با توجه به افزایش چشمگیر تنوع در طراحی کارت ویزیت امروزه انتخاب کارت ویزیتی که در شان کسب و کار باشد انتخاب چندان ساده ای نیست. مخصوصا اگر دارای کسب و کار ارزشمندی نیز باشید و به اصطلاح نام و آوازه ی برند شما برای عموم مردم آشنا باشد.
اگر شغل شما خرید و فروش اشیا قیمتی است یا لباس های برند و مارک را می فروشید و یا محصولاتی لاکچری برای خریدارانی خاص عرضه می کنید پیشنهاد ما به شما طراحی کارت ویزیت طلاکوب است. در ادامه شما را بیشتر با این نوع کارت ویزیت آشنا می کنیم.
یکی از جذاب ترین و زیباترین انواع چاپ های دیجیتال در حال حاضر چاپ سیلور و طلا کوب است. این تکنولوژی جدید به شما امکان می دهد از چاپ دیجیتال برای ایجاد جلوه های فلزی خیره کننده برای ابعاد چند بعدی در طراحی خود استفاده کنید و به خلق یک کارت ویزیت لوکس بپردازید.
در واقع چاپ طلاکوب نوعی چاپ داغی است که به شیوه لتر پرس انجام میگیرد. طلا کوب در رنگهای مختلف از جمله طلایی، نقرهای، آبی، قرمز موجود میباشد.
بهترین شیوه برای برجسته سازی عناصر مهم در کارت ویزیت استفاده از جوهر خشک فلزی است. جوهر خشک فلزی یک روش مقرون به صرفه برای چاپ های فلزی و یک راه زیبا برای برجسته کردن عناصر مهم در صفحه و همچنین افزودن یک درخشش ظریف و خیره کننده می باشد .
برای این کار با روش لتر پرس فویل طلایی رنگ را با فشار جک روی قسمت های برجسته طرح پرس می کنند. البته قبل از هر چیز باید برای تمامی قسمت های برجسته که قرار است لایه طلا به آنها تزریق شود کلیشه ساخت. توضیح اینکه کلیشه چیست از حوصله این مقاله خارج است.
بر روی آرم ها و عناصر کلیدی، مانند اسامی، عناوین و عنوان های مهم روی کارت ویزیت
برای اضافه کردن اعتبار به مهر در دعوت نامه ها، گواهینامه ها و اسناد مهم
سلطنتی تر نشان دادن کارت های عروسی
بر روی عناصر گرافیکی مانند الگوهای و تصاویر برای یک اثر منحصر به فرد
چاپ لوگو و نوشته روی سالنامه، تقویم های رومیزی، جلد مدارک و...
به خاطر داشته باشید اگر قصد دارید برای برند خود به طراحی کارت ویزیت طلاکوب بپردازید در این روش از نوشته های خیلی ریز و نازک خودداری کنید. به دلیل ساخت کلیشه برای قسمت های طلاکوب امکان ناخوانا بودن متن وجود دارد.
قسمت هایی که قرار است به صورت طلاکوب چاپ شوند نیازمند ساخت کلیشه می باشد که باید حتما با نرم افزارهای برداری و به صورت تک رنگ مشکی k=100 در فایلی جداگانه ذخیره شود.
در فایل اولیه قسمت های طلاکوب در طراحی قرار داده نمی شوند و این قسمت ها به صورت طرح زمینه قرار می گیرند. روش چاپ طلاکوب در دو مرحله انجام می شود که قسمت های طلاکوب مرحله دوم چاپ می باشد.
در این جا 5 نمونه کارت ویزیت که زیبایی چشمگیری دارند را مشاهده می کنید که می توانید از این نمونه های جذاب، ایده های فوق العاده ای بگیرید و کارت های زیبایی خلاق کنید.
در این بخش از مقاله می خواهیم به ویژگی های منحصر به فرد کارت ویزیت های طلاکوب اشاره کنیم. ضمن اینکه طراحی کارت ویزیت طلاکوب اعتبار و ارزش ویژه ای به کسب و کار و برند لوکس شما می دهد مزایای دیگری نیز دارد که در این بخش از مقاله به آنها اشاره می کنیم.
استحکام: کارت ویزیت طلاکوب سخت تا میشود و مقاومت زیادی در برابر شکستن دارد همین عامل موجب می شود که کارت ویزیت طلاکوب شما از استحکام بالایی برخوردار باشد.. ضمنا ضخامت کارت طلاکوب اندکی از کارتهای سلفون بیشتر و محکم تر هستند.
مقاومت در برابر آب: کارت ویزیت طلاکوب از جنس کاغذ استخوانی میباشد و بخاطر داشتن روکش سلفون مات مقاومت نسبتا خوبی در برابر آب دارد. در واقع کارت ویزیت طلاکوب و لاکچری شما ضد آب نیز هست.
قابلیت نوشتن با خودکار روی کارت: قابلیت نوشتن با خودکار روی کارت ویزیت طلاکوب وجود دارد. اما بلافاصله پس از نوشتن نباید روی آن دست کشیده شود چون رنگ آن پخش میشود. این قابلیت به مشتری شما این امکان را میدهد که اگر نیازی به اطلاعات اضافه تری نسبت به آنچه که روی کارت ویزیت شما درج شده است دارد به سادگی روی آن یادداشت نماید.
اگر در کل دنیا می توانستید فقط یک وسیله نقلیه داشته باشید ، چه چیزی را انتخاب می کردید؟ بسیاری از ما یک ماشین اسپرت شگفت انگیز یا حتی یک اتومبیل مسابقه را انتخاب می کردیم. برخی به دنبال یک چهار چرخ یا وانت می رویم. با توجه به این انتخاب ها مطلقاً به فکر تراکتور می افتیم . تراکتور دارای یک موتور دیزل قدرتمند و لاستیک های بسیار بزرگ است، با این وسیله می توانید به به هر جایی بروید و هر کاری انجام دهید! تراکتورها واقعاً وسایل نقلیه شگفت انگیزی هستند ، اما آیا تا به حال فکر خرید تراکتور بوده اید . بیایید نگاه دقیق تری روی آن داشته باشیم.
اگر تا به حال در یک حرکت تند و تیز در پشت یکی گیر کرده اید ، احتمالاً فکر می کنید یک تراکتور مزاحم است اما کاملا دچار اشتباه هستید. کلمه "تراکتور" با کلماتی مانند "کشش" و "کششی" از کلمه لاتین "tractus" به معنی ترسیم (کشیدن) به دست می آید. تراکتور در اصل دستگاهی است که برای کشیدن اوضاع خراب طراحی شده است ، معمولاً بسیار کند و مطمئن است.
تراکتورها موتورهای دیزلی بزرگ و قدرتمندی دارند و از نظر تئوری این بدان معنی است که آنها باید دقیقاً مانند اتومبیل های اسپرت بتوانند به طور باورنکردنی حرکت کنند. اما در یک تراکتور قدرت موتور طوری طراحی شده است که به روشی کاملاً متفاوت عمل می کند و برای کشیدن بارهای بزرگ و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. آنچه این امر را ممکن می سازد جعبه دنده تراکتور است که چرخش های پر سرعت موتور دیزل قدرتمند را به چرخه های بسیار کم سرعت چرخ ها تبدیل می کند ، و با افزایش نیرویی که تراکتور می تواند برای کشیدن همزمان کارها استفاده کند. اگر چیزی در مورد چرخ دنده ها بدانید ، می فهمید که قدرت کشش باورنکردنی یک تراکتور باید با هزینه سرعت پیش بیاید: اگر یک تراکتور را ببینید که به سرعت می رود، احتمال آن وجود دارد که فشار زیادی به آن وارد نمی شود. به همین ترتیب ، اگر در پشت یک تراکتور گیر بیفتید ، می دانید موتور احتمالاً به همان اندازه که می تواند بار خود را بکشد کار می کند.
چرا تراکتور اختراع شد
تراکتورها در ابتدا برای جایگزین کردن حیوانات مانند گاوها و اسبها طراحی شده بودند که مردم از زمان های قدیم برای کشیدن گاوآهن از آنها استفاده می کردند. یکی از پیشگامان تراکتورهای مدرن ، هنری فورد ، صنعتگر آمریکایی ، حداقل بخشی از الهام خود را از یک عزم ساده دریافت که برای انجام کارهای مزرعه سنگین چیزی بهتر از اسب و گاو بدست آورد.
قبل از رسیدن تراکتورها ، اسبها و گاوها زندگی را برای کشاورزان بسیار آسان تر می کردند ، اما همه آنها واقعاً می توانستند کار را انجام دهند. از آنجا که تراکتورهای اولیه صرفاً جایگزینی برای اسبها و گاوها بودند ، کشیدن کارها تقریباً همان کاری بود که می توانستند انجام دهند. سوخت تراکتورهای اولیه بوسیله ذغال سنگ تامین می شد که به موتورهای کشش بخار معروف بودند. آنها مانند لوکوموتیوهای بخار کوچک ، با چرخ های فلزی بزرگ ، محکم که قادر به پایین آمدن از جاده ها بودند کار می کردند. به نظر می رسید و برای اولین بار در اواخر قرن 19 تراکتور ساخت شد. جالب توجه است برای هنری فورد این حیوانات که در مزارع کار می کردند و همچنین ذغال سنگ الهانم بخش ساخت این وسیله قدرمتمند بوده است . همانطور که بعدها در زندگی نامه خود نوشت:
"من کاملاً مطمئن بودم که اسب ها و گاو ها با توجه به همه زحمتی که در مزرعه انجام می دهند و هزینه های تغذیه نمی توانند سود کافی داشته باشند. همین دلیل مرا به فکر ساخت موتور انداخت تا بتواند کارهایی که این حیوانات می کنند را به بهترین شکل انجام دهد. "
فروش تراکتورهایی که توسط فورد ساخته شده بود با استقبال خوبی روبه رو شد.
در سال های اخیر این وسیله علاوه بر استفاده های فراوانی که دارد قیمت بالایی بالایی دریافت کرده است و همین دلیل باعث شده تا قیمت تراکتور دست دوم برای بسیاری از افراد اهمیت پیدا کنند و به جای خرید نو این وسیله به سراغ ماشین های دست دوم بروند.
در این مقاله آموزشی می خواهیم در خصوص چگونگی انجام شبیه سازی با انسیس فلوئنت صحبت کنیم. قبل از هر چیز لازم می دانیم برای آن دسته از عزیزانی که به تازگی به جمع کاربران وب سایت ما پیوسته اند مختصری در خصو قابلیت ها و ویژگی های انسیس فلوئنت توضیح داده و سپس به تشریح مراحل انجام پروژه با انسیس فلوئنت بپردازیم. در صورتی که به این موضوع علاقه مندید با ما همراه باشید.
انسیس فلوئنت یک نرم افزار کاربردی است که در زمینه شبیه سازی جریان های سیال و سیستم های حرارتی از سال 2006 تا به امروز کمک شایانی به جامعه فنی و مهندسی کرده است. این نرم افزار یک داده پرداز قدرتمند است که به کمک آن به سادگی می توانید مخازن مختلف را شبیه سازی کرده و تحقیقات خود را به صورت مجازی روی آن پیاده سازی کنید. در ادامه درباره کاربرد های این نرم افزار بیشتر سخن خواهیم گفت.
همانطور که در بخش قبل نیز اشاره کردیم عمده ترین کاربردهای انسیس فلوئنت در شبیه سازی جریان های سیال خلاصه می شود. جهت اشراف کامل شما همراهان ارجمند به این نرم افزار و ایجاد آمادگی برای انجام پروژه با انسیس فلوئنت لیست کاملی از قابلیت ها و کاربرد های آن را در این بخش ارائه می کنیم:
بعد از آگاه شدن درباره قابلیت ها و کاربرد های ارزشمند انسیس فلوئنت نوبت آن است که در خصوص کار با آن و نحوه استفاده از امکانات لازم برای اجرای شبیه سازی ها سخن بگوییم. در این مقاله مراحل کلی صفر تا صد شبیه سازی با انسیس فلوئنت را به شما توضیح می دهیم و در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به تشریح هر یک از مراحل انجام پروژه با انسیس فلوئنت به صورت محزا خواهیم پرداخت.
برای انجام مرحله اول به صورت ساده تر و راحت تر استفاده از محیط دیزاین مُدلِر انسیس را به شما پیشنهاد می کنیم سپس شبکه بندی مدل طراحی خود را در محیط انسیس مشینگ (ANSYS Meshing) می توانید انجام دهید و در انتها با انجام شبیه سازی با انسیس فلوئنت (ANSYS Fluent) کار خود را ادامه دهید.
چند نکته مهم
پس از این سه مرحله اساسی باید اطلاعات لازم را به حل گر های نرم افزار انسیس فلوئنت بدهید. در ادامه این مقاله به صورت تیتر وار مراحل بعدی که به حل مساله مربوط است را ارائه می کنیم
امیدوریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم در جهت آموزش انسیس فلوئنت به شما کاربران محترم گام موثری برداریم.
اکثر مصرف کنندگان و کاربران آنلاین به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها کمک می کند تصمیم گیری هوشمندانه تری برای خرید محصولات و یا رفع نیاز خود داشته باشند. در واقع ، طبق بنیاد تجارت الکترونیک ،88٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید آنلاین از یک فروشگاه ، اطلاعات مربوط به محصول را مورد بررسی قرار میدهند این روند رفتار کاربران تاکیدی بر اهمیت طراحی سایت و سئو سایت میباشد.
اگر می خواهید شرکت و کسب و کار شما در بازار مدرن و دیجیتال موفق باشد ، باید یک وب سایت حرفه ای داشته باشید. وب سایت شما ستون فقرات تجارت شما است و تمام اهداف دیجیتال مارکتینگ شما را پشتیبانی می کند. در زیر ، ما در مورد اهمیت طراحی سایت برای موفقیت در کسب و کار شما صحبت میکنیم.
اهمیت طراحی سایت برای بازاریابی دیجیتال هر جنبه ای از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را گسترش می دهد.در واقع وب سایت به عنوان ستون فقرات حضور شما ، در دنیای وب میباشد و مصرف کنندگان را به وب سایت شما سوق می دهد. به همین ترتیب ، مهم است که وب سایت شما ایده روشنی در مورد برند شما و انواع محصولات یا خدمات مجموعه شما را شامل شود
بیایید با بازاریابی شبکه های اجتماعی تان شروع کنیم. اگرچه شما از سایتهای رسانه های اجتماعی شخص ثالث برای دستیابی و تعامل با مصرف کنندگان استفاده می کنید ، اما باید مکانی را برای کاربران خود داشته باشید که بتوانید جهت ارسال کاربرانتان به یک پایگاه ثابت از آن استفاده کنید
برای مثال ما به کاربرانمان می گوییم که یک شرکت SEO هستیم ، اما اگر آنها نمی دانند SEO چیست ، می توانند با دنبال کردن لینک یک پست وبلاگ در مورد SEO ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.این لینک ها و اطلاعات باید در سایت شما باشد.
وب سایت شما همان "پایگاه خانه" است که می توانید وقتی می خواهید مشتری بخرید و یا اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول یا خدمات خاص خود ارائه دهید ، به مشتریان ارسال کنید.
اهمیت طراحی سایت برای بازاریابی محتوا نیز حائز اهمیت است. محتوای شما به محلی برای زندگی نیاز دارد. خواه پست های وبلاگ باشد یا توضیحات محصول ، شما به مکانی برای نمایش این اطلاعات نیاز دارید تا مشتریان آینده نگر بتوانند آن را پیدا کنند. وب سایت شما مکان مناسبی برای تهیه تمام مطالب فوق العاده ای است که کسب و کار شما برای آگاه سازی و درگیر کردن مخاطبان هدف خود ایجاد می کند - دقیقاً مانند پست وبلاگی که همین حالا می خوانید که اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.
وب سایت شما همچنین نقش مهمی در بازاریابی ایمیل شما ایفا می کند. اگر برای دستیابی و درگیر کردن مشتریان خود از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنید ، در جایی نیاز دارید تا از آن ها برای افزایش نرخ تبدیل خود استفاده کنید. وب سایت شما مکان مناسبی برای راهنمایی مشترکان ایمیل شماست تا هنگامی که می خواهید آنها راجع به یک محصول بیشتر بدانید یا حتی خرید خود انجام دهید. میتوانید با ارسال خبرنامه آن ها را به سایت خود دعوت کنید.
معمولا ما هر هفته اطلاعاتی را برای مشتریان خود ارسال میکنیم تا آنها بتوانند درباره آنچه انجام می دهیم اطلاعات بیشتری کسب کنند. آنها این کار را با کلیک روی لینک های وب سایت ما انجام می دهند.
تبلیغات PPC شما نیز همچنین به مکانی نیاز دارد که مصرف کنندگان را به سمت آن سوق دهید. تبلیغات PPC روشی عالی برای دستیابی به مشتریانی است که به احتمال زیاد به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند. اما باید وب سایتی داشته باشید که بتوانید هنگام کلیک بر روی تبلیغ PPC ، این مصرف کنندگان را هدایت کنید. خواه یک صفحه فرود مناسب باشد یا یک صفحه محصول خاص ،در هر صورت تبلیغ باید در وب سایت شما مقصد مشخصی داشته باشد.
فروش برای هر تجارت ضروری است. این تنها راهی است که می توانید شرکت خود را زنده و پویا نگه دارید بهبود در روند فروش بهترین راه برای موفقیت در تجارت شماست.
با داشتن حضور مستمر ومفید در شبکه های اجتماعی خود ، می توانید به مصرف کنندگان بیشتری برسید. طراحی سایت به طور خودکار مشتریان را به سمت سایت شما نمیکشاند و منجر به فروش بیش تر شما نمیشود. با این حال ، از طریق بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت خود و سئو سایت خود ، می توانید شانس خود را برای ورود به لیست های واجد شرایط تر که احتمال بیشتری برای خرید دارند ، بهبود بخشید.
نه تنها یک طراحی سایت به شما در افزایش فرصت های فروش کمک می کند ، بلکه باعث افزایش دسترسی شما برای فروش می شود. با داشتن یک وب سایت می توانید محصولات و خدمات خود را بصورت شبانه به کاربران خود ارائه دهید
علاوه بر این ، وب سایت شما کانال دیگری برای فروش ارائه می دهد. علاوه بر فروش محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین ، می توانید اطلاعات لازم را جهت تصمیم گیری خرید آگاهانه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید.
طراحی سایت به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا ببینند برند شما چیست و چه فعالیتی انجام میدهد، علاوه بر نمایش محصولات و خدمات خود ، می توانید در مورد شرکت و رسالت آن برای کاربران خود بگویید.
وقتی کاربران میخواهند یک برند معتبر را پیدا کنند ، مصرف کنندگان می خواهند بدانند که یک برند در این صنعت کجاست. محتوایی که شما ایجاد می کنید و در سایت خود منتشر می کنید به مصرف کنندگان نشان می دهد که چیزهای شما را می شناسند کمک می کند. با تهیه محتوای ارزشمند و آموزشی می توانید برای ایجاد روابط محکم تر با مصرف کنندگان و ترغیب تبدیل ها تلاش کنید.
وب سایت شما نه تنها فرصتی برای ایجاد اعتبار و اقتدار به شما می دهد بلکه به شما کمک می کند تا خود را از رقابت جدا کنید. محتوای وب سایت هر شرکت بی نظیر است. این بدان معنی است که شما این فرصت را دارید که از طریق محتوای سفارشی ، تجارت و تجارت خود را از بقیه جدا کنید. شما می خواهید از رقابت خود جلوتر باشید. اگر یک وب سایت دارند و شما ندارید ، بلافاصله مشتری را فوراً تعیین می کنید از کدام تجارت می خواهد استفاده کند.
پیمایش ساده - بازدیدکنندگان باید بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند را بدون درد سر و چندین بار پیماش اضافی به دست آورند منوهای پیمایش باید روشن و ساده باشند و به بازدید کنندگان کمک می کنند تا تنها در چند لحظه آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.
طراحی جذاب - سایت شما باید با استفاده از رنگ ها و تصاویری که مطابق با برند شما هستند در عین حال که برای کاربران جذاب باشد.طراحی شود.
محتوای مفید - مطالب موجود در سایت شما باید آموزنده باشد و به بازدید کنندگان در درک بهتر محصولات و خدمات شما کمک کند.
بهینه سازی موتور جستجو - ساختار سایت و محتوای سایت شما باید برای موتورهای جستجو مانند Google باید بهینه سازی شوند. طراحی سایت حرفه ای شامل سرویس های SEO است که اطمینان می دهد مصرف کنندگان می توانند سایت شما را بصورت آنلاین پیدا کنند.
بارگذاری سریع سایت - اگر سایت شما در عرض چند ثانیه بارگیری نشود ، ممکن است بازدید کنندگان آن را به سرعت ترک کنند. طراحی سایت حرفه ای باید به گونه ای باشد که در کمتر از 4 ثانیه لود شود.
شرکت رایا پارس این افتخار را دارد که با بیش از 300 نمونه طراحی سایت در مشهد و سایر شهر ها در جهت رشد کسب و کارهای اینترنتی و افزایش رشد مجموعه ها گامی موثر برداشته است.
اگر فکر می کنید تنها با طراحی سایت می توانید با سایر رقبای تان در عرصه کسب و کار آنلاین رقابت کنید، باید بگوییم سخت در اشتباهید. این روزها صرفا داشتن یک وب سایت نمیتواند در رونق کسب و کار آنلاین شما تحول ایجاد کند. نیاز امروز شما برای بهترین بودن و پیشی گرفتن از رقبا، اول بودن در نتایج جستجوی گوگل است. اولین بودن در نتایج جستجوی گوگل یعنی داشتن یک وب سایت بهینه و منطبق بر اصول و قواعد سئو. پس اگر برای طراحی وب سایت خود هزینه کرده اید اما برای سئو و بهینه سازی آن نه، باید بگوییم بازهم سخت در اشتباهید.
اولین بودن در نتایج جستجوی گوگل تخصص می خواهد و ما در شرکت رایا پارس آماده ایم تا علاوه بر ارائه خدمات متمایز سئو در مشهد به مشتریان، با برگزاری دوره های آموزشی سئو و بهینه سازی سایت این تخصص را به شما بیاموزیم.
درخواست های بسیار شما عزیزان مبنی بر آموزش اصول سئو، انگیزه اصلی ما برای تکرار دوره های آموزش سئو در مشهد است.
آنچه در دوره های آموزشی سئو رایا پارس خواهید آموخت:
قبل از هر چیز در این دوره آموزشی ما شما را با مفاهیم اساسی و پایه سئو آشنا می کنیم تا در مرحله اول بتوانید این موضوع را درک کنید که موتورهای جستجو چگونه سایت شما را بررسی میکنند و سپس به معرفی الگوریتم های گوگل می پردازیم تا با درک صحیح آنها بتوانید عوامل تاثیر گذار در رتبه بندی سایت خود را بشناسید.
در ادامه بخش های مختلف سئو مورد بررسی قرار میگیرد و به ترتیب اهمیت هر یک بازگو و پس از آن به بیان تعاریف و اصول و قواعد هر یک پرداخته میشود.
در واقع پس از این دوره ی آموزشی شما به یک بینش عمیق از اصول و مفاهیم سئو و درک درستی از آنچه باید روی سایت خود برای جذب مخاطب و افزایش جایگاه در موتورهای جستجو انجام دهید میرسید.
اکثر متخصصین سئو براین باورند که برگ برنده یک وب سایت برای جذب مخاطب، محتوای با کیفیت است. در این دوره ما به شما قواعد تولید محتوا مبنی بر اصول سئو را همراه با بیان یک طرح ویژه برای پیاده سازی استراتژی محتوایی سایتتان بیان میکنیم و به شما تکنیک هایی را خواهیم آموخت که به وسیله آن بتوانید محتوای سایت خود را تبدیل به بهترین ابزار برای جذب مخاطب و جلب رضایت موتورهای جستجو کنید.
لینک ها و کلمات کلیدی ابزاری حیاتی و موثر برای ارتقا رتبه وب سایت شما هستند در این دوره هدف اصلی ما آموزش چگونگی ساخت بک لینک و نحوه ی تشخیص انواع لینک و چگونگی ساخت بک لینک به صورت اصولی میباشد.
برای اینکه بتوانید از رقبای خود در عرصه کسب و کار آنلاین پیشی بگیرید باید توانایی این را داشته باشید که اطلاعات و آمار لحظه ای وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کرده و به سوالاتی در مورد درصد فروش و یا دلایل افت و خیز سفارشات خود پاسخ دهید، برای این کار نیار به استفاده از ابزار های آنلاین و تخصصی سئو دارید تا بتوانید اهداف کسب و کار خود را بهبود ببخشید. ما در این دوره آموزشی به شما خواهیم آموخت تا موشکافانه به تحلیل داده های وب سایت خود و آنالیز رقبا بپردازید.
برای توسعه کسب و کار خود نیاز به یک برنامه مدرن و گام به گام برای تبلیغات و توسعه در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی خود دارید، مدیریت مناسب شبکه های اجتماعی میتواند منجر به رشد و توسعه در کسب و کارتان شود، در واقع استفاده از عواطف و احساسات مشترک در ذهن مشتریان شما میتواند هدایت مشتری و فروش شما را بیشتر کند. ما در این دوره آموزشی تکنیک هایی را به شما می آموزیم تا با استفاده از شبکه های اجتماعی بتوانید برند خود را با سرعت بیشتری به مخاطب خود معرفی کنید .شما به عنوان مدیر شبکه های اجتماعی باید یاد بگیرید که اهداف شغلی و سازمانی خود را به درستی ارزیابی کنید و برای دستیابی به آن هدف روش های بازاریابی رسانه های اجتماعی سالم را به کار بگیرید.
هدف ما آموزش چرخه موفقیت شبکه های اجتماعی جهت شناخت اشکال مختلف ارتباطات اجتماعی شما می باشد، ما به شما کمک میکنیم تا اهداف تجاری خود را مشخص کنید و به مقوله های مهم و متناسب نیاز های خود توجه کنید
در واقع شما میتوانید تاثیر حضور خود را در شبکه های اجتماعی ارزیابی کنید و شکاف های موجود در کسب و کار خود را شناسایی کرده و روش های جدید را برای تعامل با کاربران خود ایجاد کنید.
این استراتژی میتواند تولید محتوای ارزشمند، ارائه پیشنهادهایی برای تخفیفات ویژه و نحوه ی ایجاد و نظارت بر جامعه آنلاین باشد.
در این قسمت می توانید با مطالعه نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانش پژوهانی که تا به حال در دوره های آموزشی رایا پارس شرکت کرده اند، میزان کاربردی بودن محتویات این دوره آموزشی را ارزیابی نمایید.
8 الی 10 درصد بهینه سازی سایت مربوط به بهینه سازی سورس سایت میشود که اهمیت بسیار زیادی دارد و بایستی در اولین مرحله شروع سئو سایت خود به سراغ بهینه سازی سورس بروید در این دوره آموزشی ما شما را با عوال تاثیر گذار در سورس و نکات و عوامل کلیدی آشنا میکنیم.
این دوره شامل آموزش اصطلاحات رایج و تخصصی سئو، تاثیر این واژه ها و عناوین بر روی سئو سایت ها، آشنایی با الگوریتم های گوگل، رفع نواقص و ایرادات فنی سایت ها و همچنین توانایی ساخت و استراتژی تولید محتوا و بک لینک میباشد.
معرفی مدرس دوره سئو کاربردی
مدرس این دوره آموزش سئو در مشهد مهندس نسرین معین با تجربیات چندین ساله و انجام بالغ بر 100 پروژه موفق سئو میباشد که تجربیات خود را در طی این دوره کاربردی به صورت عملی و تکنیکی در اختیار علاقه مندان قرار میدهد.
صاحبان و مدیران کسب و کارها
علاقه مندان به آموزش سئو
دانشجویان رشته های IT دانشگاه ها
تولید کنندگان محتوا و مدیران سایت ها
ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای به دانشجویان
عنوان بندی و ارائه سر فصل های مناسب
فایل صوتی با کیفیت ضبط شده تمام جلسات
ارائه پاورپونیت های هر جلسه
کانال تلگرامی جهت پرسش و پاسخ و رفع اشکالات دانشجویان
معرفی به کار دانشجویان پس از دوره آموزشی