akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

زاویه دار کردن فک و صورت : جراحی و تزریق

زاویه دار کردن فک و صورت : جراحی و تزریق 

احتمالاً اصلی‌ترین مشخصه‌ی یک صورت زنانه , فرم کلی صورت است که تا حد متعددی به صورت استخوان فک ( مندیبل ) مربوط است . فرم ایده آل صورت برای مردان , داشتن چانه‌ی مربعی و فک پهن و پر رنگ است با این‌حال ساختار ایده‌آل برای صورت زنانه معمولاً دارنده خط فک باریک , دقیق و زاویه‌دار است . با این‌که همگی اشخاص از دید ژنتیکی دارنده این شاخصه‌ها برای صورت ایده‌آل نیستند , عمل‌های زاویه‌دار کردن صورت می توانند به اشخاص در صورت دادن به طور و وصال به وضعیت ایده آل زنانه یاری نمایند . 

درخو  <a href="https://ar.drazarnoush.com">تجمیل الوجه</a>

نندگان زاویه دار کردن صورت و فک 

zaviye14 

عمده زنانی که تمایل به انجام کار زاویه‌ دار کردن فک و صورت مینمایند فکر‌می‌کنند که چانه‌ی آن ها کوتاه بوده یا این که فک حاذق و مردانه‌ای دارا هستند که صورت آنها‌را پهن و مردانه نشان میدهد . همینطور شاید بعضی از اشخاص به غبغب یا این که چاقی صورت دچار باشند . این روش‌ها می توانند برای صورت دادن به زنخدان و تغییر‌و تحول فرم کلی صورت به شما امداد نمایند . 


این روش‌ها دوچندان پیچیده‌اند چراکه کل بخش تحتانی صورت را زیر تأثیر خویش قرار میدهند ; زاویه‌های فک , بدنه‌ی استخوان مندیبل فک و زاویه‌ی زنخدان . در بعضی از مورد ها کار زاویه‌ دار کردن صورت همراه با دیگر عمل‌های زیبایی نظیر پروتز زنخدان , تزریق ژل یا این که جراحی پروتز دسته انجام می گردد تا شایسته ترین اثرها ممکن را ساخت نماید . پزشک معالج , وضعیت چهره‌ی شمارا بررسی کرده و شایسته ترین روش درمانی را گزینش می کند . اعم از دیگر مواقعی که می توانند شمارا کاند یدمناسبی برای انجام این کار بکنند می‌توان به مورد ها زیر اشاره نمود : 


در شرایطی‌که چانه‌ی شما در مقایسه با صورتتان درشت به حیث می رسد . 

در‌صورتی‌که اندازه‌ی چانه‌ی شما با صورت شما هماهنگی ندارد . 

در‌صورتی‌که صورت شما از جلو موقعیت زاویه‌دار داراست . 

در صورتی فک تحتانی شما پهن و درشت است . 

در صورتی‌که فک تحتانی شما نامتقارن یا این که بلند است . 

در شرایطی که نیاز به انجام دوباره‌ی فعالیت زیبایی دارید . 

روش‌های متعدد زاویه‌دار کردن صورت 

zaviye2 


zaviye3 

تزریق بوتاکس 

تزریق بوتاکس برای کاهش پهنای خط فک مورد استفاده قرار میگیرد . کاهش پهنای خط فک قادر است در ارتقاء توازن در صورت به شما امداد کرده و جذابیت کلی فیس را ارتقا دهد . 


نحوه‌ی معالجه 


zaviye4 

بوتاکس با استفاده از سوزن‌های دوچندان ریز به بافت‌ها تزریق شده و با گذشت زمان ماهیچه ها را تضعیف میکند که‌این عمل به‌طورکلی منجر کوچک‌تر شدن عضله ها میگردد . دکتر معالج برای معالجه بر روی نقطه‌ای که سه رمز عضله بر روی نیز قرار می گیرند تمرکز می نماید که‌این نقطه در محلی که عضله وارد استخوان میگردد جای دارد . با کاهش اندازه‌ی عضله در نقطه‌ی اتصال آن به استخوان , اندازه‌ی استخوان هم با گذشت زمان کاهش مییابد و فارغ از تأثیر گذاشتن بر روی استحکام استخوان , ماندگاری اثر ها فعالیت ارتقاء پیدا می کند . 


بهبودی 


در واقع هیچ مدت‌زمانی برای بهبودی ما یحتاج نخواهد بود . پزشکان به هنگام انجام این تکنیک تورم قابل ‌توجه یا این که کبودی مشاهده نکرده‌اند . انجام این کار ۲ تا ۳ دقیقه زمان برده و در مطب دکتر انجام می شود و شما پس ‌از آن میتوانید رانندگی فرمائید . همینطور هیچ محدودیتی در فعالیت‌های شما ساخت نخواهد شد . 


سود 


پیدایش اثر ها عمل‌های زاویه‌ دار کردن صورت و فک احتمال دارد بین ۲ تا ۸ هفته زمان چیره شود . خوشبختانه اثرها این عمل‌ها ظاهری کاملاً ارگانیک خواهند داشت . دیگر افراد اندیشه خواهند کرد که شما پاره ای وزن خویش را کم کرده یا این که مقداری از چربی‌های صورت شما آب شده‌اند . پزشک معالج در استفاده‌ی حدنصاب بوتاکس اعتنا اضطراری را می کند تا صورت شما حالتی غیر طبیعی پیدا نکند . 


پس‌ از انجام تزریق بوتاکس شما میتوانید سوای کبودی و تورم به شغل های روزمره‌ی خویش بازگردید . در تعدادی روز نخستین بعداز تزریق احتمال دارد به هنگام جویدن طعام اندکی حس اندوه نا مفهوم داشته باشید که‌این نقص‌ در پهنا یک هفته ازبین خواهد رفت . همینطور در حین چهار ساعت نخستین بعداز معالجه نباید دراز بکشید و می بایست از ماساژ دادن عضله‌ی ماستر دوری کنید . 


برجسته‌سازی گونه‌ها 

zaviye5 

پر رنگ کردن مدل روشی برای تصحیح بعد ها صورت و تولید هماهنگی بین اجزای آن هست و می توانید با استفاده از این روش چهره‌ی خویش را زاویه‌ دار فرمایید . می‌توان این فعالیت را با استفاده از پروتز به انجام اعطا کرد . 


نحوه‌ی معالجه 


در بخش داخلی لب فوقانی در حوالی لثه‌ها , بریدگی‌هایی تولید میشوند . آن گاه پروتز را به داخل حفره‌ای که باطن بافت‌ها تاسیس شده است , وارد می‌نمایند . این پروتزها بر روی و یا این که در زیر استخوان دسته قرار داده میگردند و معمولاً با استفاده از پیچ‌های تیتانیومی ریز در جای خویش اثبات میگردند . بعد بریدگی‌های تولید شده بخیه زده می شوند که‌این بخیه‌ها با گذشت زمان بوسیله تن جذب خواهند شد . 


وقتی که فعالیت پروتز نوع همراه با دیگر عمل‌های جراحی انجام میگردد , می‌توان از بریدگی‌های تولید شده برای آن کار به‌منظور قرار دادن پروتز دسته استفاده کرد . این کار معمولاً به طور سرپایی صورت گرفته و بعداز معالجه هم مریض به برهه زمانی حدود ۲۴ ساعت زیر محافظت خواهد بود . 


برجسته‌سازی زنخدان 

zaviye8 

پر رنگ کردن زنخدان یک فعالیت جراحی است که میتواند ظواهر زنخدان یا این که خط فک را بهبود بخشد . بسته به دیگر ساختارهای صورت مثل بینی , پیشانی و گونه‌ها , می‌توان زنخدان را با استفاده از پروتز زنخدان بزرگ‌تر کرد تا شرایط کلی رخ از دید زیبایی خوب تر شده و صورت شرایط زاویه‌دارتری پیدا نماید . 


نحوه‌ی معالجه 


جراحی پروتز زنخدان را می‌توان با استفاده از بیهوشی همگانی یا این که بی‌حسی موضعی انجام بخشید . جراح یک بریدگی در بیرون یا این که درون دهن تولید می کند تا بتواند یک حفره در زیر عضله ها و بالای استخوان زنخدان تولید نماید . آن گاه پروتز در محل خویش قرار داده شده و با بخیه سفت می شود . از بخیه برای بستن بریدگی‌های ساخت شده هم استفاده میشود . 


بهبودی 


به بازه زمانی ۲ تا ۳ روز پس‌ از انجام فعالیت برجسته‌سازی مدل احتمال دارد ضروری باشد تا از یک بریس محافظتی بر روی چانه‌ی خویش استفاده نمائید . کبودی , تورم و درد خفیف هم احتمالا مشاهده شوند که در پهنا یک‌سری روز از بین خواهند رفت . احتمال دارد در ناحیه‌ی چانه‌ی خویش شم بی‌حسی نمائید که معمولاً در پهنا چندین هفته از بین خواهد رفت . 


جراحی برای زاویه‌دار کردن صورت 

خار کردن استخوان مندیبل فک ( فک ذیل ) 


zaviye10 

در‌این کار جراحی , استخوان فک شما صحیح در کنار گوش بریده می گردد . بریده شدن استخوان خارج زده میتواند خط صورت شمارا صاف و طبیعی‌تر نماید . 


براندن بخش قشری استخوان 


zaviye11 

در‌این کار جراحی , ضخامت استخوان فک شما کاسته شده و صورت شما از جلو تا حد متعددی لاغر خواهد شد . استخوان از ۳ لایه ساخته شده شده‌است که در‌این روش لایه‌ی فرنگی آن برداشته شده و ضخامت استخوان تا حد متعددی کاهش پیدا می کند . 


استئوتومی T 


zaviye12 

درین فعالیت جراحی که بر روی چانه‌های پهن و درشت انجام میگردد , جزء استخوان زنخدان بریده شده و دو نصیب دیگر آن به یکدیگر وصل میشوند تا بدین‌صورت پهنای زنخدان کاهش پیدا نماید . 


برداشتن بافت‌های لپ 


zaviye13 

در صورتیکه صورت شما چربی متعددی دارااست نمیتوان توقع داشت صرفا با یک فعالیت جراحی بر روی فک نتایج خیر و خوبی حاصل شوند . در‌حالتی که چربی متعددی در لپ‌های شما وجود داشته باشند همین ایراد وجود خواهد داشت . درین موردها می‌توان چربی را از لپ‌های شخص بیرون کرد . 


نحوه‌ی معالجه 


در کار معمولی برای خار کردن فک , بریدگی‌ها در مرحله داخلی دهن تولید می شد و برای داشتن روئت کرد کافی , بریدگی‌های بزرگی تولید می‌شدند . به‌منظور رفع این نقص‌ ما از روش‌های جدیدی استفاده می کنیم که با استفاده از آن ها می‌توان با ساخت بریدگی‌های کوچک‌تر از ۵ میلی‌متر , بخش زاویه‌دار فک را برش اعطا کرد . این فعالیت جراحی ظریف و پیچیده در حالی انجام می شود که گروه پزشکی آن را زیر لحاظ دارا هستند . همینطور , بریدگی‌های ساخت شده در‌این کار جراحی دوچندان کوچک و تقریباً نامحسوس بوده و در فیض خون‌ریزی و تورم و مدت‌زمان موردنیاز برای بهبودی کاهش پیدا مینمایند . 


بهبودی 


اضطراری است تا بیماران محل انجام فعالیت جراحی را به‌طور بی نقص با استفاده از محلول‌های دهان‌شویه‌ی تجویزشده شستشو دهند . دکتر معالج به شما سفارش می کند تا به زمان ۲ تا ۳ روز پس‌ از انجام کار از یک رژیم غذایی قابل انعطاف استفاده نمایید . در حین یک ماه اولیه , احتمالا مریض تورم خفیف تا متوسطی را در صورت خویش مشاهده نماید اما در پهنا یک ماه , صورت به شرایط اولیه‌ی خویش بازمی گردد . بعداز گذشت یک هفته از انجام کار می‌توان فعالیت‌های معمولی و کاری را ادامه اعطا کرد .

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3215.807387193495!2d59.57782241480433!3d36.29272318005622!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c916e8c2f5d65%3A0x4b36b2ccd776a6c9!2z2KzYsdin2K0g2b7ZhNin2LPYqtuM2qkg2K_aqdiq2LEg2KfZhNmH2KfZhSDYotiw2LHZhtmI2LQ!5e0!3m2!1sen!2sfr!4v1504509134023" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.