akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

پباده سازی تارنما داینامیک

پباده سازی تارنما داینامیک



گروه ای از فایلهای متعدد از جمله تصاویر , متن ها و یا این که فایلهای برنامه نویسی <a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>

شده‌است که به منظوری خاص به شکلی با نیز دارای ارتباط گردیده اند . این فایلها روی یک کامپیوتر ( صاحب خانه ( یا این که ( سرور ( قرار میگیرند و با یک اسم دامنه مشترک فراخوانی می‌شوند . یک کدام از مهم ترین سرویس‌های اینترنت , پست الکترونیک است .


وبسایت چه است

اشکال پباده سازی وب سایت


سایتها بر طبق کاربرد و دسته برنامه نویسی به یک‌سری گونه تقسیم می گردند که عبارت است از :


پباده سازی تارنما استاتیک ( Static Website ) :


این سایتها یکبار پباده سازی میشوند و داده ها موردنیاز در درون آن ها قرار میگیرد و بعداز آن برای تغییر تحول در آن ها نیاز به یک طراح ماهر یا این که نصفه ماهر وب سایت است . لهجه برنامه نویسی اینگونه از سایتها غالبا HTML و Java Script می باشند که در مدل پیشرفته خیس از CSS هم سود گرفته میشود .

از‌آن‌جا‌که حجم کمتری از کد در پباده سازی وبسایت های اثبات استفاده میگردد سرعت لود ( Loading ) بالایی دارا هستند . علاوه براین کاهش حجم کدها که سبب ساز خوانایی بشتر وبسایت به وسیله رباتهای کاوشگر می گردد از یک سو و کاهش زمان بار گذاری از طرف دیگر سبب ساز خوب تر شدن حالت آن‌ها از نگاه امتیاز دهی موتورهای کاوش یا این که به عبارتی ( رنکینگ ( می‌شود . سایتهای اثبات ارزش پباده سازی ذیل تری را هم عمدتا نسبت به بقیه سایتها دارا هستند .

عدم قابلیت ساخت تغییر تحول در‌این گونه از سایتها به وسیله اشخاص معمولی علاوه بر ارتقا امنیت منجر سود مندی از گرافیک و ظاهری خوشگل میشود به این دلیل که تمامی چیز اثبات است اعم از متن‌ها و مقدار تصاویر و همینطور کلیه عنصرها مکان معین و ثابتی را دارا‌هستند در فیض می توان برای محل قرار تصاحب کردن هریک از اجزاء شایسته ترین تصمیم را گرفت .

البته از طرفی هم عدم قابلیت تولید تغییرات بوسیله اشخاص معمولی باعث میشود تا قابلیت و امکان پیدایش رسانی وب سایت بوسیله صاحبان و مدیران وب سایت سلب شود .


وبسایت داینامیک و استاتیک


نکته : سایتهای اثبات ( Static ) برای اشخاص , شرکتها و سازمانهایی دلخواه است که حداکثر یک یا این که دو توشه در سال نیازمند به تغییر تحول در محتوای وبسایت می باشند .


پباده سازی وب سایت داینامیک ( Dynamic Website ) :


محتوای سایتهای داینامیک بعداز پباده سازی به وسیله اشخاص معمولی که دسترسی به سیستم رئیس محتوای وب سایت را داشته باشند قابل تغییر تحول است . لهجه برنامه نویسی وبسایتهای پویا می‌تواند براساس نیاز متعدد باشد ولی عمدتا از زبانهای ASP , ASP . Net و Php استفاده میشود و از زبانهای کمکی CSS و Silver light و یا این که Ajax برای ساخت قابلیتهای ویژه هم استفاده گرفته میشود .

در اینگونه از سایتها ابتدا اسکلت وبسایت بوسیله طراح تولید میگردد و آنگاه محتوا بوسیله مدیران سایتها تغییر میکند مثل فرم قراردادی که یکبار به وسیله شخصی ساخت میگردد و به وسیله اشخاص دیگری بارها کامل شدن میگردد , از این رو طراح نسبت به محل قرار به چنگ آوردن و مقدار ظریف متن ها و تصاویر و بقیه عناصری که بعداً به وسیله مدیران سایتها تغییر میکند اطلاع ندارد بنابر این راه‌حل ای ندارد جز این‌که همگی حالات را در لحاظ بگیرد و اینکار باعث میشود تاحدودی از گرافیک و جلوه وبسایت کاسته شود .

یکی مزیتهای سایتهای داینامیک این است که هیچ محدودیتی برای ساخت , تغییر تحول یا این که حذف مطالب , تصاویر و صفحه ها و غیره نیست .

با اعتنا به این‌که در سایتهای پویا از زبانهای برنامه نویسی توسعه یافته استفاده می گردد تجهیزات متعددی در آن‌ها قابل ساخت است مثل تولید صفحه ها هوشمند , فرمها و جستجوهای پیچیده .

استفاده بسیار از کدها سبب ساز نماید شدن بار گذاری وب سایت و امتیاز آن در موتورهای کاوش می‌شود .


نکته : سایتهای پویا برای اشخاص , شرکتها و سازمانهایی دلخواه است که بیشتراز دوبار در سال نیاز به تغییر تحول درمحتوای وب سایت را دارا‌هستند .


مزایای استفاده از سایت :

تارنما ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خویش به همراه دارا هستند که مهم‌ترین آنان به شرح زیرند :


تاثیر وب سایت در آگهی :

داشتن یک وب سایت نظیر داشتن یک کاتالوگ است ولی با مزایای بسیار دیگر . یک کاتالوگ می‌تواند دربرگیرنده تصاویر و متن ها باشد ولی یک وبسایت قادر است از تصاویر , متن‌ها , فیلم و صوت و یا این که کارتن هم فایده بگیرد بنابر این قابلیت و امکان آگهی جامع با محتوایی دیدنی خیس را میدهد . برای پباده سازی , چاپ و تکثیر هر ورژن از کاتالوگ نیاز به هزینه است ولی برای یک وبسایت تنها کافیست هزینه ای زیاد زیر برای پباده سازی و مراقبت آن پرداخت شود و بعد در حین وب سایت هزاران و یا این که میلیونها استفاده کننده می‌توانند بارها و بارها از آن بازدید نمایند .


ساخت قابلیتهای تازه تبلیغاتی :

با داشتن یک سایت صاحبان و مدیران آن وارد میدان تجارت الکترونیک می‌شوند و قابلیت استفاده از راهکارهای تجارت الکترونیک برای آن ها به‌وجود می‌آید از مهم‌ترین این قابلیتها میتوان به تبلیغات اینترنتی , تبلیغات در موتورهای کاوشگر , تبلیغات کلیکی و تبادل بنر و لینک و پیوند اشاره نمود .


در اختیار بودن :

وب سایت همواره با متقاضی ها داده ها و تولیدها یا این که سرویس ها قابل ارائه بوسیله آن تنها یک کلیک مسافت داراست و در همگی ساعتها شبانه روز و روزهای تعطیل هم فعال است .


عمل در بیرون از مرزهای جغرافیایی :

امروزه یکی‌از لازمات کار سوای مرز تارنما است و نسبتاً هیچکس نمی تواند مدعا عمل بیرون از مرزهای جغرافیایی شود در حالی که وبسایتی ندارد .


درآمد زایی :

میزان سودآوری و درآمد زایی سایتها به مدل وبسایت و هدف ها آن وابسته است اما میزان کار صاحبان سایتها و پیدایش رسانی و رسیدگی به آن ها هم استدلال فراوان مهمی است . ولی امروزه شرکتها و اشخاص اکثری می‌باشند که صرفا از روش تارنما عمل می نمایند و اکثر درآمد آن ها از روش تارنما و مشتریان آنلاین است .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.