تنوع غذایی آن فود کورت زیاد نیست ولی برای صرف غذا به آن جا بروند. چرا که همان طور که قبلا هم گفتیم برای آن دسته از مشتریان راحتی و آسایش و آرامش در هنگام غذا خوردن مهم است و نه چیز دیگر. پس آن ها به فود کورت خواهند رفت و آن فود کورت می تواند درآمد خوبی داشته باشد.

اما در مقابل اگر یک فود کورت بزرگ با مکانی وسیع برای نشستن مشتریان در مناطق متوسط و پایین شهر قرار داشته باشد، احتمال موفقیت آن پایین است. چرا که مردم در این گونه مناطق بیش تر به دنبال تنوع غذاها هستند و اهمیت چندانی به مکان نشستن و وسعت آن نمی دهند. در نتیجه آن ها ممکن است به چنین فود کورتی نیایند و این گونه فود کورت ها نیز در چنین مناطقی به موفقیت مطلوب نخواهند رسید.

پس اگر قصد دارید سرمایه خود را در فود کورت ها هزینه کنید، بهتر است تمامی نکات مربوط به موفقیت یک فود کورت خوب را بررسی کنید. در قسمت های دیگر سایت شما می توانید مقالات بسیاری در رابطه با فود کورت ها بیابید.


مزایا و معایب فود کورت های کوچک و بزرگ

در این مقاله سعی داریم در مورد امروزه مزایا و معایب فود کورت های کوچک و بزرگ صحبت نماییم.

تجهیزات فست فود فود کورت ها جایگاه خود را در مراکز خرید و مناطق پر رفت و آمد دیگر پیدا کرده اند. مردم نیز دوست دارند تا برای صرف یک وعده غذایی به فود کورت ها بروند و از تنوع غذاهایی که در آن جا در اختیار آنان قرار می گیرد لذت می برند. مردم به دنبال مکان هایی هستند تا به همراه دوستان و اعضای خانواده خود در آن جا غذا بخورند و با یکدیگر به گفتگو بپردازند. چرا که در دنیای پرمشغله امروزی غذا خوردن از نظر مردم یک فعالیت اجتماعی محسوب می شود که میخ واهند تا حد امکان از آن لذت ببرند. فود کورت ها نیز با ارائه خدمات خوب و عرضه غذاهای متنوع به نوبه خود تلاش می کنند تا در این حوزه بهتر فعالیت کنند و بتوانند مشتریان بیش تری را جذب نمایند. در میان تمام خصوصیات یک فود کورت خوب، مکان قرار گیری یک فود کورت، غذاهای موجود در آن و مکانی که برای نشستن مشتریان در نظر گرفته می شود، سه عاملی هستند که می توانند تاثیرات عمده ای بر تعداد مشتریان و در نتیجه میزان درآمد فود کورت داشته باشند. در ادامه به طور اجمالی به بررسی رابطه مکان قرار گیری، اندازه فود کورت و تنوع غذایی آن خواهیم پرداخت.

مزایا و معایب فودکورت

به طور کلی فود کورت ها را می توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد:

  • فود کورت هایی که محل و مکان نشستن مناسبی برای مشتریان دارند، ولی تنوع غذایی آن ها کم است. (فود کورت های بزرگ)
  • فود کورت هایی که تنوع غذایی خوبی دارند ولی مکان نشستن کافی برای مشتریان در نظر نگرفته اند. (فود کورت های کوچک)

موضوع اصلی این است که دریابیم این دو گونه از فود کورت ها چه معایب و مزایایی دارند و چگونه می توانیم با برطرف کردن این معایب و استفاده از مزایای هر کدام، فود کورتی داشته باشیم که از لحاظ مورد پسند مشتریان باشد و دست اندرکاران فود کورت بتوانند به سود دلخواه خود برسند.

در این مطلب سعی می کنیم به بیان این موضوعات بپردازیم.

مزایا و معایب فود کورت های کوچک

  • فود کورت های کوچک معمولا فضا و مکان کافی برای نشستن مشتریان در اختیار ندارند ولی در مقابل تنوع غذایی آن ها زیاد است. این موضوع بستگی به این دارد که فود کورت در چه منطقه ای واقع شده است. اگر فود کورت در منطقه مرفه نشین شهر باشد، مردم آن منطقه اهمیتی به تنوع غذایی موجود نمی دهند، چراکه راحتی و آسایش هنگام صرف غذا برای آن ها در اولویت است. در نتیجه آن مردم به فود کورت نخواهند آمد و فود کورت تعداد مشتری مطلوب را نخواهد داشت.

اما اگر فود کورت در منطقه ای از شهر باشد که مردم آن منطقه جزء قشر متوسط یا حتی پایین تر از متوسط شناخته شوند، مردم به آن فود کورت خواهند آمد. چرا که آن دسته از مزدم میخ واهند برای امتحان کردن تنوع غذایی موجود در فود کورت به آن جا بروند وعذاهای جدید را امتحان کنند و راحتی در هنگام صرف غذا برای آنان اهمیت چندانی ندارد.

مزایا و معایب فود کورت های بزرگ

  • فود کورت های بزرگ از طرف دیگر بسیار بزرگ هستند و فضای زیادی برای نشستن مشتریان فراهم نموده اند و مشتریان می توانند به راحتی در هنگام صرف غذا در مکان دلخواه خود بنشینند و از غذای خود لذت ببرند. اما در این گونه فود کورت ها معمولا تنوع غذایی محدود است. تعداد غذاهایی که در این گونه فود کورت ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد کم و محدود است و در نتیجه تعداد مشتریان این گونه فود کورت ها نیز بستگی به موقعیت و مکان این فود کورت ها دارد.

اگر این فود کورت های بزرگ در منطقه ای از شهر واقع شوند که مردم آن منطقه از اقشار مرفه و پولدار شهر باشند، این احتمال وجود دارد که مردم با وجود آن که می دانند تنوع غذایی آن فود کورت زیاد نیست ولی برای صرف غذا به آن جا بروند. چرا که همان طور که قبلا هم گفتیم برای آن دسته از مشتریان راحتی و آسایش و آرامش در هنگام غذا خوردن مهم است و نه چیز دیگر. پس آن ها به فود کورت خواهند رفت و آن فود کورت می تواند درآمد خوبی داشته باشد.

اما در مقابل اگر یک فود کورت بزرگ با مکانی وسیع برای نشستن مشتریان در مناطق متوسط و پایین شهر قرار داشته باشد، احتمال موفقیت آن پایین است. چرا که مردم در این گونه مناطق بیش تر به دنبال تنوع غذاها هستند و اهمیت چندانی به مکان نشستن و وسعت آن نمی دهند. در نتیجه آن ها ممکن است به چنین فود کورتی نیایند و این گونه فود کورت ها نیز در چنین مناطقی به موفقیت مطلوب نخواهند رسید.

پس اگر قصد دارید سرمایه خود را در فود کورت ها هزینه کنید، بهتر است تمامی نکات مربوط به موفقیت یک فود کورت خوب را بررسی کنید. در قسمت های دیگر سایت شما می توانید مقالات بسیاری در رابطه با فود کورت ها بیابید.


مزایای داشتن غرفه در فود کورت های مراکز تجاری

در این مقاله سعی داریم در مورد فود کورت های مراکز تجاری صحبت کنیم.با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

راه اندازی فست فود در میان یک فود کورت موفق، همواره گزینه ای عالی و پرسود برای رستوران ها و فست فودها محسوب می شود. در محیط هایی که فود کورت شناخته شده ای دارند یا تبلیغات خوبی برای جذب مشتریان فود کورت انجام می شود، داشتن یک غرفه در فود کورت می تواند بسیار سود آور باشد. هم چنین در محیط های اداری، تجاری و صنعتی پر رونق و پر رفت و آمد که معمولا فود کورت ها به دلیل وجود مشتری فراوان همیشه شلوغ هستند نیز داشتن یک غرفه در مجموعه فود کورت می تواند گزینه پرمنفعتی برای رستوران ها و فست فودها به شمار آید. برای فست فودها و رستوران ها اجاره یا خرید این غرفه ها به دلیل اندازه کوچک آن ها و داشتن فضاها و امکانات مشترک، بسیار مقرون به صرفه تر و بهتر از خرید یا اجاره یک مکان اختصاصی برای احداث رستوران یا فست فود است. بررسی ها و آمارهای موجود در زمینه خرید ملک برای رستوران و فست فود نشان می دهد که رستوران ها و فست فودها، مخصوصا فست فودهای زنجیرهای، تمایل دارند که غرفه ای را در فود کورت خریداری کنند. در بیش تر موارد همین غرفه های کوچک در فود کورت ها بسیار موفق عمل می کنند و سودآوری بالایی برای فست فود یا رستوران دارند. با این وجود در زمینه داشتن غرفه در فود کورت مزایای دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مزایای خرید غرفه در یک مرکز خرید

همان طور که قبلا هم گفته شد، بر اساس آمار به دست آمده ازخرید املاک برای رستوران و فست فود، خرید غرفه در مراکز تجاری بزرگ و هم چنین مراکز خرید، بسیار مورد توجه مالکان رستوران ها و فست وفودهاست. در این گونه مراکز به دلیل رفت و آمد زیاد مردم، همواره مشتریانی برای رستوران و فست وفد وجود دارند و این به معنای سودآور بودن حضور در این گونه مکان هاست. معمولا مردمی که به یک مرکز خرید یا یک مرکز تجاری مراجعه می کنند برای خوردن یک وعده غذایی یا یک خوراکی سریع نیز وقت می گذارند. به همین دلیل  و برای پاسخ گویی به این نیاز مشتریان مسئولان مراکز خرید اقدام به راه اندازی فود کورت می نمایند تا با این کار بتوانند رضایت مشتریان خود را هر چه بیش تر کسب کنند. فود کورت ها معمولا با امکانات خوب و تجهیزات پیشرفته ساخته می شوند و همین موضوع رستوران ها و فست فودها را به خرید غرفه در آن فود کورت ها تشویق می کند.

حضور در فود کورت ها مزایای بسیاری دارد. با حضور در یک فود کورت می توان از امکانات مشترکی که توسط مسئولان فود کورت برای تمامی غرفه های مجموعه فراهم می شود استفاده نمود. تجهیزات ایمنی، تجهیزات برق و آب و گاز، تجهیزات امنیتی و بسیاری موارد مشابه دیگر به صورت مشترک برای تمامی غرفه ها فراهم می شود. هم چنین استفاده از فضای مشترک برای نشستن مشتریان، وجود سرویس های بهداشتی مشترک، پرداخت هزینه های نظافت و غیره به صورت مشترک با سایر غرفه و بسیاری موارد مشترک و مشابه  دیگر باعث می شود که در هزینه ها صرفه جویی انجام شود. برای یک رستوران یا فست فود، اداره یک غرفه در فود کورت بسیار با صرفه تر از داشتن مکانی جداگانه در خارج از مجموعه فود کورت است. از طرف دیگر فود کورت ها معمولا در مکان هایی راه اندازی می شوند که همواره شلوغ است و محل رفت و آمد مردم محسوب می شود. پس شما با حضور در یک فود کورت در واقع وجود مشتری را تضمین نموده اید.

یکی دیگر از مزایای عمده حضور در فود کورت و داشتن غرفه در آن این است که مشتریان شما می توانند در فضای گسترده فود کورت هر جایی را که دوست دارند برای نشستن انتخاب کنند. یک فود کورت معمولا فضای وسیعی دارد و می تواند گنجایش بیش از صد نفر را داشته باشد. همین فضای گسترده این امکان را در اختیار خانواده قرار می دهد که به راحتی در کنار هم غذای خود را میل کنند. هم چنین فضای بزرگ فود کورت دورهم نشستن گروه های بزرگ را در هنگام صرف غذا امکان پذیر می نماید. بنابراین با داشتن غرفه در فود کورت شما در واقع به تعداد بیش تری از مشتریان دسترسی دارید. به همین دلیل است که میزان درآمد و در نتیجه سود شما افزایش خواهد یافت.

مراکز خرید امروزه چند کاربردی هستند. یعنی یک مرکز خرید شامل بسیاری امکانات رفاهی تفریحی دیگر نیز می شود. امکاناتی مانند استخر، شهربازی، کلوپ های مختلف، سینما و غیره. تمامی این مراکز مشتریان خاص خود را دارند و تمامی این افراد معمولا به فود کورت هم خواهند آمد. بررسی ها نشان می دهد که افراد مختلفی که به این گونه مکان ها رفت و آمد می کنند تمایل بسیاری به صرف غذا در فود کورت مجموعه دارند. تمامی این ها بدان معناست که داشتن غرفه در فود کورت می تواند طیف گسترده و متنوعی از مشتریان را برای شما به همراه داشته باشد و شما با استفاده درست از این فرصت می توانید فروش خود را افزایش دهید.

به طور کلی ازتمامی مطالب گفته شده می توان این گونه نتیجه گرفت که داشتن غرفه در فود کورت یک مجموعه تجاری بسیار سودآور و مفید است. پس با انتخاب درست مجموعه تجاری دارای فود کورت و بررسی ظرفیت های فود کورت و طیف مشتریان مراجعه کننده به آن، می توانید سرمایه خود را برای داشتن یک غرفه در آن فود کورت هزینه کنید. نکته ای که در پایان می خواهیم به آن اشاره کنیم آن است که حتما در این مسیر از مشاوره موسسات فعال در این زمینه و افراد با تجربه در این کار بهره بگیرید تا بتوانید زودتر به نتایج دلخواه و موفقیت مورد نظر خود دست یابید.