akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

راه و روش هایی برای تناسب اندام خانگی

راه و روش هایی برای تناسب اندام خانگی 

تجمیل الانف

داشتن شکم صاف و فارغ از چربی در حوالی آن یکی‌از هدف ها بیشتر اشخاص است , ولی به چنگ آوردن رژیم های دشوار و انجام حرکات ورزشی فشرده برای داشتن تناسب اندام از عهده هر کسی بر نمی آید و بعضا از این نوع اشخاص نداشتن زمان کافی و کمردرد و . . . را عذر قرار داده و آن را کاری مشقت بار می‌دانند . ولی به عهد و پیمان پر اسم و رسم عمل نشد ندارد . بعضا فکر‌میکنند با انجام درازونشست می توان این خلل را حل کرد , البته انجام یک سری دراز و نشست به خودی خویش بعید است بتواند شکم شمارا کوچک نماید . تناسب اندام 


درین مقاله همت داریم تا سوای استفاده از هیچ وسیله ورزشی به شما در سوزاندن چری های شکم و پهلو یاری کرده و اداشتن اندام ایده ال و متناسب را در خانه یادگرفتن دهیم 


آنچه قادر است شکم را متناسب نماید , انجام تمرین های روزمره مرتبط با تمامی قسمت های تن است که سبب ساز میشود چربی های مازاد در همگی تن اعم از شکم بسوزند و عضله‌ها , حجیم و حاذق شوند . 

از آن‌جا که ماهیچه‌ها حتی‌د‌ر موقعیت استراحت کالری می سوزانند , داشتن عضله‌ها حجیم خیس به سوزاندن چربی در همگی تن اعم از شکم یاری می نماید . 

شایسته ترین برنامه چهت نیل بدین انگیزه , انجام تر و تمیز ورزش های هوازی ( قلبی ) و تمرین های مقاومتی و رژیم غذایی با محدودیت کالری است . این 4 جنبش مقاومتی در این مسیر به شما امداد می نماید . 


دیپ 

تمرینات خانگی برای تناسب اندام 


دیپ روی صندلی 


این تکان بی آلایش عضله ها پشت بازو ( عضله سه رمز بازویی ) را که به ویژه در اکثری از زنان ضعیف است , تقویت می نماید . روی کناره یک صندلی یا این که پلکان بنشینید , کف دست هایتان را در طرفین تن روی زمین بگذارید و زانوهایتان را با زاویه 90 سکو خم نمایید . اکنون لگنتان را به جلو بلغزانید و از روی پلکان یا این که صندلی بردارید , به گونه ای که وزنتان روی دستانتان بیفتد . آرام بدنتان را زیر بیاورید و حین این جنبش پشتتان را به پله یا این که صندلی نزدیک نگه دارید . آرنج هایتان را خم نمایید تا حدی که بخش بالای بازو هایتان موازی زمین قرار بگیرد . آرام بدنتان را به سوی بالا بکشانید و به موقعیت نخستین بازگردید و جنبش را تکرار فرمایید . 


همینطور بخوانید : همه خط مش ها و روش های تناسب اندام 

دیپ روی دو صندلی 


برای تقویت بیشتر عضله سه رمز پشت بازو , دو صندلی را مقابل نیز قرار دهید . روی حاشیه یک صندلی بنشینید , کف دست هایتان را کنار بدنتان روی صندلی بگذارید . ساق پاهایتان را صاف نمایید و پاشنه پاهایتان را روی صندلی قرار دهید . از روی صندلی به زیر بلغزید تا وزنتان روی دست هایتان بیفتد . آرام بدنتان را با خم کردن آرنج هایتان زیر بیاورید تا حدی که بخش بالای بازوهایتان موازی زمین قرار بگیرد و پشتتان را در حدود صندلی پشت سرتان نگه دارید . آرام خودتان را بالا بکشید و به وضعیت اولیه بازگردید و تکان را تکرار نمائید . 


چمباتمه زدن جدا از هم همراه تکان جلو بازو 


پای راستتان را روی یک صندلی که در مسافت متعددی پشتتان جای دارد , توکل دهید و وزنتان را روی پای چپتان بیندازید که در موقعیت خمیده در جلو قراردارد . سرتان را بدون واسطه نگه دارید و نگاهتان را به جلو بدوزید . دمبل ها را در دست بگیرید و در کنار بدنتان نگه دارید . از همگی حیاتی خیس , این‌که زانوی جلویی تان بایستی به صورت بدون واسطه بر بالای قوزک پا قرار بگیرد . اکنون به آرامی با خم کردن زانوی جلویی , لگنتان را زیر بیاورید . به عقب فشار بیاورید و وزنه ها را در راستای کتف هایتان بالا بیاورید , ولی بازوهایتان را هنگام بالا آوردن وزنه ها نچرخانید . جنبش را تکرار و آن‌گاه پاهایتان را عوض فرمائید . 


کشش عضله سه رمز پشت ران 


داشتن عضله‌ها حاذق سه راز پشت ران ( هامسترینگ ) به شما امداد می نماید هنگام دویدن در شیب ها از سایر همراهانتان جلو بیفتید . برای به فعالیت پرت کردن این ماهیچه‌ها , به پشت دراز بکشید , زانوهایتان را 90 مرتبه خم نمایید و پاشنه پاهایتان را روی یک صندلی یا این که پلکان بگذارید . قوزک یک پایتان روی ران پای مقابل صحیح بالای زانو بگذارید . حال لگنتان را تا حدی بلند فرمائید تا بتوانید پشتتان را به وضعیت بدون واسطه درآورید ( پشتتان نباید قوس داشته باشد ) . در‌این حالت مدتی بمانید و آنگاه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.