akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز مهندس

دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز مهندس 

دکتر لاریجانی : همت اداره نظام مهندسی کشاورزی و منابع ارگانیک استان قم علی الخصوص دربخش یادگرفتن دلخواه بوده است . 

به نقل از ارتباط ها همگانی اداره نظام مهندسی کشاورزی و منابع ارگانیک قم , روز آدینه تاریخ ۹۵/۱۲/۱۳ , سر گروهی و اعضای شورای اداره نظام مهندسی کشاورزی و منابع ارگانیک استان به همراه عده ای از مسئولین و مدیران استانی , کارشناسان و کارکنان با پزشک معالج لاریجانی سر کردگی مجلس شورای اسلامی دیدار و مصاحبه کردند . 

آزمون نظام مهندسی

دراین دیدار خرمی با ارائه گزارشی از عملکزد اداره , به مساله و مشکل‌ها پیش روی کشاورزی مرز و بوم و همینطور اداره نظام مهندسی کشاورزی و منابع ارگانیک اشاره کرد و خواهان پیگیری مجلس شورای اسلامی در حل مساله رسمی اداره بالاخص استفده از مرتبه اداره در منعقد قراردادها شد . مدیریت اداره همینطور با اشاره به حقابه کشاورزی استان از سد پانزده خرداد ماه ضمن ارائه توصیه جهت استفاده ازین حقابه جهت اشتغال فارغ التحصیلان خواهان پیگیری قضیه حقابه استان از شیوه های مجلس شورای اسلامی شد . 

۰۱ 

لاریجانی سعی اداره نظام مهندسی را مخصوصا در بخش یادگرفتن مناسب چک کرد و افزود در قضیه کشاورزی قم در صورت ابتکار و استفاده از ظرفیتها می توان شاهد ارتقاء منفعت وری ساخت بود . 

لاریجانی با تاکید بر لزوم محافظت جمعیت روستاها و توسعه و گسترش صنعت های تکمیلی و جانبی و توریسم روستایی اظهار داشت روز جاری چرخه ایجاد و اقتصاد در ده ها ضعیف است که ضابطه برنامه پنجم به جد از این مورد حمایت می نماید . 

مدیر مجلس شورای اسلامی درخصوص قضیه مرتبه خواهان پیگیری و ارائه مکاتبات و مستندات اداره شد . همجنین اظهار داشت در صورت تخصیص حقابه سد ۱۵ خرداد ماه , این آب جهت کشت جایگزین در استان صرف شود . 

۰۳ 

مدیر اداره مجاهدت کشاورزی استان قم : نظام مهندسی درین زمان پویا خیس کار نموده است 

به نقل از ارتباط ها همگانی اداره , مهندس طلایی مدیر اداره مجاهدت کشاورزی استان , در نشست دیدار اعضای شورای اداره نظام مهندسی کشاورزی با دکتر معالج لاریجانی سر کردگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت نظام مهندسی در‌این عصر پویا خیس فعالیت نموده است . 

طلایی از ارج نهادن بیشتر نظام مهندسی به دعوا فراگیری کارشناسان و همینطور اعتبارت آب و خاک و عمل اداره در سوق دهی شرکتها در پباده سازی و اجرای سامانه های نوین آب پاشی تحت عنوان مهم‌ترین علل این پویایی و همت دلخواه اداره نظام مهندسی کشاورزی یاد کرد . 

درین دیدار عده ای از مدیران دستگاههای اجرایی استان اعم از مهندس رضوی مدیریت اداره برنامه و میزان دارایی استان , مهندس طلایی مدیریت اداره مجاهدت کشاورزی استان , رئیس شعب بانک کشاورزی استان و همینطور مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان و… حضور داشتند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.