akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

به گفته عضو هیأت مدیره نظام مهندسی استان تهران : هزینه گزاف احداث پل صدر

به گفته عضو هیأت مدیره نظام مهندسی استان تهران : هزینه گزاف احداث پل صدر

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/shop/">آزمون نظام مهندسی</a> 

احداث پل صدرمهدی روانشادنیا اظهار‌کرد : نظام مهندسی استان تهران هزینه گزاف احداث پل صدر تحت عنوان یک دانشگاهی می بایست منصفانه معایب و مزایای ساخت پل صدر را بررسی کرد و نیکی ها و بدی های این پروژه را مورد قضاوت قرار بخشید . 


او افزود : هر زیرساختی که در تهران بزرگ ساخت شود منجر خوشحالی است و به حمل و نقل شهری بیشتر امداد می نماید . اعم از نکتات مثبت در امر پروژه پل صدر مهندسی و سرعت ساخت آن با دقت به پیچیدگی‌های اجرایی بود که اعم از موردها قابل تقدیر این پروژه است . 

عضو هیأت مدیره اداره نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره این‌که در رابطه ساخت پل صدر دعوا هایی در رابطه موضوعات اقتصادی موجود است , ادامه اعطا کرد : در دانش اقتصاد بحثی در رابطه هزینه و مجال موجود است که در آن مجال تولید شده , هزینه و سود ساخت شده برای میهن بررسی میشود . 

نظام مهندسی استان تهران هزینه گزاف احداث پل صدر 

اداره نظام مهندسی ساختمان تهران 


نظام مهندسی استان تهران هزینه گزاف احداث پل صدر : 

این معلم دانشکده با طرح این پرسش که در شرایطی‌که پل صدر را نمی ساختیم تا چه میزان می توانستیم هزینه آن را در پروژه های دیگر هزینه کنیم , خاطر نشان کرد : در حالتی‌که بدین سود برسیم که با هزینه ای که برای ساخت پل صدر داشتیم می توانستیم بیشتراز دو برابر ارتفاع پل صدر , مترو بسازیم و در اختیار مردمان در اختیار بگذاریم , آیا ساخت پل صدر توجیه اقتصادی داشت؟ 

او با انتقاد از ارایه وام ها گوناگون برای استفاده از خودروهای فردی در میهن تصریح کرد : هنگامی چنین تسهیلاتی ارایه میگردد یعنی به مردمان نشانی میدهیم که به جای مترو , اتوبوس و حمل و نقل همگانی از وسائل حمل و نقل فردی استفاده نمایند که‌این سبب می گردد سهم حمل ونقل همگانی در تهران و مملکت به نسبت حمل و نقل انبوه در شهرهای بزرگ جهان کاهش یابد و شایان توجه نباشد , چون با نبود زیرساخت های مترو , منوریل , تراموا و بقیه متدهای حمل و نقل همگانی علی رقم عملکرد هایی که شده , مواجه هستیم . 

نظام مهندسی استان تهران هزینه گزاف احداث پل صدر : 

روانشادنیا با طرح سوال دوم در رابطه این‌که آیا با ساخت پل صدر در نظام مهندسی تهران اخلاق مردمان را تغییر تحول داده ایم؟ تصریح کرد : با ساخت یک طبقه دیگر برای این پل در حقیقت به مردمان گفته ایم که می توانید از آن برای جابجایی های بیشتر استفاده نمائید و ارگانیک است در چنین حالتی مردمان به سوی استفاده از وسایل حمل ونقل فردی و در فیض ارتقا مشکلات زیست محیطی نظیر آلودگی هوا رو خواهند آورد , اما در عین حالا می توانستیم با همین هزینه ساخت در زیر بزرگراه‌هایی مثل نیایش , صدر و بابایی مبادرت به ساخت خطوط مترو بعد از دریافت مصوبات شورای خوب شهرسازی و نظر در طرح جامع شهری کنیم . 

عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران با طرح پرسش دیگری در رابطه این که اجرای پل صدر چه تبعات زیست محیطی داشته است؟ اظهار داشت : توده ای دیگر از صاحبنظران بر این اعتقادند که پل هاو بزرگراه های دو طبقه زمان متعددی است که به دلایلی اعم از تبعات زیست محیطی و خطرپذیری در قبال ز‌لزله , منسوخ گردیده اند که اما برای ثابت آن می بایست بررسی و تحقیق بیشتری صورت پذیرد . 

او بابیان این که با بررسی چنین مسایلی این پرسش پیش می‌آید که آیا آیتم های فنی دیگری به جای ساخت پل صدر در آن زمان در نظام مهندسی مورد اعتنا قرار گرفته بود یا این که خیر؟ تصریح کرد : در یک‌سال پیشین دعوا های داغ و نگاه های متفاوتی دراین باره وجود داشته که خوبتر بود این موردها گذشته از اجرای پروژه بادقت مورد دقت و بررسی قرار می گرفت . 

روانشادنیا بیان کرد : اما می بایست مشاهده کرد که آیا این پروژه عظیم فرآیندهای رسمی , حقوقی و مقرراتی خویش را طی نموده است یا این که خیر و آیا مصوبات اضطراری را داراست و در صورتی ندارد به چه برهان در ساخت این پل ملاحظات بیان شده در ابتدا در لحاظ گرفته نشده است . 

مدرس حرفه حمل و نقل و ترافیک دانش گاه علم ها پژوهش ها تهران خاطرنشان کرد : صحت دارد که ساخت به این شکل بزرگراهی در مرز و بوم واجب بود و علامتی از ترقی سرزمین است , البته می بایست به سوالهای ارائه شده هم جواب اعطا کرد . 

او افزود : به هر صورت اجرای این پروژه میتواند دستاوردهای خیر و خوبی برای جامعه مهندسی نظام مهندسی مرز و بوم داشته باشد , به شرط آنکه در پایه گذاری کردن درس آموخته های آن به طور منصفانه و علمی کوشش شود , می توان از تجارب این طرح بزرگ در توسعه و گسترش آتی شهر تهران و نظام مهندسی بقیه شهرهای سرزمین استفاده کرد .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.