akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

akhbarmohandesi

به روزترین اخبار نظام مهندسی

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا

مهاجرت 

به کانادا از طریق تخصص کاری چنانچه شما بتوانید امتیازات کافی را از حیث سن تحصیلات سابقه کاری بخصوص گونه تجربه کاری که بتواند در منزلت موضوع قبول ان وی سی قرار بگیرد و زبان اول و دوم ( حداقل ایلس 6 یا بالا تردر هر مقطع) و امتیازات همسر و غیره بخصوص راداشته باشید و مضاف بر ان هم در حالتی که کاری را هم از طرف یک کارفرمای کانادائی دارای اعتبار که به تصویب سازمان کار کانادا رسیده باشد به پرونده شما بیش تر شود تا امتیازات شما را عمده نماید میتوان از نحوه تخصص کاری کانادا برای شمااقدام کرد . 


ما می توانیم کارهای مو جود را به شما معرفی کنیم و تمام پروسه به چنگ آوردن اذن فعالیت را نیز انجام دهیم . 


اجازه کار درصورت معمول 50 امتیاز و از طریق شغل مدیرت عالیرتبه 200 امتیاز و از طریق استانی 600 امتیاز به پرونده شما بیش تر مینماید . 


سازمان هجرت اخر هر ماه برای تعیین متقاضی مسافرت از شیوه تخصص کنکور برقرار می‌کند که از در میان شرکت کنند گان که پیش از این با داشتن دستکم لازم تصویب نام کرده اند افراد با حد بیشتر امتیاز را انتخاب می‌کند و به انها اعلام میداردکه مدارک را تهیه کرده و ظرف 90 روز به سازمان مهاجرت تحویل دهند . 


ما می‌توانیم پرونده شما را ارزیابی و چنانچه امتیاز کافی و دستکم گویش و غیره را دارا بودید پرونده شما را بجریان بیاندازیم و در حالتی که اقبال شما برای موفقیت در این مسیر دوچندان کمبود و یا در کنکور ماهیانه غالب نشدید از طرز کار در امریکا برای شما کار کنیم و هزینه پرداختی را بعنوان اولی قسط سفر به امریکا را از طرف شما پذیرش کنیم . 


برای اگاهی بخش اعظم از طریق امریکا لطف نمائید قسمت هجرت به امریکا در وبسایت ما را باز کنید و نصیب ای بی تری که اقامت از شیوه کار می باشد را مطالعه فرمایید . با این راه از بدو ورد درای اقامت دائم و گرین کارت خواهید شد . این رویکرد با تعهد یک سال فعالیت یاور با دستمزد و بیمه درمانی می‌باشد و از روز نخستین هم اقامت و گرین کارت خواهید داشت . 


ما تمام ای مسیر را ازقبیل تهیه کار تا گفتگو را با شما همراه خواهیم بود . چنانچه این راه و روش موضوع قبول شما بود و برای سفر بدون شوخی می باشید با ما تماس بگیرید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.