akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

تزریق ژل در لب


بزرگ کردن لب‌ها , یک کار زیبایی است که   <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a>


واند ظواهر پُرتر و درشت‌تری برای لب‌های شما تولید نماید . امروزه تزریق فیلرهای پوستی , رایج‌ترین روش برای انجام کار بزرگ کردن لب‌ها است . فیلرهای پوستی به کاهش خطوط پوست صورت یاری میکنند و حجم و درشتی صورت را گشوده می‌گردانند . اشکال زیاد متعددی از فیلرهای پوستی وجود دارا‌هستند که میتوانند برای تزریق در لب‌ها و اطراف دهن شما مصرف شود . البته رایج‌ترین فیلرهایی که اکنون وجود دارا هستند , محصولاتی است که دربردارنده موادی مشابه به اسید هیالورونیک می باشند . این دسته از فیلرهای پوستی گهگاه با اسم ( فیلرهای اسید هیالورونیکی ( هم شناخته میشوند . 


با پیشرفت‌هایی که در مسئله کار برجسته‌سازی لب‌ها حاصل شده‌است , امروزه بعضا از روش‌های انجام این کار به قدری کارآمد و مؤثر شده‌اند که پزشکان از این روش‌ها برای لبریز کردن مستمر لب‌ها استفاده می کنند . 


داوطلبان فعالیت تزریق لب 

برای اکثری از خانم‌ها , لب‌های نازک یک نگرانی به شمار میرود . درشت کردن لب‌ها میتواند از روش لبریز کردن چروک‌هایی که با بالا رفتن سن در حوالی لب‌ها ظواهر میگردند , سبب ساز ارتقاء حجم لب‌ها و کاهش میزان نمایان بودن خطوط لب شود . اکثر وقت ها خانم‌ها داوطلب انجام فعالیت برجسته‌سازی لب می باشند , ولی هرکس که قصد انجام این فعالیت را دارااست , می بایست ابتدا درخصوص خطرها و مزایای آن تماما آگاهی پیدا نماید و بعد دراین باره تصمیم بگیرد . 


شایسته ترین داوطلبان تزریق لب 

تقریباً همگی اشخاص بزرگسال در هر سنی میتوانند داوطلب انجام فعالیت بزرگ کردن لب‌ها باشند . البته اشخاصی که لب‌های آنان به صورت ارگانیک نازک است و یا این که چروک‌های ناشی از ارتقاء سن , سبب ساز کاهش حجم لب‌های آن‌ها شده‌است , می توانند نتایج فراوان رضایت قسمتی از این فعالیت بگیرند . کسی که که مبادرت به کار بزرگ کردن لب‌ها می نماید می بایست از دید تندستی در شرایط نیکی باشد و افزون بر آن , یک توجیه منطقی برای دستیابی به نتایج این فعالیت , که لب‌های بزرگ‌تر است , داشته باشد . اکثر زمان ها زمان ها , جراح زیبایی , عکس پیشین و بعداز کار بیماران قبل خود را به شما نشان میدهد تا نتایج کار درشت کردن لب با تزریق فیلرها , انتقال چربی یا این که ایمپلنت لب , برای شما روشن شود . 


زمانی از فیلرهای فعلا برای پر رنگ کردن لب‌های نازک استفاده میکنید , زمان وقتی که حجم لب‌ها این چنین باقی می ماند , بستگی به آن داراست که تن شما با چه سرعتی اجزای ماده فیلر را تجزیه مینماید . جراح قادر است برای امداد به تصمیم گیری شما , یک برآورد کلی از بازه هنگامی که هر محصول استمرار خواهد داشت به شما بدهد . 




نکاتی درباره ی روش‌های تزریق برای درشت کردن لب‌ها 

فعالیت درشت کردن لب‌ها از روش تزریق فیلرهای لب و تزریق ژل لب , ظرف مقطع وقتی حدود ۳۰ دقیقه , نتایج مطلوبی برای شما حاصل می نماید . معمولاً نیازی به استفاده از بی حسی برای این کار نیست , چرا‌که خویش ماده فیلر معمولاً دربردارنده لیدوکائین یا این که بقیه مواد بی حسی موضعی است . اثرها و نتایج تزریق فیلرهای لب , موقتا است چون تن آدم نهایتاً ذرات ماده فیلر را تجزیه خواهد کرد . مقطع هنگامی که اثرها این فعالیت باقی میماند , بسته به شخص مورد کار گوناگون است . ولی به صورت میانگین حدود ۴ تا ۶ ماه تداوم دارااست . به کسانی که برای پررنگ کردن مستمر لب‌ها مبادرت به ایمپلنت لب می نمایند , پیشنهاد می شود که ابتدا کار تزریق فیلرهای لب را انجام دهند تا ببینند که آیا ایمپلنت , زیبایی ظاهری مورد نظرشان را تأمین خواهد کرد یا این که خیر . 



مزایا 

مهمترین مزایای کار درشت کردن لب‌ها , بهبود ظواهر شخص و ارتقا خود‌با‌وری وی میباشد . فقط با یک توشه مراجعه به مطب پزشک معالج و انجام عمل‌ تزریق فیلر لب , انتقال چربی و یا این که ایمپلنت لب می‌توان , اثر ها ارتقا سن و ظواهر غیر مناسب لب‌ها را برطرف کرد و لب‌هایی که به صورت ارگانیک نازک می باشند را به لب‌هایی درشت , لطیف و با ظاهری شاداب تبدیل کرد . 


اشکال فیلرها 

فیلرهای با مبنا کلاژن 

کلاژن پرکاربردترین فیلر تزریقی در سراسر عالم است که در دو دسته متفاوت مشتمل بر کلاژن گاوی و کلاژن انسانی موجود است . 


فیلرهای کلاژن گاوی 

کلاژن گاوی , از بافت‌های تن گاوهایی که به طور گروهی زیر محاسبه ظریف و در وضعیت عاری از هر نوع بیماری رشد داده میگردند , به دست میاید . با اعتنا به این که ۳ درصد احتمال پیدایش برخورد آلرژی به کلاژن گاوی موجود است , بدین ترتیب پیشین از معالجه با این دسته فیلرها , حتماً می بایست آزمایش آلرژی صورت بپذیرد . زایدرم و زایپلاست , مهمترین فیلرهای لب با اساس کلاژن گاوی می باشند که در بیش تر از یک و نیم میلیون مریض در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است . آرتیکول نیز یک محصول کلاژن گاوی , دربردارنده میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات است که بعداز جذب شدن کلاژن , در درون لب‌ها باقی میماند . بدین ترتیب استفاده از این ماده می تواند اثراتی طولانی بازه یا این که چه بسا همیشگی در‌پی داشته باشد . 


فیلرهای کلاژن انسانی 

کلاژن انسانی از جسدها یا این که پوست مازاد بشر که در جریان عمل‌های جراحی برداشته می گردد , به دست میاید . فیلرهای تزریقی که از کلاژن انسانی ساخته میگردند , عبارتند از درمالوژن , سایمترا , آتولوژن , فاسین , کاسمودرم و کاسموپلاست . با اعتنا به سازش زیستی کلاژن انسانی با تن خویش آدم , دیگر نیازی به انجام آزمایش آلرژی پیشین از معالجه نخواهد بود و بدین ترتیب این فیلرها مورد زیاد نیکی برای کسانی است که نمی‌توانند کلاژن گاوی را تحمل نمایند . 


فیلرهای با مبنا اسید هیالورونیک 

اسید هیالورونیک , یک ماده واضح و زیست - تجزیه پذیر است که به صورت ارگانیک در مفاصل و پوست تن آدم موجود هست . رستیلان , پرلان و رادییس , مهم ترین فیلرهای بر پایه ی اسید هیالورونیک می باشند که برای فعالیت درشت کردن لب‌ها استفاده میشود . 


مزایای فیلرهای اسید هیالورونیک نسبت به بقیه فیلرهای پوستی عبارت است از : 


قابلیت و امکان در اختیار گرفتن حجم لب 

پیش بردن تدریجی معالجه 

برآمدگی‌ها و ناهمواری‌ها به آسانی برطرف میگردند . هر نوع برآمدگی و برجستگی تحمیلی که به دلیل جنبش لب‌ها تولید شود , به راحتی قابل برطرف کردن خواهد بود . 

کاهش خون مردگی . این مواد , در مقایسه با بقیه فیلرهای پوستی , خون مردگی و ورم کمتری در حوزه‌ لب‌ها ساخت می کند . 

تداوم دلخواه اثر ها فعالیت . 

عدم احتمال پیدایش عکس العمل حساسیتی . چون فیلرهای اسید هیالورونیک از موادی کاملاً شبیه با آنچه که در تن بشر موجود است ساخته می گردند و احتمال آنکه سبب ساز پیدایش برخورد آلرژی شوند , نیست . 

راهنمایی‌های قبلی از فعالیت 

روش بزرگ کردن لب‌ها با استفاده از فیلرهای پوستی در مقایسه با روش‌های انتقال چربی با لیپوساکشن و ایمپلنت‌های لب , اثر ها تهاجمی کمتری پیرو دارااست . بیماران خودشان می توانند در منش رفت و رجوع به مطب , رانندگی نمایند و مطمئن باشند که به مصرف هیچ داروی مسکنی که سبب ساز نقص‌ در اقتدار رانندگی و پیدایش رویدادها احتمالی شود , نیازی ندارند . 


مخاطرات و مزایای تزریق فیلرهای لب 

هرچند به صورت کلی , خطر پیدایش مشکلات و دلایل بعداز تزریق فیلرهای لب دوچندان زیر است , البته عکس العمل شما به‌این کار , به مدل فیلری که تعیین می کنید و اقتدار بهبودی تن شما وابسته است . بعضی عارضه ها جانبی خفیفی که شاید در اثر تزریق فیلرهای لب پیدایش پیدا نماید , عبارت است از کبودی , خون مردگی , ورم , غم جزئی , آلرژی و عفونت . با یه خرده نگهداری می‌توان این نشانه ها را به دست کم رساند , ضمن آنکه نهایتاً ظرف یک سری روز بایستی برطرف شوند . یک خطر جدی‌تری که‌این مواد شاید داشته باشد , پیدایش عکس العمل آلرژی به فیلرهایی با منشأ حیوانی استT که ولی احتمال آن مضاعف کم است . 


بهبودی 

بهبودی پس از انجام فعالیت بزرگ کردن لب‌ها , معمولاً به زمان دوچندان مقداری نیاز داراست . غالباً اشخاصی که فعالیت بزرگ کردن لب‌ها را انجام میدهند , میتوانند ظرف صرفا یک روز , فعالیت‌های روزانه و معمول خویش را از رمز گیرند . 


پس از فعالیت بزرگ کردن لب‌ها بایستی در انتظار چه بود؟ 

بزرگ کردن لب‌ها از روش استفاده از فیلرهای لب , روش‌های انتقال چربی یا این که کاشت ایمپلنت‌های لب , معمولاً در به عبارتی محل مطب دکتر انجام میگردد . 


پس از انجام هرمورد از این عمل‌ها , می‌توان توقع پیدایش ورم و خون مردگی را داشت . درصورتی که از طریق تزریق فیلر برای بزرگ کردن لب‌ها مصرف شود , برطرف شدن بی نقص این اثرها , شاید تا یک هفته ارتفاع بکشد .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.