akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

راهی برای داشتن پوستی صاف و فارغ از خال

راهی برای داشتن پوستی صاف و فارغ از خال

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

بعضی مراقبت‌های معمول پوستی آنقدر تکرار شده‌اند که احتمالا اکنون برای بیشتر اشخاص جا افتاده باشند . با این وجود تکرار این مکررات مدام نیز بد نیست و یک یاد آوری دایم میتواند لزوم اهمیت این مراقبت‌ها را معین کند . در عین اکنون بعضی مراقبت‌ها نیز وجود دارا‌هستند که احتمال دارد در قالب رمز باقیمانده باشند و کسی از آن‌ها خبر نداشته باشد . در‌این پرونده بعضا مراقبت‌های دائمی به شما یاداوری میگردد و اما برخی مراقبت‌های تازه نیز با شما دربین نهاده خواهد شد . پس چنانچه دنبال پوستی صاف و بی‌خط و خال میباشید , این مقاله را دنبال کنید . 


به افتخار لوسیون! 

رطوبت روزمره شایسته ترین منش برای تقابل با خشکی پوست است . لوسیون‌های مرطوب‌کننده را صحیح بعداز اینکه از زیر دوش خارج آمدید , استفاده کنید زیرا در‌این وضعیت قابلیت و امکان جذب رطوبت به وسیله پوست شما بالا می رود و خب , از آنجایی که دست‌ها او‌لین نصیب از تن میباشند که بالا رفتن سن را آشکار می‌کنند , همواره یک کرم مرطوب‌کننده توانا در کیف دستی‌ , اتومبیل و اما محل کارتان داشته باشید . 


عسل شفا‌بخش 

می‌دانستید عسل قادر است پوست خشک و ترک‌خورده لب‌ها را معالجه کند؟ عسل این امکان را دارااست که جراحت و خراشیدگی‌های لب را معالجه کند و به پوست آن رطوبت کافی برساند . عسل به صورت کلی بر رطوبت‌رسانی پوست خشک در هر بخشی از تن تاثیرگذار است ; ضمن اینکه خواص ضدویروسی آن برای معالجه گلودرد نیز فراوان مثمرثمر خواهد بود . 


خزینه با اسید سالیسیلیک! 

هنگامی تن شما داغ می گردد یا این که به پیمان دارای اسم و رسم حرارت بدن‌تان بالا میرود , عرق می‌کنید . عرق کردن کمک می‌کند تا دمای تن کنترل شود و بیش تر از حد گرم نشوید . با این وجود عرق کردن سبب ساز تحریک پوست شده و در فیض موجب جوش زدن نیز میگردد . اگر چه راه حل ساده‌ای دراین باره موجود هست ; برای شست‌وشوی پوست عرق کرده خویش دنبال محصولی بگردید که در فهرست مواد اولیه‌اش اسم اسید سالیسیلیک یا این که بنزویل پروکسید وجود داشته باشد . 


و گشوده نیز ضد آفتاب! 

سفارش تکراری ولی لازم و مستمر استفاده از کرم ضد آفتاب در تمام ارتفاع سال است ; به ویژه زمانی آفتاب با شدت بیشتری می تابد می بایست لایه ضخیم‌تری از ضد آفتاب روی پوست بزنید و آن را هر چهار ساعت یک‌بار تمدید کنید . برای از بین بردن لک و پیس‌های ناشی از روشنایی خورشید بایستی شب‌ها پیشین از خواب از کرم‌های لکه ‌بر استفاده کنید . یادتان باشد مرمت و ترمیم پوست بیشتر هنگام خواب حادثه میفتد . 


راهی برای داشتن پوستی صاف و سوای خال 


کمتر کلام کنید! 

از آنجایی که به‌خصوص خانم‌ها ساعت‌های طولانی را پای گوشی تلفن و ولی سخن کردن با آن می گذرانند می بایست بدانند که چسبیدن تلفن به طور برای ساعت‌های طولانی میتواند سبب پیدایش جوش و قرمزی در حوزه‌ جور و زنخدان شود که بدون واسطه با تراز تلفن همراه در تماس می‌باشند ; بدین ترتیب همواره یک دستمال مرطوب آنتی‌باکتریال همراه خویش داشته باشید تا در فاصله‌های وقتی کوتاه تلفن و هر وسیله دیگری را که با پوست صورت شما در تماس است , پاکیزه نگه دارید . 


تعادل پوست‌تان را مراقبت کنید 

زمانی پوست خویش را می‌سایید , منجر رو وارد شدن سلول‌های تازه پوستی میشوید که برنا و جدید می باشند . در سود سلول‌های مرده از بین می روند و سلول‌های نو جایگزین‌شان میشوند . بنابراین تعادل در پوست شما برقرار میگردد . فراموش نکنید لایه‌برداری پوست بایستی به صورت منظم صورت پذیرد تا مدام این تعادل وجود داشته باشد . 


غول صیفی جات را ببلعید! 

سبزیجاتی نظیر اسفناج به صورت ارگانیک انباشته از آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشند و خب , آنتی‌اکسیدان , غذای لازم پوست است تا آن را در قبال اشکال مشکلات مصون نگه دارااست . برای اینکه صیفیجات را راحت‌تر بخورید می توانید در قالب سالاد آنها‌را کنار غذای روزانه‌تان سرو کنید . 


دوش شیر بگیرید! 

دفعه بعدی که قصد داشتید به گرمابه بروید یک‌سری فنجان شیر را باطن آب وان گرمابه بریزید تا از اسیدلاکتیک آن غایت استفاده را برای پوست خویش برده باشید . اسید لاکتیک یک نرم‌کننده ارگانیک پوست است . در عین حالا می توانید دو تا سه قاشق چایخوری عسل نیز به‌این ترکیب بیش تر کنید تا پوست‌تان از خاصیت آنتی‌باکتریایی عسل نیز سود پیروز شود . 


ویتامین بزنید بر بدن! 

در رابطه آووکادو بیشتر بدانید ; علی الخصوص هنگامی پای مراقبت‌های پوستی به بین می آید . آووکادو پر از چربی‌های موثر برای تن است . ویتامین‌های C و E را نیز به‌این خصوصیت بیش تر کنید . بنابراین مدام زیر پوست‌تان آب موجود هست که این مورد خودش منجر سرحال شدن پوست صورت میشود و اما همواره می توانید شفافیت پوست خویش را به دیده مشاهده کنید . همت کنید مدام یک تکه آووکادو در فریزر محل کارتان داشته باشید تا تحت عنوان در بین وعده گوارا ی وجود کنید . بدین میگویند یک نگهداری پوستی تمام وقت! 


راهی برای داشتن پوستی صاف و سوای خال 


لطفا عالی بخوابید! 

این را بدانید که مدام کسر خواب سبب ساز پیدایش استرس میگردد و استرس یکی از عوامل دور از شوخی تخریب‌کننده تندرست پوست است . استرس منجر ساخت جوش روی پوست می گردد و به همین جهت است که تندرست پوست شما به مخاطره میفتد ; براین اساس شما به طور روزمره به خواب احتیاج دارید زیرا در خواب است که سلول‌های مرده پوست شما می‌ریزند و سلول‌های تازه جایگزین‌شان می گردند . 


و ولی حول و حوش چشم! 

پوست اطراف دیده شما نازک‌ترین نصیب پوست بدن‌تان است ; به همین منظور این حیطه از صورت بالا رفتن سن را خیلی زود نشان میدهد ; بدین ترتیب چه بسا در صورتیکه در ده سال سوم معاش خویش می باشید , بیست سالگی یا این که بیست و تعدادی سالگی فرق ندارد حتما از کرم‌های به دور دیده استفاده کنید تا از هم اکنون برای سال‌های آتی پیشگیری کرده باشید . 


پیشگیری خوب تر از درمان! 

ارگانیک است که شما از تولیدها مختص موی برای صورت خویش استفاده نمی‌کنید البته با این وجود خوبتر است دفعه بعدی که میخواهید از اسپری‌های گیسو استفاده کنید از گذشته صورت خویش را با دستمال یا این که حوله منزه بپوشانید تا از پوست‌تان نگهداری کرده باشید ; ضمنا هنگامی در باشگاه درگیر ورزش میباشید , حتما از یک هدبند درحد فاصل پیشانی و موهای‌تان استفاده کنید تا زمانی عرق می‌کنید , محصولاتی که به موهای‌تان زده‌اید در جهت پوست صورت‌تان جاری نشود . 


چروک بی‌چروک! 

رتینویدهای موضعی می توانند بافت پوست شمارا تقویت کنند و چین و چروک‌ها را به دست‌کم برسانند . با این وصف در صورتی‌که دنبال کرم‌های ضد پیری قادر میباشید , خوب تر است حتما سراغ انواعی بروید که رتینول یکی از مواد تشکیل دهنده آن باشد . یادتان باشد رتینول عملیات جوانسازی پوست را برعهده داراست . 


خاکشیر بزنید به تن 

در روزهایی که هوا رو به گرما میرود و احتمالا به دلیل گرمی تناول کردن تعداد جوش های صورت شما بالا برود , بخصوص در صورتیکه کلا بسیار جوش می زنید ; حتما نوشیدن روزی یک جام خاکشیر را در برنامه غذای خویش قرار بدهید . خاکشیر خنکی است و گرمی روزهای داغ را خنثی می نماید و ولی به پوست تان جلا وجلوه خاصی میدهد . 


دستمال کاغذی به جای حوله 

تاروپود حوله درصورتی که قطور باشد , احتمال دارد بر اثر سایش با تراز پوست شما و ولی به مرور زمان اثرات ناخوشایندی روی پوست صورت تان تولید نماید , بدین ترتیب خوبتر است بیشتر وقت ها پس از این‌که صورت خویش را شستید حتما از دستمال کاغذی لطیف به جای حوله های زبر استفاده فرمایید . ضمن این که میتوانید از پارچه های کتانی که بلوز ها را از آن‌ها تهیه و تنظیم می نمایند تحت عنوان حوله دست و صورت استفاده نمائید .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.