akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

در صورتی‌که به‌دنبال زیبایی می باشید می بایست از ساخت چین و چروک در گردن تان جلوگیری نمائید


پوست گردن یکی‌از نصیب هایی است که ممکن است خانم ها به آن اعتنا یه خرده داشته باشند . اما بدانید که در‌حالتی که در پی زیبایی می باشید می بایست از تولید چین و چروک در گردن تان جلوگیری فرمائید . با ما همراه گردید تا شمارا با روش های جلوگیری از ساخت چین و چروک در گردن تان آشنا کنیم . 




گرفتاری عمده خانم ها حفظ از پوست صورت است و کمتر کسی شاید به پوست گردن نیز توجهی نشان دهد . در صورتی‌که میخواهید مدام قشنگ و برنا بمانید علاوه بر پوست صورت می بایست از پوست گردن و چه بسا بخش های دیگر تن نیز به خیر و خوبی محافظت نمائید . در اینجا با روش های جلوگیری از چروک شدن گردن آشنا گردید . 




برای جلوگیری از چین و چروک در گردن تان ضد آفتاب بزنید 


مهمترین کاری که می توان برای برنا نگه داشتن پوست گردن انجام اعطا کرد استفاده از کرم ضد آفتاب است . علاوه بر پوست صورت بایستی به پوست گردن نیز ضد آفتاب بزنید . 




برای جلوگیری از چین و چروک در گردن تان روی صورت را بپوشانید 


استفاده از کلاه خیر فقط پوست صورت را از آفتاب سوختگی محافظت می نماید بلکه از قرار به دست آوردن پوست گردن در قبال اشعه های ماوراء بنفش هم جلوگیری می نماید . 




برای جلوگیری از چین و چروک در گردن تان , کرم صورت استفاده فرمائید 


آری میتوانید از مغازه های اثاثیه آرایشی کرم های اختصاصی گردن تهیه و تنظیم فرمائید ولی این کار ضرورت چندانی ندارد زیرا کرم های دلخواه پوست صورت برای پوست گردن نیز دلخواه میباشند . کرم هایی تهیه و تنظیم نمایید که دربردارنده پپتید یا این که رتینول باشند چون رویش کلاژن پوست را تحریک می نمایند . 




برای جلوگیری از چین و چروک در گردن تان به پشت بخوابید 


این موقعیت به عوارض مختلفی بهترین موقعیت خواب است . یکی عوارض این است که بازدارنده از چروک شدن پوست گردن در زمان شب میگردد . هنگامی روی شکم یا این که به پهلو می خوابید پوست صورت و گردن به بالش فشار داده می گردد و این به مرور زمان منجر تولید چین و چروک و خطوط روی پوست می گردد . 




برای جلوگیری از چین و چروک در گردن تان کمتر از موبایل گوشی استفاده نمائید 


متخصصان پوست یک کدام از عوامل پیری زودرس را استفاده بیش تر از حد از گوشی می‌دانند . هنگامی هنگام استفاده از تلفن همراه همیشه سرتان را به ذیل خم می‌کنید به مرور زمان روی پوست گردن چین و چروک تولید شده و روز آپ تو دیت عمیق خیس می گردد . شایسته ترین کار برای جلوگیری از این اختلال استفاده کمتر از تلفن همراه تلفن همراه است یا دست‌کم هنگام استفاده از تلفن همراه , تلفن همراه را بالا نگه دارید تا بدون چاره نباشید سرتان را خم فرمائید .

بازسازی مجدد  نمایش سورس دانلود سورس

عمل بینی در مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.