akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

8 معالجه خانگی برای موهای زیر پوستی

8 معالجه خانگی برای موهای زیر پوستی

<a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الانف</a> 

7 معالجه خانگی برای موهای زیر پوستی : 


1 آلوئه ورا 

آلوئه ورا دیگر معالجه خانگی خیلی اثرگذار برای موهای زیر پوستی میباشد . خواص التیام دهندگی آن به میزان طبیعت خنک کنندگی آلوئه ورا , بهبود پرسرعت و فوری خارش و التهاب را برای شخص مهیا میاورد . همینطور , آلوئه ورا پوست را مرطوب نگه داشته و پروسه ترمیم و بهبودی را سرعت میبخشد . 


– یک برگ آلوئه ورا را برداشته و ژل باطن آن را بیرون نمایید . 

– ژل را روی پوست مجروح متبوع بمالید . بگذارید تا روی پوست کم آب شده و به برهه زمانی نیم ساعت بماند . 

– بعد از آن موضع را با آب ولرم بشویید . 

– این فعالیت را 2 تا 3 توشه در طول روز و به مقطع یک سری روز انجام دهید . 


2 . عسل 

عسل دارنده خاصیت آنتی باکتریال است و از عفونی شدن موضع متبوع جلوگیری خواهد کرد . به علاوه , عسل پوست را مرطوب کرده و تورم و التهاب را هم کاهش میدهد . 


– یک لایه عسل را بطور بی واسطه روی پوست موضع متبوع قرار دهید . 

– اذن دهید عسل به زمان 10 دقیقه تماما کم آب شود . آنگاه با آب سرد شستشو دهید . 

– این معالجه را 3 یا این که 4 توشه طی روز تکرار فرمائید . 


3 . سرکه سیب 

سرکه سیب دارنده خاصیت ضد التهابی می‌باشد که به کاهش التهاب و تسکین پوست یاری می نماید . به علاوه , منجر نابودی و از بین بردن باکتری ها و قارچ های پوست می گردد که از این طرز احتمال عفونت را کاهش می‌دهد . 


– با استفاده از یک تکه پنبه , کمی سرکه سیب را به موضع متبوع بمالید . 

– اذن دهید تا جذب پوست گردد . آن‌گاه موضع را با آب ولرم بشویید . 

– این معالجه بی آلایش را 2 توشه درطول روز تکرار نمایید . 


4 . خیار 

خیار دارنده خاصیت آبرسانی و ضد التهابی می‌باشد که بطور موثری با نماد های آزار دهنده موهای زیر پوستی رویارویی می نماید . 


– برش های خیار را به بازه نیم ساعت در فریزر قرار دهید . به آرامی برش های خیار سرد را روی موضع متبوع بمالید . این فعالیت را چنددفعه طی روز و به مقطع یک سری روز انجام دهید . 

– نصف یک خیار را رنده کرده و یا این که بصورت پوره دربیاورید . به آن یک سوم فنجان شیر بیش تر فرمایید . ادغام را برای چندین دقیقه باطن فریزر قرار دهید تاهنگامیکه سرد شود . یک تکه پارچه را با این محلول تر فرمائید و به پوست موضع متبوع به زمان تعدادی دقیقه بمالید . آنگاه با آب ولرم شستشو دهید . این معالجه را 2 توشه در طول روز و به دوران یک سری روز تکرار فرمایید تا شرایط موهای زیر پوستی تان بهبود یابد . 


5 . کمپرس گرم 

برای قابل انعطاف کردن و التیام دادن بافت اطراف موهای زائد , یک حوله مرطوب و گرم را روی موضع متبوع قرار دهید . این فعالیت را تکرار نمائید تا‌وقتی‌که موهای زیر پوستی به مقدار کافی به مرحله پوست نزدیک شوند . بعد از آن با استفاده از یک موچین تیز و منزه موهای خارج آمده را بیرون فرمائید . 


6 . بنزوئیل پراکسید 

بنزوئیل پراکسید علی الخصوص برای موهای زیر پوستی که ترشحات و چرک درونشان انباشته شده شده‌است با فایده است . این ماده را در وسط روز و یک سری توشه و به بازه یک هفته به موضع متبوع بمالید . هم‌زمان با استفاده از این ماده , تمام سلولهای مرده ای که اطراف موضع متبوع وجود دارا‌هستند هم از بین می‌روند . این منجر میگردد که جوش و تورم حاصل از موهای زیر پوستی منزه و پاکیزه شو د که در فیض پرورش گیسو به بیرون پوست آسانتر خواهد شد . 


7 . شیر و نان بیات 

این مسئله ممکن است به لحاظ خوشایند نیاید , با این حال فراوان اثرگذار هست , علی الخصوص برای موهای زیر پوستی که داخل پوست پیچ خورده اند . یه خرده شیر را گرم نمائید و یک تکه کوچک نان ( باگت ) را درون آن بیاندازید . پر سرعت نان تر خورده را روی پوست موضع متبوع قرار داده و آن را حدود 2 دقیقه نگه دارید تازمانیکه نان خنک شود . این عمل را به دوران 10 دقیقه دیگر تکرار فرمایید . بعد موضع متبوع را نظارت نمائید , درصورتی که منفذ آن گشوده شده باشد , یعنی صحیح کار نموده اید , بعد از آن با استفاده از یک سوزن استریل یا این که موچین گیسو پیچ خورده را خارج بیاورید . 


8 . قهوه 

یک چهارم فنجان قهوه پودر شده و یک فنجان آب ولرم را با نیز ادغام فرمائید . ادغام حاصل را روی موضع متبوع به بازه یک سری دقیقه و با حرکات دایره ای بمالید . در پایان با آب ولرم موضع را شستشو دهید . قهوه دارنده خواص اسیدی است که به آسانی سبب خارج وارد شدن موهای زیر پوستی می گردد . 


در شرایطی‌که این معالجه های خانگی نتایج مطلوبی برای شما در‌پی نداشت یا این که در حالتی‌که موهای زیر پوستی در گیر عفونت شدند , حتما با یک پزشک معالج برای معالجه مطلوب مشاوره نمائید .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.