akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

دلایل و فواید پروتز سینه چیست؟


پروتز سینه – امروزه استفاده از پروتز‌های سینه و عمل‌های جراحی زیباسازی یا این که اصلاح‌سازی دوست داران متعددی بخصوص میان زنان دارااست . این جراحی اکثر وقت ها به خواست بیماران انجام میشود . متقاضی ها مدام درصدد بزرگ کردن سینه نیستند , بلکه گاه می‌خواهند ایرادهایی را که در سینه دارا‌هستند تصحیح نمایند . زیباسازی یا این که تصحیح یک جراحی به حساب آورده می شود و شاید عوارضی را نیز در ادامه داشته باشد… 





پروتز سینه چه می باشد و از چه موادی ساخته می شود؟ 

پروتز سینه چه می‌باشد ؟ پروتز ها پوششی سیلیکونی دارا‌هستند که تا قبل از این باطن آن را با سرم نرماسالین مالامال می کردند . بهره این جور سیلیکون آن بود که جراح می توانست پوشش سیلیکونی را لوله کرده ( سوای آن که داخلش مایعی وجود داشته باشد ) و از ترک کوچکی که روی پوست سینه ساخت کرده بود به درون سینه منتقل نماید و آن گاه باطن محیط سیلیکونی را از مایع مالامال نماید , البته انواع این دسته سیلیکون ها این بود که مریض هنگام تکان احساس می‌کرد باطن سینه اش مشکی هست که از آب مالامال شده و جنبش می‌خورد که حس ناخوشایندی است . گونه های بعدی این بود که به مرور زمان منطقه ای از پوشش سیلیکونی چروک خورده و از به عبارتی حوزه‌ پاره و سرم خالی میشد . 




آیا خالی شدن سرم به بافت سینه صدمه ای نیز می رساند؟ 

خیر , سرم نرماسالین بعداز خروج از محیط بسرعت در بافت نشر داده شده و قابلیت و امکان جذب داشته و اثر بدی روی سینه نمی گذاشت . 




پروتز های فعلی چه جنسی دارد؟ 

جنس پروتز سینه – پروتز هایی که امروزه در جراحی ها استفاده می‌کنیم پوشش سیلیکونی دارا هستند , البته درون آن با ژل سیلیکون لبریز شده و براساس گزینش مریض , میزان پرشدگی شان گوناگون است و میزان های خاص داراست . جنس روی پروتز ها هم گوناگون بوده و احتمالا صاف یا این که زمخت باشد . ولی صورت آن‌ها نیز فرق می نماید ; برخی گرد است و برخی هم مثل یک قطره اشک بوده که نصیب فوقانی آن باریک خیس و زیر آن پهن خیس و بزرگ خیس است . گزینش آن هم به عهده مریض است . 




آیا پروتز تنها در سینه کاربرد دارد؟ 

خیر , پروتز را می توان در شخصی که به عنوان مثال در اثر تصادف بخشی از استخوان جمجمه اش یا این که جزو استخوان حفره چشمش از بین رفته , استفاده کرد . اما در زیباسازی دسته هم به کار می‌رود . پروتز های صورت نیز دو جور است ; سیلیکونی و مدپوری ( ماده تصنعی و مصنوعی حفره داری است که بعداز قراردادن , بافت به داخلش نفوذ کرده و زیرا سلول های خونی که با میکروب ها پیکار می نمایند می‌توانند وارد شوند , احتمال عفونت در‌این جور کمتر است ) . 




پروتز سینه می تواند در آتی مشکلاتی برای شخص به‌وجود آورد؟ 

عارضه ها پروتز سینه – تا به هم اکنون خلل خاصی گزارش نشده است , تنها افرادی که پروتز سینه دارا‌هستند حتما بایستی برای سونوگرافی یا این که رادیوگرافی به رادیولوژیستی مراجعه نمایند که در این مورد تجربه دارااست . ضمن این‌که وجود پروتز , ماموگرافی یا این که سونوگرافی را پاره ای با نقص‌ مواجه می نماید . 




شیردهی چطور؟ 

در شیردهی هیچ تاثیری ندارد , چون پروتز در دو نقطه جای داده میگردد ; زیر بافت پستان یا این که زیر بافت عضله . خونرسانی بافت پستان هم تغییر تحول نمیکند . خانمی که به صورت ذاتی بضاعت و توان شیردهی داراست , با پروتز هم می تواند این کار را انجام دهد .

عمل بینی در مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.