akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

نکات مهمی که بایستی در رابطه جوانسازی صورت بدانید

نکات مهمی که بایستی در رابطه جوانسازی صورت بدانید 

صورت هر شخص را می توان مهمترین ادله در زیبایی او بر   <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>

مین دلیل بایستی برای نگهداری زیبایی صورت کوشید . با بالا رفتن سن شخص به ندرت پوست او کهن سال شده و به همین بهانه از زیبایی او هم کاسته خواهد شد که اعم از عوامل با اهمیت ساخت چین ووچروک و افتادگی پوست است . روش های مختلفی برای جوانسازی پوست موجود هست البته دلخواه ترین آن ها کدام است؟ با پزشک درود همراه باشید . 


جوانسازی صورت به ۲ صورت جراحی و غیرجراحی انجام میگردد , البته این‌که برای جوانسازی صورت می بایست از کدام روش استفاده کنیم بستگی به انگیزه ما داراست . 

آیا کار های زیبایی برای اشخاص سالمند خطرناک است؟ 

زمانی در تلویزیون یا این که رسانه‌ها چهره‌ای از سالمند خوشگل یا این که خوش‌تیپی ظواهر می شود , بی‌اختیار میگوییم خوش به حالشان , چقدر برنا مانده‌اند , انگار پیری تنها مال ماست… البته سالمندی یک فرآیند فیزیولوژیک است و با ارتقا سن سلول‌ها خواه‌ناخواه پیرتر میشوند . این فرایند در پوست صورت و کلاژن‌ها که وظیفه آن استحکام , انعطاف‌پذیری و تجدید بنا دایم پوست است , واقعه میفتد و شخص در گیر افتادگی یا این که چین و چروک در پوست میشود . 

گرچه شدت این مراحل تحت‌تاثیر عوامل مختلفی در حین معاش است و با رعایت نکته هایی می‌توان پروسه آن را به تاخیر انداخت , البته متوقف کردن آن با دانش کنونی امکانپذیر نیست و برای زیباتر شدن در دوران سالمندی بایستی اعمالی روی پوست صورت پذیرد . رمز جوانی پوست سالمندان را بایستی در جراحی‌های زیبایی و گهگاه نیز هنر گریم کاوش کرد . گفت‌وگوی مارا با پزشک محمدرضا قاضی سعیدی , فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی , در همین ارتباط بخوانید . 


رایج‌ترین علت مراجعه سالمندان به جراحان پلاستیک چیست؟ 

علت اساسی مراجعه سالمندان به جراحان پلاستیک جوانسازی صورت است . جوانسازی صورت به ۲ صورت جراحی و غیرجراحی انجام می شود و انگیزه این است که صورت مریض یکسری سال جوان‌تر به حیث رسد . نتایج روش‌های سوای جراحی مثل روش‌های جراحی چشمگیر نیست , اما مزیت‌اش این است که با کمترین بازنویسی روی صورت می‌توان فیض نسبتا رضایتمندی برای مریض ساخت . 


لطفا در رابطه روش‌های سوای جراحی توضیح دهید . 

مهم ترین روش تزریق ژل و بوتاکس است . ژل استانداردی که برای جوانسازی پوست سالمندان یا این که جوان ها سفارش میگردد , ژل قابل‌جذب اسید هیالورونیک است . ژل اسید هیالورونیک را می‌توان برای خط خنده , چین و چروک‌های نقاط متفاوت صورت و به‌تدریج برای زیر پلک‌ها استفاده کرد . بعداز تزریق دلایل خاصی نیز چشم نمیشود . این فعالیت در مطب‌ها انجام می شود . 

روش بعدی تزریق بوتاکس است که برای چین و چروک‌های پیشانی , کناره بینی و کنار دیده , خط اخم و گهگاه نیز بالا بردن ابروها و به‌تدریج برای کنار لب و نوع از آن استفاده میگردد . نتایج بوتاکس ۵ - ۴ روز بعداز تزریق مشخص می گردد و اکثر اوقات تایم ها برای پزشک معالج و مریض رضایت‌بخش است , ولی ماندگاری آن بین ۴ تا ۶ ماه است و در شرایطی که که اثر آن پاک شود نیاز به تکرار است . تصور اشتباهی موجود هست که با چندبار تزریق بوتاکس , اثر آن همیشگی می شود , در حالی که چنین نیست و با تکرارهای مکرر تزریق , اثر مستمر ساخت نمیشود . 


و روش جراحی؟ 

روش جراحی , لیفت صورت است که شایسته ترین نتایج و ماندگارترین روش برای از بین بردن افتادگی و چین و چروک‌های پوست صورت محسوب میشود . درین روش پلک‌‌ها و ابروها کشیده می گردند . شایسته ترین سن انجام لیفت صورت , ۴۵ تا ۵۵ سالگی است اما محدودیت سنی نیست و سالمندان در هر سنی که میباشند , میتوانند فعالیت لیفت صورت انجام دهند . 

در حالتی که از لحاظ عارضه ها بعداز کار جراحی بخواهیم مورد را بررسی کنیم , دلایل در خانم‌ها دوچندان کمتر از آقایان چشم می شود , زیرا پوست صورت آقایان محکم‌تر به بافت‌های زیرین چسبیده و به همین بهانه عوارضی نظیر خون‌ریزی و نکروز پوست ( مردن بافت ) , بیشتر چشم میشود . 


ماندگاری لیفت چقدر است؟ 

در شرایطی‌که کار لیفت به نیکی صورت پذیرد , ماندگاری حدود ۱۰ تا ۱۵ سال خواهد داشت . با یک لیفت عالی می‌توان ظواهر صورت مریض را ۱۵ - ۱۰ سال جوان‌تر کرد , البته بایستی به‌این نکته اعتنا داشت که جراح ابدا قصد ندارد با فعالیت لیفت ظواهر صورت را تغییر و تحول دهد و انگیزه صرفا جوان‌ترسازی است . 

جراحی نیز طوری است که برش‌های روی پوست معلوم نمی شود . جراح ۲ برش کوچک در جلو و پشت گوش تولید می نماید و با تکنیک‌های خاص پوست , لایه‌ای از عضله را به عقب میکشد و تا حدودی افتادگی زیر گردن هم تصحیح میشود . 


نکته‌هایی که سالمندان گذشته و پس از کار می بایست به آن اعتنا نمایند , چیست؟ 

هنگامی سالمندان برای انجام جراحی زیبایی مراجعه مینمایند , گذشته از فعالیت می بایست از لحاظ قلبی - عروقی , بیماری‌های زمینه‌ای و… بررسی شوند و در صورت مساعد بودن موقعیت می‌توان مریض را برای انجام کار جراحی مهیا کرد . بیمارانی که داروهای ضدانعقادی مثل آسپرین یا این که هپارین مصرف می‌نمایند حتما بایستی یک هفته گذشته و بعداز فعالیت دارو را با امر پزشک معالج جدا نمایند . 

بیمارانی که سیگار می کشند هم بایستی ۳ - ۲ هفته پیشین کار و ۱ ماه پس از کار سیگار را ترک نمایند , چون دود سیگار احتمال پیدایش دلایل بعداز جراحی را دوچندان میکند و احتمال نکروز پوست در بیماران سیگاری شایع است . 


آیا صراحت دارد که بعداز یک سنی , برخی از اعمال جراحی مثل جراحی پلاستیک بینی نباید انجام شود؟ 

تمامی اعمال جراحی زیبایی را اگر که حالت مریض مساعد باشد می‌توان انجام اعطا کرد , چه بسا گهگاه گفته می گردد سالمندان نمی‌توانند جراحی زیبایی بینی انجام دهند البته در هیچ منبع علمی محدودیت سنی ذکر نشده است . نکته مهمی که بایستی جراحان به آن توجه نمایند این است که زمانی بیماران بعداز ۳۵ سالگی برای جراحی زیبایی بینی مراجعه مینمایند نباید تغییرات بسیار در صورت بینی ساخت شود , زیرا هر چه سن فراتر می رود , قبول تغییرات فراوان روی صورت از نگاه کم عقل برای بیماران دشوارتر می گردد . برای سالمندان که خواستار تغییر تحول در صورت بینی می باشند خوبتر است صرفا اشکالات واضح بینی زدوده شود و صورت مهم بینی تغییر و تحول چندانی نکند . 


آیا عارضه ها پس از فعالیت جراحی زیبایی در سالمندان بیشتر از جوان ها است؟ 

درهرمورد ایمنی تن سالمندان ضعیف‌تر و احتمال دلایل نسبت به جوان ها احتمال دارد بیشتر باشد . ارگانیک است که با ارتقا سن اقتدار عروق و انقباضات در اثر خون‌ریزی کمتر خواهد شد و احتمال خون‌ریزی و خونمردگی بعداز فعالیت در سالمندان شایع‌تر است . همینطور قوام پوست سالمندان نظیر جوان ها نیست و توقع آنان بایستی پس از کار , بجا و منطقی باشد . 

هیلاری کلینتون یک کدام از سرشناس‌ترین سیاستمداران آمریکایی است که جراحی‌های زیبایی متعددش بارها سوژه رسانه‌های آمریکایی شده‌است . لیفت صورت , تزریق فیلر و پرکننده‌های صورت , جراحی افتادگی پلک , بالا کشیدن ابرو , برداشتن پوست طولانی تر بدور دیده , لیفت گردن , لیپوساکشن و بوتاکس از جراحی‌های زیبایی است که انجامش را به وی نسبت داده‌اند .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


همت بدون شوخی اداره نظام مهندسی ساختمان برای بکارگیری اجرا کننده ذی صلاح

همت بدون شوخی اداره نظام مهندسی ساختمان برای بکارگیری اجرا کننده ذی صلاح

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

, در دیدار مدیر اداره نظام مهندسی ساختمان میهن با جوارح هیات مدیره تهران بر ارتقا تعداد ناظران , بکارگیری اجراکننده ذیصلاح و کاهش رویدادها ساختمانی تاکید شد . سعی اداره نظام مهندسی ساختمان برای بکارگیری اجرا کننده ذی صلاح 



کارایی اداره نظام مهندسی ساختمان برای بکارگیری اجراکننده ذی صلاح 

سعی اداره نظام مهندسی ساختمان برای بکارگیری اجراکننده ذی صلاح 


عملکرد اداره نظام مهندسی ساختمان برای بکارگیری اجرا کننده ذی صلاح 

نخست این گرد هم آیی , مهندس قربانخانی ضمن پهنا شادباش مجدد به فرج‌الله رجبی , خبر از آمادگی بی نقص این اداره به خواسته همیاری با اداره نظام مهندسی مرزو بوم به مراد ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و هم پشتیبانی از مهندسین اعطا کرد . 


مدیریت اداره نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره بر تک ناظر بوده ساختمانهای کمتر از ۱۵۰۰ متر در تهران , تصریح کرد : با در حیث به دست آوردن رخدادهای اخیر , باید اصلاحی درین مسائل انجام یافته و به آنالیز چهار ناظر صفرمتر افزایش یابد . 


او ادامه بخشید : استفاده از اجرا کننده ذی صلاح در مسائل ساختمان یک کدام از موضوعاتی است که با جدیت به‌دنبال انجام آن هستیم که‌این فرمان نیز یک انتظار ملی بوده و نیز یک مراد سازمانی . با دقت به تربیت هزاران مهندس , واضح است که حالت برای بکارگیری از توانائی آن ها می بایست مهیا شود . در صورت عملیاتی شدن این دعوا , بانکها نباید سرمایه های سرزمین را در اختیار افراد فارغ از صلاحیت در ساخت و ساز قرار دهند و موسسه ها بیمه هم این ساختمان ها را بیمه نمیکنند . 


این جایگاه خوب نظام مهندسی ساختمان استان تهران ضمن ابلاغ مسائل اشتغال برای مهندسین اعلام‌کرد : با وجود ۵۵۰۰۰ مهندس پروانه دار در تراز تهران , متاسفانه تامین فعالیت برای تماتمی آنان در الان مقدور نیست . مثلا , در سال قبلی صرفا حدود ۱۷۰۰۰ میلیون متر مربع پروانه ساخت در تهران ( در ۸۰۰۰ پروژه ساختمانی ) صادر شده است . 

قربانخانی همینطور به دعوا پرداخت وام ها ساختمانی هم ورود کرده و اعلام‌کرد : گنج ملی وابسته به همگی بوده و تمامی می بایست در سیانت از آن بکوشند . در حالتی‌که که قدمت موءثر ساختمانها کشورمان یک ساله ارتقا یابد , در عوض هر سال ارتقا قدمت , نسبتاً ۴۰۰۰ میلیارد توان از سرمایه ملی حفاظت می گردد . 


وی همینطور با اشاره به آمار هر ساله فوت ۱۹۰۰ نفر در حادثه ها ناشی از ساخت و ساز در سرزمین , اعلام کرد : در کشورمان دو تا سه میلیون نفر ساعت فعالیت فاقد رخداد است هم اکنون آنکه این رقم در مرز و بوم ترکیه صرفا هشت میلیون نفر ساعت , در کره جنوبی سیزده میلیون نفر ساعت و در کشورهای اروپایی بیست تا سی میلیون نفر ساعت عمل فارغ از اتفاق میباشد ; به‌این معنی که وقوع اتفاق ناشی از فعالیت در کشور ایران بیست تا چهل برابر کشورهای اروپایی است . 


به دنبال این نشست , رجبی مدیریت نو اداره نظام مهندسی ساختمان سرزمین , با اشاره بر وزن موثر و پتانسیل اداره نظام مهندسی استان تهران , افزود : در آتی هم اداره نظام مهندسی ساختمان مملکت منزلت لایق ای برای نظام مهندسی ساختمان استان تهران در لحاظ گرفته و بیشترین حجم مسئولیت را بر عهده آن گذارده است . 


وی ادامه بخشید : اداره نظام مهندسی استان تهران در واقع نقش اخوی بزرگ را در مرز و بوم داشته و تحت عنوان یک شاخص به آن نگاه می گردد که‌این نگاه , مسئولیت سنگین وزن هیات رئیسه اداره نظام مهندسی استان تهران را نشان می­‌دهد . 

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

تاکید بر سعی علمی و غیرسیاسی اداره نظام مهندسی ساختمان استان عجم

تاکید بر سعی علمی و غیرسیاسی اداره نظام مهندسی ساختمان استان عجم

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

در نشست ای در فرمانداری شیراز که با حضور مدیریت اداره نظام مهندسی استان عجم و بقیه سازمان های مربوط به دعوا ساخت و ساز استان انجام شد , بر نقش نظارتی و اجرایی اداره نظام مهندسی ساختمان تاکید شد . تاکید بر تلاش علمی و غیرسیاسی اداره نظام مهندسی عجم 



تاکید بر سعی علمی و غیرسیاسی اداره نظام مهندسی عجم 

تاکید بر همت علمی و غیرسیاسی اداره نظام مهندسی عجم 


تاکید بر کارایی علمی و غیرسیاسی اداره نظام مهندسی عجم 

در نشست بررسی میزان تاب آوری ساختمانهای سابق شیراز که به میزبانی فرمانداری شیراز در ساختمان آن برگزار شد , شهر دار شیراز و شهردارهای بخش ها ۱۱ گانه , مدیریت معضل شهری و اعضاوجوارح هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان عجم حاضر بودند . 


عالیشوندی , فرمان‌دار شیراز , با اشاره به شهید شدن یکسری بدن از حریق نشانان در فاجعه ساختمان پلاسکو تهران , ذکر کرد : واقعه فوق زنگ خطر را برای مطالعه و بررسی اختلال و جراحت های ناشی از بافتهای فرسوده و سابق شیراز و اتخاذ تصمیمات در مسئله مدیر معضل در نواحی شهری به خصوص کلان شهرهایی با تراکم بالای جمعیتی را به صدا در آورد . 

او ادامه اعطا کرد : می بایست با شناسایی نقاط ضعف و عملیاتی کردن قانون ها به طور علمی در شیراز , آمادگی اضطراری را در قبال وقوع رخدادهای غیر انتظار ای نظیر زمین‌لرزه , آتش , سیل و غیره را داشته و زخم های ناشی از آن را به دستکم برسانیم . 

عالیشوندی ضمن تاکید بر پباده سازی ظریف و علمی نقشه ها , ارزیابی اصولی و عدم سیاسی کاری در اداره نظام مهندسی ساختمان , بیشتر کرد : شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در موقعیت مشقت بار اقتصادی فعلی , با استفاده دلخواه از کمترین درآمد توانسته است سرویس ها سزاوار ای را به شهروندان ارائه نماید . 

در گردهمایی فوق , منزه فطرت شهر دار , با پررنگ سازی نقش کنترلی , نظارتی و اجرایی اداره نظام مهندسی ساختمان , خواهان اجرای قانون ها دور از امیال شخصی , حزبی و سیاسی شد . وی همینطور افزود : در اختیار گرفتن مداوم و علنی در بخش چک ساختمان های مسکونی و تجاری و هم تغییر‌و تحول کاربری در کلان شهر شیراز مسائل اجتناب ناپذیریست که با جان و مال مردمان ارتباط بدون واسطه و مستقیم داراست .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

تزریق ژل در لب


بزرگ کردن لب‌ها , یک کار زیبایی است که   <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>


واند ظواهر پُرتر و درشت‌تری برای لب‌های شما تولید نماید . امروزه تزریق فیلرهای پوستی , رایج‌ترین روش برای انجام کار بزرگ کردن لب‌ها است . فیلرهای پوستی به کاهش خطوط پوست صورت یاری میکنند و حجم و درشتی صورت را گشوده می‌گردانند . اشکال زیاد متعددی از فیلرهای پوستی وجود دارا‌هستند که میتوانند برای تزریق در لب‌ها و اطراف دهن شما مصرف شود . البته رایج‌ترین فیلرهایی که اکنون وجود دارا هستند , محصولاتی است که دربردارنده موادی مشابه به اسید هیالورونیک می باشند . این دسته از فیلرهای پوستی گهگاه با اسم ( فیلرهای اسید هیالورونیکی ( هم شناخته میشوند . 


با پیشرفت‌هایی که در مسئله کار برجسته‌سازی لب‌ها حاصل شده‌است , امروزه بعضا از روش‌های انجام این کار به قدری کارآمد و مؤثر شده‌اند که پزشکان از این روش‌ها برای لبریز کردن مستمر لب‌ها استفاده می کنند . 


داوطلبان فعالیت تزریق لب 

برای اکثری از خانم‌ها , لب‌های نازک یک نگرانی به شمار میرود . درشت کردن لب‌ها میتواند از روش لبریز کردن چروک‌هایی که با بالا رفتن سن در حوالی لب‌ها ظواهر میگردند , سبب ساز ارتقاء حجم لب‌ها و کاهش میزان نمایان بودن خطوط لب شود . اکثر وقت ها خانم‌ها داوطلب انجام فعالیت برجسته‌سازی لب می باشند , ولی هرکس که قصد انجام این فعالیت را دارااست , می بایست ابتدا درخصوص خطرها و مزایای آن تماما آگاهی پیدا نماید و بعد دراین باره تصمیم بگیرد . 


شایسته ترین داوطلبان تزریق لب 

تقریباً همگی اشخاص بزرگسال در هر سنی میتوانند داوطلب انجام فعالیت بزرگ کردن لب‌ها باشند . البته اشخاصی که لب‌های آنان به صورت ارگانیک نازک است و یا این که چروک‌های ناشی از ارتقاء سن , سبب ساز کاهش حجم لب‌های آن‌ها شده‌است , می توانند نتایج فراوان رضایت قسمتی از این فعالیت بگیرند . کسی که که مبادرت به کار بزرگ کردن لب‌ها می نماید می بایست از دید تندستی در شرایط نیکی باشد و افزون بر آن , یک توجیه منطقی برای دستیابی به نتایج این فعالیت , که لب‌های بزرگ‌تر است , داشته باشد . اکثر زمان ها زمان ها , جراح زیبایی , عکس پیشین و بعداز کار بیماران قبل خود را به شما نشان میدهد تا نتایج کار درشت کردن لب با تزریق فیلرها , انتقال چربی یا این که ایمپلنت لب , برای شما روشن شود . 


زمانی از فیلرهای فعلا برای پر رنگ کردن لب‌های نازک استفاده میکنید , زمان وقتی که حجم لب‌ها این چنین باقی می ماند , بستگی به آن داراست که تن شما با چه سرعتی اجزای ماده فیلر را تجزیه مینماید . جراح قادر است برای امداد به تصمیم گیری شما , یک برآورد کلی از بازه هنگامی که هر محصول استمرار خواهد داشت به شما بدهد . 




نکاتی درباره ی روش‌های تزریق برای درشت کردن لب‌ها 

فعالیت درشت کردن لب‌ها از روش تزریق فیلرهای لب و تزریق ژل لب , ظرف مقطع وقتی حدود ۳۰ دقیقه , نتایج مطلوبی برای شما حاصل می نماید . معمولاً نیازی به استفاده از بی حسی برای این کار نیست , چرا‌که خویش ماده فیلر معمولاً دربردارنده لیدوکائین یا این که بقیه مواد بی حسی موضعی است . اثرها و نتایج تزریق فیلرهای لب , موقتا است چون تن آدم نهایتاً ذرات ماده فیلر را تجزیه خواهد کرد . مقطع هنگامی که اثرها این فعالیت باقی میماند , بسته به شخص مورد کار گوناگون است . ولی به صورت میانگین حدود ۴ تا ۶ ماه تداوم دارااست . به کسانی که برای پررنگ کردن مستمر لب‌ها مبادرت به ایمپلنت لب می نمایند , پیشنهاد می شود که ابتدا کار تزریق فیلرهای لب را انجام دهند تا ببینند که آیا ایمپلنت , زیبایی ظاهری مورد نظرشان را تأمین خواهد کرد یا این که خیر . 



مزایا 

مهمترین مزایای کار درشت کردن لب‌ها , بهبود ظواهر شخص و ارتقا خود‌با‌وری وی میباشد . فقط با یک توشه مراجعه به مطب پزشک معالج و انجام عمل‌ تزریق فیلر لب , انتقال چربی و یا این که ایمپلنت لب می‌توان , اثر ها ارتقا سن و ظواهر غیر مناسب لب‌ها را برطرف کرد و لب‌هایی که به صورت ارگانیک نازک می باشند را به لب‌هایی درشت , لطیف و با ظاهری شاداب تبدیل کرد . 


اشکال فیلرها 

فیلرهای با مبنا کلاژن 

کلاژن پرکاربردترین فیلر تزریقی در سراسر عالم است که در دو دسته متفاوت مشتمل بر کلاژن گاوی و کلاژن انسانی موجود است . 


فیلرهای کلاژن گاوی 

کلاژن گاوی , از بافت‌های تن گاوهایی که به طور گروهی زیر محاسبه ظریف و در وضعیت عاری از هر نوع بیماری رشد داده میگردند , به دست میاید . با اعتنا به این که ۳ درصد احتمال پیدایش برخورد آلرژی به کلاژن گاوی موجود است , بدین ترتیب پیشین از معالجه با این دسته فیلرها , حتماً می بایست آزمایش آلرژی صورت بپذیرد . زایدرم و زایپلاست , مهمترین فیلرهای لب با اساس کلاژن گاوی می باشند که در بیش تر از یک و نیم میلیون مریض در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است . آرتیکول نیز یک محصول کلاژن گاوی , دربردارنده میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات است که بعداز جذب شدن کلاژن , در درون لب‌ها باقی میماند . بدین ترتیب استفاده از این ماده می تواند اثراتی طولانی بازه یا این که چه بسا همیشگی در‌پی داشته باشد . 


فیلرهای کلاژن انسانی 

کلاژن انسانی از جسدها یا این که پوست مازاد بشر که در جریان عمل‌های جراحی برداشته می گردد , به دست میاید . فیلرهای تزریقی که از کلاژن انسانی ساخته میگردند , عبارتند از درمالوژن , سایمترا , آتولوژن , فاسین , کاسمودرم و کاسموپلاست . با اعتنا به سازش زیستی کلاژن انسانی با تن خویش آدم , دیگر نیازی به انجام آزمایش آلرژی پیشین از معالجه نخواهد بود و بدین ترتیب این فیلرها مورد زیاد نیکی برای کسانی است که نمی‌توانند کلاژن گاوی را تحمل نمایند . 


فیلرهای با مبنا اسید هیالورونیک 

اسید هیالورونیک , یک ماده واضح و زیست - تجزیه پذیر است که به صورت ارگانیک در مفاصل و پوست تن آدم موجود هست . رستیلان , پرلان و رادییس , مهم ترین فیلرهای بر پایه ی اسید هیالورونیک می باشند که برای فعالیت درشت کردن لب‌ها استفاده میشود . 


مزایای فیلرهای اسید هیالورونیک نسبت به بقیه فیلرهای پوستی عبارت است از : 


قابلیت و امکان در اختیار گرفتن حجم لب 

پیش بردن تدریجی معالجه 

برآمدگی‌ها و ناهمواری‌ها به آسانی برطرف میگردند . هر نوع برآمدگی و برجستگی تحمیلی که به دلیل جنبش لب‌ها تولید شود , به راحتی قابل برطرف کردن خواهد بود . 

کاهش خون مردگی . این مواد , در مقایسه با بقیه فیلرهای پوستی , خون مردگی و ورم کمتری در حوزه‌ لب‌ها ساخت می کند . 

تداوم دلخواه اثر ها فعالیت . 

عدم احتمال پیدایش عکس العمل حساسیتی . چون فیلرهای اسید هیالورونیک از موادی کاملاً شبیه با آنچه که در تن بشر موجود است ساخته می گردند و احتمال آنکه سبب ساز پیدایش برخورد آلرژی شوند , نیست . 

راهنمایی‌های قبلی از فعالیت 

روش بزرگ کردن لب‌ها با استفاده از فیلرهای پوستی در مقایسه با روش‌های انتقال چربی با لیپوساکشن و ایمپلنت‌های لب , اثر ها تهاجمی کمتری پیرو دارااست . بیماران خودشان می توانند در منش رفت و رجوع به مطب , رانندگی نمایند و مطمئن باشند که به مصرف هیچ داروی مسکنی که سبب ساز نقص‌ در اقتدار رانندگی و پیدایش رویدادها احتمالی شود , نیازی ندارند . 


مخاطرات و مزایای تزریق فیلرهای لب 

هرچند به صورت کلی , خطر پیدایش مشکلات و دلایل بعداز تزریق فیلرهای لب دوچندان زیر است , البته عکس العمل شما به‌این کار , به مدل فیلری که تعیین می کنید و اقتدار بهبودی تن شما وابسته است . بعضی عارضه ها جانبی خفیفی که شاید در اثر تزریق فیلرهای لب پیدایش پیدا نماید , عبارت است از کبودی , خون مردگی , ورم , غم جزئی , آلرژی و عفونت . با یه خرده نگهداری می‌توان این نشانه ها را به دست کم رساند , ضمن آنکه نهایتاً ظرف یک سری روز بایستی برطرف شوند . یک خطر جدی‌تری که‌این مواد شاید داشته باشد , پیدایش عکس العمل آلرژی به فیلرهایی با منشأ حیوانی استT که ولی احتمال آن مضاعف کم است . 


بهبودی 

بهبودی پس از انجام فعالیت بزرگ کردن لب‌ها , معمولاً به زمان دوچندان مقداری نیاز داراست . غالباً اشخاصی که فعالیت بزرگ کردن لب‌ها را انجام میدهند , میتوانند ظرف صرفا یک روز , فعالیت‌های روزانه و معمول خویش را از رمز گیرند . 


پس از فعالیت بزرگ کردن لب‌ها بایستی در انتظار چه بود؟ 

بزرگ کردن لب‌ها از روش استفاده از فیلرهای لب , روش‌های انتقال چربی یا این که کاشت ایمپلنت‌های لب , معمولاً در به عبارتی محل مطب دکتر انجام میگردد . 


پس از انجام هرمورد از این عمل‌ها , می‌توان توقع پیدایش ورم و خون مردگی را داشت . درصورتی که از طریق تزریق فیلر برای بزرگ کردن لب‌ها مصرف شود , برطرف شدن بی نقص این اثرها , شاید تا یک هفته ارتفاع بکشد .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


بینی عقابی


عمل ( رینوپلاستی ( , به عبارتی جراحی پلاس  <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>

است که طی آن جراح قادر است بینی عقابی شخص را به بینی کوچکتری تبدیل نماید . بعضا از اشخاص خواستار حد کمال هرچیز اعم از اجزاء فیس خویش میباشند و مایلند فعالیت جراحی بینی عقابی را انجام دهند . به همین منظور است که ارتفاع بینی آن ها هر انداره باشد برای تغییر‌و تحول صورت آن , به هر صورت و شیوه ممکن , به جراح پلاستیک بینی مراجعه میکنند . ولی کار بینی عقابی هیچ مشکلی ندارد , به شرطی که شخص استطاعت انجام آن را داشته باشد . 


رفع برآمدگی پل بینی ( قوز بینی ) یکی رایج‌ترین چیزهایی است که اشخاص میخواهند جراح زیبایی بینی برای آنان انجام دهد . قوز بینی اشخاص , از لحاظ مقدار می تواند زیاد متنوع باشد . ممکن است بینی شما صرفا یک قوز کوچک داراست که می خواهید آن را بردارید , یا این که ممکن است نیز بیشتر از یک بینی رومی با یک قوز بزرگ , مزاحم و چشمگیر باشد , در صورتی بینی شما در یکی این دو حد آخرین و یا این که حد اواسط آن باشد , درهرحال جراح با کار بینی عقابی می تواند فرم بینی شمارا تصحیح نماید . شخصی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی برای تحقیر کردن برآمدگی پل بینی خویش را داراست , یکسری چیز را بایستی گذشته از جراحی در لحاظ بگیرد . 


تعیین جراح بر طبق میزان تحصیلات , فراگیری و گواهینامه‌ها , تجربه کار جراحی زیبایی بینی و شم راحتی شما با وی , فراوان دارای اهمیت است . 


تا چه حد می خواهید قوز بینی شما کوچک شود؟ 

در سطح اولیه , این که برآمدگی پل بینی تا چه حد بایستی کاهش یابد , امری مرتبط با شم زیبایی شناسی و ذوق وسلیقه شخصی است . بعضی از اشخاص , پل بینی گودتر و با برجستگی کمتر را می‌پسندند , در حالی که بعضا دیگر ترجیح می دهند خط پروفایل بینی آنها به طور یک خط بدون واسطه ( یا این که نسبتاً ( مالامال ) محافظت شود . بعضی از بیماران ممکن است بخواهند کمی از برجستگی پل بینی آنان پس از کار جراحی باقی بماند تا بعضا از ویژگی‌های قومی و خانوادگی خویش را نگهداری نمایند ( یا این که احتمالا صرفا به دلیل ذوق فردی باشد . ) . علاوه بر این , جراح برای مراقبت وضعیت مردانگی بینی در بیماران مرد هم یه خرده از برآمدگی پل بینی را مراقبت خواهد کرد . 


به‌هرحال , حتمی است شما جراح خویش را درباره ی میزان مناسب کاهش برآمدگی , آگاه سازید . جراح شما می بایست قدرتمند به انجام مدلسازی دیجیتال در مطب خویش برای مشابه سازی کاهش قوز بینی باشد و به شما نشان دهد که نمای بینی شما در 


سطح ها گوناگون حذف قوز , چه گونه خواهد بود . انجام مدلسازی دیجیتال پیشین ازعمل , مسئله را برای گفتگوی بین شما و جراح در امر میزان برآمدگی دلخواهتان آماده مینماید . کل صورت و تناسب اجزای آن , بایستی هنگام این تصمیم گیری در حیث گرفته شود , چون پل بینی می بایست با چارچوب کلی صورت هماهنگی داشته باشد . 





قوز بینی به دلیل استخوان مازاد , غضروف مازاد و یا این که هر دو است؟ 

به لحاظ می رسد که منشا تمامی گونه های برآمدگی پل بینی یکسان است . پل بینی در واقع از استخوان ( یک سوم فوقانی ) و غضروف ( دو سوم انتهایی ) تشکیل‌شده شده‌است . پباده سازی شماتیک زیر , آناتومی بینی را به نیکی نشان می دهد . 



قوز بینی بعضی از اشخاص به بخش استخوانی بالای پل محدود میگردد . این وضعیت را می‌توان طی جراحی زیبایی بینی تنها با از بین بردن استخوان مازاد برطرف نمود . در بعضا دیگر شاید قوز بینی ناشی از غضروف مازاد باشد . این موقعیت را با تراشیدن غضروفی که سبب پری عقب بینی می شود , می‌توان معالجه کرد . 


تا به امروز متداول‌ترین وضعیت قوز بینی , ناشی از استخوان همراه با غضروف مازاد بوده است . درتصویر ذیل , صورت شماتیک آن نشان داده شده‌است : 



جراح از یک روش ترکیبی استفاده می کند که در آن استخوان برداشته شده و غضروف هم تراشیده می گردد . این روش به جراح اذن می دهد تا نیز استخوان و نیز غضروف را تا تراز مطلوب ذیل بیاورد و نهایتا ( خط پروفایل مطلوب بینی به‌دست آید . 


آیا شما به یک لینک رادیکس هم نیاز دارید؟ 

جراح می بایست بینی شما‌را برای تشخیص ( بدفرمی شبه قوز ( آنالیز نماید . این موقعیت هنگامی به وجود میاید که نصیب استخوانی بالای پل بینی ( رادیکس ) به طور کامل ( رویش نکرده باشد , که‌این باعث به پری بیش تر از حد پل بینی در امتداد خط پروفایل زیر رادیکس میگردد . 


روند فعالیت 

پیش از فعالیت , جراح بینی انجام موردها زیر را از شما خواهد خواست : 


ترک مصرف سیگار , دست‌کم شش هفته پیشین از فعالیت جراحی به مراد ترمیم خوبتر بینی 

اجتناب از مصرف آسپرین , داروهای ضد التهابی و بعضی از داروهای گیاهی که می تواند منجر ارتقا خون ریزی شود . 

صرف حیث از گونه کار جراحی که قرار است صورت بپذیرد , هیدراتاسیون پیشین و بعداز فعالیت جراحی به خواسته ریکاوری بی‌خطر مضاعف اساسی است . 

جراحی زیبایی بینی معمولا ( به طور سرپایی انجام میشود . با این وجود ترتیبی بدهید که شخص همراهتان شمارا بعداز کار به منزل غالب شود و دستکم شب اولیه پس از فعالیت نزدتان بماند . در شرایطی که کار جراحی شما دربرگیرنده سپتوم ( تیغه ) بینی باشد یا این که این‌که تصحیح فعالیت گذشته باشد , احتمال دارد یک شب بستری در بیمار‌ستان برای شما اضطراری باشد . 


جراح , دوران زمان اضطراری برای این‌که بتوانید به تراز معمولی کار و عمل خویش بازگردید , با شما درمیان خواهد گذاشت . پس از فعالیت , جراح راهبرد و اطلاعاتی ظریف راجع به نگهداری پس از فعالیت به شما و شخص همراهتان خواهد بخشید , اعم از اطلاعاتی درخصوص : 


درن‌ها ( در‌حالتی که قرار داده شده باشد ) 

نشانه ها معمولی که تجربه خواهید کرد 

علامتها دلایل احتمالی . 

چه‌گونه پوست بینی بعداز برداشتن قوز , کشیده خواهد شد؟ 

نقص‌ دیگری که هنگام کاهش قوز بینی ( یا این که به صورت کلی کوچکتر ساختن بینی ) پیش می آید این است که , پوست پوشاننده می بایست بر روی ساختار بینی کوچکتر و تازه به‌خوبی کشیده شود . پوست بینی در طول فعالیت جراحی برداشته نمی شود , بلکه به لطف خواص کشسانی پوست , جراح آن را در حوالی بینی کوچک‌ شده , خواهد کشید . 


مورد کشیدگی پوست مرتبط با اندازه کاهش قوز بینی است . اگرچه کاهش قوز بایستی در هر سطحی تا حدی میسر باشد , ولی در بیماران دارنده پوست کلفت , احتمالا کاهش حجم بینی دقیقا ( به به عبارتی میزان مطلوب قابلیت پذیر نباشد . در‌حالتی که پوست در نزدیکی بینی نو به مقدار کافی عده نشود , احتمالا باعث به تولید لکه آمورف پوست شود که به احتمال فراوان , صورت بینی را بدتر خواهد کرد . 


بررسی جراحی بایستی برای نظارت میزان تطبیق پوست شخص با فرآیند کشیدگی صورت پذیرد . به صورت کلی , در بیماران جوان‌تر و بیمارانی که دارنده پوست نازک‌‌‌تر می باشند , پوست به خیر و خوبی کشیده خواهد شد . بیماران پیر و اشخاصی که دارنده پوست ضخیم‌ترهستند , توانمند به کشیدگی مستحکم پوست نخواهند بود . این احتمال موجود است که پوست مازاد باعث به صورت مفتضح و گوشتالود بینی شود . 


فیض کار بینی تا چه برهه زمانی تداوم خواهد داشت؟ 

نتایج حاصل از جراحی زیبایی بینی همیشگی است , براین اساس کلیدی است که شما هنگام طرح ریزی فعالیت جراحی , هدف ها زیباشناسی روشنی داشته باشید . جراحی پلاستیک بینی صرفا می بایست درصورتی صورت پذیرد که پروسه رویش بینی شما بدون نقص شده باشد . پرورش بی نقص بینی معمولا ( در سن شانزده یا این که هفده سالگی حاصل می گردد . در شرایطی که جراحی زیبایی بینی گذشته از پرورش بدون نقص آن باشد , ادامه پرورش بینی می تواند فیض فعالیت جراحی را تغییر تحول دهد و منجر مشکلات و عارضه ها احتمالی گردد .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>