akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

سئو از ابتدا و نکات مهم برای شروع یادگیری سئو

آیا به تازگی با کلمه سئو آشنا شده اید؟ نیاز دارید تا دانش خود را افزایش دهید؟ راهنمای مبتدیان برای سئو بیش از 3 میلیون بار که خوانده شده است و اطلاعات جامعی را که شما برای رسیدن به کیفیت بالایی در بهینه سازی موتور جستجو و یا همان سئو نیاز دارید را فراهم می کند.

سئو در مشهد


بخش های این راهنمای شامل:

بخش 1: موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

بخش 2: افراد چگونه با موتورهای جستجو تعامل دارند؟

بخش 3: چرا بازاریابی موتور جستجو ضروری است؟

بخش 4: مبانی طراحی و توسعه دوستانه موتور جستجو

بخش 5: تحقیق کلید واژه

بخش 6: چگونگی استفاده، تجربه و تحت تأثیرگذاشتن رتبه بندی محتوا

بخش 7: عمومیت بخشیدن و لینک دهی ها

بخش 8: ابزار موتورهای جستجو و سرویس ها

بخش 9: اسطوره ها و تصورات غلط درباره موتورهای جستجو

بخش 10: سنجش و پیگیری میزان موفقیت

بهینه سازی موتور جستجو و یا همان سئو (SEO) چیست؟

سئو یک بازاریابی رو به رشد است که بر روی دیدگاه رو به رشد در نتایج منطقی (بدون پرداخت وجه) موتور جستجو متمرکز شده است. سئو شامل عناصر فنی و خلاق مورد نیاز برای بهبود رتبه بندی، ترافیک بدست آمده و افزایش آگاهی در موتورهای جستجو می باشد. جنبه های بسیاری برای سئو وجود دارد، از کلمات موجود در صفحه شما گرفته تا سایر سایت هایی که به وب سایت شما لینک می دهند. بعضی اوقات سئو به سادگی موضوعی است که مطمئن شوید سایت شما به گونه ای طراحی شده است که موتورهای جستجو بتوانند آن را درک کند.

سئو تنها در مورد ساخت وب سایت های مورد پسند موتورهای جستجو نیست. بلکه در مورد ایجاد سایت شما به صورت انسان دوستانه نیز عمل می کند.

این راهنما برای توصیف تمام زمینه های سئو از یافتن اصطلاحات و عبارات (کلمات کلیدی) که باعث ایجاد ترافیک به وب سایت شما می شود، ساختن سایت به گونه ای که مورد پسند موتور های جستجو باشد تا ایجاد لینک ها و بازاریابی ارزش منحصر به فرد سایت، شما نوشته شده است. اگر در مورد این موارد گیج شده اید، این را بدانید که شما تنها نیستید و ما برای کمک به شما اینجا هستیم.

طراحی سایت در مشهد

چرا وب سایت من به سئو نیاز دارد؟

عمده ترافیک وب توسط موتورهای جستجو تجاری مانند: گوگل، بینگ و یاهو هدایت می شود. اگر چه رسانه های اجتماعی و سایر انواع ترافیک می توانند باعث ایجاد بازدید از وب سایت شما شوند، موتورهای جستجو، روش اصلی برای هدایت اکثر کاربران اینترنت هستند. این درست است خواه سایت شما از محتوا، سرویس ها، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری حمایت کند.

موتورهای جستجو منحصر به فرد هستند به این صورت که آنها ترافیک هدفمندی را فراهم می کنند تا افرادی را برای آنچه که شما عرضه می کنید را پیدا نمایند. موتورهای جستجو شاه راه اصلی هستند تا این اتفاق رخ دهد. اگر موتورهای جستجو نتوانند سایت شما را پیدا کنند و یا نتوانند محتوای شما را به پایگاه های داده خود اضافه کنند، شما فرصت های باور نکردنی را برای هدایت ترافیک به سایت خود را از دست می دهید.

جستجوی جستارها، کلماتی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می کنند، ارزش فوق العاده ای دارند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتور جستجو می تواند باعث موفقیت (و یا شکست) یک سازمان باشند. ترافیک هدفمند به یک وب سایت می تواند تبلیغات، درآمد و مواجهه با سایت شما را به صورت کاملا منحصر به فرد از دیگر سایت ها و بازاریابی ها برای شما فراهم کند. سرمایه گذاری در سئو می تواند در مقایسه با سایر انواع بازاریابی و ارتقاء میزان بازدهی، شانس بالایی را برای شما فراهم نماید.

چرا بدون اعمال سئو موتورهای جستجو نمیتوانند سایت من را تشخیص دهند؟

موتورهای جستجو هوشمند هستند، اما هنوز هم نیاز به کمک دارند. موتورهای اصلی همواره تلاش می کنند تا تکنولوژی خود را برای ردیابی عمیق تر وب و بدست آوردن نتایج بهتر برای کاربران، به روز رسانی نمایند. با این حال، محدودیتی برای عملکرد موتورهای جستجو وجود دارد. در حالی که سئو مناسب می تواند تا هزاران نفر بازدید کننده را برای شما افزایش دهد و توجه بیشتری را به سایت شما جلب کند، حرکت اشتباه می تواند سایت شما را در نتایج جستجو پنهان و یا دفن کند، جایی که امکان دیده شدن شما بسیار کم است.

علاوه بر ایجاد دسترسی به محتوا برای موتورهای جستجو، سئو به ارتقاء رتبه بندی ها نیز کمک می کند تا محتوا در جایی قرار گیرد که جستجوگران آن را به آسانی پیدا کنند. اینترنت به شدت در حال تبدیل به یک فضای رقابتی است، و آن دسته از شرکت هایی که عمل سئو را در سایت خود در نظر می گیرند، دارای مزیت افزایش میزان بازدید کنندگان و مشتریان مورد نظر خود است.

آیا می توانم سئو را برای سایت خودم انجام دهم؟

دنیای سئو بسیار پیچیده است، اما اکثر مردم به آسانی می توانند اصول اولیه را درک کنند. حتی مقدار کمی از دانش می تواند تفاوت بزرگی را برای شما ایجاد کند. آموزش رایگان سئو به طور گسترده در وب در قابل دسترس است، از جمله در راهنمایی مانند این؛ شما می توانید انجام این کار را با یک تمرین کوچک ترکیب کنید و این راه را ادامه دهید تا به یک استاد تبدیل شوید.

با توجه به تعهد زمانی، تمایل شما برای یادگیری و پیچیدگی وب سایت شما، ممکن است تصمیم بگیرید تا از یک متخصص برای رسیدگی به امور کمک بگیرید. شرکت هایی که سئو را انجام می دهند ممکن است متفاوت باشند برخی دارای تمرکز های متفاوتی هستند، در حالی که دیگران بر روی یک رویکرد گسترده و عمومی متمرکز می شوند.

در هر صورت، خوب است که درکی از مفاهیم اصلی سئو را داشته باشیم.

چقدر باید این مقاله را بخوانم؟

اگر در مورد بهبود ترافیک جستجو جدی هستید و با سئو آشنا نیستید، توصیه می کنیم همگام با این راهنمای به جلو بروید. ما تلاش کرده ایم تا مفهوم سئو را تا جایی که ممکن است برای شما آسان نماییم تا درک بهتری از آن بدست آورید.

هر بخش از این راهنما برای فهم تاثیر عملی بهینه سازی موتورهای جستجو بسیار مهم است پس با ما همراه باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.