akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

بدنبال فعال‌سازی صنعت ژئوتوریسم هستیم

مدیر نظام مهندسی معدن خبر بخشید : بدنبال فعال سازی صنعت ژئوتوریسم هستیم

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

اداره نظام مهندسی معدن بدنبال این است که بتواند صنعت ژئوتوریسم ( زمین توریسم ) را در مرز و بوم فعال‌سازی کند و جلسات اکثری دراین باره تشکیل‌شده و بنتایج خیر رسیده ایم . بدنبال راه‌اندازی صنعت ژئوتوریسم هستیم 



بدنبال فعال سازی صنعت ژئوتوریسم هستیم 

بدنبال فعال‌سازی صنعت ژئوتوریسم هستیم 


بدنبال فعال سازی صنعت ژئوتوریسم هستیم 

نادعلی اسماعیلی روز دو شنبه در لبه جلسه ملی معادن روباز در استان کرمان خاطرنشان کرد : خوشبختانه پدیده های معدنی بخش اعظمی داریم که می توانیم بواسطه وجود آن‌ها پای ژئوتوریستهای معدنی جهان را به سرزمین گشوده کنیم . 

اسماعیلی ادامه اعطا کرد : معدن قسمتی از اقتصاد سرزمین را میچرخاند کما این‌که در حالت تحریم همین معادن بودند که اقتصاد مملکت را راز پا نگه داشتند . 

اسماعیلی افزود : بایستی اشتغال بخش معدن اعلام گردد تا ببینیم این بخش چه تعداد اشتغال در مرزوبوم ساخت کرده به عنوان مثال یک ماده معدنی نیز زیرا آهک تمام صنعت سرامیک , سیمان و تصفیه را بخود متعلق نموده است و در حالتی که آهک نباشد این صنعت های نیز نخواهند بود . 

او با تاکید بر لزوم دقت بیشتر به معدن کاران تصریح کرد : معدن کاران با حالت خیلی مشقت عمل می کنند و سرمایه گذاران بخش معدن برای بنتیجه وصال , مشکلات اکثری را پشت راز می‌گذارند و نباید بگونه ای باشد که از آن‌ها بعنوان زالو صفت یاد کرد . 

مدیر اداره نظام مهندسی معدن تیتر کرد : می بایست ببینیم در کل جهان با معدن کاران و سرمایه گزاران بخش معدن چه گونه برخورد می‌کنند که روز جاری در موقعیت مطلوبی قرار دارا هستند . 

او تاکید کرد : همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند , معدن یک کدام از مزیتهای ماست به این ترتیب هر آن چه در مرز و بوم ایجاد می شود وابسطه به معادن است . 

اسماعیلی با ابراز خرسندی از تشکیل شورایعالی معادن در استانها بیش تر کرد : نمایندگان مردمان در مجلس می‌توانند از این به آن‌گاه سئوالهای خویش را از استاندار بپرسند . 

اسماعیلی ابلاغ داشت : در بخش معدن مزاحمتهای متعددی است و چه بسا واژه و کلمه معدن از نگاه فرهنگی مشکلات متعددی داراست بگونه ای که زمانی می گویند سرمایه گذار می‌خواهد در مکانی بهره‌برداری نماید همگی فکر‌می‌کنند این فرد آمده سرمایه ها را بردارد و با خویش پیروز شود در حالیکه دقت نمی کنند این معدن می تواند اشتغال متعددی را در حوزه‌ ساخت نماید . 

او با تاکید بر لزوم فرهنگ وتمدن سازی دلخواه در حوزه معادن تاکید کرد : اختلال روز جاری ما این است که تا شرایط کنونی برای معدن فرهنگسازی نکردیم و دست‌کم یک‌سری فیلم برای این بخش نساخته ایم تا مردمان بدانند معدن چه نعمت بزرگی است . 

مدیر اداره نظام مهندسی معدن اظهار داشت : یک محدوده معدنی در استان کردستان فعال سازی شد و روز جاری چهارصد نفر را درگیر و اقتصاد و امنیت آن حیطه را متحول کرده البته هیچکس برای آن هیچ تبلیغی نکرده است . 

اسماعیلی مطرح کرد : بهنرمندان سفارش می‌کنم که برای معادن مرزوبوم مستند بسازند و مردمان را باخبر نمایند . 

او ابراز کرد : بنظر مخلوق بایستی مجسمه و سردیس سرمایه گذاران معدن را که پولهای خویش را در چنین بخش ها به دور افتاده ای هزینه و این بخشها را متحول می نمایند در محل ورود هر حیطه نصب کرد . 

اسماعیلی افزود : این اشخاص در‌صورتی‌که تعداد یه خرده از مردمان یک ناحیه را از آسیبهای اجتماعی به دور نماید حتما سرنوشت بخیر خواهد شد . 

جلسه ملی معادن روباز روز گذشته ( یک‌شنبه ) با حضور متخصص ها و صاحبنظران داخلی و فرنگی و با محورهای فرصتهای سپرده گذاری در معادن روباز و کاربرد فناوریهای نو در معادن روباز مرزو بوم در کرمان گشایش یافت و تا بیست و هفتم اردی پردیس در دانش کده شهید باهنر ادامه داراست . 

اول جلسه معادن روباز مرز و بوم سال هشتاد با ابداع کمپانی مس ناحیه ای کرمان برگزار شوید و از سو‌مین و آخری گرد هم آیی نیز دهه میگذرد .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.