akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

بارداری و حاملگی قبلی یا این که بعداز جراحی بینی؟

بارداری و حاملگی قبلی یا این که بعداز جراحی بینی؟ 

در ارتفاع بارداری , بخش اعظم زنان یاد میگیرند از مواقعی که بر جنین آنها اثر منفی داراست , اجتناب ورزند . درباره ی خطر و اثر عمل‌های جراحی زیبایی بخصوص رینوپلاستی در دوران بارداری , داده ها دقیقی در اختیار نداریم . بعضی از اشخاص گمان می‌نمایند جراحی بینی آن ها هیچ ربطی به قضیه بارداری آنها ندارد . احتمال دارد جراحی زیبایی بینی بیشتر ازآنچه شما می پندارید بر حالت شما اثر بگذارد . بایستی بدانید که بارداری می تواند بر جراحی زیبایی بینی اثر گذارد و برعکس این زمینه هم درستگو است . 

جراحی بینی گذشته   <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>

 

جراحی زیبایی بینی مشتمل بر برنامه‌ریزی معالجه , آماده‌سازی مریض و زمان بهبودی است . برای اکثری از زنان , پی بردن زمان دلخواه برای مبادرت به بارداری بعداز بهبودی کار رینوپلاستی از اهمیت بالایی شامل است . عمده جراحان معتقدند هنگامی که فرآیند بهبودی شما در اکنون کامل شدن است نیازی نیست از مبادرت برای بارداری , جلوگیری به عمل‌ آورید . هنگامی که ساختار بینی در وضعیت تازه خویش استقرار یابد , شما می توانید روی موضوعات اساسی معاش خویش مثل بارداری تمرکز نمائید . هنگامی که ‌ترمیم و بهبودی شما بدون نقص شوید , هیچ عاملی پزشکی برای جلوگیری از بارداری نیست . دستورالعمل‌های بعداز فعالیت , به شما ارائه خواهد شد و راجع‌به هرمورد از نگرانی‌های خویش در زمان مشورت جراحی بینی , می توانید با جراح خویش به مشاوره بپردازید . به چنگ آوردن مشورت تخصصی مبتنی بر وضعیت و نیازهای شخصی , شایسته ترین استراتژی احتمال دارد . 


جراحی زیبایی بینی در زمان دوران حاملگی 

برای زنان که فعالیت جراحی زیبایی بینی آنها برنامه‌ریزی ‌شده است و پیشین از فعالیت متوجه بارداری خویش میشوند , این مورد برایشان می تواند واقعاً نگران‌کننده باشد . هرگونه جراحی داوطلبانه در دوران بارداری ممنوع است , اعم از جراحی زیبایی بینی . اگر چه جراحی بینی هیچ ربطی به رحم خانم آبستن ندارد , البته داروی بیهوشی و دیگر داروها میتوانند بر روی جنین در حالا پرورش اثر بگذارند . این مسئله میتواند تن درستی بچه شمارا به خطر بیندازد , براین اساس شما می توانید این کار داوطلبانه را به تعویق بیندازید . 


در صورتی‌که به دلیل انحراف تیغه بینی در تنفس شما ایراد تولید شده باشد , جراحی زیبایی بینی دیگر یک کار درمانی داوطلبانه محسوب نمی شود . چه بسا در‌حالتی که شما آبستن باشید , شاید انجام فعالیت جراحی بینی برای شما لازم گردد . وقتی که سالم شما در اثر خلل در تنفس تهدید گردد , شاید کار جراحی بینی حتمی باشد . در گردهمایی مشورت کردن , وضعیت شما به وسیله پزشکان مورد بررسی قرار میگیرد و مزایا و مخاطرات فعالیت جراحی سبک و سنگین وزن میشود تا مشخص و معلوم شود , می‌توان فعالیت جراحی را به پس از بارداری موکول نمود یا این که خیر . 


جراحی بینی پس از بارداری 

bardaririnipelasti1 

شما می بایست از حیث روحی و جسمی آمادگی حتمی را برای جراحی رینوپلاستی داشته باشید . شما می توانید تعدادی ماه بعد از به دنیاآمدن نوزادتان , زیر جراحی زیبایی بینی قرار بگیرید . شیردهی به نوزاد قادر است بعداز کار جراحی صورت بپذیرد , البته شما بایستی در زمان زمان بعداز فعالیت , بعضا داروها را مصرف فرمایید که در یکسری روز نخستین احتمالا از روش شیر مامان , نوزاد در معرض این داروها قرار بگیرد . برای حل این اختلال شما می توانید برای این زمان هنگامی شیر خویش را ذخیره فرمایید . می بایست در زمینه ی شایسته ترین زمان ممکن برای انجام جراحی زیبایی بینی ( شایسته ترین موقعیت برای شما ( و کودکتان ) ) با جراح خویش به مشورت کردن بپردازید . 


مشورت 

bardaririnipelasti2 

شایسته ترین فعالیت برای اشخاصی که درباره‌ی جراحی زیبایی بینی و بارداری مبتلا نگرانی میباشند , مشورت گذشته از فعالیت جراحی است . در زمان مشورت کردن , جراح سوابق پزشکی و وضعیت بینی شمارا تحلیل می‌نماید . شما و جراح در امر نگرانی و دغدغه‌هایتان به مصاحبه خواهید پرداخت , همینطور نتایج فعالیت و اهدافی که از کار جراحی دنبال می کنید , مورد بررسی قرار خواهد گرفت . دکتر انتخاب خواهد کرد آیا زمان قابل قبولی برای فعالیت جراحی میباشد و یا این که این‌که می بایست آن را به پس از بارداری موکول نمود . در شرایطی که درخواست کننده قابل قبولی برای جراحی زیبایی بینی باشید , دکتر برنامه‌ریزی کار جراحی را آغاز خواهد کرد تا ظواهر متبوع شما به دست آید , همینطور شایسته ترین زمان بارداری به‌نحوی‌که بر کار جراحی زیبایی بینی شما تأثیری نداشته باشد به شما گفته خواهد شد . 


فرآیند فعالیت 

bardaririnipelasti3 

شما میتوانید ظواهر بینی خویش را از روش روش‌های مختلفی تغییر تحول دهید . به‌طورکلی روش جراحی زیبایی بینی , به دو جور تقسیم میگردند : جراحی زیبایی بینی گشوده و جراحی زیبایی بینی بسته . در هنگام مشورت , جراح در زمینه ی گزینه‌ها توضیحات اضطراری را به شما ارائه کرده و شایسته ترین مورد را بر پایه ی موقعیت شما معرفی خواهد نمود . گذشته از کار جراحی شما با جراح خویش مجدداً ملاقات خواهد داشت تا محل جراحی معلوم گردد . رینوپلاستی معمولاً زیر بیهوشی همگانی انجام میگردد . در روش جراحی زیبایی بسته بینی , برش‌های جراحی درون سوراخ‌های بینی زده میگردد , درحالی‌که در روش جراحی گشوده , برش در پهنا نصیب کلوملا ( پل کوچکی که بین سوراخ‌های بینی جای‌دارد ) تولید می شود . اسکار و جای جراحت برش‌ها معمولاً زیاد دقیق و نامشخص است . بعداز فعالیت از نزدیک زیر آنالیز قرار می گیرید تا پروسه بهبودی شما آغازشده و اثرات بیهوشی برطرف گردد . 


بهبودی 

بیمارانی که زیر جراحی زیبایی بینی قرار می گیرند زیر مراقبت‌های ویژه قرارگرفته و معمولاً در به عبارتی روز به منزل بازخواهند گشت . همان‌طور که در هر فعالیت جراحی پیوسته است , احتمال دارد یه خرده کبودی و تورم در محل جراحی صورت دهد . وجود درد خفیف در چندین روز بعد از فعالیت هم غیرمعمول نیست . آتل و بخیه‌ها بعد از حدود یک هفته برداشته میشوند , ولی شاید پاره ای کبودی و تورم برای مدت‌زمانی باقی بماند . صورت نو بینی بعداز حذف پانسمان قابل ‌مشاهده است , ولی فیض آخرین بعد از حدود ۶ ماه قابل چک خواهد بود . 


فیض کار در دوران حاملگی 

bardaririnipelasti4 

جراح به طوری جراحی بینی شما‌را برنامه‌ریزی می نماید که سود کار به‌صورت موفقیت‌آمیز در زمان و بعد از بارداری نگهداری شود . اگر چه بعضی وقت ها ظواهر و یا این که درون بینی متورم و پف‌آلود میشود , البته همگی این نشانه ها ارگانیک می باشند و بعداز بارداری برطرف خواهند شد . در شرایطی‌که در پی تورم در گیر مشکلات تنفسی شدید , در اسرع وقت به دکتر معالج خویش رجوع نمایید . 


پیشنهاد 

شایسته ترین پیشنهاد برای زنان حامله که در باب زیبایی بینی خویش آلرژی دارا‌هستند , این است که خوبتر است برای مدتی با این شرایط کنار بیایند . مردمان می دانند که شما آبستن میباشید و انتظاری غیر از یک ظواهر خانم حامله از شما ندارند . همان‌طور که میدانید , سالم شما و تندرست نوزاد از اهمیت متعددی برخوردار‌است , براین اساس در صورتی شم می کنید که بینی شما می بایست زیباتر شود , خوب تر است مدتی دست نگهدارید تا طفل شما به جهان آمده و مجدداً بعداز وضع حمل برای تحلیل و کار جراحی به دکتر معالج مراجعه کنید .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.