akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

5 نکته برای ساخت تارنما های تخفیف روزمره


سایت های تخفیف روزمره ( یا این که به نقل نادرست خرید گروهی ) برنده نظیر گروپون ( Groupon ) و یا این که نت برگ در کشور‌ایران به پیدا کردن , ارتباطات و تبلیغات آنلاین بسنده می نمایند تا مارک خویش را در بازار جا بیاندازند . گروپون را می شود به تیتر یکی‌از برندگان رقابت بین برندها دانست . شایسته ترین رویه برای توضیح دادن تارنما های تخفیف روزمره یا این که دکان های اجتماعی نظیر نت برگ چیست؟ 


یک کدام از علل برنده فهمیدن نت برگ هم این است که بخش اعظمی از اشخاص , وبسایت های<a href="https://www.on5.ir/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/">طراحی سایت در مشهد</a>

 روزمره را به اسم “ تارنما های نظیر نت برگ ” می‌شناسند . یعنی برندی کارکشته . درحال حاضر این سوال پیش می‌آید کدام راهکار سبب ساز برنده شدن وب سایت های تخفیف روزمره می‌شود ؟ چطور می توان برای چنین سایت هایی برنید کار کشته ساخت ؟ ( ولی در حالتی‌که از اینجانب بپرسید نت برگ ۱۰۰ در ۱۰۰ چیره نیست و فقط یکی وجهه های مارک نت برگ قادر است و خیلی خوب تر از اینها می توان از این مارک استفاده کرد . 


عمل دارای اهمیت وب سایت های تخفیف روزمره 

تبلیغات کلیکی در گوگل با این که نت برگ و تخفیفان و دیگر سایت های تخفیف روزمره ترافیک و بخت متعددی را از تبلیغات آنلاین اخذ می نمایند , یک کمپین بازاریابی با موتور ها کاوش , میتوانید به وب سایت های تخفیف روزمره کوچک و طفل یاری دهد تا بتوانند ترافیک نیکی از بازار انگیزه خویش بدست بیاورند . 

گروپون بیشتراز ۳۲۰۰۰ برگه و نت برگ در مورخ نگارش این مثاله ۱۵۹۰۰ ورقه ایندکس شده در گوگل داراست . برای گروپون بیش تر از ۱۰۰ ورقه تحت عنوان منبع ورود بدین وبسایت محسوب میشوند و شهرهای متعدد را پوشش می دهند : www . groupon . com/los - angeles . ولی فردی سازی مضاعف کم در هر شهر صورت گرفته تا بتوانند جایگاه قابل قبولی در جست و جوهای بر اساس وضعیت داشته باشند . با این‌که هر شهر ورقه خاص خویش را داراست , گروپون به عبارتی محتوا و داده ها کلیدی را داراست ( به غیر از اسم شهر و داده ها کوپون منحصر به فرد آن و بقیه شرکت ها شبیه که بضاعت و توان پوشش دادن پهناور شهرها را ندارند , می‌توانند با تمرکز کردن بر سئو و کسب مرتبه های بالا در صفحه های جست و جوی , مشتریان را به سوی خویش جلب نمایند . 

در آتی دوچندان نزدیک که به حیث اینجانب بیشتراز سه سال ارتفاع نخواهد کشید ما در کشور‌ایران هم شاهد موتور های جستجوی محلی خوا هیم بود و هم مهمتر از آن منحصر به فرد جلوه دادن عمل سایت برای مردمان به عبارتی شهر است . 


بخش اعظمی از وب سایت های مشابه گروپون ها در بیرون از کشور‌ایران مضاعف بدین مدل تبلیغات برای کسب ترافیک و مشخص و معلوم کردن لغات مهم بازار ( سمپلینگ در تبلیغات کلیکی ) بسنده می نمایند که برای بخش اعظمی از موسسه ها نوباوه چنین میزان دارایی آماده نیست . 

پلتفورم های تبلیغات نظیر گوگل , یاهو , رخ بوک , پاندورا , و بقیه وبسایت ها اذن می دهند بسته به حالت کمپانی , شما بتوانید از تبلیغات محلی ارزان تری استفاده نمایید . هزینه کلی کمتر تارنما هایی نظیر رخ بوک سبب ساز می‌شود شرکتهای بچه هر چه بیشتر پیرو تبلیغ کردن در چنین وب سایت هایی باشند . 


article _ image _ one _ 157 . jpg 

پخش کردن اسم تارنما و گام اولیه در مارک سازی 

یک از زمانهایی که لیست یوزرها وقتی ارتقا پیدا می نماید آن هنگامی است که ایشان یافته های خویش را با دوستان خوب خویش فی مابین گذارده و اکثری از تارنما های تخفیف روزمره این فرایند را به وسیله تشویق کردن یوزرها و ارائه پیشنهادات ویژه برای معرفی دوستان خوب , تقویت می نمایند . بخش اعظم موسسه ها گروپون مثل دوچندان یوزرها خویش را تشویق می نمایند تا تجارت ها و پیشنهادات تجاری را در شبکه های اجتماعی دوستداشتنی به اشتراک بگذارند . لیوینگ سوشال چه بسا عملکرد می نماید که یوزرها صورت بوک خویش را با سفارش دادن برنامه های رایگان مثل ” Pick Your 5″ هر چه بیشتر زیر تأثیر قرار دهد و تمام کارایی ایشان در‌این است که نامشان و خدماتشان به جامعه بزرگی که هنوز ایشان را نمی شناسند معرفی کنند . درحال حاضر جای خالی ما در کشور ایران کجاست؟ 


بها افزوده یک کدام از نقاط نهفته در ارتقاء فروش 

موسسات تخفیف روزمره امریکایی , تخفیف شرکتهای محلی را با هدایای ویژه در هر خرید همراه به علم آموزان بی توانایی و مرکزها خیریه در گزینش مشتری مخلوط می نماید . در شرایطی‌که شما می دانستید که با خرید تخفیف برای رستوران منجر یاری رسانی به کودک ها بی توان یک کدام از مدرسه ها شهرتان یا این که خردسال ها و اشخاص فقیر میشوید , بیشتر خرید نمی کردید؟ برای اکثری از خریداران این لایه قیمت طولانی تر شده در هر تبلیغات قادر است نکته ای باشد که به وبسایت های جدیدتر مراجعه نمایند . 

این روش یک کدام از از طریق های همگانی حتی‌در بازاریابی ویروسی بوده که اینجانب هنوز در تبلیغات هیچ کدام از دوستان عزیز در جمهوری اسلامی ایران ندیده ام . 


کشف کردن تیم های خاص 

برخی از دوستان خوب پیشرو در‌این فن , بیشتر درپی مشتریانی میباشند که شیوه معاش فعال دارا‌هستند . با این که بخش اعظمی از شرکتهای تخفیف روزمره یا این که سفارش روزمره اشکال سرویس ها و یا این که کالا ها را پیشنهاد میکنند , ایشان معمولا به یک قسمت یا این که صنعت خاص متعلق می‌باشند . رستوران ها و کافه ها از تعیین های مناسب محسوب می گردند . پیشنهادات این دسته شرکتها بیشتر به کار های بیرون از منزل مثل پیک نیک , ماجراجویی و عمل های لبریز هیجان دقت می نماید . تمرکز کردن بر نیچ خاص به‌این این مجموعه اذن می‌دهد کسانی را بیشتر جذب نماید که دوست دارا‌هستند شغل های تازه انجام داده و فعال باشند , مثلا تخفیف برای کلاس های پاراگلایدر یا این که پینت بال و پر . 


ارتباطات اجتماعی بیشتر صحیح مشابه یک بازی ! 

گروپون پیشین از ارائه کردن تخفیف های ویژه از یوزرها خویش می‌خواهد تا تعداد مشخصی خرید داشته باشند . لیوینگ سوشال هم به مشتریان اذن میدهد در صورت معرفی و خرید کردن سه نفر از دوستانشان , از یک کوپون بدون پول استفاده نمایند . یک کدام از تارنما های تخفیف روزمره نو به اسم هوم ران ( Homerun ) از بازیها و سرگرمیهای اجتماعی برای کسب مشتریان تازه استفاده می نماید . اعضای این وب سایت در رخ بوک عضو شده و دوستان خوب خویش را که از وبسایت استفاده می نمایند را مشخص و معلوم می نمایند . آن ها می‌توانند ببینند دیگرافراد چه پیشنهاداتی را استفاده کرده و چه پیشنهاداتی برای بقیه دوستانشان موءثر خواهد بود . یوزرها این موسسه به ازای استفاده از توصیه امتیاز اخذ می نمایند . بعداز کسب امتیاز کافی شما میتوانید به بخش “ پیشنهادات محرمانه ” وارد گردید و از پیشنهادات ویژه استفاده فرمایید . مثلا شما می‌توانید از بها های مختلف برای یوزرها وب سایت خویش استفاده نمائید . هر چه امتیاز یا این که سوابق استفاده کننده شما بیشتر بود , یا این که کار بیشتری در تارنما شما انجام داده و اشخاص بیشتری را معرفی کرده بود , هزینه کمتری در پیشنهادات پرداخت خواهد کرد . 

با این‌که تارنما های تخفیف روزمره موضوعی جالب محسوب می‌شوند , البته مثال های متعددی هم وجود دارا هستند که نتوانسته اند به موفقیت برساند . چنین دسته وبسایت هایی تخت گاز تولید شده و همین طور به‌سرعت هم نابود می گردند . به کار بستن از موارد ذیل به شما اذن میدهد بخت بیشتری برای موفقیت داشته باشید : 


۵ نکته برای ساخت وب سایت های تخفیف روزمره 


تجارت های گروهی روشی دارای شهرت برای جذب کردن مشتریان نو و ارتقاء فروش به حساب آورده می شود . با این که چنین رویدادی با عمل ارائه کنندگان سرویس ها بازاریابی نظیر گروپون آغاز شد , چنین فعالیتی در حوزه‌ های دیگر تجارت متعدد نظیر رخ بوک و چه بسا نیویورک تایمز هم مشهود است . ظریف در خاطرم نیست که ولیکن جایی دیدم که تقریب زده بازار سایت های سفارش روزمره ۴ بیلیون دلار سرمایه داشته باشد . از‌آنجا که اکثری از تجارت ها میخواهند تجارت های گروهی را به ادغام روش های بازاریابی خویش بیش تر نمایند , بخش اعظمی از اشخاص پیرو روش های تولید و توصیه دادن داد و ستد هایی می‌باشند که برای آنان مطلوب خواهد بود . ساخت معاملات گروهی روزمره برای شما علاوه بر این که یک کدام از شبکه های بازاریابی تازه به حساب آورده می شود , بلکه سبب می‌شود شما جزئیات بیشتری درخصوص بازار انگیزه خویش بدست آورده و به شما اذن می‌دهد با اعتنا به خصوصیات مشتریان , عمل های خویش را جهت کسب و نگهداری بیشتر مشتری باصرفه سازی نمائید . این عمل به شما اذن می‌دهد تا برنامه های خویش را مبتنی بر ویژگی ها مشتری تهیه کرده و همت کمپین را برای خرید و فروش های بعدی بهبود داد . 

اهمیت ندارد شما از چه رویکردی استفاده می‌کنید , دارای اهمیت این است که شما حتما گذشته از آغاز برنامه به صدق راجع به سفارش خویش تصور کنید . شما می‌توانید با نظرات زیر ساختاری دلخواه برای تارنما سفارش روزمره خویش ساخت نمایید . 


1 . مشتریان را در گزینش توصیه دخالت دهید 


دخالت دادن مشتریان در گزینش پیشنهادات بازاریابی منجر میگردد آن‌ها بیشتر این پیشنهادات را به اشتراک بگذارند . از مشتریان بخواهید تا داد و ستد ها یا این که پیشنهادات را به رای گیری گذارده و مشخص و معلوم نمایند کدام مورد را بیشتر دوست دارا هستند . شما می‌توانید همین توصیه را هم برای آن‌ها بفرستید . یکی‌از فواید طولانی تر شده این است که داد و ستد ای که شما سفارش می نماید بها خاصی برای مخاطب خواهد داشت . 

هر چه محصول دوست داستنی خیس

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3216.208415546944!2d59.594443715489156!3d36.28299260434094!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x3f6c913ae2988767%3A0x9bb53a655a55e550!2sOn5!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767608928" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.