دیری است که تحوّل دیجیتالی به کسب و امور شهاست و صلابت بخشیده است . سوای تعارف در ۲۰۱۷ اشخاصی که در به آغوش کشیدن پدیده های دیجیتال و در افتادن در وادی ابداع کارایی نکنند بایستی غزل خداحافظی را بخوانند ! .
( اما این قواعد موقعیت کلی و دورنمای جان دار را رسم می نمایند و ولی با ساختار بیمار و بی راز و ته زیست بوم ما به صورت انقطاع منافات داراهستند )
موسسات روز جاری در هول و ولای یافتن روش ها و طرق تغییر و تحول و تحوّل می باشند تا با برداشتن قدم های توفنده و در جهت تامین خواست های مشتری , ارتقا حضور فناوری های نوین و اینکه چه خاکی برسر بریزند تا تغییرو تحول اکثر در اداره خویش ببینند .
این جمله را به خاطر بسپارید :
“ زنده ماندن درتغییر منظره دیجیتالی , به کلیدآن وابسته است . ”
به همین بهانه با تهیه و پباده سازی این همایش به سراغ شما آمده ایم . کلید حل معمّای زنده ماندن در دستان متخصصین , متفکران , محاسبه گران و مدیرانی است که اوضاع و احوال هم اکنون و آتی را در ذهن ها نگران و مشوش خویش به وضوح مشاهده می نمایند و آن را میتوانند به شما هم متقل نمایند . رئیس و در دست گرفتن به سبک و سیاق ( چه بسا ) بازه زمانی ی ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۷ مساوی با ورشکسته شدن مالی , صوری و اعتباری است .
همایش تحوّل دیجیتالی با مهندسی مباحث حسابی و تنگاتنگی و عنا وین کاربردی با استفاده از حضور زبدگان و متخصصانِ با فهم و شعوری اهل ایران بسته شدهاست تا الهام بخش نیازهای شما در جهت دهی به سوی تغییرو تحول معنادار راهکار دیجیتالی شما باشد .
به یادداشته باشید , استفاده به چنگ آوردن از اندیشمندان و سخنرانان این همایش را به سخنرانی ۴۰ – ۴۵ آنان کافی ندانید جلسات تعاملی خویش را در زمان زمان های ساخت شده مغتنم بشمارید . مشتاقانه در انتظار شما دراین عرصه تحوّل و تغییر و تحول هستیم .
محورهایی که به مشاجره گذارده خواهند شد :
• تجربه مشتریان ( Customer Experience )
• کسب و شغل های دیجیتالی و بازاریابی
• وب شی ها
• نهایی ابزار ها و روش ها
• آتی فعالیت
• تحوّل در کسب و عمل
• برندینگ مشتری
• ابتکار عمل دیجیتالی
• SAMC ( اجتماعی , تلفن همراه , آنالیز وار )
• بر نیز زننده ی دیجیتالی
• فکر سیستمی
• استارت تحوّل دیجیتالی
• مهیا کردن و مدیر نمودن گروه های دیجیتالی
• فرهنگ وتمدن سازمانی
• استعمال ” بررسی اطلاعات ” تحت عنوان ابزاری اضطراری برای گرفتن نگرش