akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

کمربند لاغری ویبروشپ و کاربرد آن برای لاغری

ویبروشیپ  یک دستگاه کاهش دهنده چربی است که درست مانند کمربند طراحی شده است. برای آب کردن  عضلات شکمی از ارتعاش استفاده می شود. همچنین می توان این دستگاه را برای قسمت های دیگر بدن مانند بازوها، باسن ها و ران ها استفاده کرد.

 این محصول ادعا می کند که عضلات را تحریک میکند و به کاهش چربی و تقویت عضلات کمک میکند. انواع مختلفی از شکل ارتعاش وجود دارد اما برای این مقاله ما به بررسی نوع اساسی ویبروشیپ که در فروشگاه اینترنتی مشهد عمده وجود دارد مورد بررسی قرار می گیرد.

 

چه کسی تولید کننده ویبروشیپ است؟

این محصول از شرکت VIbro Shape Belt Co. است که در چینگدائو، شاندونگ در چین مستقر است. آنها همچنین مجموعه ای از دستگاه های ماساژ، ماشین های ورزش و مکمل ها را ارائه می دهند. این شرکت همچنان در صنعت تناسب اندام و کاهش وزن شهرت پیدا نکرده است.

 

دستگاه ویبروشیپ چه ادعایی دارد؟

ویبروشیپ به گونه ای طراحی شده است که راه حلی برای افرادی است که زمان برای ورزش ندارند. گفته شده است که فقط با استفاده روزانه 10 تا 15 دقیقه به نتیجه دلخواه میرسیدو ادعا می کند که مزایایی استفاده از این دستگاه لاغری برابر با زمانی است که فرد از 30 دقیقه یا بیشتر تمرین سخت ورزشی می گیرد.همچنین این دستگاه ادعا می کند که عضلات مورد هدف را تا حداکثر 50 بار در ثانیه تقویت می کند که باعث سوختن کالری، قوی شدن عضلات و از بین بردن سلولیت های زیر پوست شما می شود. تنظیمات مختلف ارتعاش برای اهداف مختلف بسته به اهداف کاربر و منطقه مورد نظر وجود دارد. این محصول برای منطقه شکم بسیار محبوب است که یکی از مسائل مهم در هر دو مردان و زنان است.

 

چگونه ویبرو شیپ برای از دست دادن وزن فعالیت میکند؟

اساسا با هدف قراردادن عضلات ناحیه مورد نظر به سوختن کالری کمک می کند. همچنین این محصول برای تحریک عضلات است که ممکن است توده عضلانی را کاهش دهد. هر چقدر بافت ماهیچه ای بیشتر باشد، کالری بیشتری خواهد بود بنابراین، ویبروشیپ به کاربران در از دست دادن وزن بسیار کمک میکند البته، هنوز هم بسیار مهم است که مصرف کالری را در نظر بگیریم. در غیر این صورت، حتی ساعت های تمرین یا سوختن صدها کالری، از لحاظ کاهش وزن، تفاوت زیادی نخواهند داشت.

 

نحوه استفاده از ویبروشیپ

فقط ویبروشیپ را در منطقه مورد نظر خود را بپوشانید. برای منطقه شکمی، آن را به اندازه کمربند در محدوده متوسطی بپوشانید. همچنین می تواند بر روی ران ها، بازوها، باسن ها و تقریبا هر قسمت از بدن پوشیده شود. فقط مطمئن شوید که ارتعاشات بر روی عضلات که می خواهید کار کنید، هدف قرار می گیرند.

این محصول به راحتی می تواند به صورت آنلاین با بهترین قیمت و کیفیت تضمینی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

شما میتوانید برای خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی مشهد عمده اینجا کلیک نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.